Moeten we ook niet hebben ;$ #frozenflipsquote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
sry ;$ straks raak ik vast in deze sneeuwstorm des doods 2019 #neverforget
Hier 18.5quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
Hier staat de thermostaat op 21 graden.
Erger nu wel aan mijn eigen stijlfout sneeuw stormquote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:58 schreef I. het volgende:
[..]
Moeten we ook niet hebben ;$ #frozenflips
quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee je verwoord het verkeerd. Niets is fijner dan kroelen in bed met iemand anders
quote:
Welke stijlfout? ;$quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Erger nu wel aan mijn eigen stijlfout sneeuw storm
Binnenkort maar weer eens boekje over schrijfstijl doorlezenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:02 schreef I. het volgende:
Maar dat je het zelf doorhebt maakt al een hoop goed.
Nee hoor, was ff jointje aan het draaien. Straks ga ik m lekker opsteken, maar eerst even kopje thee maken.quote:
Ik kom eraan.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee hoor, was ff jointje aan het draaien. Straks ga ik met lekker opsteken, maar eerst even kopje thee maken.
Nice. Wel goed om jezelf daarin te blijven trainen idd.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Binnenkort maar weer eens boekje over schrijfstijl doorlezenSowieso schrijf ik alleen in het Nederlands hier (en op whatsapp)
Nederlands is een belangrijke vaardigheid.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Binnenkort maar weer eens boekje over schrijfstijl doorlezenSowieso schrijf ik alleen in het Nederlands hier (en op whatsapp)
Preciesquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:06 schreef I. het volgende:
[..]
Nice. Wel goed om jezelf daarin te blijven trainen idd.
Dat hangt er geheel vanaf wat je er mee wilquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nederlands is een belangrijke vaardigheid.
Niet eens heel onverstandig als je straks bijv. essays moet gaan schrijvenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet ook maar weer eens mijn Nederlands gaan bijspijkeren voor ik terug naar school ga
In Nederland levenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies
[..]
Dat hangt er geheel vanaf wat je er mee wil
Ik denk trouwens dat je dit topic wel kan waarderenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet ook maar weer eens mijn Nederlands gaan bijspijkeren voor ik terug naar school ga
Dat kan prima zonder de beheersing van de Nederlandse taal.quote:
Dat is helaas wel waar jaquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat je dit topic wel kan waarderen
ONZ / Kanye's nieuwe kindernamen
Al legt onze vriendelijke vriend uit KLB wel de grap in het topic uit.
[..]
Dat kan prima zonder de beheersing van de Nederlandse taal.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat je dit topic wel kan waarderen
ONZ / Kanye's nieuwe kindernamen
Al legt onze vriendelijke vriend uit KLB wel de grap in het topic uit.
[..]
Dat kan prima zonder de beheersing van de Nederlandse taal.
Nee, maar het gaat lekker. Druk aan het werken. Hoe is het met jouw leven dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
had ik al gevraagd hoe jouw leven staat op dit moment?
(hopelijk) bijna klaar met bachelor, dan door met master en minor educatief. Op dit moment wel prima eigenlijk. Vanaf volgende week volg ik ook een dj cursusquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat lekker. Druk aan het werken. Hoe is het met jouw leven dan?
Lekker bezig.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
(hopelijk) bijna klaar met bachelor, dan door met master en minor educatief. Op dit moment wel prima eigenlijk. Vanaf volgende week volg ik ook een dj cursus
Oh denk het wel. Moet alleen een dagje prikken wanneer ik kan. Zal niet super lang sessie zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat dacht ik, ligt er nog iets van radiopassie in jou atm?
jij vooral, denk ik :$quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:32 schreef Flippiee het volgende:
En we springen met zijn allen voor AZ
ze waarderen het wel als je daar ook je neus laat zienquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh denk het wel. Moet alleen een dagje prikken wanneer ik kan. Zal niet super lang sessie zijn.
We zien het wel. Er is een hecht groepje daaro?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ze waarderen het wel als je daar ook je neus laat zienis niet meer zo makkelijk als vroeger helaas, qua erbinnen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |