Ik heb wel eens gedanst in de kerkquote:Op dinsdag 23 april 2019 14:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Are you serious?Or just joking?![]()
![]()
Je weet zelf het antwoord.
Moet bij het woord miep altijd denken aan Iwanius.quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:58 schreef theguyver het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe huisje miep
quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:58 schreef theguyver het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe huisje miep
Dank jullie welquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
SuperHartje, gefeliciteerd met je nieuwe huis!
Dancie danciequote:Op dinsdag 23 april 2019 14:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Are you serious?Or just joking?![]()
![]()
Je weet zelf het antwoord.
Fijn zeg. Dus jij hebt een goede Pasen gehad BPNquote:Op maandag 22 april 2019 20:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
hey
[..]
En de zondagsdienst is sinds 1e zondag van het jaar 2014 tweetalig (Lingala/Frans en Nederlands).![]()
Hij kan weer een jaartje genieten van eredivisie voetbalquote:
Ja, erg leuk voor de club. Én voor Guyvquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Hij kan weer een jaartje genieten van eredivisie voetbal![]()
voor Guyv
Dat is meer dan dat.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gedanst in de kerk
80's party
quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fijn zeg. Dus jij hebt een goede Pasen gehad BPN
Ik miste jou ook BPN maar nu spreken we elkaar weerquote:Op woensdag 24 april 2019 21:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Mods die mij haten vanwege oneliners en co(AMV in POL),terwijl ik een verborgen Trump fan/supporter ben.![]()
[..]
Dat is meer dan dat.
[..]
[..]. I missed you btw
Oh gutjequote:Op woensdag 24 april 2019 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik miste jou ook BPN maar nu spreken we elkaar weer
Nee toch. Beetje lief zijn voor jezelfquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hoi hai
Ik haat alles aan mijzelf.
Blauw ninja pantertje van onsquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hoi hai
Ik haat alles aan mijzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |