abonnement Unibet Coolblue
pi_184432930
quote:
Ook Linda de Mol maakt een overstap naar de zenders van Talpa, het productiebedrijf van haar broer John de Mol.

Dat bevestigt RTL woensdag aan NU.nl na berichtgeving van RTL Boulevard.

"Linda heeft er nooit een geheim van gemaakt over te stappen naar Talpa Network als haar broer haar nodig heeft. Dat moment is nu daar", zegt CEO Sven Sauvé namens RTL.

"Gezamenlijk hebben we de afgelopen twaalf jaar vele succesvolle programma’s neergezet zoals Ik Hou Van Holland, Linda’s Zomerweek, Oh Wat Een Jaar!, Weet Ik Veel en Familie Kruys. Mede dankzij Linda bereiken deze titels een miljoenenpubliek. Naast dat Linda een zeer prettige collega is, is ze een enorme vakvrouw die precies aanvoelt wat de kijker wil zien."

De Mol (54) stapte in 2007 over van De Mols zender Tien naar RTL, toen bekend werd dat de zender het overnam. Het is nog niet bekend of De Mol programma's die zij maakte voor RTL, ook meeneemt naar Talpa.

Recentelijk werd bekend dat veel presentatoren overstappen naar Talpa.
Goh deze zagen we niet aankomen zeg!
  woensdag 16 januari 2019 @ 11:54:31 #2
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_184432967
Hebben, hebben, hebben.

Ik zie liever wat meer fris talent verschijnen. Bij de NPO zijn ze er wel, maar die zijn weer zelden geschikt voor grote shows.
pi_184432998
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 11:54 schreef Eightyone het volgende:
Hebben, hebben, hebben.

Ik zie liever wat meer fris talent verschijnen. Bij de NPO zijn ze er wel, maar die zijn weer zelden geschikt voor grote shows.
Dat weet je pas als je ze een grote show laat presenteren.

Iedereen gaat naar SBS en John de Mol, is een betere topictitel
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_184432999
Interessant. RTL4 zal volledig moeten vernieuwen als al die succesprogramma's mee gaan.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 16 januari 2019 @ 11:57:13 #5
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_184433022
Krijgen we dan een nieuwe presentator/presentatrice voor Miljoenenjacht? *O* *O*
Stopt dat gegil eindelijk.
pi_184433038
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2019 11:57 schreef Pino112 het volgende:
Krijgen we dan een nieuwe presentator/presentatrice voor Miljoenenjacht? *O* *O*
Stopt dat gegil eindelijk.
quinty trustfull (of hoe ze mag heten)
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 16 januari 2019 @ 11:58:31 #7
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_184433045
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 11:56 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Dat weet je pas als je ze een grote show laat presenteren.

De NPO-talenten doen vaak programma's als Rambam en andere semi-informatieve dingen, die hebben vermoedelijk geen ambitie om ooit TVOH oid te gaan doen.

Wat dat betreft zou er bij de commerciëlen wat meer gescout mogen worden.

De redelijk jonge aanwas bestaat nu uit mensen als Rick Brandsteder en Lieke Van Lexmond (ook al niet echt jong meer, trouwens), en daar win je de oorlog niet mee.
  woensdag 16 januari 2019 @ 11:59:22 #8
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_184433057
quote:
2s.gif Op woensdag 16 januari 2019 11:56 schreef iBenny het volgende:
Interessant. RTL4 zal volledig moeten vernieuwen als al die succesprogramma's mee gaan.
Volgens mij kwamen die succesprogramma's doorgaans van Talpa, dus ik ben benieuwd waar ze nieuwe ideeën vandaan gaan halen.

Zou het John dan eindelijk gaan lukken om zijn eigen succesvolle tv-zender (/media-imperium) te maken?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_184433080
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 11:59 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Volgens mij kwamen die succesprogramma's doorgaans van Talpa, dus ik ben benieuwd waar ze nieuwe ideeën vandaan gaan halen.

Zou het John dan eindelijk gaan lukken om zijn eigen succesvolle tv-zender (/media-imperium) te maken?
Veel van die programma's waren ook op TIEN/Talpa te zien. Die kwamen daarvanuit bij RTL terecht.
pi_184433122
quote:
2s.gif Op woensdag 16 januari 2019 11:56 schreef iBenny het volgende:
Interessant. RTL4 zal volledig moeten vernieuwen als al die succesprogramma's mee gaan.
Denk dat ze verdwijnen op termijn.
  woensdag 16 januari 2019 @ 12:05:05 #11
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_184433164
Weinig verrassend nieuws.

Ben toch benieuwd wat voor uitwerking het wegkoop gedrag van De Mol op de zender gaat hebben.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 16 januari 2019 @ 12:07:45 #12
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_184433197
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:05 schreef AgnesGru het volgende:
Weinig verrassend nieuws.

Ben toch benieuwd wat voor uitwerking het wegkoop gedrag van De Mol op de zender gaat hebben.
Zoiets als met Tien in 2005/2006?

Als SBS instort, neemt RTL hopelijk niet weer een groot deel van de inboedel over.

Ik vermoed dat RTL en SBS beiden medium-succesvol worden (RTL net iets minder dan nu, SBS net iets meer dan nu), en dat de NPO de lachende derde wordt; mits niet nog veel verder kapotbezuinigd.
pi_184433213
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:07 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Zoiets als met Tien in 2005/2006?

Als SBS instort, neemt RTL hopelijk niet weer een groot deel van de inboedel over.
De tijd van zoveel zenders is toch ook wel voorbij? Wat zijn nu nog de echte klappers op tv? Die eeuwige talentenjachten? Datingshows?
  woensdag 16 januari 2019 @ 12:09:37 #14
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_184433226
quote:
2s.gif Op woensdag 16 januari 2019 11:56 schreef iBenny het volgende:
Interessant. RTL4 zal volledig moeten vernieuwen als al die succesprogramma's mee gaan.
RTL heeft Patty he!!!

Apart dat nog steeds dezelfde mensen als 20 jaar geleden het beeld bepalen.
pi_184433237
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:02 schreef Handleiding het volgende:

[..]

Denk dat ze verdwijnen op termijn.
RTL4 zal niet verdwijnen
pi_184433245
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:09 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

RTL heeft Patty he!!!

Apart dat nog steeds dezelfde mensen als 20 jaar geleden het beeld bepalen.
En daar gaat het dus voor een groot deel fout. Je kent de gezichten inmiddels wel.
  woensdag 16 januari 2019 @ 12:10:56 #17
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_184433246
RTL 4 zou kunnen versterken door RTL 5 af te stoten, en de succesprogramma's naar RTL 4 te halen.

Bij het Duitse RTL zitten de jongerenprogramma's gewoon op de hoofdzender, en dat werkt goed.
pi_184433294
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:10 schreef Eightyone het volgende:
RTL 4 zou kunnen versterken door RTL 5 af te stoten, en de succesprogramma's naar RTL 4 te halen.

Bij het Duitse RTL zitten de jongerenprogramma's gewoon op de hoofdzender, en dat werkt goed.
stoot dan ook rtl8 af
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_184433366
Persbericht van Talpa is er nu ook uit:
quote:
Er is lang over gespeculeerd maar de kogel is door de kerk: op 1 juli treedt Linda de Mol in dienst bij Talpa Network waar zij de Postcodeloterij Miljoenenjacht, Weet ik Veel, Linda’s Zomerweek en Oh Wat een Jaar óf Ik Hou van Holland zal presenteren op SBS6.

Linda de Mol: Ik heb met ontzettend veel plezier ruim elf jaar lang bij RTL gewerkt. Weggaan is ook echt een moeilijke beslissing geweest maar ik heb altijd gezegd: als mijn broer me vraagt kom je me helpen, dan zeg ik natuurlijk ja. En die vraag kwam afgelopen december. Ik zie het als een spannende uitdaging: we gaan de komende tijd samen bouwen aan de zenders en ik hoop dat ik iets moois kan bijdragen.

“Linda raakt de kijker met haar humor, haar warmte, originaliteit en met de juiste toon”, zegt John de Mol. “Daarom weet het grote publiek haar altijd te vinden. Ze is daarin met niemand anders te vergelijken. Ik verkeer in de gelukkige omstandigheid dat ze toevallig ook nog mijn zus is. Ik heb geen seconde getwijfeld om haar te laten weten dat we haar bij Talpa Network hard nodig hebben. Ik ben heel blij dat ze komt en verheug me erop om samen met haar te werken aan de succesvolle programma’s die ze gaat doen en de nieuwe die ze nog gaat ontwikkelen.”

Linda de Mol werkte vanaf 2007 voor RTL. In dat jaar werden de uitzendlicenties en de content van de zender Tien overgenomen door RTL en kwamen alle programma’s van Tien daar terecht. Na 11 jaar neemt Linda nu afscheid van RTL. “Ik kijk terug op een hele fijne tijd daar en maak nog een aantal programma’s voor RTL totdat ik 1 juli bij Talpa Network aan de slag ga.”
Dat gaat grote gaten opleveren bij RTL
  woensdag 16 januari 2019 @ 12:17:08 #20
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_184433374
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:12 schreef F1gamer het volgende:

[..]

stoot dan ook rtl8 af
Het zijn van die mini-doelgroep-zendertjes, om een heel specifieke subgroep te bereiken.

Maar ja, in hoeverre werkt dat als programma's gemiddeld zo'n 100.000 kijkers trekken. :')
pi_184433380
quote:
2s.gif Op woensdag 16 januari 2019 11:56 schreef iBenny het volgende:
Interessant. RTL4 zal volledig moeten vernieuwen als al die succesprogramma's mee gaan.
Ja daar ben ik wel benieuwd naar of dat allemaal meegaat of is het van rtl :?
pi_184433432
RTL moet juist blij zijn dat de Mol alle ouwe troep meeneemt naar Talpa.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_184433497
Ook wel interessant... Miljoenenjacht is een Postcodeloterij programma. De presentatoren gekoppeld aan de postcodeloterij zitten nu over alle 3 de netwerken (NPO, RTL en Talpa) verspreid.

De Nederlandse Loterij (Staatsloterij, Lotto, etc.) hebben zich aan 6 verbonden. Tot nu waren er geen programma's van de Postcodeloterij bij Talpa.
pi_184433523
quote:
11s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:16 schreef iBenny het volgende:
Persbericht van Talpa is er nu ook uit:

[..]

Dat gaat grote gaten opleveren bij RTL
Oh hier zie ik het al. Ze neemt die programma's mee
pi_184433536
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:17 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Ja daar ben ik wel benieuwd naar of dat allemaal meegaat of is het van rtl :?
de Mol is nog bezig met the Voice.
pi_184433551
Zo.... en wat zal Wendy balen. Ipv Leading Lady op 6 wordt ze toch weer de tweede na Linda en dat geldt dus ook voor de plannen met haar magazine en als merk. Als Chantal en Martijn slim zijn blijven ze bij RTL om daar boven aan de rangorde voor grote shows te staan. De mensen willen dat gehop en gegraai niet. Linda komt er nog wel mee weg, want broer. Maar Wendy en Gordon niet.

En bij RTL moeten ze op zoek naar eigen formats. Misschien is dat wel een leuk nieuw format; Wordt het een hit of niet. Waarbij kandidaten op tv hun ideeën kunnen pitchen, ronde 2 het kiezen van de presentator/decor/look etc. en dan ronde 3 promo's en dan vervolgens liveshows met stukjes van een kwartier voor de 6 overgebleven formats en dat afbouwen tot een finale met 2 formats die een uur zendtijd krijgen... en de winnaar krijgt dan een bij het format passend tijdslot. En dat kun je herhalen voor thema's als quiz, jeugdprogramma, sport, drama etc. De rechten liggen dan bij RTL zodat ze de bedenker uitgeknepen hebben en eventueel rechten aan het buitenland kunnen verkopen.
pi_184433556
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2019 11:57 schreef Pino112 het volgende:
Krijgen we dan een nieuwe presentator/presentatrice voor Miljoenenjacht? *O* *O*
Stopt dat gegil eindelijk.
Gaat ook naar SBS6.
pi_184433568
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:25 schreef Handleiding het volgende:

[..]

de Mol is nog bezig met the Voice.
Ja terwijl dat zijn eigen programma is :D zei ie niet dat ie er 34 advocaten ofzo op had zitten? :')
pi_184433635
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:26 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Ja terwijl dat zijn eigen programma is :D zei ie niet dat ie er 34 advocaten ofzo op had zitten? :')
44 advocaten inderdaad. Maar dat blijkt een uit de lucht gegrepen aantal. Theoretisch gezien.

The Voice is onder andere groot geworden door RTL. Die willen dat ook niet zomaar laten gaan. Maar vorige week kwam het gerucht naar buiten dat Talpa in de selectie van de The Voice-deelnemers enkelen eruit pikte voor DanceSing en The Voice zou manipuleren. Op dit moment is The Voice ook een trojaans paard bij RTL.
pi_184433683
Ik zou van die hele naam SBS6 afstappen.
pi_184433706
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:31 schreef Everythingexist het volgende:
Ik zou van die hele naam SBS6 afstappen.
Grote kans dat het Zes / 6 wordt. Zo wordt het namelijk al in de reclames gecommuniceerd, maar oa. domeinnamen houden het tegen om een verdere doorvoering voor nu te voorkomen.
  woensdag 16 januari 2019 @ 12:33:37 #32
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_184433715
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:26 schreef MrsDuck het volgende:

En bij RTL moeten ze op zoek naar eigen formats.
Verleden jaar hadden ze Screentest, waar eventueel talent uit had kúnnen rollen. Dat Showmasters van vroeger heeft daadwerkelijk blijvertjes opgeleverd.

Screentest was echter dramatisch slecht uitgewerkt, en ook nog met Gordon.

Gemiste kans.
pi_184433796
Linda de Mol zal haar overstap naar Talpa Network om 18.00 toelichten bij 6 Inside op SBS 6.
pi_184433803
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:37 schreef iBenny het volgende:
Linda de Mol zal haar overstap naar Talpa Network om 18.00 toelichten bij 6 Inside op SBS 6.
Een contract met 6 nullen?
pi_184433885
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:37 schreef Handleiding het volgende:

[..]

Een contract met 6 nullen?
Ik denk wel wat beters... Met de overstap van Linda de Mol naar Talpa Network zal vast ook het hele Linda.-medium mee gaan. Magazine, goedbezochte websites, Linda.tv en ga zo maar door. Dat is ook niet niks. Ook weer een platform die heeeel dichtbij staat, goed bezocht is en waar alle dingen van Talpa Network op gepromoot kunnen en zullen worden.
  woensdag 16 januari 2019 @ 12:43:43 #36
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_184433903
De aandrang om eens een Linda te kopen zal bij mij echter niet groter worden. Maar ik weet niet hoe dat bij anderen zit.
pi_184433920
quote:
2s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:29 schreef iBenny het volgende:

[..]

44 advocaten inderdaad. Maar dat blijkt een uit de lucht gegrepen aantal. Theoretisch gezien.

The Voice is onder andere groot geworden door RTL. Die willen dat ook niet zomaar laten gaan. Maar vorige week kwam het gerucht naar buiten dat Talpa in de selectie van de The Voice-deelnemers enkelen eruit pikte voor DanceSing en The Voice zou manipuleren. Op dit moment is The Voice ook een trojaans paard bij RTL.
Als Talpa, de productiekosten, zo duur maken dan laat RTL het vanzelf wel gaan.
pi_184433925
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:26 schreef MrsDuck het volgende:
Zo.... en wat zal Wendy balen. Ipv Leading Lady op 6 wordt ze toch weer de tweede na Linda en dat geldt dus ook voor de plannen met haar magazine en als merk.
"Wendy, we hebben mooi nieuws! Ook Linda komt naar SBS 6!"

Wendy:

Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 16 januari 2019 @ 12:45:17 #40
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_184433928
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:26 schreef Mylene het volgende:

[..]

Gaat ook naar SBS6.
:r :r
pi_184433936
Zat er natuurlijk dik in, Linda scoort nog wel bij een bepaald publiek en Wendy en Gordon zijn inderdaad uitgerangeerd in hun solo-shows.
Maar op een slechtere versie van RTL zit niemand te wachten, oh ja Talpa :+

The Voice is dit seizoen ook een stuk slechter dan voorheen, dus dat is over een of twee seizoenen ook geen gemis meer.
SOONY
pi_184433946
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:44 schreef Mylene het volgende:

[..]

Als Talpa, de productiekosten, zo duur maken dan laat RTL het vanzelf wel gaan.
Dat. En als inderdaad blijkt dat goede kandidaten achter de hand worden gehouden voor eigen uitgezonden programma's, dan gaat het ook nog wel een staartje krijgen. De vraag is niet of The Voice naar SBS6 verhuist, maar wanneer.
pi_184434040
Angela de Jong heeft gelijk.
Met vergane glorie win je de oorlog niet.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 16 januari 2019 @ 12:59:43 #44
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_184434138
Mjah alsof ik nu ineens wel naar SBS6 ga kijken.
  woensdag 16 januari 2019 @ 13:09:56 #45
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_184434370
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:54 schreef superniger het volgende:
Angela de Jong heeft gelijk.
Met vergane glorie win je de oorlog niet.
Toch denk ik dat Talpa inmiddels zo'n groot multimediaal bereik heeft opgebouwd dat het dit keer op tv ook gaat lukken. Met vloggers, tijdschriften, websites, radio en uiteraard tv ontkomt de consument haast niet meer aan Talpa.

Afgezien van de grote hoeveelheid verschillende afzonderlijke doelgroepen die benaderd kunnen worden, heeft John de Mol (m.i.) het beste door hoe hij zijn mediakanalen via onderlinge kruisbestuiving verder kan versterken. Interessante ontwikkelingen in elk geval :)
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_184434385
quote:
RTL houdt vast aan afspraken: oorlog om Linda-shows

Het is helemaal niet zeker dat alle shows van Linda de Mol kunnen meeverhuizen van RTL 4 naar SBS 6. Dat laat een woordvoerder van RTL weten aan het AD. Talpa Network meldt in een persbericht dat De Mol de shows Postcodeloterij Miljoenenjacht, Weet ik Veel, Linda’s Zomerweek, Oh Wat een Jaar en Ik Hou van Holland meeneemt, maar RTL gaat het de concurrent niet makkelijk maken. Volgens de zender mogen deze shows van Talpa’s productietak niet zomaar verhuizen.
RTL laat het weten dat het nog geen gelopen race is. “Het is allerminst zeker dat deze titels meegaan naar Talpa Network”, aldus een woordvoerster van RTL. “Wij hebben contractuele afspraken over deze programma’s.”

Er is slechts duidelijkheid over één programma, meent RTL. “Dat Miljoenenjacht meegaat, ligt wel in de lijn der verwachting.”

Als Weet Ik Veel, Oh Wat Een Jaar en Ik Hou Van Holland bij RTL blijven, zouden Chantal Janzen of Caroline Tensen die shows kunnen presenteren. Andere grote vrouwelijke sterren heeft RTL 4 niet meer, nu SBS 6 ze allemaal heeft weggekaapt.
pi_184434391
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:33 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Verleden jaar hadden ze Screentest, waar eventueel talent uit had kúnnen rollen. Dat Showmasters van vroeger heeft daadwerkelijk blijvertjes opgeleverd.

Screentest was echter dramatisch slecht uitgewerkt, en ook nog met Gordon.

Gemiste kans.
Dat ging over presentatietalent en dat valt of staat met het format. Kijk maar naar Beau. Diverse malen "mislukt" maar door zijn maatschappelijke programma's weer op stoom. Ze moeten dus vooral op zoek naar programmamakers.
pi_184434417
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:26 schreef MrsDuck het volgende:
Als Chantal en Martijn slim zijn blijven ze bij RTL om daar boven aan de rangorde voor grote shows te staan.
Chantal en Martijn hebben beide voor langere periode een contract getekend bij RTL.

Chantal deed dat vorig jaar juli, maar gaf niet aan voor hoe lang ("Ik blijf in ieder geval voor langere tijd en we hebben echt de intentie om mooie programma's te maken.") https://www.rtlnieuws.nl/(...)erlengt-rtl-contract

Martijn tekende begin 2017 een contract voor 5-jaar. https://www.nu.nl/enterta(...)ontract-bij-rtl.html
pi_184434453
quote:
2s.gif Op woensdag 16 januari 2019 13:11 schreef iBenny het volgende:

[..]

Chantal en Martijn hebben beide voor langere periode een contract getekend bij RTL.

Chantal deed dat vorig jaar juli, maar gaf niet aan voor hoe lang ("Ik blijf in ieder geval voor langere tijd en we hebben echt de intentie om mooie programma's te maken.") https://www.rtlnieuws.nl/(...)erlengt-rtl-contract

Martijn tekende begin 2017 een contract voor 5-jaar. https://www.nu.nl/enterta(...)ontract-bij-rtl.html
Die twee kunnen wel wat, Linda ook trouwens.
SOONY
pi_184434458
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 13:10 schreef Handleiding het volgende:

[..]

Allen zijn het programma's van Talpa

Edit: Waarom wordt Caroline Tensen genoemd? Zij zit bij AVROTROS, niet bij RTL
  woensdag 16 januari 2019 @ 13:15:21 #51
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_184434518
Caroline Tensen gaat de overstap maken; dat was al bekend.
pi_184434525
quote:
2s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:46 schreef iBenny het volgende:

[..]

Dat. En als inderdaad blijkt dat goede kandidaten achter de hand worden gehouden voor eigen uitgezonden programma's, dan gaat het ook nog wel een staartje krijgen. De vraag is niet of The Voice naar SBS6 verhuist, maar wanneer.
Of John de Mol stopt met The Voice. Na verhuizing naar 6 kijkt daar ook geen hond meer naar. De jeugd waar dat programma op mikt zijn niet zo trouw aan een presentator. Idols 2.0 en Popstars zijn inmiddels ook ter zielen.
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2019 @ 13:17:59 #53
43556 miss_dynastie
pi_184434574
quote:
2s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:33 schreef iBenny het volgende:

[..]

Grote kans dat het Zes / 6 wordt. Zo wordt het namelijk al in de reclames gecommuniceerd, maar oa. domeinnamen houden het tegen om een verdere doorvoering voor nu te voorkomen.
En een mooie link met ‘tien’, het vorige mislukte uitstapje 8-)
pi_184434605
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 13:15 schreef Eightyone het volgende:
Caroline Tensen gaat de overstap maken; dat was al bekend.
Even gemist, maar je hebt gelijk. 1 tegen 100 dus in plaats van Miljoenenjacht
pi_184435171
Welke programma's van Talpa zijn er nu dan nog bij RTL?

Ik kom niet heel veel verder dan The Voice, Koffietijd en Jongens tegen de Meisjes
  woensdag 16 januari 2019 @ 13:48:08 #56
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_184435249
quote:
2s.gif Op woensdag 16 januari 2019 13:44 schreef iBenny het volgende:
Welke programma's van Talpa zijn er nu dan nog bij RTL?

Ik kom niet heel veel verder dan The Voice, Koffietijd en Jongens tegen de Meisjes
Als Koffietijd van Talpa is, dan is 5 Uur Live dat iig ook (zitten dezelfde mensen achter).
pi_184435275
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2019 11:57 schreef Pino112 het volgende:
Krijgen we dan een nieuwe presentator/presentatrice voor Miljoenenjacht? *O* *O*
Stopt dat gegil eindelijk.
Nee die gaat mee als het goed is.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184435423
Maar goed, beste wat de Mol kan doen is verder gaan met probleemwijken. :7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184435459
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 13:48 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Als Koffietijd van Talpa is, dan is 5 Uur Live dat iig ook (zitten dezelfde mensen achter).
Die zijn allebei ook gelieerd aan de Postcodeloterij, dus zou zo maar kunnen dat ze met Miljoenenjacht meeverhuizen...

Al is Een tegen Honderd ook aan de Postcodeloterij verbonden natuurlijk

Dit is voor RTL wel de transfer waar ze de grootste klap mee oplopen denk ik... Linda trekt sowieso altijd een miljoenenpubliek
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_184435874
Ik vraag me af waar het contract voor Irene Moors blijft bij RTL. Trouwens ook een voorbeeld van het feit dat grote namen niet perse een groot publiek trekken. Of zou RTL de gok wagen en vol op nieuw talent inzetten? Chantal is ook niet altijd de garantie tot succes.
't Echte en 't ware!
pi_184435955
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 14:24 schreef Japepk het volgende:
Ik vraag me af waar het contract voor Irene Moors blijft bij RTL. Trouwens ook een voorbeeld van het feit dat grote namen niet perse een groot publiek trekken. Of zou RTL de gok wagen en vol op nieuw talent inzetten? Chantal is ook niet altijd de garantie tot succes.
Vergeet John Williams niet :)
pi_184436134
We willen probleemwijken terug Talpa _O_
AFCA!
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2019 @ 14:50:13 #63
43556 miss_dynastie
pi_184436233
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 14:00 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Die zijn allebei ook gelieerd aan de Postcodeloterij, dus zou zo maar kunnen dat ze met Miljoenenjacht meeverhuizen...

Al is Een tegen Honderd ook aan de Postcodeloterij verbonden natuurlijk

Dit is voor RTL wel de transfer waar ze de grootste klap mee oplopen denk ik... Linda trekt sowieso altijd een miljoenenpubliek
Linda heeft de boel bij Talpa/Tien destijds ook niet kunnen redden en toen was ze voor mijn gevoel veel relevanter. Maar goed, ik geloof hoe dan ook dat die tv zenders de vruchten gaan plukken van jarenlange rotzooi-tv...
  woensdag 16 januari 2019 @ 14:58:49 #64
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_184436374
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 14:42 schreef RensAjacied het volgende:
We willen probleemwijken terug Talpa _O_
Programma's over normaal/volks Nederland, dat is niks voor John De Mol. Ik heb ook het idee dat Hart Van Nederland knarsetandend in leven gehouden wordt.
pi_184437492
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:26 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Ja terwijl dat zijn eigen programma is :D zei ie niet dat ie er 34 advocaten ofzo op had zitten? :')
Talpa ptoducties is al vrij lang geleden overgenomen door itv. De mol vervult nog wel een rol om zijn miljoenen bonus veilig te stellen maar is niet meer het baasje.
speak only if it improves the silence.
  woensdag 16 januari 2019 @ 16:28:43 #66
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_184437807
quote:
Angela de Jong: met Linda wint Talpa de oorlog wel

De overstap van Linda de Mol naar Talpa kan wel eens “dé knock-out aan RTL” zijn. Dat verwacht AD-columniste Angela de Jong, die in tegenstelling tot de transfers van Wendy van Dijk en Gordon nu wel positief is. “Als John de oorlog met iemand kán winnen, is het met Linda”, schrijft de tv-recensent.

De Jong kwam dinsdag in opspraak omdat ze beweerde dat Gordon en Wendy “sleets” zouden zijn. Gordon reageerde vervolgens fel via sociale media en verweet haar leeftijdsdiscriminatie. De twee zouden eigenlijk met elkaar in debat gaan in De Wereld Draait Door, maar dat ging op het laatste moment niet door.

In haar nieuwste column laat De Jong dat onbesproken, maar gaat ze wel in op Talpa’s nieuwste aanwinst. Als dit John de Mol “niet in één klap op de kaart zet, dan verzwakt het in elk geval zijn commerciële concurrent enorm, meer dan alle transfers van afgelopen tijd bij elkaar.”
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_184439920
Linda bij Boeluhvaar: Ik moet muh broer helpen (keer 10)!

:')
SOONY
  woensdag 16 januari 2019 @ 18:48:45 #68
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_184439967
quote:
9s.gif Op woensdag 16 januari 2019 18:46 schreef DKUp het volgende:
Linda: Ik moet muh broer helpen (keer 10)!

:')
Vreselijk, dat gedraai, nu in Boulevard. :{
pi_184449456
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:26 schreef MrsDuck het volgende:
En bij RTL moeten ze op zoek naar eigen formats. Misschien is dat wel een leuk nieuw format; Wordt het een hit of niet. Waarbij kandidaten op tv hun ideeën kunnen pitchen, ronde 2 het kiezen van de presentator/decor/look etc. en dan ronde 3 promo's en dan vervolgens liveshows met stukjes van een kwartier voor de 6 overgebleven formats en dat afbouwen tot een finale met 2 formats die een uur zendtijd krijgen... en de winnaar krijgt dan een bij het format passend tijdslot
Nee. Gewoon, nee. Kap eens met die 'talenten'jachten. Verzin iets revolutionairs; kijk bijvoordbeeld naar 'bandersnatch' op netflix. Dat is pas vernieuwend,
pi_184451538
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 14:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Linda heeft de boel bij Talpa/Tien destijds ook niet kunnen redden en toen was ze voor mijn gevoel veel relevanter. Maar goed, ik geloof hoe dan ook dat die tv zenders de vruchten gaan plukken van jarenlange rotzooi-tv...
Bij Talpa/Tien was ook wel het probleem dat ze wel bekende namen hadden, maar geen bekende programma's, het moest eigenlijk allemaal vanaf 0 opgebouwd worden. Volgens mij had je toen alleen Jack Spijkerman die Kopspijkers meenam (of in ieder geval een zelfde soort programma, maar met een andere naam), maar die was zo uitgekotst door het publiek dat de kijkcijfers alsnog niet veel waren...

Nu lijkt de Mol naast de mensen ook de programma's mee te nemen zodat er in ieder geval een basis is. Al zal het nog wel even duren voor ze de positie van NPO1/RTL4 echt gaan bedreigen, denk ik, dat zal bij veel mensen toch vooral in het systeem zitten als ze tv kijken.
  donderdag 17 januari 2019 @ 12:18:38 #71
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_184452438
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 11:10 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Bij Talpa/Tien was ook wel het probleem dat ze wel bekende namen hadden, maar geen bekende programma's, het moest eigenlijk allemaal vanaf 0 opgebouwd worden. Volgens mij had je toen alleen Jack Spijkerman die Kopspijkers meenam (of in ieder geval een zelfde soort programma, maar met een andere naam), maar die was zo uitgekotst door het publiek dat de kijkcijfers alsnog niet veel waren...

Nu lijkt de Mol naast de mensen ook de programma's mee te nemen zodat er in ieder geval een basis is. Al zal het nog wel even duren voor ze de positie van NPO1/RTL4 echt gaan bedreigen, denk ik, dat zal bij veel mensen toch vooral in het systeem zitten als ze tv kijken.
- Kopspijkers
- Eredivisie voetbal
- Gooische Vrouwen
- Just the two of us (nu wel succesvol)
- Big Brother
- Expeditie Robinson
- 1 tegen 100
- De slimste mens
- De TV Show

Er waren echt zat goede programma's/formats die zich op andere zenders (later) wèl bewezen hebben met hoge kijkcijfers, alleen men weigerde simpelweg naar 10 te zappen destijds.
  donderdag 17 januari 2019 @ 12:35:02 #72
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_184452667
Tja, twee cijfers om in te toetsen. En het zat gewoon wat ver van de grotere kanalen af.

Ik vind die 5 die altijd in de weg zit tussen de 4 en de 6 al vervelend, als ik lig te zappen (daar is zelden iets op). :+
pi_184452842
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 12:35 schreef Eightyone het volgende:
Tja, twee cijfers om in te toetsen. En het zat gewoon wat ver van de grotere kanalen af.

Ik vind die 5 die altijd in de weg zit tussen de 4 en de 6 al vervelend, als ik lig te zappen (daar is zelden iets op). :+
Dat is zo'n gemis inderdaad. Je hebt 2 zenders om de kijker te overtuigen voordat hij bij de concurrent terecht komt. Als dat niet lukt faal je gewoon hard.

Er was een periode dat er keihard op RTL5 werd ingezet, dat RTL4 en RTL5 steevast bovenaan stonden qua marktaandeel. Die weg zouden ze eignelijk weer weg in moeten slaan.
  donderdag 17 januari 2019 @ 13:00:48 #74
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_184452959
quote:
2s.gif Op donderdag 17 januari 2019 12:50 schreef iBenny het volgende:

[..]

Dat is zo'n gemis inderdaad. Je hebt 2 zenders om de kijker te overtuigen voordat hij bij de concurrent terecht komt. Als dat niet lukt faal je gewoon hard.

Er was een periode dat er keihard op RTL5 werd ingezet, dat RTL4 en RTL5 steevast bovenaan stonden qua marktaandeel. Die weg zouden ze eignelijk weer weg in moeten slaan.
Helaas kijkt de doelgroep van Rtl5 steeds minder lineaire tv.

Zie ook Npo3.
pi_184454977
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 13:00 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Helaas kijkt de doelgroep van Rtl5 steeds minder lineaire tv.

Zie ook Npo3.
Dat is ook maar net wat je er van maakt toch? Ik begrijp wel dat goed programmeren een hele klus is. Als je kijkt wat voor pulp er soms wordt uitgezonden op zenders als RTL 5 of 7 dan denk ik ook, waarom bestáán die zenders überhaupt.

Gisteren John de Mol bij DWDD gezien. Dit is maar een beetje redeneren van de koude grond, hij zal het vast beter weten. Maar ik vond het toch apart dat hij van SBS6 een tweede RTL4 wil maken. Hij heeft zich niet verdiept in het DNA van het SBS6 van nu, maar van wat het moet worden. Een familiezender met grote shows. En soit, als alle grote shows in Nederland uit jouw stal komen en RTL nu dus niks meer krijgt dan kan het tij keren, maar ik denk dat je er meer baat bij hebt om het onderscheidend aspect van het merk SBS verder uit te bouwen. Mikken op het segment net onder de RTL kijker. Dat hebben ze een aantal jaar geleden redelijk succesvol ingezet met serietjes als Dokter Tinus of Danni Lowinski, maar daar zie je nu niks van terug.
't Echte en 't ware!
  donderdag 17 januari 2019 @ 16:56:23 #76
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_184456694
Allemaal blije collega's. Zeggen ze iig. https://www.mediacourant.(...)linda-de-mol-welkom/

Kijk maar uit, Kim-Lian.
pi_184458460
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 16:56 schreef Eightyone het volgende:
Allemaal blije collega's. Zeggen ze iig. https://www.mediacourant.(...)linda-de-mol-welkom/

Kijk maar uit, Kim-Lian.
Renate Gerschtanowitz, die bij Talpa al jarenlang niet verder komt dan Shownieuws, laat weten: “Linda, wat fijn! Nog een Gooise vrouw erbij! Van harte welkom bij SBS. Ik vind het super leuk dat je er bent en ik wens je heel veel plezier.”

:D
pi_184458746
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 08:13 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Nee. Gewoon, nee. Kap eens met die 'talenten'jachten. Verzin iets revolutionairs; kijk bijvoordbeeld naar 'bandersnatch' op netflix. Dat is pas vernieuwend,
En dat voelde nog een beetje als een betaversie, kun je nagaan als dat zich verder gaat ontwikkelen!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  User die overal opduikt 2022 donderdag 17 januari 2019 @ 18:23:22 #79
186611 Haags
pi_184458771


[ Bericht 100% gewijzigd door static op 17-01-2019 18:44:33 (Nergens voor nodig) ]
Zonder wrijving geen glans
pi_184458834
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 18:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

En dat voelde nog een beetje als een betaversie, kun je nagaan als dat zich verder gaat ontwikkelen!
Exact, ik moet zeggen dat ik niet helemaal onder de indruk was, maar vernieuwend was het zeker.
Maar sowieso komt John de Mol niet verder dan de zoveelste talentenjacht, gameshow, zaterdagavond familieshow... gewoon nee.

Dat zag je dinsdag ook bij DWDD - die oud mediatyconen die alleen maar zaten te praten over programmeringen, wanneer wat geprogrammeerd staat tegenover RTL vs. SBS. Maar niemand die zegt 'joh, dit is gewoon een kutprogramma. Stop er maar mee'. :')
pi_184474409
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 18:13 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Renate Gerschtanowitz, die bij Talpa al jarenlang niet verder komt dan Shownieuws, laat weten: “Linda, wat fijn! Nog een Gooise vrouw erbij! Van harte welkom bij SBS. Ik vind het super leuk dat je er bent en ik wens je heel veel plezier.”

:D
Renate en Kim-Lian zullen dan wel weer op het zijspoor komen. Ik vind beide niet eens zo slecht. Renate vind ik wel een gezicht voor Net 5 om daar vrouwenprogramma's en human interest te maken in de stijl van TLC.
pi_184474665
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 15:03 schreef MrsDuck het volgende:

[..]

Renate en Kim-Lian zullen dan wel weer op het zijspoor komen. Ik vind beide niet eens zo slecht. Renate vind ik wel een gezicht voor Net 5 om daar vrouwenprogramma's en human interest te maken in de stijl van TLC.
En wat kan Kim-Lian nog? Die zat toch met al die kiddie programmas?
  vrijdag 18 januari 2019 @ 15:17:07 #83
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_184474703
Kim-Lian presenteert niet slecht. Ze is alleen wat inwisselbaar.
pi_184483450
Volgens Paay, krijgt Linda een eigen zender: NET5.
Ja ik keek even RTL late night :')
pi_184483835
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 23:00 schreef Handleiding het volgende:
Volgens Paay, krijgt Linda een eigen zender: NET5.
Ja ik keek even RTL late night :')
Misschien moet Galbak Paay eens paaien voor een ouderwetse, gezellige, avondvullende [..] zaterdagavond; 'Goud van Oud met Paay'... [... naar behoefte in te vullen]

Ik ga kijken! :Y)
´
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 21 januari 2019 @ 23:26:49 #86
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_184543735
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 23:00 schreef Handleiding het volgende:
Volgens Paay, krijgt Linda een eigen zender: NET5.
Ja ik keek even RTL late night :')
geen gekke stap als NET5 dingen van LindaTV gaat brengen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_184547477
Leuk voor de huismoeders vol met botox.
SOONY
  Spellchecker donderdag 24 januari 2019 @ 11:54:39 #88
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184590307
Erland Galjaard gaat naar Talpa

Erland Galjaard gaat per februari aan de slag voor Talpa als strategisch adviseur. Dat maakt Talpa Network donderdagochtend bekend.
Galjaard laat weten dat hij het mediabedrijf waardeert om zijn ’creativiteit, inhoud, snelheid en innovatie’ en om hun uitgangspunt dat ze ’mooie nieuwe dingen willen creëren met superprofessionele mensen’. „Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik graag met John werk.” De voormalig programmadirecteur van RTL zal bij Talpa ’het contact met de kijker opbouwen op nieuwe manieren’.

John de Mol roemt op zijn beurt de vaardigheden van Erland Galjaard om ’het verschil te maken’. „Je hebt mensen nodig die deze wereld echt heel goed begrijpen.”

Talpa bevestigde eerder aan De Telegraaf in gesprek te zijn met Galjaard, nadat deze krant schreef dat ’zijn meesterhand meer dan ooit welkom is’. Met alle sterren die De Mol heeft binnengehaald, moet nu immers van presentatoren, programma’s en uitzendtijden een kloppende puzzel gelegd worden. Door een concurrentiebeding kon hij niet eerder dan 1 februari bij de zendergroep aan de slag. Hij gaat zich drie dagen in de week inzetten voor Talpa, zodat hij ook tijd overhoudt voor zijn dj-carrière.

Zijn komst bij de zender betekent ook dat Galjaard en zijn vrouw Wendy van Dijk, los van hun huwelijkscrisis, op professioneel vlak weer herenigd zijn. Van Dijk stapte half januari over van RTL naar SBS en sprak daarbij eveneens over het opbouwen van contact met de kijkers.
pi_184590370
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 23:26 schreef rubbereend het volgende:

[..]

geen gekke stap als NET5 dingen van LindaTV gaat brengen.
Dit gaat vast en zeker gebeuren
  donderdag 24 januari 2019 @ 14:23:06 #90
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_184592636
quote:
2s.gif Op woensdag 16 januari 2019 13:13 schreef iBenny het volgende:


Allen zijn het programma's van Talpa

Edit: Waarom wordt Caroline Tensen genoemd? Zij zit bij AVROTROS, niet bij RTL
Nee Caroline Tensen zit inmiddels RTL .
  donderdag 24 januari 2019 @ 14:36:09 #91
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_184592909
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 23:26 schreef rubbereend het volgende:

[..]

geen gekke stap als NET5 dingen van LindaTV gaat brengen.
Misschien wordt NET5 wel LINDA, dat ze net als Oprah haar eigen kanaal krijgt.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_184593155
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 14:36 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Misschien wordt NET5 wel LINDA, dat ze net als Oprah haar eigen kanaal krijgt.
Dat zou voor Nederland misschien een te grote stap zijn. Dan leunt het een gehele zender op 1 persoon
pi_185012616
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 14:36 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Misschien wordt NET5 wel LINDA, dat ze net als Oprah haar eigen kanaal krijgt.
vandaag bevestigd: Linda de baas van Net5

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2019 13:54:32 ]
pi_185013223
quote:
2s.gif Op donderdag 24 januari 2019 14:51 schreef iBenny het volgende:

[..]

Dat zou voor Nederland misschien een te grote stap zijn. Dan leunt het een gehele zender op 1 persoon
Die naamswijziging komt er... bij het magazine is het met haar naam/gezicht goed gegaan en doet het als merk goed. Linda TV is al online dus waarom ook niet op tv. Bij de meeste tv's zit de zender toch al niet op 5. Volgend seizoen zal ze wel het hele kanaal de make over geven. Content kan een deel van de Net5-series/films, TLC achtige shows zijn, maar Linda heeft wel degelijk het talent om eigen content te maken; Gooische Vrouwen, Divorce, Linda's Zomerweek. Iets nieuws kan ze vast nog wel verzinnen. Ze heeft in ieder geval genoeg sterren om te kiezen om haar kanaal mee aan te kleden. Ik ben alleen benieuwd of Wendy ook deel uit gaat maken van dat verhaal of dat deze op 6 de leading lady wordt met een Surpriseshow 4.0.
  donderdag 14 februari 2019 @ 17:09:52 #95
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_185015749
Vanavond is ze te gast bij Jinek.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_185015771
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 14:36 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Misschien wordt NET5 wel LINDA, dat ze net als Oprah haar eigen kanaal krijgt.
voorspellende gave! :+
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 14 februari 2019 @ 17:33:30 #97
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_185016135
ik zou het wel gewaagd vinden als ze de zender omdopen. Concent van en vergelijkbaar aan LindaTV op de zender zetten zou niet meer dan logisch zijn. Hiermee zijn Net5 en Veronica scherp geprofileerd en kan John zich op SBS6 richten
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_185144246
Ze hebben een Vlaming als presentator nodig voor de verandering
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')