Nexit levert iig vrijheid op.En wanneer er problemen mochten komen zelf oplossen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:30 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dan heeft een Nexit dus ook geen enkel zin. Want in beide gevallen is het dezelfde ervaring volgens jou.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]Het gaat niet over stront het gaat over brood en spelen.Verder
ben je je zelf aangewezen titel Lord niet waardig.
[ afbeelding ]
Vreemd is dat hè. Al die oorlogen die gevoerd zijn om onafhankelijkheid terug te winnen / te behouden, worden, ondanks talloze doden en steden in de puin, bejubeld.quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:35 schreef ZOA het volgende:
Nexit levert iig vrijheid op.En wanneer er problemen mochten komen zelf oplossen.
Hebben de Hollanders 80 jaar oorlog voor niets gevoerd.Blijkbaar wel..
Brexit is nog lang niet afgerond, over 10 jaar weer ik zeker dat de Britten er weer veel beter opstaan.quote:Op donderdag 17 januari 2019 07:59 schreef babylon het volgende:
Het was al geen goed idee. Brexit geeft heel goed aan waarom niet.
Waarom is Brexit niet afgerond?Ligt dat niet bij Brussel?quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Brexit is nog lang niet afgerond, over 10 jaar weer ik zeker dat de Britten er weer veel beter opstaan.
Jij ben werkeloos zeker!...stikstofnorm.quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:29 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
Vreemd is dat hè. Al die oorlogen die gevoerd zijn om onafhankelijkheid terug te winnen / te behouden, worden, ondanks talloze doden en steden in de puin, bejubeld.
Nu wordt gedreigd met enkele procenten lagere groei bij bv een Nexit en dan scheeuwt men opeens moord en brand en is het wel best zo, ook al wordt straks alles in Brussel besloten.
Wat propaganda al met een mens kan doen.
De aanleiding voor Brexit waren tenten bij Calais en containers met mensen ipv producten erin.quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Brexit is afgerond als allen nieuwe handelsverdragen zijn getekend, al dan niet met een nodeal brexit. Zo zie ik het voor de Britten.
Die tenminste de ballen hebben om het gewoon te doen.
Proces duurt nog wel 10-15 jaar.
?quote:Op zondag 1 december 2019 00:04 schreef ZOA het volgende:
[..]
De aanleiding voor Brexit waren tenten bij Calais en containers met mensen ipv producten erin.
Haha dat is maar een hele klein deel van de oorzaak. De echte oorzaak is de Britse mentaliteit en de 30 jarige propaganda campagne tegen de EU door de tabloids.quote:Op zondag 1 december 2019 00:04 schreef ZOA het volgende:
[..]
De aanleiding voor Brexit waren tenten bij Calais en containers met mensen ipv producten erin.
Wat koop je voor die schijn vrijheid? Noord Korea is wat dat betreft het meeste vrije land in de wereld. Totaal geïsoleerd. En je ziet de gevolgen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:35 schreef ZOA het volgende:
[..]
Nexit levert iig vrijheid op.En wanneer er problemen mochten komen zelf oplossen.
Hebben de Hollanders 80 jaar oorlog voor niets gevoerd.Blijkbaar wel..
Verder is in Europa Nationalisme in elke vorm door Amerika First na WW2 uitgebannen en hoe meer je b.v Nederlander in Nederland wil zijn hoe meer multicultuur wordt geïmporteerd.
Amerika First the biggest great en de hele wereld moet zo zijn anders krijg je bommen.Nederland eerst de beste en de wereld moet luisteren anders krijg je bommen en Mark Rutte weet van niks.
Weer een onsamenhangend warrig verhaal...quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:34 schreef ZOA het volgende:
[..]
Wat hebben wij nodig van de grootmachten dan? Vluchtelingen opnemen, 6 miljard voor NAVO zodat VS soldaten kunnen blijven en onze vijand Rusland alleen de kachel in EU mag laten branden?
Verder als je serieus verstand van zaken hebt zou je weten dat in eerste instantie Europa Nederland wel degelijk nodig heeft en de rest van de wereld ook.Handelen heb je blijkbaar geen ervaring mee.Uiteraard niet de verzorgingsstaat en Brussel regelen dat en het is goed.
Mijn leven bestaat uit het legaal ondermijnen danwel vermijden,omzeilen van welke burocratie,regelgeving in welk land dan ook en het kan.Maar ja als je tevreden bent en geen avontuur of beter wilt 'brood en spelen' dus en het jou tijd wel zal duren..spek Frans Timmermans en ondersteun zijn uitspraak omarm en respecteer de moslims en hun cultuur in Nederland.Moslim is geen Nationalisme maar rechtmatig overheersend.
Zelfs de propaganda delft het onderspit tegen het ruim 2000 jaar oude Romeinse beleid en beleidsmakers.Geef ze genoeg brood en spelen om tevreden te zijn en te volgen.Verkondig ellende bij een veranderende wereld en dwing het af door brood en spelen te minderen want crisis.als ze niet luisteren. 2000 jaar hetzelfde liedje in een nieuw jasje en andere gebieden alhoewel het perfecte Romeinse rijk ten onder ging aan o.a een Vagebond en andere gasten die in hun tijdsbestek wel alles voor echte vrijheid,democratie en volkeren na stonden.quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:29 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
Vreemd is dat hè. Al die oorlogen die gevoerd zijn om onafhankelijkheid terug te winnen / te behouden, worden, ondanks talloze doden en steden in de puin, bejubeld.
Nu wordt gedreigd met enkele procenten lagere groei bij bv een Nexit en dan scheeuwt men opeens moord en brand en is het wel best zo, ook al wordt straks alles in Brussel besloten.
Wat propaganda al met een mens kan doen.
Ok.. we gooien al onze handelsverdragen weg en dan? Wat voor iets beters komt er voor terug. En concreet graag, geen vage termen als zelfbeschikking oid.quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:00 schreef ZOA het volgende:
[..]
Zelfs de propaganda delft het onderspit tegen het ruim 2000 jaar oude Romeinse beleid en beleidsmakers.Geef ze genoeg brood en spelen om tevreden te zijn en te volgen.Verkondig ellende bij een veranderende wereld en dwing het af door brood en spelen te minderen want crisis.als ze niet luisteren. 2000 jaar hetzelfde liedje in een nieuw jasje en andere gebieden alhoewel het perfecte Romeinse rijk ten onder ging aan o.a een Vagebond en andere gasten die in hun tijdsbestek wel alles voor echte vrijheid,democratie en volkeren na stonden.
Noem mij 1 huidige oprechte leider die staat voor zijn 'onderdanen'.
Ik weet niet wat jij zie van Noord Korea of eigenlijk wat je wordt voorgehouden en of het je intereseerd.Iig dat je het opnoemt zegt wel genoeg over je tevreden geindoctrineerde perfecte eigen volgzame situatie.Het kan beter maar je moet het zelf doen en bedenken.We zijn immers geen Noord Korea dus er is geen grote leider die alles controleert,tegenwerkt of je ter dood veroordeeld mits je geen 'vriend' bent of nodig bent voor 'privileges'voor hem. Je bent in het makkelijke democratisch verzorgend Nederland.Waar je per dag meer moet bloeden om verzorgd te blijven ten behoeve van EU immigratie danwel vluchtelingenbeleid of welk beleid op welk vlak ook wat alleen de bevolking treft en op geen enkele manier de multinationals, het omarmen van zogenaamde multicultuur wat eigenlijk op niets anders neer komt dan het door de VS na WW2 opgelegede uitbannen van Nationalisme in EU in welke vorm dan ook. Ik durf wel te stellen dat de EU geen haar beter is dan Noord Korea.En met zekerheid dat Rusland voor ondernemende zelf nadenkende onafhankelijke inventieve personen ver boven EU uitsteekt.quote:Op zondag 1 december 2019 09:54 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Wat koop je voor die schijn vrijheid? Noord Korea is wat dat betreft het meeste vrije land in de wereld. Totaal geïsoleerd. En je ziet de gevolgen.
De Engelsen hebben de halve wereld in vroeger tijden gecontroleerd.Ze zijn klaar met het EU gedoe over het opvangen van plus de illegale stroom plus van alles en nog wat. Great Britain gaat het zelf doen.quote:
We..jij doe niks Ik kan prima handelsverdragen afsluiten t.b.v Nederland en bedrijven en de hele huidige EU te kakken zetten.quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:28 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ok.. we gooien al onze handelsverdragen weg en dan? Wat voor iets beters komt er voor terug. En concreet graag, geen vage termen als zelfbeschikking oid.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Megalomaniequote:Op zaterdag 7 december 2019 01:14 schreef ZOA het volgende:
[..]
We..jij doe niks Ik kan prima handelsverdragen afsluiten t.b.v Nederland en bedrijven en de hele huidige EU te kakken zetten.
Jij wordt er beter van...en net als dat je nu doet...niks!
Behoorlijk sociaal voor een asociaal persoon als ik.Ik bepaal immers zelf voor wie ik sociaal ben.Van personen tot het ondermijnen van systemen.
Je kunt ook uit principe tegen de EU zijn of centralisatie in het algemeen. Of is jouw positie dat je altijd maar in de pas moet lopen als het om grote machtige organisaties gaat uit angst dat je ze te grazen nemen?quote:Op zaterdag 7 december 2019 07:02 schreef Hanca het volgende:
Ik snap die mensen met een grote mond tegen de EU nooit. Denken die nu echt dat Nederland dan nog enige kans maakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |