abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190206488
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 november 2019 22:30 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dan heeft een Nexit dus ook geen enkel zin. Want in beide gevallen is het dezelfde ervaring volgens jou. _O-
Nexit levert iig vrijheid op.En wanneer er problemen mochten komen zelf oplossen.
Hebben de Hollanders 80 jaar oorlog voor niets gevoerd.Blijkbaar wel..
Verder is in Europa Nationalisme in elke vorm door Amerika First na WW2 uitgebannen en hoe meer je b.v Nederlander in Nederland wil zijn hoe meer multicultuur wordt geïmporteerd.
Amerika First the biggest great en de hele wereld moet zo zijn anders krijg je bommen.Nederland eerst de beste en de wereld moet luisteren anders krijg je bommen en Mark Rutte weet van niks.

[ Bericht 6% gewijzigd door ZOA op 30-11-2019 22:50:20 ]
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_190206561
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 22:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]Het gaat niet over stront het gaat over brood en spelen.Verder
ben je je zelf aangewezen titel Lord niet waardig.
[ afbeelding ]

[ Bericht 4% gewijzigd door ZOA op 30-11-2019 22:55:55 ]
pi_190206984
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 22:35 schreef ZOA het volgende:
Nexit levert iig vrijheid op.En wanneer er problemen mochten komen zelf oplossen.
Vreemd is dat hè. Al die oorlogen die gevoerd zijn om onafhankelijkheid terug te winnen / te behouden, worden, ondanks talloze doden en steden in de puin, bejubeld.
Nu wordt gedreigd met enkele procenten lagere groei bij bv een Nexit en dan scheeuwt men opeens moord en brand en is het wel best zo, ook al wordt straks alles in Brussel besloten.

Wat propaganda al met een mens kan doen.
pi_190207149
Maargoed het is duidelijk dat de gemiddelde Fokker een slappe hap is die rustig wacht tot de dijk doorbreekt en wanneer niet verzopen pas gaat zeggen had onze EU dat niet kunnen voorkomen of de politiek of wie dan ook.
Nooit zelf naar de dijk gekeken of de oorzaak en dat mag ook niet van Brussel
Nexit.Nederland bepaalt distributie van goederen door EU. Rotterdamse haven.Als men naar Antwerpen wil navenant tol betalen. BNP Nederlandse export agrarische producten aardappelen tomaten melk bloemen en bloembollen.Nederlandse ondernemers en bedrijven van MKB tot multinationals weten prima hoe zonder EU te handelen en hoogwaardig gewilde producten te leveren.Nergens is aangetoond bewezen dat NL niet zonder EU kan.Alleen politiekers banken en NL ,controlerende VS ,zichzelf verrijkende bepalende instellingen stellen dat NL niet zonder EU kan.Het is gewoon onzin.En natuurlijk kunnen we geen Europa met open grenzen hebben zonder tig duizend niets wetende ambtelijke graaiers in Brussel die het zo goed met ons voorhebben en hun riante inkomen verantwoorden met bangmakerij, dreigen, en regelgeving slechts ten behoeve van zichzelf.

[ Bericht 6% gewijzigd door ZOA op 30-11-2019 23:54:53 ]
pi_190207235
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 07:59 schreef babylon het volgende:
Het was al geen goed idee. Brexit geeft heel goed aan waarom niet.
Brexit is nog lang niet afgerond, over 10 jaar weer ik zeker dat de Britten er weer veel beter opstaan.
Vakman pur sang
pi_190207257
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 23:53 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Brexit is nog lang niet afgerond, over 10 jaar weer ik zeker dat de Britten er weer veel beter opstaan.
Waarom is Brexit niet afgerond?Ligt dat niet bij Brussel?
pi_190207272
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 23:29 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

Vreemd is dat hè. Al die oorlogen die gevoerd zijn om onafhankelijkheid terug te winnen / te behouden, worden, ondanks talloze doden en steden in de puin, bejubeld.
Nu wordt gedreigd met enkele procenten lagere groei bij bv een Nexit en dan scheeuwt men opeens moord en brand en is het wel best zo, ook al wordt straks alles in Brussel besloten.

Jij ben werkeloos zeker!...stikstofnorm.
Even daarop doorgaan.Rusland is veel vervuilende maargoed het houd de EU warm en uiteindelijk milieu vriendelijker en duurzamer dan alle idioterie van windmolens en zonnepanelen in EU bij elkaar..
pi_190207275
Brexit is afgerond als alle nieuwe handelsverdragen zijn getekend, al dan niet met een nodeal brexit. Zo zie ik het voor de Britten.
Die tenminste de ballen hebben om het gewoon te doen.
Proces duurt nog wel 10-15 jaar.
Vakman pur sang
pi_190207355
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 23:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Brexit is afgerond als allen nieuwe handelsverdragen zijn getekend, al dan niet met een nodeal brexit. Zo zie ik het voor de Britten.
Die tenminste de ballen hebben om het gewoon te doen.
Proces duurt nog wel 10-15 jaar.
De aanleiding voor Brexit waren tenten bij Calais en containers met mensen ipv producten erin.
pi_190207515
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 00:04 schreef ZOA het volgende:

[..]

De aanleiding voor Brexit waren tenten bij Calais en containers met mensen ipv producten erin.
?
Vakman pur sang
  zondag 1 december 2019 @ 00:25:19 #236
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_190207615
nee , absoluut niet goed idee,
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_190210626
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 00:04 schreef ZOA het volgende:

[..]

Haha dat is maar een hele klein deel van de oorzaak. De echte oorzaak is de Britse mentaliteit en de 30 jarige propaganda campagne tegen de EU door de tabloids.
pi_190210637
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 22:35 schreef ZOA het volgende:

[..]

Verder is in Europa Nationalisme in elke vorm door Amerika First na WW2 uitgebannen en hoe meer je b.v Nederlander in Nederland wil zijn hoe meer multicultuur wordt geïmporteerd.
Amerika First the biggest great en de hele wereld moet zo zijn anders krijg je bommen.Nederland eerst de beste en de wereld moet luisteren anders krijg je bommen en Mark Rutte weet van niks.
Wat koop je voor die schijn vrijheid? Noord Korea is wat dat betreft het meeste vrije land in de wereld. Totaal geïsoleerd. En je ziet de gevolgen.
pi_190210645
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 22:34 schreef ZOA het volgende:

[..]

Wat hebben wij nodig van de grootmachten dan? Vluchtelingen opnemen, 6 miljard voor NAVO zodat VS soldaten kunnen blijven en onze vijand Rusland alleen de kachel in EU mag laten branden?
Verder als je serieus verstand van zaken hebt zou je weten dat in eerste instantie Europa Nederland wel degelijk nodig heeft en de rest van de wereld ook.Handelen heb je blijkbaar geen ervaring mee.Uiteraard niet de verzorgingsstaat en Brussel regelen dat en het is goed.
Mijn leven bestaat uit het legaal ondermijnen danwel vermijden,omzeilen van welke burocratie,regelgeving in welk land dan ook en het kan.Maar ja als je tevreden bent en geen avontuur of beter wilt 'brood en spelen' dus en het jou tijd wel zal duren..spek Frans Timmermans en ondersteun zijn uitspraak omarm en respecteer de moslims en hun cultuur in Nederland.Moslim is geen Nationalisme maar rechtmatig overheersend.
Weer een onsamenhangend warrig verhaal...
pi_190211674
Lijkt me juist een heel goed idee! Schiphol en de Rotterdamse Haven als grote spelers qua vrachtvervoer in Europa moeten we niet willen. Veel teveel vervuiling. Het is beter dat Antwerpen en Frankfurt die taken overnemen. Ook zullen we dan veel minder vlees exporteren vanwege de importtarieven die de EU op zal leggen en is het stikstofprobleem dus ook snel opgelost!
PWBF
pi_190306018
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 23:29 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

Zelfs de propaganda delft het onderspit tegen het ruim 2000 jaar oude Romeinse beleid en beleidsmakers.Geef ze genoeg brood en spelen om tevreden te zijn en te volgen.Verkondig ellende bij een veranderende wereld en dwing het af door brood en spelen te minderen want crisis.als ze niet luisteren. 2000 jaar hetzelfde liedje in een nieuw jasje en andere gebieden alhoewel het perfecte Romeinse rijk ten onder ging aan o.a een Vagebond en andere gasten die in hun tijdsbestek wel alles voor echte vrijheid,democratie en volkeren na stonden.
Noem mij 1 huidige oprechte leider die staat voor zijn 'onderdanen'.
pi_190306472
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 00:00 schreef ZOA het volgende:

[..]

Zelfs de propaganda delft het onderspit tegen het ruim 2000 jaar oude Romeinse beleid en beleidsmakers.Geef ze genoeg brood en spelen om tevreden te zijn en te volgen.Verkondig ellende bij een veranderende wereld en dwing het af door brood en spelen te minderen want crisis.als ze niet luisteren. 2000 jaar hetzelfde liedje in een nieuw jasje en andere gebieden alhoewel het perfecte Romeinse rijk ten onder ging aan o.a een Vagebond en andere gasten die in hun tijdsbestek wel alles voor echte vrijheid,democratie en volkeren na stonden.
Noem mij 1 huidige oprechte leider die staat voor zijn 'onderdanen'.
Ok.. we gooien al onze handelsverdragen weg en dan? Wat voor iets beters komt er voor terug. En concreet graag, geen vage termen als zelfbeschikking oid.
pi_190306836
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 09:54 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Wat koop je voor die schijn vrijheid? Noord Korea is wat dat betreft het meeste vrije land in de wereld. Totaal geïsoleerd. En je ziet de gevolgen.
Ik weet niet wat jij zie van Noord Korea of eigenlijk wat je wordt voorgehouden en of het je intereseerd.Iig dat je het opnoemt zegt wel genoeg over je tevreden geindoctrineerde perfecte eigen volgzame situatie.Het kan beter maar je moet het zelf doen en bedenken.We zijn immers geen Noord Korea dus er is geen grote leider die alles controleert,tegenwerkt of je ter dood veroordeeld mits je geen 'vriend' bent of nodig bent voor 'privileges'voor hem. Je bent in het makkelijke democratisch verzorgend Nederland.Waar je per dag meer moet bloeden om verzorgd te blijven ten behoeve van EU immigratie danwel vluchtelingenbeleid of welk beleid op welk vlak ook wat alleen de bevolking treft en op geen enkele manier de multinationals, het omarmen van zogenaamde multicultuur wat eigenlijk op niets anders neer komt dan het door de VS na WW2 opgelegede uitbannen van Nationalisme in EU in welke vorm dan ook. Ik durf wel te stellen dat de EU geen haar beter is dan Noord Korea.En met zekerheid dat Rusland voor ondernemende zelf nadenkende onafhankelijke inventieve personen ver boven EU uitsteekt.
pi_190306949
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 00:16 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

?
De Engelsen hebben de halve wereld in vroeger tijden gecontroleerd.Ze zijn klaar met het EU gedoe over het opvangen van plus de illegale stroom plus van alles en nog wat. Great Britain gaat het zelf doen.
Nederland was ook zo een land ..ok als het bijna verzuipt.Prik de dijken maar door en wat er over is van de Hollanders kan zwemmen en staat wel op en gaat aan het werk, opbouwen, cultuur en geschiedenis maken!
Niet de slappe hap van vandaag de dag.Strijd over discriminatie,Zwarte piet,respect voor een totaal vreemde jurkdragende Allah ahkbar gast die totaal geen interesse heeft in zijn verzorgende Nederlander etc etc.Stikstofnorm waar NL totaal wereldwijd geen invloed op heeft.

Owja ik draaf weer door onsamenhangend.Laat mij ik heb mijn redenen.

[ Bericht 8% gewijzigd door ZOA op 07-12-2019 01:12:19 ]
pi_190307065
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 00:28 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ok.. we gooien al onze handelsverdragen weg en dan? Wat voor iets beters komt er voor terug. En concreet graag, geen vage termen als zelfbeschikking oid.
We..jij doe niks Ik kan prima handelsverdragen afsluiten t.b.v Nederland en bedrijven en de hele huidige EU te kakken zetten.
Jij wordt er beter van...en net als dat je nu doet...niks!
Behoorlijk sociaal voor een asociaal persoon als ik.Ik bepaal immers zelf voor wie ik sociaal ben.Van personen tot het ondermijnen van systemen.
pi_190307329
Wat er voor terugkomt maken we en doen we zelf.En je kan dingen behouden,aanpassen, vernieuwen..het kan allemaal.De helft van Nederland staat dat vast niet aan uiteraard als de zelf nadenkende ondernemende inventieve Nederlanders zelf gaan bepalen hoe ons Nederland is en de eigen familie eerst.
Trump is er President mee geworden Amerika First.Maar Nederland First is discriminatie,racisme,rechts extremist en o zo fout.
Verder denken Amerikaanse Democraten dat wereld overheersing Amerika First is alleen een overtreffende trap ervan.

[ Bericht 84% gewijzigd door ZOA op 07-12-2019 01:58:47 ]
pi_190307419
Dus welke zichzelf respecterende ondernemende Nederlander op FOK. Welke niet meelopende nono zonder ook maar enige zin van realiteit. Wie is er op FOK bij zijn verstand onafhankelijk van het verzorgende systeem met een duidelijke blik op de toekomst.
Niemand denk ik.
Volop meegaand in de regulering de afnemende verzorging,verarming,overheersing want het kan slechter.De gemiddelde verafschuwde Oostblokker vanaf Hannover tot Vladivostok heeft van alles meer behalve schulden dan jullie armoedige Hollanders.En ik praat niet over Staat Systeem Ik praat over privé
Wordt wakker onnozele hollanders met je hypotheken,pensioenregelingen,verzekeringen en alles veilig geregelde zaken maar niet van jou.Je bent schuldenaar.
In o.a het voormalig Oostblok heb ik eigendom...land, huisjes,zoals elke b.v Pool,Baltic,Wit Rus Rus maar ook elke Turk, Marrokaan en ga zo...wat heb jij Nederlander? De Nederlander heeft communisme zonder het door te hebben.Controle door overheden en bank en zodra die begint te protesteren is de democratie en vrijheid niet verdwenen want de keus om te luisteren of onder de brug te slapen heb je.Weinigen kiezen voor de vrijheid onder de brug laat staan te zien wat een brug doet het systeem van een brug. Niemand heeft interesse in eenvoudige dingen en wat je ermee kan bereiken.Iedereen omarmt een klotesysteem Brussel wat mensen niets goeds brengt.Britten onafhankelijke idiote eigenwijze maar wel wereld bepalende lui. Doe eens mee want ze zien het goed.

[ Bericht 28% gewijzigd door ZOA op 07-12-2019 02:36:45 ]
pi_190307862
Ik snap die mensen met een grote mond tegen de EU nooit. Denken die nu echt dat Nederland dan nog enige kans maakt?

Dat je misschien hoopt dat de EU uit elkaar valt, dat kan ik nog wel enigszins begrijpen. Dan zijn we een los land met allemaal losse landen naast ons, waarmee we dan kunnen handelen en afspraken kunnen maken. Maar alleen uit de EU stappen? Dat betekent als je nog wil handelen met Duitsland, België en Frankrijk, dat je dan moet tekenen bij het kruisje van de EU. Doe je dat niet, dan ben je verplicht handelstarieven te voeren en zal geen enkel vrachtschip voor de EU meer via Rotterdam gaan.

En ja, de Nederlandse economie leunt zwaar op handel met het buitenland. Als dat weg valt, dan kunnen we onze verzorgingsstaat en gezondheidszorg (die nu al te duur dreigen te worden) helemaal niet meer betalen. Alle grote bedrijven zullen vertrekken. Dat zag je al bij de Britten, in Nederland zal dat nog veel sterker zijn: Londen heeft nou eenmaal meer aantrekkingskracht dan Amsterdam.

Denken dat je persoonlijk er beter van kunt worden terwijl je allerlei zaken doet met en in het buitenland is helemaal een beetje vreemd. Dat lukt je hooguit als je een bedrijf gevestigd in een andere EU land bezit, omdat je dan kunt blijven profiteren van de EU. Maar ook dat zal veel ingewikkelder worden. Als je dat niet hebt, zul je alleen maar meer blokkades tegen komen. Of je moet willen dat Nederland toch tekent bij het kruisje in de EU...
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_190309161
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 01:14 schreef ZOA het volgende:

[..]

We..jij doe niks Ik kan prima handelsverdragen afsluiten t.b.v Nederland en bedrijven en de hele huidige EU te kakken zetten.
Jij wordt er beter van...en net als dat je nu doet...niks!
Behoorlijk sociaal voor een asociaal persoon als ik.Ik bepaal immers zelf voor wie ik sociaal ben.Van personen tot het ondermijnen van systemen.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Megalomanie

Of natuurlijk gewoon

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Dunning-krugereffect

Feit is dat je met niks concreets komt, zoals al die exit fanboys

[ Bericht 13% gewijzigd door devlinmr op 07-12-2019 11:23:15 ]
pi_190310670
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 07:02 schreef Hanca het volgende:
Ik snap die mensen met een grote mond tegen de EU nooit. Denken die nu echt dat Nederland dan nog enige kans maakt?
Je kunt ook uit principe tegen de EU zijn of centralisatie in het algemeen. Of is jouw positie dat je altijd maar in de pas moet lopen als het om grote machtige organisaties gaat uit angst dat je ze te grazen nemen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')