Moeten we ook niet hebben ;$ #frozenflipsquote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
sry ;$ straks raak ik vast in deze sneeuwstorm des doods 2019 #neverforget
Hier 18.5quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
Hier staat de thermostaat op 21 graden.
Erger nu wel aan mijn eigen stijlfout sneeuw stormquote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:58 schreef I. het volgende:
[..]
Moeten we ook niet hebben ;$ #frozenflips
quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee je verwoord het verkeerd. Niets is fijner dan kroelen in bed met iemand anders
quote:
Welke stijlfout? ;$quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Erger nu wel aan mijn eigen stijlfout sneeuw storm
Binnenkort maar weer eens boekje over schrijfstijl doorlezenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:02 schreef I. het volgende:
Maar dat je het zelf doorhebt maakt al een hoop goed.
Nee hoor, was ff jointje aan het draaien. Straks ga ik m lekker opsteken, maar eerst even kopje thee maken.quote:
Ik kom eraan.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee hoor, was ff jointje aan het draaien. Straks ga ik met lekker opsteken, maar eerst even kopje thee maken.
Nice. Wel goed om jezelf daarin te blijven trainen idd.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Binnenkort maar weer eens boekje over schrijfstijl doorlezenSowieso schrijf ik alleen in het Nederlands hier (en op whatsapp)
Nederlands is een belangrijke vaardigheid.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Binnenkort maar weer eens boekje over schrijfstijl doorlezenSowieso schrijf ik alleen in het Nederlands hier (en op whatsapp)
Preciesquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:06 schreef I. het volgende:
[..]
Nice. Wel goed om jezelf daarin te blijven trainen idd.
Dat hangt er geheel vanaf wat je er mee wilquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nederlands is een belangrijke vaardigheid.
Niet eens heel onverstandig als je straks bijv. essays moet gaan schrijvenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet ook maar weer eens mijn Nederlands gaan bijspijkeren voor ik terug naar school ga
In Nederland levenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies
[..]
Dat hangt er geheel vanaf wat je er mee wil
Ik denk trouwens dat je dit topic wel kan waarderenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet ook maar weer eens mijn Nederlands gaan bijspijkeren voor ik terug naar school ga
Dat kan prima zonder de beheersing van de Nederlandse taal.quote:
Dat is helaas wel waar jaquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat je dit topic wel kan waarderen
ONZ / Kanye's nieuwe kindernamen
Al legt onze vriendelijke vriend uit KLB wel de grap in het topic uit.
[..]
Dat kan prima zonder de beheersing van de Nederlandse taal.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat je dit topic wel kan waarderen
ONZ / Kanye's nieuwe kindernamen
Al legt onze vriendelijke vriend uit KLB wel de grap in het topic uit.
[..]
Dat kan prima zonder de beheersing van de Nederlandse taal.
Nee, maar het gaat lekker. Druk aan het werken. Hoe is het met jouw leven dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
had ik al gevraagd hoe jouw leven staat op dit moment?
(hopelijk) bijna klaar met bachelor, dan door met master en minor educatief. Op dit moment wel prima eigenlijk. Vanaf volgende week volg ik ook een dj cursusquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat lekker. Druk aan het werken. Hoe is het met jouw leven dan?
Lekker bezig.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
(hopelijk) bijna klaar met bachelor, dan door met master en minor educatief. Op dit moment wel prima eigenlijk. Vanaf volgende week volg ik ook een dj cursus
Oh denk het wel. Moet alleen een dagje prikken wanneer ik kan. Zal niet super lang sessie zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat dacht ik, ligt er nog iets van radiopassie in jou atm?
jij vooral, denk ik :$quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:32 schreef Flippiee het volgende:
En we springen met zijn allen voor AZ
ze waarderen het wel als je daar ook je neus laat zienquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh denk het wel. Moet alleen een dagje prikken wanneer ik kan. Zal niet super lang sessie zijn.
We zien het wel. Er is een hecht groepje daaro?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ze waarderen het wel als je daar ook je neus laat zienis niet meer zo makkelijk als vroeger helaas, qua erbinnen komen
nja, t is meer dat het niet meer piraterij is, maar echt met afdraging richting buma/stemraquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:34 schreef Viro het volgende:
[..]
We zien het wel. Er is een hecht groepje daaro?
ik trouwens ook denk ikquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik spring over 5 minuten mijn bed in denk ik
normaal lig ik nu al een tijdje in bed als ik thuis ben, want warm, ga niet slapen, ben je gekquote:
Niets mis mee op een dinsdagavond. Wat hebben jullie gegeten?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Prima, net thuis. Was uiteten met mijn medevloeistofmengers. Hoe gaat het met jou?
Doen ze goed.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nja, t is meer dat het niet meer piraterij is, maar echt met afdraging richting buma/stemra
Tapas, best lekker, maar niet echt goed voor de lijnquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niets mis mee op een dinsdagavond. Wat hebben jullie gegeten?
Wel goed, maar ook beetje grieperig denk ik.
Ah.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
normaal lig ik nu al een tijdje in bed als ik thuis ben, want warm, ga niet slapen, ben je gek
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:38 schreef Flippiee het volgende:
"heterovriendelijke hotel biedt..... informatie over de homoscene".
Nu snap ik de adults only achter hotelnaam wel beter.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tapas, best lekker, maar niet echt goed voor de lijn
aiBeterschap dan maar
ik ben nog niet weg!!! moet nog hotel zoekenquote:
Inderdaad, La Cubanita in Den Helder waren we. Heb die dit keer niet geprobeerd, ben dol op die inktvisringen daar. Wel lekker aardig van je zusquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]! Tapas is altijd goede reden om veel te euh proberen
Hebben jullie toevallig La Cubanita daar? Ik ben zo verslaafd aan de kip met honing.
Mijn zusje plaagt mij vaak (lees laatste 2 weken 3x) met foto's of video's van de kip met honing daar. Moordneigingen krijg ik er van (hoi AIVD)
Dankjewel
[..]
ik ben nog niet weg!!! moet nog hotel zoeken
Jaaaaaaquote:
Ah kijk aanquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Inderdaad, La Cubanita in Den Helder waren we. Heb die dit keer niet geprobeerd, ben dol op die inktvisringen daar. Wel lekker aardig van je zus
Wat moet ik met 2?quote:
Eentje doorverkopen aan mij!quote:
Voor 450 euro ;$quote:
Heb hem toch weggekliktquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:55 schreef I. het volgende:
[..]
Ach, zolang het alleen bij advies over de homoscene blijft zal het een prima hotel zijn toch.
Dan moet hij wel van fantastische kwaliteit zijn!quote:
Preciesquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet hij wel van fantastische kwaliteit zijn!
Kan ik wel topics openen in KLB en nog waargebeurd verhaal ookquote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:03 schreef I. het volgende:
[..]
Straks gebeuren er hele gekke dingen in de sauna. ;s
die topics wil ik zienquote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies
[..]
Kan ik wel topics openen in KLB en nog waargebeurd verhaal ook
Doet me denken dat ik nog een WAARGEBEURD bitterballenklacht-verhaal had
Zou dat het waard zijn?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:06 schreef Flippiee het volgende:
Waarom zolang?quote:
Weet niet of mijn mama daar blij mee gaat zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:11 schreef I. het volgende:
[..]
Zou dat het waard zijn?
Oeh, vertelOf maak een topic.
Kun je een keer een waargebeurd verhaal lezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |