Vis met vlees? Mi gado.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:28 schreef Caland het volgende:
Ik heb Surinaamse bami met cha sieuw en bakkeljauw
GENOT
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:28 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wederom twee, want dan is er nog een SC'er jarig.
Alleen een ontzettende zwakkeling zoekt troost in eten.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:28 schreef Elan het volgende:
Ik ga zo een gevulde koek vreten mijn humeur is niet om over naar huis te schrijven vandaag.
ZO DANquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen een ontzettende zwakkeling zoekt troost in eten.
Dus het verbaast me niks dat jij dit doet.
Mijn bloedsuikerspiegel is gewoon wat laag omdat ik amper wat op heb vandaag dat heeft verder niets met emotie-eten te maken.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen een ontzettende zwakkeling zoekt troost in eten.
Dus het verbaast me niks dat jij dit doet.
Ja, daar kunnen mijn darmen niet zo goed tegen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet of je heet gewend bent maar de pepers kan je aanpassen uiteraard, moet je even uitproberen
Say Yes To The Dresssssquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn bloedsuikerspiegel is gewoon wat laag omdat ik amper wat op heb vandaag dat heeft verder niets met emotie-eten te maken.
Je kijkt teveel TLC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk!quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:56 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mooi, dan zal ik hier vaker komen kijken
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:59 schreef maxi-mus het volgende:
Gordon heeft afgezegd. (lol)Nou ja dan is het nu tenminste klaar. (hoop ik)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mij betreft is hiermee de kous af ja.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja dan is het nu tenminste klaar. (hoop ik)
Gordon heeft afgezegd. (lol)HAHAHAHAHAHAHAHA echt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Sterk optreden.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:12 schreef Caland het volgende:
KLB / Jeugdvriendin is tokkie
Ik mis jancees.
Niet gekliktquote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:12 schreef Caland het volgende:
KLB / Jeugdvriendin is tokkie
Ik mis jancees.
Gordon heeft afgezegd. (lol)Gemiste kans voor mooie tvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Gordon heeft afgezegd. (lol)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |