SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
College Drop-out is een van de beste hiphopalbums ooit.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 09:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dat Kanye wel zeggen, maar ik vind z'n muziek nie zo goed
Kan, ben nie zo van de hiphop. Enige hiphop die ik kan verteren is old school 90's gangsterrapquote:Op dinsdag 22 januari 2019 10:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
College Drop-out is een van de beste hiphopalbums ooit.
Oh daar word ik ook wel vrolijk van.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 10:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan, ben nie zo van de hiphop. Enige hiphop die ik kan verteren is old school 90's gangsterrap
Kom jij soms uit een grensgebied dat je dit snapte?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 10:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Grap werkt alleen als je beetje in een dialect spreekt.
Mooie West
Moojjeweest
Mooi geweest.
Geen kinderen meer, het is mooi geweest.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 10:29 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Kom jij soms uit een grensgebied dat je dit snapte?
Waaaar in 't bronsgroen eeeeeikenhooouuut het naaaaachtegaaaaltjeeee ziiiiingt.quote:
Ah, de grap was in een buitenlandse taal. Bedankt voor de uitlegquote:Op dinsdag 22 januari 2019 10:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Grap werkt alleen als je beetje in een dialect spreekt.
Mooie West
Moojjeweest
Mooi geweest.
Geen kinderen meer, het is mooi geweest.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |