Nadal loopt te geiten? Ik heb nog geen lach bij hem gezien?quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:09 schreef Norrage het volgende:
Rafa aan het GOATen.... ongelooflijk
Dubbel vastzettenquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:10 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Wat doet die gast met zijn veters?
GOAT staat voor Greatest Of All Time.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nadal loopt te geiten? Ik heb nog geen lach bij hem gezien?
Klopt. Ik zat gewoon te geiten.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
GOAT staat voor Greatest Of All Time.
Dus..quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Denk dat Nadal de eerste of 2e servicegame van Tsitsipas breakt en dat dat het dan verder was.
Dat was een grapje van Federer-fan. Je weet toch dat hij een grappenmaker is.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
GOAT staat voor Greatest Of All Time.
'Tuurlijk wel. Als Djokovic tegen Nadal speelt, speelt hij bijna altijd goed. Hoe slecht hij voordien ook speelde, als hij tegen Nadal moet, weet hij opeens (weer) hoe hij moet tennissen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:39 schreef Norrage het volgende:
Rafa wel heel sterk. Ook djoko in zijn huidige vorm geen kans hoor...
[...]
Mwa, Rafa moet wat mij betreft nog wel beter dan dit om Djoko te kloppen. Tegen Djoko heeft ie het altijd erg lastig.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:39 schreef Norrage het volgende:
Rafa wel heel sterk. Ook djoko in zijn huidige vorm geen kans hoor...
Wel bizar dat Rafa meteen zo sterk is na afwezigheid...
Nadal is bang van djoko..moet i teveel lopen hahaquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
'Tuurlijk wel. Als Djokovic tegen Nadal speelt, speelt hij bijna altijd goed. Hoe slecht hij voordien ook speelde, als hij tegen Nadal moet, weet hij opeens (weer) hoe hij moet tennissen.
Ja, denk ook dat Nadal banger is van Djokovic dan andersom. Denk vooral dat Djokovic weet dat hij heel hard moet werken als hij tegen Nadal moet en niet dat hij bang voor hem is.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:44 schreef leukeditter het volgende:
[..]
Nadal is bang van djoko..moet i teveel lopen haha
Precies, zo zal Djokovic banger zijn van Federer dan dat Nadal dat is. Maar Nadal maakt zich meer zorgen om een wedstrijd tegen Djoko.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, denk ook dat Nadal banger is van Djokovic dan andersom. Denk vooral dat Djokovic weet dat hij heel hard moet werken als hij tegen Nadal moet en niet dat hij bang voor hem is.
Djokovic bang voor Federer? Is dat niet meer andersom? De laatste keer dat Federer een BO5 (dus een echt belangrijke partij) van Djokovic was, was zeven jaar(!) geleden (Wimbledon 2012)quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:48 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Precies, zo zal Djokovic banger zijn van Federer dan dat Nadal dat is. Maar Nadal maakt zich meer zorgen om een wedstrijd tegen Djoko.
In dat geval zou ik hem adviseren hierna eens Eugenie Bouchard te gaan coachenquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:49 schreef Max23 het volgende:
Denken jullie trouwens dat De Gier het met Collins doet?
Waarom zou ze anders voor hem kiezen als coach na 1 facetime gesprek
Ah, dan zal dat wel meevallen idd. Dan hoeft Djoko voor niemand bang te zijn en zal ie wss dit toernooi gewoon winnen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Djokovic bang voor Federer? Is dat niet meer andersom? De laatste keer dat Federer een BO5 (dus een echt belangrijke partij) van Djokovic was, was zeven jaar(!) geleden (Wimbledon 2012)
Of gewoon Ivanovic, die is te vroeg gestopt en kan zo weer beginnen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:52 schreef VoMy het volgende:
[..]
In dat geval zou ik hem adviseren hierna eens Eugenie Bouchard te gaan coachen. Kijken of die nog aan het tennissen te krijgen is.
Vind het wel een raar verhaal in ieder geval. (en ja, dit dacht ik ook meteen)quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:49 schreef Max23 het volgende:
Denken jullie trouwens dat De Gier het met Collins doet?
Waarom zou ze anders voor hem kiezen als coach na 1 facetime gesprek
Mooie verschijning, maar ze praat als een CNN-verslaggeefster. Komt zo onnatuurlijk zakelijk over dat ik er niet vrolijk van word.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:52 schreef VoMy het volgende:
[..]
In dat geval zou ik hem adviseren hierna eens Eugenie Bouchard te gaan coachen.[...]
Dat hoop ik niet. Hoop dat Nadal te goed is. Vind het voor hun onderlinge verhoudingen wel goed. Ik hoop dat de eindstand qua gewonnen GS'en voor Nadal, Djokovic en Federer als volgt is:quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ah, dan zal dat wel meevallen idd. Dan hoeft Djoko voor niemand bang te zijn en zal ie wss dit toernooi gewoon winnen.
twee foutenquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:59 schreef Norrage het volgende:
Weggegeven net als in 1e set met 1 slordig foutje...
Ach ja, hij is toch al zo goed als uitgeschakeldquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:58 schreef Federer-fan het volgende:
Tsitsipas sloeg/raakte bijna een ballenmeisje? Had hij zo gediskwalificeerd kunnen worden als hij iets deed uit boosheid.
quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:59 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Ach ja, hij is toch al zo goed als uitgeschakeld
Buiten Roland Garros wint Nadal maar zes van de veertig Grand Slams waaraan hij deelnam, denk dat 'ie blij mag zijn als hij de 20 haalt.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet. Hoop dat Nadal te goed is. Vind het voor hun onderlinge verhoudingen wel goed. Ik hoop dat de eindstand qua gewonnen GS'en voor Nadal, Djokovic en Federer als volgt is:
1) Nadal 25
2) Djokovic 23
3) Federer 21.
Naja, die laatste was uit druk natuurlijk. op 30-15 is het een hele andere game...quote:
'Maar'? En hoe is dat dan bij Federer naast Wimbledon?quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Buiten Roland Garros wint Nadal maar zes van de veertig Grand Slams waaraan hij deelnam, denk dat 'ie blij mag zijn als hij de 20 haalt.
Lekker roeren in het kwakje van Bastian Schweinsteigerquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Of gewoon Ivanovic, die is te vroeg gestopt en kan zo weer beginnen.
Federer heeft er teveel gewonnen bij gebrek aan concurrentie.quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
'Maar'? En hoe is dat dan bij Federer naast Wimbledon?
Ik kan hier ook wel van genieten hoor. Maar spannend is het niet nee.quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vrees dat je in 2019 prima kan wachten tot de finale op GS toernooien met het aanslingeren van je televisie.
Ja, klopt.quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Federer heeft er teveel gewonnen bij gebrek aan concurrentie.
Ja hoor. Maar wel vele malen liever Nadal-Djokovic.quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:20 schreef superniger het volgende:
Hebben jullie ook zin in een Nadal-Pouille finale?
quote:
Nee. Maar een rematch tegen Nadal zou leuk zijn. Pouille won van Nadal in de 2016 US open.quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar wel vele malen liever Nadal-Djokovic.
Verwacht jij dat Pouille wint van Djokovic dan?
O, zo ja. Maar dan liever een andere keer en in een andere ronde.quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:26 schreef superniger het volgende:
[..]
Nee. Maar een rematch tegen Nadal zou leuk zijn. Pouille won van Nadal in de 2016 US open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |