Nadal loopt te geiten? Ik heb nog geen lach bij hem gezien?quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:09 schreef Norrage het volgende:
Rafa aan het GOATen.... ongelooflijk
Dubbel vastzettenquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:10 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Wat doet die gast met zijn veters?
GOAT staat voor Greatest Of All Time.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nadal loopt te geiten? Ik heb nog geen lach bij hem gezien?
Klopt. Ik zat gewoon te geiten.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
GOAT staat voor Greatest Of All Time.
Dus..quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Denk dat Nadal de eerste of 2e servicegame van Tsitsipas breakt en dat dat het dan verder was.
Dat was een grapje van Federer-fan. Je weet toch dat hij een grappenmaker is.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
GOAT staat voor Greatest Of All Time.
'Tuurlijk wel. Als Djokovic tegen Nadal speelt, speelt hij bijna altijd goed. Hoe slecht hij voordien ook speelde, als hij tegen Nadal moet, weet hij opeens (weer) hoe hij moet tennissen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:39 schreef Norrage het volgende:
Rafa wel heel sterk. Ook djoko in zijn huidige vorm geen kans hoor...
[...]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |