Van de vieze dingen die zijn papa en mama samen deden maar hij zelf nog niet heeft mogen ondervinden.quote:
watquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Van de vieze dingen die zijn papa en mama samen deden maar hij zelf nog niet heeft mogen ondervinden.
Duh.
huhquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Van de vieze dingen die zijn papa en mama samen deden maar hij zelf nog niet heeft mogen ondervinden.
Duh.
Als ik hem moet uitleggen is de grap weg.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niemand begreep wat je zei Elan
Ziedend.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je oprot naar ONZ eigenlijk.
Het is echt schrijnend niveauloos. Waarschijnlijk gaat hij nu naar anderen wijzen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:21 schreef GGMM het volgende:
Elan stop gewoon. Je zet jezelf behoorlijk voor aap op deze manier..
naderenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is echt schrijnend niveauloos. Waarschijnlijk gaat hij nu naar naderen wijzen.
Verstandig.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:23 schreef O_o_ het volgende:
[ afbeelding ]
(Ik ben op dieet, dus geen popcorn).
Volgende week maandag mag je ook een stukje taart.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:26 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Eergisteren wel gezondigd met twee punten slagroomtaart.
Wederom twee, want dan is er nog een SC'er jarig.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgende week maandag mag je ook een stukje taart.
Smerige zwakke bigquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:26 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Eergisteren wel gezondigd met twee punten slagroomtaart.
Vis met vlees? Mi gado.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:28 schreef Caland het volgende:
Ik heb Surinaamse bami met cha sieuw en bakkeljauw
GENOT
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:28 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wederom twee, want dan is er nog een SC'er jarig.
Alleen een ontzettende zwakkeling zoekt troost in eten.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:28 schreef Elan het volgende:
Ik ga zo een gevulde koek vreten mijn humeur is niet om over naar huis te schrijven vandaag.
ZO DANquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen een ontzettende zwakkeling zoekt troost in eten.
Dus het verbaast me niks dat jij dit doet.
Mijn bloedsuikerspiegel is gewoon wat laag omdat ik amper wat op heb vandaag dat heeft verder niets met emotie-eten te maken.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen een ontzettende zwakkeling zoekt troost in eten.
Dus het verbaast me niks dat jij dit doet.
Ja, daar kunnen mijn darmen niet zo goed tegen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet of je heet gewend bent maar de pepers kan je aanpassen uiteraard, moet je even uitproberen
Say Yes To The Dresssssquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn bloedsuikerspiegel is gewoon wat laag omdat ik amper wat op heb vandaag dat heeft verder niets met emotie-eten te maken.
Je kijkt teveel TLC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk!quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:56 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mooi, dan zal ik hier vaker komen kijken
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:59 schreef maxi-mus het volgende:
Gordon heeft afgezegd. (lol)Nou ja dan is het nu tenminste klaar. (hoop ik)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mij betreft is hiermee de kous af ja.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja dan is het nu tenminste klaar. (hoop ik)
Gordon heeft afgezegd. (lol)HAHAHAHAHAHAHAHA echt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Sterk optreden.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:12 schreef Caland het volgende:
KLB / Jeugdvriendin is tokkie
Ik mis jancees.
Niet gekliktquote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:12 schreef Caland het volgende:
Ik mis jancees.
Gordon heeft afgezegd. (lol)Gemiste kans voor mooie tvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Gordon heeft afgezegd. (lol)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoiquote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:12 schreef Caland het volgende:
Ik mis jancees.
Vrij kansloos ja, maar hey, het is hip hier, dus doen de meelopers eraan mee.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:36 schreef Doublepain het volgende:
Mensen die altijd maar moeten oordelen op wat iemand eet
Wat vind jij kanslozer, dat geklaag over eten, of in een supermarkt masturberen?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Vrij kansloos ja, maar hey, het is hip hier, dus doen de meelopers eraan mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets waar geen vlees EN vis inzitquote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:40 schreef Saind het volgende:
Ik ben net thuis en moet nog boodschappen doen voor 't eten
wat zal ik 's maken
Pasta, lekker snel klaar.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:40 schreef Saind het volgende:
wat zal ik 's maken
Jeetje. Moeilijke vraag.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat vind jij kanslozer, dat geklaag over eten, of in een supermarkt masturberen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nooit gehoordquote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat je vlees en vis niet kan combineren
tostiquote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:40 schreef Saind het volgende:
wat zal ik 's maken
Ik ken alleen het fabeltje en neem aan dat elan wel zo dom is om te geloven.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:46 schreef Adames het volgende:
[..]
nooit gehoord
Ik hoop niet dat elan dat echt bedoelde
Dat heb ik wel vaker gehoord.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:46 schreef Adames het volgende:
[..]
nooit gehoord
Ik hoop niet dat elan dat echt bedoelde
Wat is dan het fabeltje? Dat dat ongezond is ofzo of dat het niet heurt?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken alleen het fabeltje en neem aan dat elan wel zo dom is om te geloven.
Laten we de vitello tonato dan maar in de ban doen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat je vlees en vis niet kan combineren
Dat het niet smaakt volgens mij.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat is dan het fabeltje? Dat dat ongezond is ofzo of dat het niet heurt?
Limco knakworsten.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:40 schreef Saind het volgende:
wat zal ik 's maken
Haha. Spuit elf.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:47 schreef Adames het volgende:
Vitelli tonnato is anders een bijna afgezaagde klassieker
Maan zou ik wel een keer naakt willen zien. Ze moet wel haar bek niet open doen. Dat zou de ervaring volledig verpesten.quote:
Ik stuur hem door naar @Charlottequote:
Op dit soort momenten is het extra jammer dat Knut is geëlimineerd. Hij had je hierover de beste tips kunnen geven.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:49 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik twijfel of ik mijn baard moet scheren of niet. Ik heb nu best een lange baard, met all wat grijze effecten er in. Babemagnet zeg ik jullie.
kan je hem doorsturen naar mortaxx? heb dm/pm blockquote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik stuur hem door naar @Charlotte
Ja hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kan je hem doorsturen naar mortaxx? heb dm/pm block
Knut neem ik niet serieus.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op dit soort momenten is het extra jammer dat Knut is geëlimineerd. Hij had je hierover de beste tips kunnen geven.
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:52 schreef KingRoland het volgende:
K-pop blijft wel beste muziek
zelfs nicki minaj doet mee
Ik geloof dat het fabeltje is dat je er ziek van wordt.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat is dan het fabeltje? Dat dat ongezond is ofzo of dat het niet heurt?
Prima. Ik ga zo meteen even met hem wandelen.quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geloof dat het fabeltje is dat je er ziek van wordt.
Pics?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:49 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik twijfel of ik mijn baard moet scheren of niet. Ik heb nu best een lange baard, met all wat grijze effecten er in. Babemagnet zeg ik jullie.
Check de facebook van mijn kapster.quote:
Dat moet ik zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:04 schreef KingRoland het volgende:
ik vraag me echt af wie de meest underrated VBL user is
Pics.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:49 schreef Lange_Lans het volgende:
Heb jij een stevige baardgroei?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:07 schreef KingRoland het volgende:
irritant steeds dat scheren elke ochtend
valt mee, maar een beetje haar is voor mij al te veel ik wil geen haar onlo geen haarquote:
Kale neet.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
valt mee, maar een beetje haar is voor mij al te veel ik wil geen haar onlo geen haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |