Hij is niet meer te houden nu hij met die kut sidekicks van Evers zit en eindelijk iemand heeft die om zijn grappen lacht.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:52 schreef GGMM het volgende:
Nu Genee bij de radio werkt krijgen we zeker nog veel meer van dit soort tyfushumor?
Lol net toen je dat postte zei Derksen dat ook.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij is niet meer te houden nu hij met die kut sidekicks van Evers zit en eindelijk iemand heeft die om zijn grappen lacht.
Hitler heeft de 88 nooit gehaald hoor.quote:
De 46 ook niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:55 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hitler heeft de 88 nooit gehaald hoor.
Net at je nog een stroopwafel.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb zoute geroosterde pinda’s.
Sensiquote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Johan wordt volgende week dus 70...benieuwd wat ze voor hem gaan organiseren.
Klopt. En nu zoute geroosterde pinda’s.quote:
Dat overleeft die kerel niet...doet me denken aan die aflevering waar er een stripper voor Opa Flodder werd geregeld.quote:
Te laat.quote:
Dat is het al een tijdje hoor.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Die klote act van Boskamp begint ook treurig te worden
Valentijn heeft nog wel eens wat nieuws ja, ook al brengt hij het met een lading azijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:06 schreef macca728 het volgende:
Liever Valentijn dan Boskamp tegenwoordig
Nu dat je tijd over hebt, regel even dat het Elfstedentocht Forum open gaat. Eigen Huis en Tuin. Je weet zulf.quote:
Ja, of LEF weer open.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nu dat je tijd over hebt, regel even dat het Elfstedentocht Forum open gaat. Eigen Huis en Tuin. Je weet zulf.
Liever het indianen forum weer open.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nu dat je tijd over hebt, regel even dat het Elfstedentocht Forum open gaat. Eigen Huis en Tuin. Je weet zulf.
Kan zo een account aanmaken op FOK!quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
Jan zijn act begint ook vermoei0nd te worden
Eindelijk, deze moest nog afgevinkt worden.quote:
Eerder als huiliequote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:17 schreef GGMM het volgende:
Ik wens voortaan aangesproken worden met hattrickkoning
Jawel. Maar niet zo’n raar hoofd.quote:
Sneu verhaal wel, zijn ouders gingen dood en hij hield die rare litteken aan overquote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jawel. Maar niet zo’n raar hoofd.
die littekenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sneu verhaal wel, zijn ouders gingen dood en hij hield die rare litteken aan over
Ja iddquote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
V/d Staaij
Stijn overwoog ooit om op de SGP te stemmen
Die gast heeft altijd al een dartpijltje los gehad.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
V/d Staaij
ik juist nuquote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
V/d Staaij
JC is geen act hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat past wel goed bij je act hier.
"Act"- jij als reactie hierop.
Welke actquote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels politiekmoe.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik steek mijn energie alleen in dingen wat ik leuk vind.quote:
Heb jij wel eens last van riekende handen? #dtvquote:
Riekende handen horen er een beetje bij, Tibbe.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 10:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb jij wel eens last van riekende handen? #dtv
Wat dacht je van Rocky op RTL7 ?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:04 schreef KingRoland het volgende:
Frans Bauer in China om 21:40 niet vergeten!!!!!!!!!!!
TV / [NPO1]Frans Bauer in China
heb ik al 719 keer gezien ouwe reusquote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:12 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Wat dacht je van Rocky op RTL7 ?
hij had 0-3 voorspeldquote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
Pec-Fey =3-1 nu![]()
![]()
![]()
Boskamp gooit nu zijn tv het raam uit![]()
https://www.veronicatv.nl(...)-wint-van-feyenoord/quote:
koning totoquote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
https://www.veronicatv.nl(...)-wint-van-feyenoord/
op min 2:00 idd
quote:
Zij heeft echt een raar lichaam.quote:
Dat is overigens ook not dun in de socialmedia wereld, met nieuwe mensen en een nieuwe naam teren op de abonnees (fanbase) van je voorganger.quote:Op zondag 20 januari 2019 14:30 schreef PzKpfw het volgende:
Ineens stonden er allemaal van die VTBL berichten in mijn Facebook overzicht. Ik dacht van wat vreemd kan me niet herinneren die pagina geliked te hebben. Wat blijkt: de Voetbal Inside pagina heeft een andere naam gekregen.
Gelijk maar even opgezegd. Wat een doorzichtige slechte manier van adverteren. Laat me lekker zelf bepalen of ik het programma leuk vind.quote:Op zondag 20 januari 2019 15:29 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Dat is overigens ook not dun in de socialmedia wereld, met nieuwe mensen en een nieuwe naam teren op de abonnees (fanbase) van je voorganger.
Dat is altijd een garantie op minkudos, duimpjes omlaag en negatieve cholo comments. Altijd een nieuw kanaal/pagina beginnen en op eigen kracht je volgers vergaren.
Waar heb je dat broekje nu liggen dan?quote:Op maandag 21 januari 2019 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het broekje ligt hier al uit voor de ' VTBL en Hasselbaink'-bash bij VI.
Vooral benieuwd naar het moment waarop Wilfried de kutfilmpjes van Simon Zijleaids gaat bekritiseren
Ergens in een verdomhoekje; samen met mijn gevoel voor humor en Oeroeg van Hella Haasse.quote:Op maandag 21 januari 2019 01:05 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Waar heb je dat broekje nu liggen dan?
Ik kan jou het boek Vrouwen van Charles Bukowski aanraden. Écht, kopen.quote:Op maandag 21 januari 2019 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ergens in een verdomhoekje; samen met mijn gevoel voor humor en Oeroeg van Hella Haasse.
Die titel klinkt al ingewikkeld.quote:Op maandag 21 januari 2019 01:15 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik kan jou het boek Vrouwen van Charles Bukowski aanraden. Écht, kopen.
Er wordt veel geneukt in het boek.quote:Op maandag 21 januari 2019 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die titel klinkt al ingewikkeld.
Hou het lekker in het eigen topic: VBL / VTBL #4: Tot VTBLquote:Op maandag 21 januari 2019 10:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Voetbalshow Humberto Tan begint met 265.000 kijkers
Het nieuwe voetbalpraatprogramma VTBL met Humberto Tan ging zondag van start met 265.000 kijkers op RTL 7. Dat is iets minder dan waar Humberto op hoopte.
VTBL begint om 20.00 uur en dat is een lastige tijd op zondag. Veel mensen blijven op NPO 1 om te wachten op Heel Holland bakt. En om 20.30 uur begint op RTL 4 de Linda de Mol-quiz Weet ik veel. Humberto liet eerder weten dat hij blij zou zijn met 300.000 à 400.000 kijkers. De mensen die de moeite namen in te schakelen, waren over het algemeen wel positief over de eerste aflevering van VTBL.
https://www.tvgids.nl/nie(...)met-265-000-kijkers/
Iemand gezienIk niet
AngelaGODINquote:Veronica Inside is fan van Angela: ‘Ze is de beste’
Veronica Inside-analisten Johan Derksen en René van der Gijp zijn fan van Angela de Jong. Ze slaat in haar tv-column altijd de spijker op zijn kop. Dat hebben ze gezegd op Veronica. Derksen vindt De Jong een topper. “’s Ochtends sla ik het AD open en dan kijk ik eerst naar Angela de Jong. Ik vind één ding: als recensent moet je niet zelf in al die programma’s aanschuiven. Je moet daar weg van blijven. Je moet ze niet de kans geven daar iets van te zeggen“, vindt de voetbalanalist.
De Jong komt graag op televisie. “Haar ijdelheid zit haar een beetje in de weg. Zij moet eigenlijk vanuit haar ivoren toren iedereen recenseren en dat doet ze voortreffelijk. Ik vind dat ze het altijd bij het juiste eind heeft en ze hebben nergens langere tenen dan in ons wereldje, dus dan zijn al die ijdeltuiten in hun eer aangetast.”
In de ruzie met Gordon staat hij aan de kant van De Jong. “Gordon zegt ‘dat mens kent mij niet’. Ik heb ook een jaar of dertig een pittige column geschreven in VI en je moet juist de mensen niet kennen, want dan ben je objectief. Als je mensen leert kennen en je vindt ze sympathiek of juist een lul, dan ga je dat meewegen. Het best kun je zo weinig mogelijk contact hebben en puur op prestaties beoordelen.”
“Je hoort mij toch ook nooit piepen? Ik heb eens een keer gehad dat ik het AD opensloeg en er op iedere pagina een dodelijke column over mij stond. Dat mag toch als ze dat vinden? Maar ik vergeet het niet“, grapt hij.
Van der Gijp is ook fan van De Jong. “Ik vind Angela de Jong echt met afstand de beste tv-recensent die er is. Dat meen ik echt. Ik heb zo vaak als ik het lees dat ik denk: jaha, dat heb je weer redelijk gezien, weet je wel. Gordon klaagt dat het op de man gespeeld is, maar dat doen wij ook altijd. Als je het hebt over 6 Inside, dan moet je toch iets over Albert zeggen of die Jan Versteegh. Dan speel je altijd op de man. Kom op, zeg, het is een mening van haar.”
“Iedereen wordt nu boos om het feit dat zij vaak op tv is, maar ik vind het wel fijn dat iemand die ik regelmatig lees ook een gezicht krijgt. Dat ik ook daar een mening over kan gaan vormen omdat ze vaak op tv is. Dat vind ik prettig.”
Vorige week bevestigde De Jong nog dat de tenen in tv-land heel lang zijn: “De tenen in medialand zijn ontzettend lang en de ego’s zijn enorm groot. De belangen zijn heel groot en de meest gehoorde zin daar is: ‘Schat, wat was je geweldig vanavond.’ Als er dan iemand komt, die zegt: ‘Ik vond het helemaal niet zo goed en om die en die reden kan ik niet meer zo goed kijken naar een talkshow of weet ik veel wie’, dan hebben die mensen een klein probleempje. Dat snap ik ook wel.”
Bron: https://www.mediacourant.(...)gela-ze-is-de-beste/
AngelaGodin -> Ziedend act. Welke mongool heeft dat trouwens bedacht hier?quote:Op maandag 21 januari 2019 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze verafgoding mag ook wel weer afgelopen zijn.
Zo'n meisje wordt veel te belangrijk gemaakt.quote:Op maandag 21 januari 2019 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze verafgoding mag ook wel weer afgelopen zijn.
Wat heeft 'welke mongool' bedacht?quote:Op maandag 21 januari 2019 13:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
AngelaGodin -> Ziedend act. Welke mongool heeft dat trouwens bedacht hier?
Wow ik dacht nog te ruim met 3 ton lolquote:Op maandag 21 januari 2019 10:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Voetbalshow Humberto Tan begint met 265.000 kijkers
Het nieuwe voetbalpraatprogramma VTBL met Humberto Tan ging zondag van start met 265.000 kijkers op RTL 7. Dat is iets minder dan waar Humberto op hoopte.
VTBL begint om 20.00 uur en dat is een lastige tijd op zondag. Veel mensen blijven op NPO 1 om te wachten op Heel Holland bakt. En om 20.30 uur begint op RTL 4 de Linda de Mol-quiz Weet ik veel. Humberto liet eerder weten dat hij blij zou zijn met 300.000 à 400.000 kijkers. De mensen die de moeite namen in te schakelen, waren over het algemeen wel positief over de eerste aflevering van VTBL.
https://www.tvgids.nl/nie(...)met-265-000-kijkers/
Iemand gezienIk niet
Hier gaan ze het vanavond vast niet over hebbenquote:Op maandag 21 januari 2019 13:42 schreef Doublepain het volgende:
Wow ik dacht nog te ruim met 3 ton lol
Valt wel mee.quote:Op zondag 20 januari 2019 18:10 schreef De_Kraam het volgende:
Ben benieuwd hoeveel abonnees het VTBL kanaaltje kwijtraakt de komende weken.
Was dat net op Radio Veronica?quote:Op maandag 21 januari 2019 16:50 schreef Doublepain het volgende:
Johan vond het een uitstekende beslissing van Goezeboeyoek
Hoor het net. Dan ook nog vinden dat hij er alleen een mening over mag/kan hebben door zijn voetbalverleden.quote:Op maandag 21 januari 2019 16:50 schreef Doublepain het volgende:
https://socialblade.com/youtube/user/vitvrtlquote:Op maandag 21 januari 2019 13:55 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Valt wel mee.
Vorige week
148.153
Vandaag
146.953
Meer meer meerquote:Op maandag 21 januari 2019 17:21 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
https://socialblade.com/youtube/user/vitvrtl
Iedere dag honderden opzeggingen
Negatieve views?quote:Op maandag 21 januari 2019 17:21 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
https://socialblade.com/youtube/user/vitvrtl
Iedere dag honderden opzeggingen
Kan niet andersquote:Op maandag 21 januari 2019 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Negatieve views?
Is dat bij verwijderen van filmpjes?
Johan is echt te oud aan het worden.quote:Op maandag 21 januari 2019 16:50 schreef Doublepain het volgende:
Johan zijn rant over die kutfilmpjesquote:
En Viggo Waas en Hasselbaink.quote:Op maandag 21 januari 2019 20:21 schreef RubenSosa het volgende:
Serdar, Tan en Lamprou gaan eraan vanavond.
Zorg daar zelf maar voorquote:Op maandag 21 januari 2019 20:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Schenk je dan even wat te drinken voor ons in dan?
Oh ja Jimmy zei amper watquote:Op maandag 21 januari 2019 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Johan zijn rant over die kutfilmpjes
[..]
En Viggo Waas en Hasselbaink.
warme chocolademelkquote:Op maandag 21 januari 2019 20:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Schenk je dan even wat te drinken voor ons in dan?
Jimmy stotterde er even wat open deuren uit.quote:Op maandag 21 januari 2019 20:25 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Oh ja Jimmy zei amper waten Viggo alleen maar onzin.
Hasselbaink is gewoon de zwarte Levchenko.quote:Op maandag 21 januari 2019 20:26 schreef timmmmm het volgende:
Hasselbaink vond ik nog wel meevallen, die moet er nog even ingroeien maar die zei wel zinnige dingen. Viggo Waas kan niks en de omvang van Theo gaan we ook nog wel wat over horen
Hasselbaink heeft werkelijk niks zinnigs gezegd.quote:Op maandag 21 januari 2019 20:26 schreef timmmmm het volgende:
Hasselbaink vond ik nog wel meevallen, die moet er nog even ingroeien maar die zei wel zinnige dingen. Viggo Waas kan niks en de omvang van Theo gaan we ook nog wel wat over horen
Hij valt ook wel mee ja, maar dat komt omdat hij niks zegtquote:Op maandag 21 januari 2019 20:26 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op maandag 21 januari 2019 20:31 schreef RensAjacied het volgende:
Rellen rellen rellen godverdomme rellen
Top 3 bashquote:Op maandag 21 januari 2019 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajaxbash, PSVbash, Feyenoordbash Incoming
Welcome casual hooligan ladquote:Op maandag 21 januari 2019 20:32 schreef timmmmm het volgende:
Het is lang geleden dat ik er weer eens live bij was, ik heb er zin in mannen
VARBASHquote:Op maandag 21 januari 2019 20:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Top 3 bash
scheidsrechtersbash
keeperbash
kabouterquote:Op maandag 21 januari 2019 20:33 schreef BobW het volgende:
Gaat Lamprou dwerg of lilliputter genoemd worden?
Ziet er goed verzorgd uit idd.quote:Op maandag 21 januari 2019 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuke dame aan de bar met die gele trui.
quote:Op maandag 21 januari 2019 20:38 schreef RensAjacied het volgende:
Met buikgriep professioneel sporten
Johan
zo danquote:Op maandag 21 januari 2019 20:39 schreef RensAjacied het volgende:
Geest van de wedstrijd
Krijg tyfus Johan
quote:
Niemand neemt Johan serieus.quote:Op maandag 21 januari 2019 20:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij heeft nu 5 minutenlang onzin verkocht
quote:Op maandag 21 januari 2019 20:41 schreef JanCees het volgende:
heeft iemand beelden van het moment?
dan beoordeel ik het wel even
quote:Op maandag 21 januari 2019 20:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Meteen zendt VI dit filmpje uit. Ze lezen mee.
coco is de insider, die maakt het programma.quote:Op maandag 21 januari 2019 20:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Meteen zendt VI dit filmpje uit. Ze lezen mee.
JA DAT ZEG IKquote:Op maandag 21 januari 2019 20:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Alsof het uitmaakt dat de bal in de buurt is
Exact.quote:Op maandag 21 januari 2019 20:46 schreef timmmmm het volgende:
Ik snap deze discussie niet zo goed. Als dit in het veld gebeurt en een speler schiet de bal weg en de tegenstander loopt dan door is dat een overtreding. Waarom zou dat anders zijn bij een keeper
Ja. Dan zou je elke wedstrijd 3 penalties hebben.quote:Op maandag 21 januari 2019 20:46 schreef timmmmm het volgende:
Ik snap deze discussie niet zo goed. Als dit in het veld gebeurt en een speler schiet de bal weg en de tegenstander loopt dan door is dat een overtreding. Waarom zou dat anders zijn bij een keeper
Niet rullevantquote:Op maandag 21 januari 2019 20:46 schreef timmmmm het volgende:
Dit is niet geheel waar. Als het om een relatief lichte overtreding gaat, een duwtje, laat de scheids vaak gewoon doorspelen.quote:Op maandag 21 januari 2019 20:46 schreef timmmmm het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |