Ook maar niet voor alles...quote:
Garden gourmet ken ik. Die is best okay.quote:
Ja. Eigenlijk zouden we een soort smaaktest moeten doen. Met fokkers, online.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ook maar niet voor alles...
Ik vind dat wel een beetje moeilijk, want smaken verschillen nou eenmaal ....
Gewoon proberen, dat weet je het... er is ook geen andere manier eigenlijkquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Garden gourmet ken ik. Die is best okay.
En regelmatig die kaas-dingen van Maaslander.
Vegetarisch gehakt van de AH eigen merk was ook goed te doen.
Ik ga nog eens verder onderzoeken.
Zou kunnenquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk zouden we een soort smaaktest moeten doen. Met fokkers, online.
Ik ga met een groep naar het Zusje, hadden we nog bonnen voor liggen en komt goed uit omdat we toch al in de stad moesten zijn voor een diploma-uitreiking. De kaart staat al online en het is veel ei en kaas helaas, dus vegan wordt 'm niet en waarschijnlijk snappen mijn darmen er niets van die avondquote:Op woensdag 4 maart 2020 18:38 schreef Myraela het volgende:
Gaan jullie trouwens volgende week nog naar restaurants die meedoen met de nationale week zonder vlees? Ik heb alleen de KFC op de planning staan.Hoop echt dat die een beetje op de echte lijkt.
Ik ben geen enorme fan van vleesvervangers, vooral omdat ik het niet lekker vind als ik de soja proef. Maar ik heb bijvoorbeeld eens 4 smaken kipstukjes naast elkaar geproefd, en daarbij vond ik die van Vivera het lekkerste. Vegetarische slager heeft wel lekkere saucijzenbroodjes. Maar ik vind ze met veel wel echt nog erg duur, terwijl er tegenwoordig prima goedkopere alternatieven zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:55 schreef capricia het volgende:
Welke vleesvervangers vinden jullie goed?
De vegetarische slager is die prima?
De Jumbo heb ik ook in de buurt. Ik ga eens kijken. Dank je!quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben geen enorme fan van vleesvervangers, vooral omdat ik het niet lekker vind als ik de soja proef. Maar ik heb bijvoorbeeld eens 4 smaken kipstukjes naast elkaar geproefd, en daarbij vond ik die van Vivera het lekkerste. Vegetarische slager heeft wel lekkere saucijzenbroodjes. Maar ik vind ze met veel wel echt nog erg duur, terwijl er tegenwoordig prima goedkopere alternatieven zijn.
Favoriet is wel de kaasschnitzel van Vivera. Daarvan deze week 8 pakken ingeslagen nu ze 99 cent bij de Dirk zijn.
Oh, en ik vind dat de Jumbo ook wel een complimentje verdiend voor hun grote en gevarieerde vegetarische assortiment. De pompoenballetjes vind ik lekker.
Van Jumbo huismerk?quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:23 schreef Bleie het volgende:
Ja, jumbo heeft bij ons ook een groot assortiment, zitten veel lekkere dingen tussen. Had vorige week ‘braadworsten’, die errug lekker waren.
Dank je!quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:34 schreef Bleie het volgende:
[..]
Ja! Hebben we vaker dingen van, eigenlijk altijd lekker.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:23 schreef Bleie het volgende:
Ja, jumbo heeft bij ons ook een groot assortiment, zitten veel lekkere dingen tussen. Had vorige week ‘braadworsten’, die errug lekker waren.
Oh ja... die was ik vergeten!quote:
Die kaasschnitzels zijn inderdaad heel lekker!quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:17 schreef FANN het volgende:
Ik eet die Braadworstjes ook gewoon met Stamppot Boerenkool,
vind ik lekkerder dan de Vega Rookworsten, maar ja... smaken verschillen...
daar is niets aan te doen, maar Ik vind ze érg lekker![]()
en die Kaasschnitzel van Veggie Chef is mijn favoriet, die zijn zoooooooooo lekker![]()
Die kaasschnitzels inderdaadquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:17 schreef FANN het volgende:
Ik eet die Braadworstjes ook gewoon met Stamppot Boerenkool,
vind ik lekkerder dan de Vega Rookworsten, maar ja... smaken verschillen...
daar is niets aan te doen, maar Ik vind ze érg lekker![]()
en die Kaasschnitzel van Veggie Chef is mijn favoriet, die zijn zoooooooooo lekker![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:17 schreef FANN het volgende:
en die Kaasschnitzel van Veggie Chef is mijn favoriet, die zijn zoooooooooo lekker
quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Die kaasschnitzels zijn inderdaad heel lekker!
Oké die kaasschnitzels moet ik dus snel inslaan anders zijn ze straks uitverkocht na deze gratisquote:
Hahaquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oké die kaasschnitzels moet ik dus snel inslaan anders zijn ze straks uitverkocht na deze gratis
Fok reclame
Jumbo zit helaas hier niet al te dichtbij dus eet het niet vaakquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Je glazen gooien heet dat![]()
Maar het is voor een goed goed doel dus
Ja ik heb gewoon mazzel met mijn Jumbo ..... klein stukkie lopen.... en Dirk v.d. Broek ook...quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:00 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jumbo zit helaas hier niet al te dichtbij dus eet het niet vaak
Haha ideaal!quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik heb gewoon mazzel met mijn Jumbo ..... klein stukkie lopen.... en Dirk v.d. Broek ook...
Wauw... die ga je niet snel over het hoofd zienquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:03 schreef Candaasje het volgende:
Voor iedereen die in de buurt van Utrecht woont of er langskomt: Vivera deelt tot 7 maart gratis hapjes uit onder het bollendak bij Utrecht CS:
[ afbeelding ]
Ik weet het eigenlijk niet, of ze nog rond gaan trekken en of ze ook nieuwe producten promoten. (foto is helaas niet van mij, ik zit in België atm) Maar leuke reclame is het wel, zo'n megakoequote:Op woensdag 4 maart 2020 23:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Wauw... die ga je niet snel over het hoofd zien![]()
Misschien komen ze ook nog eens in Amsterdam langs!
Met komen ze ook met nieuwe produkten?
hoewel het assortiment best wel uitgebreid is hoor.... ik kan niet klagen
Ja die koe daar komen mensen op afquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:09 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet, of ze nog rond gaan trekken en of ze ook nieuwe producten promoten. (foto is helaas niet van mij, ik zit in België atm) Maar leuke reclame is het wel, zo'n megakoe![]()
+1 die zijn erg lekker. De kipschnitzel van veggie chef ook, die komt het dichtste bij echte kip vind ik.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oké die kaasschnitzels moet ik dus snel inslaan anders zijn ze straks uitverkocht na deze gratis
Fok reclame
Tofu hadden ze bij die van mij al, en tempeh lag er nu met deze uitbreiding ook. Iemand tips voor het bereiden van tempeh?quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:03 schreef Lienekien het volgende:
Blij mee dat Lidl dit doet. Zou het ook wel fijn vinden als ze tofu en tempeh gingen verkopen.
Makkelijke manier is in dunne reepjes snijden, goudbruin in een pan bakken met wat olie en aan het eind een flinke lepel zwartebonensaus (van de toko) in de hete pan erbij en goed omschudden. Geeft een lekker knapperig laagje.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:25 schreef Bleie het volgende:
[..]
Tofu hadden ze bij die van mij al, en tempeh lag er nu met deze uitbreiding ook. Iemand tips voor het bereiden van tempeh?
Ik heb tempeh wel eens in lange dunne plakken gesneden en gemarineerd en vervolgens in de oven gebakken met een dikke laag pittige pindasaus, dat was prima.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:03 schreef Farenji het volgende:
[..]
Makkelijke manier is in dunne reepjes snijden, goudbruin in een pan bakken met wat olie en aan het eind een flinke lepel zwartebonensaus (van de toko) in de hete pan erbij en goed omschudden. Geeft een lekker knapperig laagje.
Je kan het ook een paar uur marineren in een pittige marinade met bijv olie, sojasaus, citroensap, knoflook en gember(siroop) en dan grillen of bakken in de oven.
Als je het fijnmaalt kun je het als vervanging van gehakt gebruiken. Als je het eerst stoomt wordt het wat minder bitter.
Tempeh heeft wel flinke smaakmakers nodig want van zichzelf smaakt het eigenlijk nergens naar.
Ik had hem gisteren ook, maar ik vond hem echt ongelofelijk ranzig.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:05 schreef lunapuella het volgende:
We hebben gisteren die Next Level burger van Lidl geprobeerd en hij beviel erg goed. Die halen we vaker
Ik vind hem net zo smaken als die van Vivera. Maar wel een stuk goedkoper. Blijvertje!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:42 schreef LPFAN het volgende:
Net de steak meegenomen van de Lidl, ben benieuwd straks!
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:45 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik vind hem net zo smaken als die van Vivera. Maar wel een stuk goedkoper. Blijvertje!
Ah, heb nog een zooi sojabonen gekookt liggen, ga dit recept gebruiken, kijken of het dan ook wat wordt. Jammer dat ik geen spul heb om te fermenter, anders hadden ik ook nog zelf tempeh gemaakt.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:50 schreef Noek het volgende:
https://www.aziatische-ingredienten.nl/recept-tempeh-kering/
[ afbeelding ]
Tempeh Kering![]()
Echt mijn favoriete plantaardige eten. In Indonesië leren maken maar vind die van Robin ook heel lekker.
Oh man, zelf tempeh maken. Zelfs op women's day zie ik dat gewoon niet voor me.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ah, heb nog een zooi sojabonen gekookt liggen, ga dit recept gebruiken, kijken of het dan ook wat wordt. Jammer dat ik geen spul heb om te fermenter, anders hadden ik ook nog zelf tempeh gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |