abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184460376
registreer om deze reclame te verbergen
Welkom bij een nieuw deel van "Vraag wat je wil".

Soms vraag je je wel eens af hoe bepaalde zaken in elkaar steken, hoe zou het zijn om een specifiek beroep te hebben. Wat beweegt mensen met een bijzondere hobby. Daarom hebben wij deze reeks op FOK! in het leven geroepen. Hier bieden wij mensen extra anonieme mogelijkheid om vragen te beantwoorden. De personen die zich kunnen opgeven in dit topic: GC / [Vraag wat je wil]: een inventarisatie. (andere feedback mag ook in dat topic). krijgen toegang tot het VraagWatJeWil account en kunnen via dit account een paar dagen vragen van jullie beantwoorden. Dit account blijft van de persoon totdat het volgende deel in de reeks geopend wordt.

Dit deel kunnen we vragen stellen aan een iemand die werkt als helpdeskmedewerker van een energiebedrijf. Dus stel hier al je vragen over de problemen die mensen ondervinden, hoe het is om continu te moeten bellen en of er wel eens hele fijne gesprekken zijn.

Wacht even totdat de ondervraagde zichzelf introduceert alvorens te reageren.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  Moderator donderdag 17 januari 2019 @ 19:39:32 #2
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_184460450
(ik moet toegeven dat TS het zelf omschrijft als klantenservice medewerker maar dat past niet in de titel)

:@
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
LPs | CDs
pi_184460512
Hallo! Ik werk op de helpdesk van een energiebedrijf. Wij proberen onze klanten te helpen antwoord te krijgen op hun vragen. Dat kan van alles zijn. Uiteraard veel vragen over overstappen, verhuizen, (jaar)nota's, onze online service en noem maar op.

Vragen komen telefonisch binnen, via e-mail of brieven, of via chat. We krijgen ook vragen van derden, zoals de netbeheerder (niet mijn werkgebied) of online aanbieders die namens klanten vragen stellen.

Ik behandel zelf voornamelijk vragen over verhuizingen en overstappen maar ik weet ook wel het een en ander over betalingen en wat daarmee samenhangt.

Ben benieuwd naar jullie vragen :)
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_184460540
registreer om deze reclame te verbergen
Heb je wat anecdotes over boze klanten?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  Moderator donderdag 17 januari 2019 @ 19:45:57 #5
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_184460568
Is het policy dat als men wil overstappen om dan kortingen aan te bieden? En zo ja weet je ook waarom jullie die kortingen niet geven aan trouwe klanten?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
LPs | CDs
pi_184460609
Hebben jullie meerdere merken die onder 1 bedrijf vallen en heb je wel eens..:
- met de verkeerde naam opgenomen
- een klant geholpen die boos was op merk A en op wilde zeggen en ging overstappen naar merk B (ook van jullie)? Hoe reageer je dan?
- discussie met klanten die betrapt zijn met een kwekerij?
PM
Ik heb quote-alerts uitstaan.
pi_184460615
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 19:44 schreef oranjevogel1 het volgende:
Heb je wat anecdotes over boze klanten?
Boze klanten genoeg. Echte anecdotes heb ik niet. Maar ik vind het wel altijd leuk om in gesprek te gaan met ze. Klanten zijn vaak terecht boos en als je dat erkent en ze vervolgens helpt lukt het vaak om alsnog lachend het gesprek te beëindigen. Dat vind ik persoonlijk altijd erg leuk :)
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_184460660
waarom zeggen die verkoop medewerkers aan de deur altijd dat de extra aanbieding aan de deur altijd goedkoper zijn dan via internet/bellen en is dit ook zo? :D
hardcoholic
pi_184460672
quote:
2s.gif Op donderdag 17 januari 2019 19:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Is het policy dat als men wil overstappen om dan kortingen aan te bieden? En zo ja weet je ook waarom jullie die kortingen niet geven aan trouwe klanten?
Je bedoelt waarschijnlijk premies, dus bedragen die een klant als korting krijgt. Gek genoeg is het systeem van energiebedrijven er vooral op gericht om nieuwe klanten korting te geven. Dat maakt het voor veel mensen lucratief om jaarlijks over te stappen. Eigenlijk dus een heel raar systeem. Maar ja, zie alle bedrijven er maar weer vanaf te krijgen - dat zie ik niet zo snel gebeuren :N

Wij hebben zelf wel acties voor trouwe klanten. Daar ga ik niet verder op in als je het niet erg vindt. Ik wil liever niet dat duidelijk wordt voor welk bedrijf ik precies werk ;)
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 17 januari 2019 @ 19:52:31 #10
408813 crew  trein2000
pi_184460686
Heb je veel vrijheid binnen een gesprek of moet alles via vastgestelde scripts ed?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_184460711
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 19:47 schreef Peter het volgende:
Hebben jullie meerdere merken die onder 1 bedrijf vallen en heb je wel eens..:
- met de verkeerde naam opgenomen
- een klant geholpen die boos was op merk A en op wilde zeggen en ging overstappen naar merk B (ook van jullie)? Hoe reageer je dan?
- discussie met klanten die betrapt zijn met een kwekerij?
Wij hebben maar 1 "merk" dus ik kan niet met de verkeerde naam opnemen. Je tweede vraag kan ik dus ook niet beantwoorden ;)

Klanten met een kwekerij krijgen een naheffing van de netbeheerder, die bepaalt hoeveel stroom ze hebben "gestolen" en daarvoor een rekening stuurt. Wij krijgen daar zelf niet mee te maken.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_184460727
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 19:51 schreef Ferdii het volgende:
waarom zeggen die verkoop medewerkers aan de deur altijd dat de extra aanbieding aan de deur altijd goedkoper zijn dan via internet/bellen en is dit ook zo? :D
omdat die op commisiebasis werken, :')
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_184460749
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 19:51 schreef Ferdii het volgende:
waarom zeggen die verkoop medewerkers aan de deur altijd dat de extra aanbieding aan de deur altijd goedkoper zijn dan via internet/bellen en is dit ook zo? :D
Dat kan inderdaad wel kloppen. Verkopers die langs de deuren gaan hebben soms andere contracten die ze mogen aanbieden aan klanten die wij op de klantenservice niet hebben. Dat geldt overigens ook voor online aanbiedingen bij vergelijkingssites of zelfs op onze eigen site. Sommige van die contracten kun je niet via de klantenservice afsluiten maar alleen online.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_184460843
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 19:52 schreef trein2000 het volgende:
Heb je veel vrijheid binnen een gesprek of moet alles via vastgestelde scripts ed?
Wij hebben geen scripts. We bellen ook niet uit, tenzij we een klant op zijn verzoek bellen. Wat we uiteraard wel moeten doen is controleren of we de juiste klant aan de lijn hebben. Kun je bepaalde gegevens niet opnoemen, dan mogen we je niet helpen. Wel kunnen we dan algemene vragen beantwoorden waarvoor we geen specifieke klantgegevens nodig hebben.

Verder mogen we, binnen bepaalde kaders, klanten zelfstandig helpen. We mogen bijvoorbeeld ook een cadeaubon versturen naar een klant of een bloemetje. Zolang je dat niet bij elke klant doet uiteraard :P
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 17 januari 2019 @ 20:01:50 #15
408813 crew  trein2000
pi_184460878
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 19:59 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Wij hebben geen scripts. We bellen ook niet uit, tenzij we een klant op zijn verzoek bellen. Wat we uiteraard wel moeten doen is controleren of we de juiste klant aan de lijn hebben. Kun je bepaalde gegevens niet opnoemen, dan mogen we je niet helpen. Wel kunnen we dan algemene vragen beantwoorden waarvoor we geen specifieke klantgegevens nodig hebben.

Verder mogen we, binnen bepaalde kaders, klanten zelfstandig helpen. We mogen bijvoorbeeld ook een cadeaubon versturen naar een klant of een bloemetje. Zolang je dat niet bij elke klant doet uiteraard :P
Dan vrees ik dat ik mijn beeld van klantenservice medewerkers drastisch moet bijstellen. Ik had altijd de indruk dat dat studenten waren die voorlazen van de computer...
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_184460915
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:01 schreef trein2000 het volgende:

Dan vrees ik dat ik mijn beeld van klantenservice medewerkers drastisch moet bijstellen. Ik had altijd de indruk dat dat studenten waren die voorlazen van de computer...
Bij verkoopgesprekken is dat vast wel zo. Maar die doen wij niet. Bij ons wordt juist de nadruk gelegd op het persoonlijk maken van het gesprek. Het is belangrijk dat een klant je goed begrijpt en weet wat hij kan verwachten na het gesprek.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  Eindredactie Frontpage Nieuws donderdag 17 januari 2019 @ 20:09:51 #17
147316 crew  DJMO
Miss Interpretatie
pi_184461021
wat is de meest rare vraag die je ooit gekregen hebt?
Ik heb er één en ik ben er trots op...
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren"
"The needs of the many outweigh the needs of the crew, or the one."

My 5 minutes of fame - Irritant mens
pi_184461026
Is er een specifieke collega die namens jullie bedrijf de chatgesprekken afhandelt, of doet iedereen die een beetje?

Zou het wel kunnen, om alleen maar chatgesprekken te doen en helemaal geen telefoontjes?
Mon 'en!
  donderdag 17 januari 2019 @ 20:10:14 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184461030
Veel klantenservices zijn door bedrijven uitbesteed aan callcentres.
Is het een bewuste keuze van jouw bedrijf om dat niet te doen en het in eigen hand te houden?
Poef.....gone! ©golfer
pi_184461076
quote:
99s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:09 schreef DJMO het volgende:
wat is de meest rare vraag die je ooit gekregen hebt?
Daar moet ik even over nadenken. Ik krijg ze vast wel maar er schiet me zo even niets te binnen :D Kom ik op terug.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_184461111
Ik denk dat je een oud-collega van me bent :D :') (tenzij je er nog maar kort werkt). Klinkt zeer bekend allemaal. Werk je bij het bedrijf zelf of ben je ge-outsourced?

(heb er zelf geen connecties meer hoor)
Somebody that I used to know
pi_184461117
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:09 schreef bloempjuh het volgende:
Is er een specifieke collega die namens jullie bedrijf de chatgesprekken afhandelt, of doet iedereen die een beetje?

Zou het wel kunnen, om alleen maar chatgesprekken te doen en helemaal geen telefoontjes?
Er is een groep collega's die chatgesprekken doet. Ikzelf ook. Maar dat wordt afgewisseld met telefoon, brieven en e-mails. Alleen bij avonddiensten krijg je nadat de klantenservice gesloten is uitsluiten chatgesprekken. We doen 2 chats tegelijk. Meer is niet te doen. Twee is soms al lastig als je toevallig twee vragen hebt waar je veel moet afhandelen.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_184461148
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:10 schreef golfer het volgende:
Veel klantenservices zijn door bedrijven uitbesteed aan callcentres.
Is het een bewuste keuze van jouw bedrijf om dat niet te doen en het in eigen hand te houden?
We maken ook gebruik van een callcenter, dat wordt bijgeschakeld naar behoefte. Als het erg druk is, nemen we daar meer "uren" af. Hiervoor hebben we een afdeling Planning, die zijn best doet om goed te voorspellen hoe druk het op bepaalde dagen wordt. De collega's in dat callcenter worden wel door ons getraind en werken dan ook alleen voor ons.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_184461160
Hoeveel gesprekken heb je per uur?
pi_184461168
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:15 schreef Postbus100 het volgende:
Ik denk dat je een oud-collega van me bent :D :') (tenzij je er nog maar kort werkt). Klinkt zeer bekend allemaal. Werk je bij het bedrijf zelf of ben je ge-outsourced?

(heb er zelf geen connecties meer hoor)
Uhhh, geen idee :) Ik werk voor het bedrijf zelf in elk geval en ik loop er al wat jaartjes rond.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_184461196
quote:
99s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:09 schreef DJMO het volgende:
wat is de meest rare vraag die je ooit gekregen hebt?
Mag ik? Mag ik? :@

Ik kreeg een keer een verontwaardigde klant aan de lijn die zich afvroeg waarom de energieleverancier steeds geld van zijn rekening afschreef. Hij was helemaal geen klant bij ons. Er werd steeds een bedrag van zijn rekening afgeschreven met iets omschreven als 'Energy' (en een postcode ofzo).
Wat bleek? Toen ik die postcode invoerde op internet, kwam ik uit bij zijn plaatselijke tankstation _O- Oja, toen ging het hem ook wel dagen. Niet het meest heldere licht :D
Somebody that I used to know
pi_184461218
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:17 schreef Henrys het volgende:
Hoeveel gesprekken heb je per uur?
Dat hangt er vanaf welke vragen je krijgt. Ik krijg niet alleen gesprekken maar ook mail, brieven en chats. Soms ben je in 2 minuten klaar, soms ben je 1,5 uur bezig voor een klant. Er staat gelukkig niemand met een zweep achter ons ~O>

Ik denk dat ik gemiddeld gerekend 4 à 5 klanten per uur help. Maar zoals gezegd kan het heel erg wisselen.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_184461224
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:17 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Uhhh, geen idee :) Ik werk voor het bedrijf zelf in elk geval en ik loop er al wat jaartjes rond.
Ah, oké :) Ik was ge-outsourced (met tijdelijke contracten en alles).
Somebody that I used to know
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 17 januari 2019 @ 20:26:11 #29
408813 crew  trein2000
pi_184461331
Euhm brieven? krijgen jullie die nog dan :')
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_184461432
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:26 schreef trein2000 het volgende:
Euhm brieven? krijgen jullie die nog dan :')
Bergen :Y Er zijn nog heel veel mensen zonder e-mail/computer. Of mensen die per se alles op papier willen hebben. Plus brieven die we zelf uitsturen maar retour gestuurd worden om wat voor reden dan ook. In dat laatste geval proberen we erachter te komen waarom. Vaak is een klant dan verhuisd en dan zorgen we ervoor dat de post voortaan naar het juiste adres gaat.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 17 januari 2019 @ 20:32:29 #31
408813 crew  trein2000
pi_184461469
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:30 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Bergen :Y Er zijn nog heel veel mensen zonder e-mail/computer. Of mensen die per se alles op papier willen hebben. Plus brieven die we zelf uitsturen maar retour gestuurd worden om wat voor reden dan ook. In dat laatste geval proberen we erachter te komen waarom. Vaak is een klant dan verhuisd en dan zorgen we ervoor dat de post voortaan naar het juiste adres gaat.
Mensen zonder computer? Werk je in duitsland :')
Sorry, maar ik ben hier echt superverbaasd over.
Wel goed dat jullie de oorzaak opsporen!
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_184461537
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:32 schreef trein2000 het volgende:

Mensen zonder computer? Werk je in duitsland :')
Sorry, maar ik ben hier echt superverbaasd over.
Wel goed dat jullie de oorzaak opsporen!
Waarom ben je daar zo verbaasd over? Het gaat vaak om ouderen. Maar er zijn mensen van allerlei leeftijden die "niet zo handig zijn met de computer" zoals ze het zelf meestal omschrijven.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 17 januari 2019 @ 20:36:55 #33
408813 crew  trein2000
pi_184461555
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:35 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Waarom ben je daar zo verbaasd over? Het gaat vaak om ouderen. Maar er zijn mensen van allerlei leeftijden die "niet zo handig zijn met de computer" zoals ze het zelf meestal omschrijven.
Omdat zelfs mijn opa & oma dat nooit doen. Of ze doen het wel op de computer (internetbankieren en andere basisdingetjes) of ze bellen. Of ze vragen mij om het te doen.

En eigenlijk doen alle ouderen die ik ken het zo.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  donderdag 17 januari 2019 @ 20:39:02 #34
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_184461583
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:19 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Mag ik? Mag ik? :@

Ik kreeg een keer een verontwaardigde klant aan de lijn die zich afvroeg waarom de energieleverancier steeds geld van zijn rekening afschreef. Hij was helemaal geen klant bij ons. Er werd steeds een bedrag van zijn rekening afgeschreven met iets omschreven als 'Energy' (en een postcode ofzo).
Wat bleek? Toen ik die postcode invoerde op internet, kwam ik uit bij zijn plaatselijke tankstation _O- Oja, toen ging het hem ook wel dagen. Niet het meest heldere licht :D
Ik wil eigenlijk alleen je bericht liken, haha hilarisch XD
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_184461585
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:36 schreef trein2000 het volgende:

Omdat zelfs mijn opa & oma dat nooit doen. Of ze doen het wel op de computer (internetbankieren en andere basisdingetjes) of ze bellen. Of ze vragen mij om het te doen.

En eigenlijk doen alle ouderen die ik ken het zo.
We krijgen nog geregeld handgeschreven brieven :) Ik vind dat persoonlijk altijd erg leuk - al moet je vaak wel goed zijn in het ontcijferen van handschriften.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_184461893
Ik stop er even mee voor vanavond. Morgen kijk ik of er nieuwe vragen zijn :)
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  Moderator donderdag 17 januari 2019 @ 20:58:21 #37
233495 crew  LPFAN
<3 Linkin Park
pi_184461977
Heb je ook targets waar je je aan moet houden?
Who cares if one more light goes out?
Well I do..
https://www.youtube.com/watch?v=qXNivYhAHWk&feature=share
  Moderator donderdag 17 januari 2019 @ 20:59:40 #38
233495 crew  LPFAN
<3 Linkin Park
pi_184462006
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:36 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Omdat zelfs mijn opa & oma dat nooit doen. Of ze doen het wel op de computer (internetbankieren en andere basisdingetjes) of ze bellen. Of ze vragen mij om het te doen.

En eigenlijk doen alle ouderen die ik ken het zo.
Ik ken genoeg ouderen die geen idee hebben hoe een computer werkt. Ken iemand die belt zelfs nog met een draaischijf ;)
Who cares if one more light goes out?
Well I do..
https://www.youtube.com/watch?v=qXNivYhAHWk&feature=share
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 17 januari 2019 @ 21:01:19 #39
408813 crew  trein2000
pi_184462051
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:59 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik ken genoeg ouderen die geen idee hebben hoe een computer werkt. Ken iemand die belt zelfs nog met een draaischijf ;)
Ja die ken ik ook wel, maar die hebben kinderen en kleinkinderen. Of een telefoon. ;)
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator donderdag 17 januari 2019 @ 21:02:58 #40
233495 crew  LPFAN
<3 Linkin Park
pi_184462082
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 21:01 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ja die ken ik ook wel, maar die hebben kinderen en kleinkinderen. Of een telefoon. ;)
De ouderen die ik ken hebben geen kinderen. Of kinderen komen niet meer langs dus ook niemand die ze het heeft geleerd, en ze willen het ook niet leren.
Who cares if one more light goes out?
Well I do..
https://www.youtube.com/watch?v=qXNivYhAHWk&feature=share
pi_184462478
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 21:01 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ja die ken ik ook wel, maar die hebben kinderen en kleinkinderen. Of een telefoon. ;)
Waarom je kinderen vragen als je ook zelf een brief kunt schrijven?
PM
Ik heb quote-alerts uitstaan.
  donderdag 17 januari 2019 @ 22:44:03 #42
296840 Osiris024
Because I can...
pi_184464586
Waarom zijn de zakelijke tarieven zoveel lager dan bij een particulier op het zelfde adres ?
pi_184464662
Ik vraag dit voor een vriend. Hoe is het om werk te hebben en vroeg op te staan?
Ich hock in meinem Bonker
pi_184465945
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:59 schreef LPFAN het volgende:

Ik ken genoeg ouderen die geen idee hebben hoe een computer werkt. Ken iemand die belt zelfs nog met een draaischijf ;)
In Nederland? Ik dacht dat alle 'tikken' al lang en breed uitgeschakeld waren en alleen nog maar 'toon' bellen mogelijk was.
I wished for my computer to be as easy to use as my telephone; my wish has come true because I can no longer figure out how to use my telephone.
pi_184466013
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 19:51 schreef VraagWatJeWil het volgende:

Je bedoelt waarschijnlijk premies, dus bedragen die een klant als korting krijgt. Gek genoeg is het systeem van energiebedrijven er vooral op gericht om nieuwe klanten korting te geven. Dat maakt het voor veel mensen lucratief om jaarlijks over te stappen.

Wij hebben zelf wel acties voor trouwe klanten.
Is dus dan het goedkoopste voor de consument gewoon elk jaar opnieuw weer kijken wat de markt nu weer biedt?
I wished for my computer to be as easy to use as my telephone; my wish has come true because I can no longer figure out how to use my telephone.
  vrijdag 18 januari 2019 @ 03:09:11 #46
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_184466989
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 19:48 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Boze klanten genoeg. Echte anecdotes heb ik niet. Maar ik vind het wel altijd leuk om in gesprek te gaan met ze. Klanten zijn vaak terecht boos en als je dat erkent en ze vervolgens helpt lukt het vaak om alsnog lachend het gesprek te beëindigen. Dat vind ik persoonlijk altijd erg leuk :)
Alleen jammer dat dit echt nooit gebeurt.

Heb je wel eens de telefoon opgehangen?
niks mis mee
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 18 januari 2019 @ 07:30:01 #47
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_184467553
De energiebelasting is dit jaar fors aangepast.Krijgen jullie daar veel vragen/klachten over?
  Moderator vrijdag 18 januari 2019 @ 09:26:35 #48
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_184468764
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 23:55 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

In Nederland? Ik dacht dat alle 'tikken' al lang en breed uitgeschakeld waren en alleen nog maar 'toon' bellen mogelijk was.
Ik heb nog een telefoon met draaischijf staan (voor de grap) heb nu telefonie via de kabel dan kan ik alleen gebeld worden, daarvoor had ik nog een kpn abo en die werkte prima ook met tikken... dat was in schiedam en in zwolle. Beide wel in oude arbeiderswijken waar volgensmij wel meer mensen nog zo'n telefoon hadden. Heb trouwens geen idee of mijn telefoon helemaal origineel is heb hem via marktplaats.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
LPs | CDs
pi_184468861
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:58 schreef LPFAN het volgende:
Heb je ook targets waar je je aan moet houden?
We hebben targets inderdaad. Hierbij wordt o.a. gekeken naar klanttevredenheid (erg belangrijk tegenwoordig bij allerlei bedrijven - als je meer hierover wilt weten zoek dan maar eens op NPS), hoe lang je over gesprekken doet, of jouw klanten vaak terugbellen omdat ze nog vragen hebben (het idee is dat je een klant zo volledig inlicht dat al zijn vragen beantwoord zijn).
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_184468886
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:44 schreef Osiris024 het volgende:
Waarom zijn de zakelijke tarieven zoveel lager dan bij een particulier op het zelfde adres ?
Dat is een lastige voor mij om te beantwoorden. Ik werk niet met zakelijke klanten dus daar weet ik de ins en outs niet van. Wat ik er wel van weet is dat het vastrecht voor zakelijke klanten hoger is. En in principe nemen zakelijke klanten grotere hoeveelheden af, waardoor wij goedkoper kunnen inkopen.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')