Oe, ik zal je meteen mijn nummer even sturenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:10 schreef Joey1109 het volgende:
Andere dames die zin hebben in leuke sexdate leeftijd maakt me nii uit😉
Stuur maar kan dat via pb danquote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
Oe, ik zal je meteen mijn nummer even sturen
Nee dat staat alleen in mijn profiel zodat al die hitsige pubertjes mij niet zomaar lastig vallenquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
Nee dat staat alleen in mijn profiel zodat al die hitsige pubertjes mij niet zomaar lastig vallen
Ik w8😉
Nou je hebt kunnen lezen dat ik dat wel kon doen......quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:52 schreef dud0r het volgende:
CD! Je kan niet zeuren dat je al 800 jaar droog staat en dan het eerste aanbod wat je krijgt afwijzen. Dan komt er nooit een eind aan.
Ik wacht op iemand die ik eerst beter kan leren kennen.....quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:03 schreef dud0r het volgende:
Maar hoe vaak komt zo'n aanbod nou voor? Of wacht je nog steeds op Haags
Zoals Haags?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik wacht op iemand die ik eerst beter kan leren kennen.....
Driep?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Liever iemand die iets dichterbij woont
Ik probeer je te helpen hier jaquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geen idee waar Driep woont.....
Je wil me wel graag koppelen hè?
Brabant is inderdaad een stuk gezelliger!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:51 schreef fietsie het volgende:
Ik ben zo blij dat ik al bijna 20 jaar weg ben uit de regio 010. De drukte daar.
Ja daarom ben ik in Friesland gaan wonen, daar is het stukken rustigerquote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Brabant is inderdaad een stuk gezelliger!
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja daarom ben ik in Friesland gaan wonen, daar is het stukken rustiger
We hadden er vanavond ook de grootste roetsjbaan van Nederland.quote:
Dat zag ik bij het journaal inderdaad.....had je zomaar kunnen doorglijden naar Brabantquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
We hadden er vanavond ook de grootste roetsjbaan van Nederland.
Daar hebben ze wel veel meer ervaring met glijen natuurlijkquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat zag ik bij het journaal inderdaad.....had je zomaar kunnen doorglijden naar Brabant![]()
Ha ha ja!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar hebben ze wel veel meer ervaring met glijen natuurlijk
Ik heb net 2 jaar in Eindhoven op school gezeten dus ik heb er kennis mee gemaaktquote:
En niet eens blijven hangen hier?? Zonde....quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb net 2 jaar in Eindhoven op school gezeten dus ik heb er kennis mee gemaakt
Vaak genoeg; vast hotelletje in de stad.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En niet eens blijven hangen hier?? Zonde....
Eindhoven is wel leuker dan mijn stad.....quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vaak genoeg; vast hotelletje in de stad.
Soms in het weekend ook als ik te moe was om terug te reizen.
Ik deed ook wel af en toe Gilze Rijen om naar mn golflessen te kunnen zonder ver reizen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Eindhoven is wel leuker dan mijn stad.....
Dat is echt héél dichtbij!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik deed ook wel af en toe Gilze Rijen om naar mn golflessen te kunnen zonder ver reizen.
Bij m'n golflessen? Ja zeker. (Bij Breda)quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is echt héél dichtbij!
GZ is dichterbij Tilburg dan bij Breda......als ze gaan vliegen vanaf de basis rammelen hier de ramen.....quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij m'n golflessen? Ja zeker. (Bij Breda)
Mijn golfleraar lest alleen niet bij Tilburgquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
GZ is dichterbij Tilburg dan bij Breda......als ze gaan vliegen vanaf de basis rammelen hier de ramen.....
Oh dacht dat je het specifiek over Gilze Rijen had (niet GZ dus in m'n vorige postquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn golfleraar lest alleen niet bij Tilburg
Ja dat hotel is perfect gelegen; kon ik na de lessen mooi Eindhoven uit, en was ik sochtends makkelijk op tijd op de baan.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh dacht dat je het specifiek over Gilze Rijen had (niet GZ dus in m'n vorige post)
Goed bedacht!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja dat hotel is perfect gelegen; kon ik na de lessen mooi Eindhoven uit, en was ik sochtends makkelijk op tijd op de baan.
Jazeker ha ha!quote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Van snapseks naar golfles. Het kan allemaal hier zie ik al wel
Lekker werken tot half 7 vandaagquote:Op vrijdag 15 november 2019 09:17 schreef zarGon het volgende:
Boh, ochtenden zijn moeilijk om uit bed te komen zeg.
Wat is er loos?quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moest gisteren nog aan je denken...
Ik hoorde piano man op de radio.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is er loos?
BEHALVE ANNE, JAHAHAHA.
Wat voor dingen wakkeert deze pianomeneer bij Anneloos aan dan?quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoorde piano man op de radio.
Ach ja, gelukkig is men op een vrijdag over het algemeen nog wel een beetje chill.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker werken tot half 7 vandaag
De soepele vingers wellichtquote:Op vrijdag 15 november 2019 10:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat voor dingen wakkeert deze pianomeneer bij Anneloos aan dan?
Ik werk niet in de IT, maar daar hebben ze hier ook wel een handje vanquote:Op vrijdag 15 november 2019 10:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ach ja, gelukkig is men op een vrijdag over het algemeen nog wel een beetje chill.
Behalve als je in de IT werkt, want dan presteren ze het om een half uur voor afsluiting nog met belangrijke dingen te komen die (hoge) prio hebben.
Aan mij?quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moest gisteren nog aan je denken...
Ik vind je UI altijd zo raar, hoogstwaarschijnlijk omdat-ie verticaal uitgerekt wordt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze behouden de juiste proporties; aangezien je huidige een ingezoomde is, heb ik ook maar ingezoomd.
Mja.
quote:Op maandag 18 november 2019 22:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind je UI altijd zo raar, hoogstwaarschijnlijk omdat-ie verticaal uitgerekt wordt.
Mocht die foto in je fotoboek kloppen, dan stel ik één van deze voor:Dus jij kijkt wel vaker naar mijn UI dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze behouden de juiste proporties; aangezien je huidige een ingezoomde is, heb ik ook maar ingezoomd.
Mja.-
Best handig voor een snel fapjequote:Op maandag 18 november 2019 23:21 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dus jij kijkt wel vaker naar mijn UI dan?
quote:Op maandag 18 november 2019 22:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind je UI altijd zo raar, hoogstwaarschijnlijk omdat-ie verticaal uitgerekt wordt.
Mocht die foto in je fotoboek kloppen, dan stel ik één van deze voor:Ik had geen idee dat jij seks modurator was sjonge sjonge sjongeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze behouden de juiste proporties; aangezien je huidige een ingezoomde is, heb ik ook maar ingezoomd.
Mja.
Je kunt dat het beste doen via je desktop-layout, is het makkelijkst te doen op je desktop/laptop.quote:Op maandag 18 november 2019 23:24 schreef Anneloos het volgende:
Ik ga hier heel verstandig niet op in, maar hoe ik mijn ui überhaupt verander is een raadsel
Moet nog steeds (glim)lachen om 'modurator'.quote:Op maandag 18 november 2019 23:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik had geen idee dat jij seks modurator was sjonge sjonge sjonge
Dat wordt een kwartet vriend..quote:Op woensdag 20 november 2019 14:47 schreef zarGon het volgende:
@:uitstraling
@:-straw-
@:yats
@:scrupuleus
Jullie mogen allemaal hier doorgaan met jullie gesprekken.
Doe niet aan polyquote:Op woensdag 20 november 2019 15:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat wordt een kwartet vriend..
@:-straw- wanneer komt het uit?
Alsof jij mijn gouden pik kunt missen in 't leven.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ok dan strepen we de andere twee van het lijstje.
Dat kan wel weer een andere keer.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof jij mijn gouden pik kunt missen in 't leven.
Protip : Klik eens op je eigen UIquote:Op maandag 18 november 2019 23:24 schreef Anneloos het volgende:
Ik ga hier heel verstandig niet op in, maar hoe ik mijn ui überhaupt verander is een raadsel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |