Ik wil sowieso het groepje roodkopzalmpjes die ik overgenomen heb van de vorige eigenaar van de bak uitbreiden (ze zitten nu tijdelijk in mijn andere bakje met zijn vieren). Verder wil ik graag wat tetra's met hoge rug (bloedvlektetra/sikkeltetra of iets dergelijks), en een paartje dwergcichlides, maar ik twijfel nog over welke. En als het nog past een groepje potloodvisjes.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 12:33 schreef Samzz het volgende:
@Loka, gelukkig kan je je eigen plan trekken.
Weet je al welke soorten je wil?
https://www.lidl-shop.nl/(...)1563AE2AEB0705AC28CDquote:Op vrijdag 18 januari 2019 12:33 schreef Samzz het volgende:
Mijn voeten zijn zo koud dat m'n tenen blauw zijn.
Roodkopzalmpjes zijn zo leukquote:Op vrijdag 18 januari 2019 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil sowieso het groepje roodkopzalmpjes die ik overgenomen heb van de vorige eigenaar van de bak uitbreiden (ze zitten nu tijdelijk in mijn andere bakje met zijn vieren). Verder wil ik graag wat tetra's met hoge rug (bloedvlektetra/sikkeltetra of iets dergelijks), en een paartje dwergcichlides, maar ik twijfel nog over welke. En als het nog past een groepje potloodvisjes.
Ik heb m'n voeten tegen de verwarmingquote:Op vrijdag 18 januari 2019 12:39 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
https://www.lidl-shop.nl/(...)1563AE2AEB0705AC28CD
Goeie oplossingquote:Op vrijdag 18 januari 2019 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb m'n voeten tegen de verwarming.
Ja, ik vind ze zo comfy, maar denk dat ze nog veel leuker zijn als het straks een echt schooltje is.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 12:44 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Goeie oplossing
Als ik in bed lig en koude voeten heb probeer ik ze altijd heel krampachtig om en om in Mn knieholte te frommelen
Vrij kansloos gezicht wel denk ik gezien ik zo lenig ben als een eikenhouten tafel
Oehh elektrisch dekentjequote:Op vrijdag 18 januari 2019 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..].
Als ik t in bed koud heb gooi ik m'n elektrische deken erbij.
In een school zijn ze echt supergaafquote:Op vrijdag 18 januari 2019 12:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik vind ze zo comfy, maar denk dat ze nog veel leuker zijn als het straks een echt schooltje is.
Heb ook twee hockeysticks overgenomen van de vorige eigenaar, maar die heb ik weggegeven aan een collega van kaneel voor het schoolaquarium.
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 12:47 schreef Lokasenna het volgende:
Weet je wat lekker is, een keramisch dekentje.
quote:
is dat vilt?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 12:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nike Air Max 1 Pendleton ID; ik heb een iets andere kleurstelling maar die kan ik nergens meer terugvinden.
[ afbeelding ]
Nike Air Max 1 Dark Obsidian
Die zijn wel mega sweet, hadden ze niet meer in mijn maat, (en met iets andere kleuren).quote:
Vetquote:Op vrijdag 18 januari 2019 12:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nike Air Max 1 Pendleton ID; ik heb een iets andere kleurstelling maar die kan ik nergens meer terugvinden.
[ afbeelding ]
Nike Air Max 1 Dark Obsidian
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 12:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kun je zo stukje afknippen en onder je stoelpoten plakken
Tot een paar weken geleden kon je ze nog gewoon zelf samenstellen. Dus dat gedaan. Nu ineens niet meer.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 12:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die zijn wel mega sweet, hadden ze niet meer in mijn maat, (en met iets andere kleuren).
Ga er niet meer door de modder lopen als ik mijn hond uit ga laten; maar verder kan het best wel veel hebben.quote:
Gedoe. Begin er niet meer aan.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:08 schreef Samzz het volgende:
He verdorie, door dat gepraat over aquariums wil ik er ook een.
Ik vind t echt leukquote:
Welke zou je tof vinden als ruimte geen bezwaar was?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t echt leuk.
Maar de vissen die ik wil moeten een grote bak en daar heb ik geen ruimte voor.
Ik zou wel weer gewoon guppen willen. Had eerst ook een bak van 60x30 maar heb er geen ruimte meer voor.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t echt leuk.
Maar de vissen die ik wil moeten een grote bak en daar heb ik geen ruimte voor.
bahquote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vanmorgen beschimmeld brood zitten eten. Vond er zo'n gronderige smaak aan zitten
Je was ok!quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vanmorgen beschimmeld brood zitten eten. Vond er zo'n gronderige smaak aan zitten
Dat zag je al zitten of dat denk je vanwege de smaak?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:21 schreef CherryLips het volgende:
Discussenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welke zou je tof vinden als ruimte geen bezwaar was?
60x30 kan ik wel kwijt, maar ik wil, als ik aan een aquarium begin, een grotequote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou wel weer gewoon guppen willen. Had eerst ook een bak van 60x30 maar heb er geen ruimte meer voor.
Teringquote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:17 schreef ElDinosaur het volgende:
backfire van het jaar, nu al![]()
![]()
https://www.nu.nl/buitenl(...)orismeverdachte.html
Ja, tof!quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Discussen. En omdat ruimte toch geen bezwaar is, een fahaka aquarium.
Had ze een vals ID proberen te regelen voor die terrorismeverdachte?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:17 schreef ElDinosaur het volgende:
backfire van het jaar, nu al![]()
![]()
https://www.nu.nl/buitenl(...)orismeverdachte.html
¤300 p/s, heb er 2quote:Op vrijdag 18 januari 2019 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil je kaartje voor Tool wel overnemen
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 07:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel benieuwd wat voor type jij bent.![]()
Goedemorgen trouwens.
Bahquote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:21 schreef CherryLips het volgende:
300 euro had ik er ook niet voor over gehadquote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:27 schreef Halimede het volgende:
[..]
¤300 p/s, heb er 2
nee geintje, Tool is mijn lievelingsband en ik heb hier veel te lang op gewacht
[..]
Het smaakte een beetje raar, dus ik had al gekeken, maar niks gevonden.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:22 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zag je al zitten of dat denk je vanwege de smaak?
Maar je was okay.
Neuh, m'n maagsappen maken daar denk ik wel korte metten mee. Maar het idee. En dat ik me die smaak dus niet had verbeeldquote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:27 schreef Halimede het volgende:
[..]
Bahmaar kan vast niet veel kwaad
Ik denk dat de kaartjes een paar weken voor het concert wel een stuk betaalbaarder worden, de meeste gingen naar resellersquote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
300 euro had ik er ook niet voor over gehad
heb je ze wel al een live gezien?
Ai, ja, als het zichtbaar is op 1 plek, dan kan het in de rest van het brood ook zitten, zonder met het blote oog zichtbaar te zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het smaakte een beetje raar, dus ik had al gekeken, maar niks gevonden.
Net wilde ik nog wat brood pakken en keek ik even goed en zag ik piepkleine lichte plekjes![]()
![]()
in ziggo? of waar ga je naar toe?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:31 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik denk dat de kaartjes een paar weken voor het concert wel een stuk betaalbaarder worden, de meeste gingen naar resellersheb zelf net geluk gehad met dat er extra kaarten vrij kwamen, wel kut plaatsen, maar daar kan ik wel mee leven voor +/- ¤50 p/s
Heb ze nog nooit live gezien, APC onlangs wel!
Geinig, ik was laatst ook in AFAS voor APC, erg goed. En kaartje voor Tool ook al in de pocket. Beste band ooitquote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:27 schreef Halimede het volgende:
[..]
¤300 p/s, heb er 2
nee geintje, Tool is mijn lievelingsband en ik heb hier veel te lang op gewacht
[..]
Ik ookquote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, tof!
Ik hoop voor je dat je er ooit plek voor gaat krijgen dan.
Ik wil graag 2500 literquote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nu 180L maar als ik het zo in de eetkamer zie staan vind ik het al best een bakbeest.
Van dat verse hipsterbrood.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:33 schreef STING het volgende:
[..]
Ai, ja, als het zichtbaar is op 1 plek, dan kan het in de rest van het brood ook zitten, zonder met het blote oog zichtbaar te zijn.
Heb het gevoel dat er op brood tegenwoordig veel sneller schimmel zit dan vroeger.
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:33 schreef STING het volgende:
[..]
Ai, ja, als het zichtbaar is op 1 plek, dan kan het in de rest van het brood ook zitten, zonder met het blote oog zichtbaar te zijn.
Heb het gevoel dat er op brood tegenwoordig veel sneller schimmel zit dan vroeger.
oh, dus om de zichtbare plekken heen eten is niet de bedoeling?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:33 schreef STING het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dus om de zichtbare plekken heen eten is niet de bedoeling?
ach ja, ben er niet dood aan gegaanquote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
NeeBij kaas kan je dat gewoon wegsnijden, maar door de structuur van brood zitten de sporen al door het hele brood.
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geinig, ik was laatst ook in AFAS voor APC, erg goed. En kaartje voor Tool ook al in de pocket. Beste band ooit
Kan ook niet enorm veel kwaad als je gewoon gezond bent.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, ben er niet dood aan gegaan
Dan moet je zoeken naar die lelijkerd die bier staat te tanken.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:50 schreef Halimede het volgende:
[..]leuk! misschien kom ik je wel tegen
lege halve liters volgen?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan moet je zoeken naar die lelijkerd die bier staat te tanken.
Ik ga met drie andere mensen die hier ook posten, toevallig.
zal vast al slechtere dingen naar binnen hebben gewerktquote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ook niet enorm veel kwaad als je gewoon gezond bent.
Werkt meestal wel ja. Als het volle zijn dan is het een val die voor mij gezet is.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Uit werkontwijkend gedrag nog maar eens gekeken hoe lang ik m'n adem in kan houden, toch nog 2 min 23 seconden.
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Uit werkontwijkend gedrag nog maar eens gekeken hoe lang ik m'n adem in kan houden, toch nog 2 min 23 seconden.
Mooi weer??quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:07 schreef DrMarten het volgende:
Veel te mooi weer om binnen te zitten
Wel broodje doner gehad
Echt he. Prachtig vergeleken met gisteren.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:07 schreef DrMarten het volgende:
Veel te mooi weer om binnen te zitten
Wel broodje doner gehad
Winterszonnetjequote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mooi weer??
hier begint de mist eindelijk weg te trekken...
heequote:
Hele dag al stralende zon en geen wind. Heerlijkquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mooi weer??
Hier al de hele dag zonnigquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mooi weer??
Dat dusquote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
NeeBij kaas kan je dat gewoon wegsnijden, maar door de structuur van brood zitten de sporen al door het hele brood.
tis toch koudquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]Ik wil ook zon.
Ik had wel een mini zonsopkomst vanmorgen. Daarna werd t mistig
best goed. nog 2 uurtjes en dan weekend.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kut, ik ben alweer mn oortjes vergeten. Ik haat mezelf![]()
En daar?
Niet naar de klok kijkenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best goed. nog 2 uurtjes en dan weekend.
alleen geen zin in die 2 uurtjes
Lekker levenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:23 schreef Lokasenna het volgende:
Moet nog beginnen met mijn werk van vandaag
Lui leven
Beetje flexibel zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hou alleen niet zo heel erg van werken tot na etenstijd, want later koken doe ik toch niet dus dan wordt het altijd met lange tanden een boterham ofzo.
Ben ik ook wel, alleen niet met mijn etenstijdquote:
Extra koken, bakjes, opwarmenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben ik ook wel, alleen niet met mijn etenstijd
Verder wil ik gerust tot laat doorwerken, maar ik heb alleen tussen 5 en 6 zin in avondeten
doe ik niet. ben druk aan het tekenenquote:
Het eten kookt zichzelf nietquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Flexibiliteit werkt alleen als het van twee kanten komt.
Zal aan het werk liggen hequote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:37 schreef Chia het volgende:
[..]
Koken, eten en daarna nog even verder werken kan niet?
Gaat lastig als je geen foldertjes vouwt vanuit de huiskamer.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:37 schreef Chia het volgende:
[..]
Koken, eten en daarna nog even verder werken kan niet?
Slavenarbeid.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gaat lastig als je geen foldertjes vouwt vanuit de huiskamer.
BsWG?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:50 schreef CherryLips het volgende:
omfg daar komen de voorlopige aanslagen voor 2019
gore honden
ISIS?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:50 schreef CherryLips het volgende:
gore honden
Van wie mag ze dat niet?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom mag ze niet gewoon zichzelf zijn?
Haal t maar bij de ZZP'erquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:50 schreef CherryLips het volgende:
gore honden
Daarom. Helemaal omdat die facturen altijd op tijd betaald worden.quote:
Moeten ze maar een buffer aanhoudenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. Helemaal omdat die facturen altijd op tijd betaald worden.
Dat is inderdaad een raar systeem.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:06 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon zo krom dat ik dan maar alvast belasting moet betalen over geld dat ik niet heb verdiendVind het wel positief van ze, ze hebben er in ieder geval vertrouwen in
Omdat mensen anders achteraf ineens bedenken dat ze geld apart hadden moeten houden voor de belastingaanslag.quote:
Dus moet je ze maar om geld gaan vragen wat nog niet verdiend is?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Omdat mensen anders achteraf ineens bedenken dat ze geld apart hadden moeten houden voor de belastingaanslag.
Ja, omdat je het anders sowieso niet gaat krijgen.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus moet je ze maar om geld gaan vragen wat nog niet verdiend is?
Ja goed. Er is ook wel wat voor te zeggen.
Het zal wel meer kosten om t achteraf te gaan halen ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, omdat je het anders sowieso niet gaat krijgen.
Geen idee, zie CL er veel over klagenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:22 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Die kunnen over een hoop klagen maar relatief gezien toch niet over de belastingdruk.
CL klaagt overal overquote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee, zie CL er veel over klagen.
Ik betaal over een jaarbedrag dat ik nog niet heb verdiend. Dat is een beetje jammer. Ze hebben het een paar jaar niet gedaan en nu weer wel sinds een jaar of twee.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:22 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Die kunnen over een hoop klagen maar relatief gezien toch niet over de belastingdruk.
Over de belasting? Dat is maar een week per jaar dat ik elke dag blauwe enveloppen heb.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee, zie CL er veel over klagen.
Apart wel, maar onder de streep komt dat allemaal wel goed uiteindelijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik betaal over een jaarbedrag dat ik nog niet heb verdiend. Dat is een beetje jammer. Ze hebben het een paar jaar niet gedaan en nu weer wel sinds een jaar of twee.
Rustaaaaaahgquote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig wordt er hier verder nooit over werk gezeken. Niemand is ook op zoek naar ander werk. Altijd feest en taart.
Kan ook in m'n hoofd zittenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over de belasting? Dat is maar een week per jaar dat ik elke dag blauwe enveloppen heb.
Nou rustig maar. Zeg nergens dat t niet mag of zo.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig wordt er hier verder nooit over werk gezeken. Niemand is ook op zoek naar ander werk. Altijd feest en taart.
die taart was me vandaag weer uit aan het dagenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Hihi grapjequote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:32 schreef CherryLips het volgende:
Haha allemaal quote alerts.
Lange tenen.
Zat laatst helaas mobiel toen ik goed cuck verhaal vond. Anders had ik het hier gepost.quote:
Wel makkelijk om je alvast in te dekken zo.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:32 schreef CherryLips het volgende:
En ik ben iets in caps lock aan het vertalen en vergeet hem hier steeds uit te zetten, dus excuses als het zo even verkeerd gaat.
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:39 schreef Samzz het volgende:
Pfffffrt. Ik wil weekend. Ben t zooooo zat voor vandaag, alles doet zeer.
Griep incoming? Dat had ik dus woensdag en lig al 2 dagen of op de bank of in bed te zieltogenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:39 schreef Samzz het volgende:
Pfffffrt. Ik wil weekend. Ben t zooooo zat voor vandaag, alles doet zeer.
Hoop t nietquote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Griep incoming? Dat had ik dus woensdag en lig al 2 dagen of op de bank of in bed te zieltogen
Ja tuurlijk. Van de andere kant krijg je van de BD wel een voorschot teruggaaf/HRA dus het levelt in die zin ook wel weer.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik betaal over een jaarbedrag dat ik nog niet heb verdiend. Dat is een beetje jammer. Ze hebben het een paar jaar niet gedaan en nu weer wel sinds een jaar of twee.
Dat voorschot duurt wel een paar jaar denk ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Van de andere kant krijg je van de BD wel een voorschot teruggaaf/HRA dus het levelt in die zin ook wel weer.
Daar heb je een goed puntquote:
Naar huis natuurlijk gek.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:58 schreef Allures het volgende:
Werken of naar huis? Wat een gewetensvraag
waarom zeg je dit niet tegen mij??!! Kan ie ook in zo'n broodje???!!??!quote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt
CL wist je al dat de Hema ook een vega-rookworst heeft nu? Heb je de facebook-reacties al gezien?
Ik zeg het tegen CL omdat haar reacties op de facebook-reacties van de vega Ikea-knakworst zo mooi warenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:00 schreef Allures het volgende:
[..]
waarom zeg je dit niet tegen mij??!! Kan ie ook in zo'n broodje???!!??!
Vega Ikea knakworst???quote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zeg het tegen CL omdat haar reacties op de facebook-reacties van de vega Ikea-knakworst zo mooi waren
Ik weet niet of ie in een broodje kan.
Hele weekend worst happen?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:02 schreef Allures het volgende:
[..]
Vega Ikea knakworst???
Ik krijg een druk weekend zo
what's the worst that could happen?quote:
Een worst kaas scenarioquote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
what's the worst that could happen?
Oeh die is lekkerquote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb deze nog liggen voor dit weekend
[ afbeelding ]
De hele dag in overleg zittenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gaat lastig als je geen foldertjes vouwt vanuit de huiskamer.
Waarom?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt
CL wist je al dat de Hema ook een vega-rookworst heeft nu? Heb je de facebook-reacties al gezien?
Wanneer ga je?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga volgende week eens verlof aanvragen om naar London te gaan. Nu ook maar eens door de mist naar huis karren.
Londenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga volgende week eens verlof aanvragen om naar London te gaan. Nu ook maar eens door de mist naar huis karren.
Ach ja, ben niet voor niets op zoek naar ander werkquote:
Nice. Wat ga je in Londen doen? Frank Turner in een pub zien?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 17:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik zit nu in de ic Brussel en dan vanavond de eurostar naar Londen
geen plannen, gewoon weekendje eruit, en de Eurostar eens proberen.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 17:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nice. Wat ga je in Londen doen? Frank Turner in een pub zien?![]()
Ik heb mijn Schotland trip naar april verschoven. Kan ik tien dagen op vakantie vanaf pasen. En met de Jacobite aka Hogwarts Express
Weekendje Londen is nooit verkeerd. Ik vlieg dit keer maar de volgende keer ga ik ook eens de eurostar pakken. En dan vanaf Londen per trein verder.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 17:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
geen plannen, gewoon weekendje eruit, en de Eurostar eens proberen.
Frank Turner ga ik in mei pas weer zien, begint volgende week wel aan zijn UK tour maar ik krijg dat niet in m'n agenda gepropt.
En cool, Schotland, moet nouja wil ik ook nog eens naartoe!
was nu 'n aanbieding dus 99 euro retour, ga nu heen vanuit Breda (daar heb ik vrijdags cursus) met ic Brussel naar Brussel daar Eurostar. Terug is 'n rechtstreekse Londen - Rotterdam verbinding.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 17:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Weekendje Londen is nooit verkeerd. Ik vlieg dit keer maar de volgende keer ga ik ook eens de eurostar pakken. En dan vanaf Londen per trein verder.
Mooie deal. Hoe zit het met overstap in Brussel? Moet je lang wachten of kun je zo door straks?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 17:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
was nu 'n aanbieding dus 99 euro retour, ga nu heen vanuit Breda (daar heb ik vrijdags cursus) met ic Brussel naar Brussel daar Eurostar. Terug is 'n rechtstreekse Londen - Rotterdam verbinding.
3quote:Op vrijdag 18 januari 2019 17:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begin April.
Even bedenken of ik 2 of 3 volle dagen ga.
moet wel wachten maar moet ook nog eten etc, je moet op Brussel natuurlijk wel inchecken, door paspoortcontrole etc dus daar rekenen ze tijd voor van 30-45min, buiten die tijd om zou ik 20 min overstaptijd hebben, maar de ic Brussel vanaf Breda gaat maar 1x per uur dus heb die van 'n uur eerder genomen, toch fijner idee als er 'n springer is ofzo. En ik was toch al klaar met de cursus, ging echt niet terug naar huis nog.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 17:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mooie deal. Hoe zit het met overstap in Brussel? Moet je lang wachten of kun je zo door straks?
Och, kreeg het pas eind van de ochtend te horen dat het verlof doorgingquote:
Ik ben dinsdag jarig, en heb er een gewoonte van gemaakt om dan vrij te hebben... En dinsdag vrij, dan is de maandag erbij ook wel lekkerquote:
Net zoals je extra tijd kwijt bent op het vliegveld.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 17:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
moet wel wachten maar moet ook nog eten etc, je moet op Brussel natuurlijk wel inchecken, door paspoortcontrole etc dus daar rekenen ze tijd voor van 30-45min, buiten die tijd om zou ik 20 min overstaptijd hebben, maar de ic Brussel vanaf Breda gaat maar 1x per uur dus heb die van 'n uur eerder genomen, toch fijner idee als er 'n springer is ofzo. En ik was toch al klaar met de cursus, ging echt niet terug naar huis nog.
Denk het wel, even kijken hoe duur de overnachtingen zijn. In mijn eentje is dat weer net iets duurder.quote:
Hoezo codewoord? Dat is het al jarenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 18:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Codewoord voor: vanavond lekker neuken, de hele avond, in alle standjes.
Heb ik iets gemist? Of gewoon een vriendin?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 18:38 schreef Samzz het volgende:
Brrr, even opwarmen en dan omkleden en naar m'n vriendin.
ja maar terug dan geen last van want rechtstreeks naar Rotterdam en je stapt uit en in op st Pancras das ook wel fijn ipv stansted als ik vlieg hahaha en geen vloeistoffenbeperking, cider mee naar huisquote:Op vrijdag 18 januari 2019 18:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Net zoals je extra tijd kwijt bent op het vliegveld.Fijn weekend in Londen in elk geval
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 18:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Of gewoon een vriendin?
Zou onderin bij het 3e icoontje moeten staan...quote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:05 schreef Allures het volgende:
Hoe werkt happn? Ik krijg van die berichtjes van je hebt een crush maar ik zie geen matches of gesprekken of zo?
Die zijn nogal afgressief met 10 mensen hebben op je profiel gekeken, open snel de app. 2 mensen hebben je geliked, open snel de app om te kijken wie het waren.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:05 schreef Allures het volgende:
Hoe werkt happn? Ik krijg van die berichtjes van je hebt een crush maar ik zie geen matches of gesprekken of zo?
Dat klopt wel jaquote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zijn nogal afgressief met 10 mensen hebben op je profiel gekeken, open snel de app. 2 mensen hebben je geliked, open snel de app om te kijken wie het waren.
maar wat is dan een match zeg maar? Want ik heb braaf wat hartjes uitgedeeldquote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zijn nogal afgressief met 10 mensen hebben op je profiel gekeken, open snel de app. 2 mensen hebben je geliked, open snel de app om te kijken wie het waren.
Dan waar Faxie zegt.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:10 schreef Allures het volgende:
[..]
maar wat is dan een match zeg maar? Want ik heb braaf wat hartjes uitgedeeld
Dan heb je nog een matches nu.quote:
omg zo sadquote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb je nog een matches nu.
Snel naar alle hippe plekken bij je in de buurt gaan om mensen tegen te komen dus.
Had je je maar eerder moeten losmaken van je moeder.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:25 schreef Burner82 het volgende:
Ik doe dus niks met mijn verjaardag, kreeg ik een berichtje in de familie-app, dat volgende week zondag er een brunch is bij mijn ma thuis, voor mijn verjaardag.. Ik weet van niks, ik wil niks doen...
Ik vind hier wat van, maja... Als ik er wat van zeg, is iedereen weer boos
Alleen mijn zus had ik verteld dat ik niks ging doen....quote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Had je je maar eerder moeten losmaken van je moeder.
Als je los van je moeder was haalt ze zich niet in haar hoofd iets te organiseren zonder dat met jou te overleggen.........quote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Alleen mijn zus had ik verteld dat ik niks ging doen....
Daarom denk ik ook niet dat het vanuit mijn ma komt.... Die zou minimaal eerst ff polsen of ik het wat vind....quote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Als je los van je moeder was haalt ze zich niet in haar hoofd iets te organiseren zonder dat met jou te overleggen.........
als je niemand verteld hebt dat je niks wil, kun je er best wat van zeggen, maar t ze niet echt kwalijk nemen wmb.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:25 schreef Burner82 het volgende:
Ik doe dus niks met mijn verjaardag, kreeg ik een berichtje in de familie-app, dat volgende week zondag er een brunch is bij mijn ma thuis, voor mijn verjaardag.. Ik weet van niks, ik wil niks doen...
Ik vind hier wat van, maja... Als ik er wat van zeg, is iedereen weer boos
en later wel alle cadeautjes mogen houdenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:41 schreef MissMSX het volgende:
Nu weet je dat je op dat tijdstip niet op die plek moet zijn. Handig toch.
Ik heb het laatst eens gekeken, matige tvquote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:18 schreef Allures het volgende:
[..]
omg zo sad
En nee ik lig lekker voor de haard met ex on the beach
Na een 24-uurs afkoelperiode ook gevraagd aan haar wiens idee het was.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, als zus t heeft geregeld zou ik boos worden.
lekker gewerkt?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Na een 24-uurs afkoelperiode ook gevraagd aan haar wiens idee het was.
Mijn neefje en nichtje krijgen cadeautjesquote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en later wel alle cadeautjes mogen houden
Ik heb mijn verlof gekregenquote:
Gaan we allemaal FOK! shirts dragen?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan moet je zoeken naar die lelijkerd die bier staat te tanken.
Ik ga met drie andere mensen die hier ook posten, toevallig.
Gaat je niet lukken, je wordt alsnog vroeg wakkerquote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb mijn verlof gekregen![]()
![]()
Ik hoop je 4 dagen niet zien in de ochtendploeg
nicequote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb mijn verlof gekregen![]()
![]()
Ik hoop je 4 dagen niet zien in de ochtendploeg
wta bedoel je nou? Op jouw verjaardag krijg jij toch wat?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mijn neefje en nichtje krijgen cadeautjesOf ik moet echt iets leuks weten voor familie, maar dat is zelden.
Weet ikquote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken, je wordt alsnog vroeg wakker
Alles zit al in mijn auto, die was kapot maand terug..quote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wta bedoel je nou? Op jouw verjaardag krijg jij toch wat?
Fuck cadeautjes.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en later wel alle cadeautjes mogen houden
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:48 schreef Burner82 het volgende:
Antwoord van mijn zus: Mam en ik hadden het over je verjaardag, dus ik legde uit dat je dit keer écht niks wilde doen, toen dacht mam hieraan, vond ik wel leuk.
Dus die kleine heks heeft het gewoon geregeld...
klinkt alsof je moeder er ook wat in te zeggen had?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:48 schreef Burner82 het volgende:
Antwoord van mijn zus: Mam en ik hadden het over je verjaardag, dus ik legde uit dat je dit keer écht niks wilde doen, toen dacht mam hieraan, vond ik wel leuk.
Dus die kleine heks heeft het gewoon geregeld...
Kijk, de bedoelingen zijn goed, ik hoef niet alles op te ruimen, vlaai en koffie etc etc te regelen, maar gewoon naar mijn ma gaan en alles is geregeld..quote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
klinkt alsof je moeder er ook wat in te zeggen had?
Ga last minute op vakantie.
Dit leest heel raar, is dit wat je bedoelt?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
Lekker je zin tegen andermans zin doordrijven
nja, bedoel meer dat t niet alleen aan je zus lagquote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kijk, de bedoelingen zijn goed, ik hoef niet alles op te ruimen, vlaai en koffie etc etc te regelen, maar gewoon naar mijn ma gaan en alles is geregeld..
Dus normaal, ideaal scenario
Ze zien me te weinig, vinden ze... Ik vind dat kerst en nieuwjaar te dicht op mijn verjaardag ligt.. En mijn zus wil dat ik meer tijd doorbreng bij familie en zo...quote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nja, bedoel meer dat t niet alleen aan je zus lag
Zus geeft aan dat burner niks wil doen, moeder regelt toch wat. Ergo, zin doordrijven.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dit leest heel raar, is dit wat je bedoelt?
Edit: Zusquote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zus geeft aan dat burner niks wil doen, moeder regelt toch wat. Ergo, zin doordrijven.
Maakt het nog erger.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Edit: ZusIk ken haar al een tijdje...
maar dus niet: tegen je zin andermans zin doordrijven.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zus geeft aan dat burner niks wil doen, moeder regelt toch wat. Ergo, zin doordrijven.
dan zeg je dat t niet doorgaat of verschoven wordt naar 12 mei ofzoquote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze zien me te weinig, vinden ze... Ik vind dat kerst en nieuwjaar te dicht op mijn verjaardag ligt.. En mijn zus wil dat ik meer tijd doorbreng bij familie en zo...
eritrea BMI is 20,5 vior de volledigheid.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nederland heeft een gemiddeld BMI van 25,4.
Vrouwen in nl hebben een gemiddeld BMI van 25.
Mannen hebben een gemiddeld BMI van 25,9.
Het dikste land is Nauru met een gemiddeld BMI van 32,5.
Het slankste land is Eritrea (ik kan er niks aan doen, maar ik moest daar om lachen![]()
)
Fucking verjaardag ellende...Dit is eigenlijk precies waarom ik het niet vier.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan zeg je dat t niet doorgaat of verschoven wordt naar 12 mei ofzo
Gemiddeld 32,5 Hehe.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nederland heeft een gemiddeld BMI van 25,4.
Vrouwen in nl hebben een gemiddeld BMI van 25.
Mannen hebben een gemiddeld BMI van 25,9.
Het dikste land is Nauru met een gemiddeld BMI van 32,5.
Het slankste land is Eritrea (ik kan er niks aan doen, maar ik moest daar om lachen![]()
)
Je vervelende familie?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Fucking verjaardag ellende...Dit is eigenlijk precies waarom ik het niet vier.
Er staat ook 'je zin' (zus of moeder) tegen andersmans zin (burner) doordrijven'quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar dus niet: tegen je zin andermans zin doordrijven.
Of ik lees krom, het staat er gewoon scheef
Nee, familie is best leuk. Maar feit dat het moet.quote:
Leuke familie respecteert dat.......quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, familie is best leuk. Maar feit dat het moet.
Als ik mijn verjaardag niet wil vieren, respecteer dat....
Bezorgde zus niet.quote:
oooooo! Tegen stond in mn hoofd op de verkeerde plek.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er staat ook 'je zin' (zus of moeder) tegen andersmans zin (burner) doordrijven'
op zich lief dat ze dat soort dingen plant als ze denkt dat je het nodig hebt.quote:
Ik snap de goede bedoelingen... Ik vind het ook echt lief van ze... Maar ik zie het gewoon niet zitten.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
op zich lief dat ze dat soort dingen plant als ze denkt dat je het nodig hebt.
Als ze niets doet terwijl je t echt nodig hebt, is dat erger.
Fast food is stukken goedkoper dan gezond eten op veel plaatsen.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gemiddeld 32,5 Hehe.
Vies dik.
dan gewoon zeggen.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik snap de goede bedoelingen... Ik vind het ook echt lief van ze... Maar ik zie het gewoon niet zitten.
2 tegen 1 verlies ikquote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:12 schreef Chia het volgende:
[..]
En je moeder ook niet. Spreek ze daar beiden gewoon op aan.
Waar is je ruggengraat gebleven?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
2 tegen 1 verlies ikZe hebben beide goede argumenten altjid
Tis lastig discussiëren met 2 psychologenquote:
Om jou niet als wilsbekwaam volwassen persoon te behandelen?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Valt weinig te discussiëren als je geen zin hebt.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tis lastig discussiëren met 2 psychologen![]()
Zij vinden inderdaad dat zij beter weten wat ik nodig hebquote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Om jou niet als wilsbekwaam volwassen persoon te behandelen?
Zij vinden hun perspectief superieur (familie moet je vaak zien, want als je om ze geeft dan wil je dat) aan dat van jou. En het is niet fair om jou erop af te rekenen dat je dat anders ervaart en keuzes wil maken die bij jouw perspectief passen.
Jij wordt nu de pas afgesneden in jouw keuze door goede bedoelingen waardoor je iets opgedrongen wordt.
hot shitquote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:45 schreef Halimede het volgende:
[..]
Gaan we allemaal FOK! shirts dragen?
Dat is minachtingquote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zij vinden inderdaad dat zij beter weten wat ik nodig hebVooral mijn jongste zus dan
Alsof 1 brunch alle problemen verhelpt
dan zeg je gewoon nee. Daar heb je geen argumenten voor nodig.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar dat moet ergens vandaan komen... Die ellendequote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Valt weinig te discussiëren als je geen zin hebt.
Mensen weten zelf niet altijd wat goed voor hen is. Een beetje hulp en soms wat pushen kan best waardevol zijn.quote:
ja, en dan zeg je: dat zal best, maar ik wil nu niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar dat moet ergens vandaan komen... Die ellende
En dan wel gaan en party crashenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:30 schreef Burner82 het volgende:
Zus: er wordt gewoon een brunch gedaan ter ere van jou, je hoeft er niet bij te zijn.
Problem solved
Nee hoor, dit backfired gewoon. Dan zijn ze teleurgesteld dat je er niet was en zo.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:30 schreef Burner82 het volgende:
Zus: er wordt gewoon een brunch gedaan ter ere van jou, je hoeft er niet bij te zijn.
Problem solved
Dan moet je mij niet die optie geven... Ze kennen mij ook al een tijdje.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee hoor, dit backfired gewoon. Dan zijn ze teleurgesteld dat je er niet was en zo.
Zoveel alcohol kan ik niet betalenquote:
Weggaan voor de rekening komt!quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zoveel alcohol kan ik niet betalen
Toch is dat waarschijnlijk hoe het gaat. Aangezien dit ook is georganiseerd ondanks dat ze je al een tijdje kennen.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan moet je mij niet die optie geven... Ze kennen mij ook al een tijdje.
Oh noquote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:31 schreef Debsterr het volgende:
Meh, vanmiddag spontaan dierenartsbezoekje moeten doen. Kat met blaasproblemen. Dure rekening ook...
Thanks. Pijnstillers meegekregen en speciaal voer. Vandaag 1 kras opgelopen bij het toedienen van die pijnstiller dus dat valt mee.quote:
wow dat is ook wel een enorme rekeningquote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Thanks. Pijnstillers meegekregen en speciaal voer. Vandaag 1 kras opgelopen bij het toedienen van die pijnstiller dus dat valt mee.
De rekening à 300 euro was pijnlijker
Zijn altijd dure grapjes als je naar de DA moetquote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Thanks. Pijnstillers meegekregen en speciaal voer. Vandaag 1 kras opgelopen bij het toedienen van die pijnstiller dus dat valt mee.
De rekening à 300 euro was pijnlijker
En dan over 6 weken nog een urine checkquote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:41 schreef Allures het volgende:
[..]
wow dat is ook wel een enorme rekening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |