Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 22 april 2019 11:23 schreef Piva het volgende:
[..]
Ik ben nog wel aan het bijkopen ja. Maar ik zit wel al dieper dan 1% haha![]()
Een aantal beleggings principes zijn ook al wel de deur uit gegaan inmiddels.![]()
![]()
Maar goed ik zit er zo diep in (technisch, financieel, ethisch, etc) dat ik het wel aandurf.
Maar dit gaat een beetje off topic haha.
Mag ik ook langs komen?quote:Op maandag 22 april 2019 14:04 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk![]()
Kom gerust een x langs hier
Divjequote:Op maandag 22 april 2019 18:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Mag ik ook langs komen?hihi
Oh wacht. Ben er al
quote:Op maandag 22 april 2019 18:20 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Divje![]()
Lekker zomerweekend gehad?
Heerlijk de natuur in Div. Klinkt nice allemaal!quote:Op maandag 22 april 2019 18:22 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Ja heerlijk, wezen toeren door de provincie. Koolzaadvelden, tulpenvelden, gigantisch toffe vogelkijkhut bezochtHonderden rotganzen gezien. Kibbeling gegeten. Machtig mooi.
Hoe was jouw weekend?
Ohh dat klinkt ook als een fijn weekendquote:Op maandag 22 april 2019 18:28 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Heerlijk de natuur de natuur Div. Klinkt nice allemaal!
Lekker rustig aan gedaan. Zondag naar een meertje in de buurt, beetje gebarbecued en lekker hangen. Wel leuk dat de zomerkleding er even uit kan
Donderdag krijg ik de sleutels van een nieuwe woning. En dan binnen 1 maand verhuizen, krijg het dus druk de komende weken en wilde graag nog even relaxen.
Dank jequote:Op maandag 22 april 2019 18:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh dat klinkt ook als een fijn weekend
En verhuizengefeliciteerd! Waarom, waarheen?
Ahh fijnquote:Op maandag 22 april 2019 18:35 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Dank je
Blijf in mijn eigen buurt
Maar ga wat ruimer wonen. Nu 2 slaapkamers.
Daar 3 slaapkamers, voor mijn dochter een mooie grote kamer. En de indeling van de keuken is beter. En openbaar vervoer dichterbij aangezien mijn dochter nog wel even naar school moet.
Haha dankje. Komt wel goed. Vind dat geweldig om uit te spitten, wat is gelukt, wat is mislukt, waar kan ik echt iets moois mee doenquote:Op maandag 22 april 2019 18:47 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Oh god. Lekker klusje![]()
Succes ermee
Ik ben daar niet zo goed inquote:Op maandag 22 april 2019 18:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha dankje. Komt wel goed. Vind dat geweldig om uit te spitten, wat is gelukt, wat is mislukt, waar kan ik echt iets moois mee doenwat is insta-waardig
Ohhh nicequote:Op maandag 22 april 2019 19:06 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo goed in
Mijn dochter kan mooi editen zeg! Die doet het ook voor Intsta, met name van Stranger Things enzo. Maar ook voor ons nichtje toen ze 1 werd.
Ze gebruikt dan Aftereffects en kan mooi spelen met de effecten en geluid. Erg knap wat ze maakt allemaalGaat alleen wel veel tijd inzitten
Ah nice! Zal ook een mooi effect hebbenquote:Op maandag 22 april 2019 19:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohhh niceIn dat edit-wereldje ben ik niet zo thuis haha. Al ben ik nu wel een witte kat in een rozenveld aan het proppen. Dat is hip.
![]()
En de zondagsdienst is sinds 1e zondag van het jaar 2014 tweetalig (Lingala/Frans en Nederlands).quote:Op zondag 21 april 2019 22:12 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ah dat klinkt gezellig![]()
Ik stelde me het idd anders voor
Ah nice!quote:Op maandag 22 april 2019 20:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
hey
[..]
En de zondagsdienst is sinds 1e zondag van het jaar 2014 tweetalig (Lingala/Frans en Nederlands).![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |