abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 november 2019 @ 16:49:13 #201
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189798484
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 15:56 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Zekers dat het al bekend was maar wie het tegenhoudt is ook wel interessant.
Dat is zeker interessant maar denk dat je daar voor naar de top 2 moet kijken in zon bedrijf, denk niet dat anderen de macht zouden hebben om zon verhaal tegen te houden.
Er is daar zoveel aan de hand , dat het gewoon bijna niet te geloven is.

Er speelt zoveel meer dan men denkt , en je moet serieus je ogen openen voor de vreemde zaken.
Maar ook is het vaak genoeg dat je denkt dat je denkt hier is iets mis, maar wat dan wel weer op gewoon toeval kan wijzen.
Het is vrij moeilijk voor mensen om wakker te worden, maar ook moeilijk om niet proberen mee te gaan in bepaalde vreemde zaken.
pi_189845341
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 15:55 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Het probleem is dat jij voornamelijk met een artikel komt en dat wij (althans een aanname betreft mangotree) verder kijken en kijken naar evenementen icm policy en andere bewijzen waar voor handen.

Volgens de anti trumpers is de economie niet goed in de us en als hij wel goed is dan is dat vanwege obama die de laaste jaren met handen geboeid zat en inmiddels 3 jaar onder trump.
Nooit geloven wat welke media ook zegt en gewoon zelf zoveel mogelijk opzoeken als je het zo interessant vind .
Doe ik ook en ook ik heb het geregeld fout, maar het percentage is een stuk lager op dat soort zaken dan de gemiddelde MSM volger.
Ha, die zomer in't bolleke, nu we het toch over bewijzen hebben, waar blijven die bewijzen omtrent dagvaardigingen die jij al een paar weken had beloofd? :D Of laat je het gewoon bij een hersenspinsel van jezelf zonder enige onderbouwing? Raar dat je dan wel bewijs van anderen verwacht dan. :z

Misschien is dit (deels) offtopic maar wat vind jij als Trump fanatic, of vinden jullie, als ik dat zo mag stellen, van het feit dat Trump wil beginnen met een muurtje bouwen in Colorado? Wie gaat die muur betalen? En waarom precies in Colorado?
pi_189845354
Verder is "nooit geloven wat welke media ook zegt" natuurlijk een hele aparte opmerking.

Wat blijft er dan eigenlijk over? Alles komt via media, hoe klein desbetreffend mediakanaal ook is - nog steeds media.
  vrijdag 8 november 2019 @ 14:09:04 #205
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189850505
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 05:19 schreef illusions het volgende:
Verder is "nooit geloven wat welke media ook zegt" natuurlijk een hele aparte opmerking.

Wat blijft er dan eigenlijk over? Alles komt via media, hoe klein desbetreffend mediakanaal ook is - nog steeds media.
Blijf je nou doorgaan over die fake dagvaardingen ? je zei dat je het begreep .
Ik ga daar ook gewoon niet meer over verder omdat je het meer doet om te trollen dan iets anders.

En de media nooit geloven daar bedoel ik mee dat je als de media iets beweert.

Bijvoorbeeld dat die taylor had gezegd dat het quit pro quo was, dan geloof je niet meteen dat dat klopt maar ga je kijken of het klopt en zo ja is het dan uit context gehaald of wat dan ook.

In het geval van die taylor schijnt het dan toch wat meer haken en ogen te hebben en kun je in het transscript lezen dat het in feite allemaal kwam van de NYT en dat hij dus nooit gesproken had met trump etc/

Dan zie je dus dat de media en democrats een spel aan het spelen zijn om alleen te laten lekken in het begin wat voor hen belangrijk was.

Of neem nu epstein verhaal 3 jaar verborgen gehouden door ABC die mischien wel onschuldige slachtoffers had kunnen tegen houden, maar naar wat het lijkt heeft men het maar niet uitgezonden om waarschijnlijk clinton te beschermen.

En het excuus is in feite nog meer belachelijk , want men had bij kavanaugh amper iets nodig om die man maar kapot proberen te maken, overigens afgelopen week was er weer 1 die aan had gegeven dat het onwaar was wat ze over kavanaugh had beweert .

Vind je het niet gek dat zaken zoals epstein , weinstein smollet zo snel naar achteren zakken terwijl je wel een behoorlijke tijd naar een onschuldig kind mag kijken met een maga pet?

Waarschijnlijk zal je het wel vertrouwen zoals velen , net zoals de WMD in irak en net zoals de joegoeslavie nieuwszaken of de coveusekindjes etc etc.

Maar goed zelf onderzoek is het belangrijkste lijkt me en dan zie je dat er meer zaken niet kloppen van wat er in de MSM is.
En dan kan je zelf de connecties vinden zoals bv ABC--Disney--epstein island.
pi_189850613
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:09 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Blijf je nou doorgaan over die fake dagvaardingen ? je zei dat je het begreep .
Ik ga daar ook gewoon niet meer over verder omdat je het meer doet om te trollen dan iets anders.

Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik ben het er niet mee eens. Je roept namelijk maar wat, en kan dat verder absoluut niet onderbouwen, anders had je dat al wel gedaan nadat ik er 8 keer om had gevraagd. Je claim is dus ongeldig. Je draait er elke keer omheen, niet 1 keer ben je met bewijs op de proppen gekomen. Het is allemaal wat gelul in de ruimte.
  vrijdag 8 november 2019 @ 18:37:13 #207
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189854108
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:16 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik ben het er niet mee eens. Je roept namelijk maar wat, en kan dat verder absoluut niet onderbouwen, anders had je dat al wel gedaan nadat ik er 8 keer om had gevraagd. Je claim is dus ongeldig. Je draait er elke keer omheen, niet 1 keer ben je met bewijs op de proppen gekomen. Het is allemaal wat gelul in de ruimte.
De uitleg bevalt je niet en daarom blijf je door zeuren om pietluttigheden.

Het is heel simpel als een dagvaarding niet voldoet aan de eisen om legaal te zijn dan is het gewoon nep , hoe mooi die brief dan ook kan zijn.
En dan is het hele gebeuren ook nog eens gebasseerd op niets , want er is geen quit pro qou en staat ook heel duidelijk niet in het transcript of memorandum (hoe jij het ook wil benoemen)

Enige wat je doet is zout op slakken leggen en zelf amper tot nergens op in gaan en dus gewoon een dom gedrag vertonen.

En ja ik wil graag bewijs zien als je iemand beschuldigd aangezien dat gewoon zo werkt in de normale wereld.
Maar jij gelooft graag de MSM die halve waarheden verkondigd en zaken verdraaid.

En ja als je iets meer wil weten dan onderzoek je het zelf of vraag je verduidelijken, dan is het makkelijker om een antwoord te geven.
Maar als je graag wil mierenneuken en erover door wil blijven gaan dan reageer maar niet meer.
pi_189854188
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 18:37 schreef zomerindebol het volgende:

Het is heel simpel als een dagvaarding niet voldoet aan de eisen om legaal te zijn dan is het gewoon nep , hoe mooi die brief dan ook kan zijn.
Bewijs dat ze nep zijn?

quote:
En dan is het hele gebeuren ook nog eens gebasseerd op niets , want er is geen quit pro qou en staat ook heel duidelijk niet in het transcript of memorandum (hoe jij het ook wil benoemen)
Daat moet je onderzoek voor doen en dan getuigen horen enzo.

Of dacht je dat rechtzaken hier direct afgedaan worden, omdat de verdachte een transcript of memorandum heeft waarin staat dat hij het niet gedaan heeft? _O-
quote:
Enige wat je doet is zout op slakken leggen en zelf amper tot nergens op in gaan en dus gewoon een dom gedrag vertonen.

En ja ik wil graag bewijs zien als je iemand beschuldigd aangezien dat gewoon zo werkt in de normale wereld.
Maar jij gelooft graag de MSM die halve waarheden verkondigd en zaken verdraaid.

En ja als je iets meer wil weten dan onderzoek je het zelf of vraag je verduidelijken, dan is het makkelijker om een antwoord te geven.
Maar als je graag wil mierenneuken en erover door wil blijven gaan dan reageer maar niet meer.
Als je iemand beschuldigd van het doen van nep dagvaardigingen, dan willen we daarvan bewijs zien. 8)7

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2019 18:45:06 ]
  vrijdag 8 november 2019 @ 18:43:38 #209
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189854193
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 18:37 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

De uitleg bevalt je niet en daarom blijf je door zeuren om pietluttigheden.

Het is heel simpel als een dagvaarding niet voldoet aan de eisen om legaal te zijn dan is het gewoon nep , hoe mooi die brief dan ook kan zijn.
En dan is het hele gebeuren ook nog eens gebasseerd op niets , want er is geen quit pro qou en staat ook heel duidelijk niet in het transcript of memorandum (hoe jij het ook wil benoemen)

Enige wat je doet is zout op slakken leggen en zelf amper tot nergens op in gaan en dus gewoon een dom gedrag vertonen.

En ja ik wil graag bewijs zien als je iemand beschuldigd aangezien dat gewoon zo werkt in de normale wereld.
Maar jij gelooft graag de MSM die halve waarheden verkondigd en zaken verdraaid.

En ja als je iets meer wil weten dan onderzoek je het zelf of vraag je verduidelijken, dan is het makkelijker om een antwoord te geven.
Maar als je graag wil mierenneuken en erover door wil blijven gaan dan reageer maar niet meer.
Denk je nog steeds dat de impeachment onderzoeken illegaal waren?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 8 november 2019 @ 18:45:51 #210
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189854223
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 18:43 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Denk je nog steeds dat de impeachment onderzoeken illegaal waren?
Het hele impeachment gaat nergens over.
Het is een opgezet plan om gewoon te proberen trump eruit te krijgen.
Dat zie je aan alles en begon al meteen tijdens de verkiezingen.

Ik zit nog steeds te wachten op het eerste echte bewijs van iets wat impeachable is.
En na alle hoaxen is dit gewoon de volgende hoax.
  vrijdag 8 november 2019 @ 18:47:42 #211
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189854258
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 18:45 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Het hele impeachment gaat nergens over.
Het is een opgezet plan om gewoon te proberen trump eruit te krijgen.
Dat zie je aan alles en begon al meteen tijdens de verkiezingen.

Ik zit nog steeds te wachten op het eerste echte bewijs van iets wat impeachable is.
En na alle hoaxen is dit gewoon de volgende hoax.
Dat is leuk, maar geen antwoord op de vraag :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 8 november 2019 @ 18:56:00 #212
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189854402
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 18:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is leuk, maar geen antwoord op de vraag :)
Het is wel een antwoord op de vraag, maar niet het antwoord wat je wil.
Dat is iets totaal anders

Een impeachment onderzoek kan bv wel legaal zijn maar men hoeft daar in sommige gevallen niet aan mee te werken.

Wat vind je zelf dan zo strafbaar in wat trump heeft gedaan?
Want zelf al zou er quit pro quo zijn geweest (wat duidelijk niet het geval was, want men wist het niet eens en dat is wel een vereiste van quit pro quo)

Ik snap dat je het probeert zoals velen dat proberen om het op kleine zaakjes te gooien en vervolgens het geheel totaal uit het oog te verliezen, want zeg nu zelf is elke hulp of wat dan ook niet vanuit beginsel quit pro quo?

Hoeveel zaken ken je waar geld wordt uitgedeeld zonder voorwaarden zoals bv wapens kopen of aanpakken criminaliteit.?
pi_189854454
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 18:56 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Het is wel een antwoord op de vraag, maar niet het antwoord wat je wil.
Dat is iets totaal anders

Een impeachment onderzoek kan bv wel legaal zijn maar men hoeft daar in sommige gevallen niet aan mee te werken.

Wat vind je zelf dan zo strafbaar in wat trump heeft gedaan?
Want zelf al zou er quit pro quo zijn geweest (wat duidelijk niet het geval was, want men wist het niet eens en dat is wel een vereiste van quit pro quo)

Ik snap dat je het probeert zoals velen dat proberen om het op kleine zaakjes te gooien en vervolgens het geheel totaal uit het oog te verliezen, want zeg nu zelf is elke hulp of wat dan ook niet vanuit beginsel quit pro quo?

Hoeveel zaken ken je waar geld wordt uitgedeeld zonder voorwaarden zoals bv wapens kopen of aanpakken criminaliteit.?
De voorwaarden zijn meestal voordelig voor het land en niet alleen voor de persoon die de onderhandelingen doet.... 8)7
  vrijdag 8 november 2019 @ 19:00:43 #214
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189854487
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 18:56 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Het is wel een antwoord op de vraag, maar niet het antwoord wat je wil.
Dat is iets totaal anders
Eh nee, een onderzoek kan nergens over gaan maar wel legaal zijn, of over iets overduidelijks gaan maar niet legaal zijn. Daarom, het is geen antwoord op mijn vraag.

quote:
Een impeachment onderzoek kan bv wel legaal zijn maar men hoeft daar in sommige gevallen niet aan mee te werken.
Welke gevallen zijn dat dan? En waarom is dat dan geen obstruction?

quote:
Wat vind je zelf dan zo strafbaar fout in wat trump heeft gedaan?
Machtsmisbruik voor persoonlijk gewin. Strafbaar is niet de juiste vraag, gezien dit geen strafproces is.

quote:
Want zelf al zou er quit pro quo zijn geweest (wat duidelijk niet het geval was, want men wist het niet eens en dat is wel een vereiste van quit pro quo)

Ik snap dat je het probeert zoals velen dat proberen om het op kleine zaakjes te gooien en vervolgens het geheel totaal uit het oog te verliezen, want zeg nu zelf is elke hulp of wat dan ook niet vanuit beginsel quit pro quo?

Hoeveel zaken ken je waar geld wordt uitgedeeld zonder voorwaarden zoals bv wapens kopen of aanpakken criminaliteit.?
Daarom is het voor persoonlijk gewin deel ook zo kwalijk...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_189855073
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 18:37 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

De uitleg bevalt je niet en daarom blijf je door zeuren om pietluttigheden.

Het is heel simpel als een dagvaarding niet voldoet aan de eisen om legaal te zijn dan is het gewoon nep , hoe mooi die brief dan ook kan zijn.
En dan is het hele gebeuren ook nog eens gebasseerd op niets , want er is geen quit pro qou en staat ook heel duidelijk niet in het transcript of memorandum (hoe jij het ook wil benoemen)

Enige wat je doet is zout op slakken leggen en zelf amper tot nergens op in gaan en dus gewoon een dom gedrag vertonen.

En ja ik wil graag bewijs zien als je iemand beschuldigd aangezien dat gewoon zo werkt in de normale wereld.
Maar jij gelooft graag de MSM die halve waarheden verkondigd en zaken verdraaid.

En ja als je iets meer wil weten dan onderzoek je het zelf of vraag je verduidelijken, dan is het makkelijker om een antwoord te geven.
Maar als je graag wil mierenneuken en erover door wil blijven gaan dan reageer maar niet meer.
Same here, heb je dat bewijs al, of is jouw eigen uitleg in een forumpost bewijs voor jou? :') Je kan jezelf blijven herhalen maar je laat namelijk echt niets zien behalve een woordenbrij. Echt 0,0 aan bewijs dat die dagvaardingen nep zijn.

Overigens, een dagvaarding is een oproep om bij de rechter te komen, als een dagvaarding nep is dan sta je bij de rechtbank voor een zaak die niet bestaat ofzo? Hoe zie je dat voor je?
pi_189855228
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 18:45 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Het hele impeachment gaat nergens over.
Het is een opgezet plan om gewoon te proberen trump eruit te krijgen.
Dat zie je aan alles en begon al meteen tijdens de verkiezingen.

Ik zit nog steeds te wachten op het eerste echte bewijs van iets wat impeachable is.
En na alle hoaxen is dit gewoon de volgende hoax.
Als Rutte zich had gedragen als Trump lag 'ie er allang uit. Impeachment is geen strikt juridisch proces, als Trump genoeg mensen heeft die hem blijven steunen ook al is hij corrupt tot op het bot dan vliegt hij er inderdaad niet uit.
pi_189855300
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 18:37 schreef zomerindebol het volgende:

Maar jij gelooft graag de MSM die halve waarheden verkondigd en zaken verdraaid.
Dit slaat overigens al helemaal nergens op, dat blijkt nergens uit mijn posts, ik vraag je enkel om bewijs te posten wat je steevast negeert of weigert, maar zelf wel bewijs verlangt als iemand anders iets claimt. 8)7
pi_189855612
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 18:56 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Het is wel een antwoord op de vraag, maar niet het antwoord wat je wil.
Dat is iets totaal anders

Een impeachment onderzoek kan bv wel legaal zijn maar men hoeft daar in sommige gevallen niet aan mee te werken.

Wat vind je zelf dan zo strafbaar in wat trump heeft gedaan?
Want zelf al zou er quit pro quo zijn geweest (wat duidelijk niet het geval was, want men wist het niet eens en dat is wel een vereiste van quit pro quo)

Ik snap dat je het probeert zoals velen dat proberen om het op kleine zaakjes te gooien en vervolgens het geheel totaal uit het oog te verliezen, want zeg nu zelf is elke hulp of wat dan ook niet vanuit beginsel quit pro quo?

Hoeveel zaken ken je waar geld wordt uitgedeeld zonder voorwaarden zoals bv wapens kopen of aanpakken criminaliteit.?
welke QAnon youtube kanalen volg je?
#GoBankrupt4Ukraine
  vrijdag 8 november 2019 @ 20:21:44 #219
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189855736
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 18:58 schreef The_End het volgende:

[..]

De voorwaarden zijn meestal voordelig voor het land en niet alleen voor de persoon die de onderhandelingen doet.... 8)7
Corruptie aanpakken is altijd goed, tenzij je vind dat omdat iemand voor president wil gaan hij onschendbaar is.

En het ging in feite over de 2016 verkiezingen .
Hij vraagt niet om iets te verzinnen om iemand schuldig te doen lijken zoals de democrats duidelijk wel hebben gedaan,maar daar hoor je de anti trumpers niet over.

Het is toch te gek voor woorden dat je in jou ogen blijkbaar dus geen criminaliteit mag onderzoeken waar de bevolking voor betaald heeft.

Maar wel 3 jaar een hoax onderzoeken die op fantasie en leugens was gebasseerd.
  vrijdag 8 november 2019 @ 20:26:29 #220
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189855827
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 19:33 schreef illusions het volgende:

[..]

Same here, heb je dat bewijs al, of is jouw eigen uitleg in een forumpost bewijs voor jou? :') Je kan jezelf blijven herhalen maar je laat namelijk echt niets zien behalve een woordenbrij. Echt 0,0 aan bewijs dat die dagvaardingen nep zijn.

Overigens, een dagvaarding is een oproep om bij de rechter te komen, als een dagvaarding nep is dan sta je bij de rechtbank voor een zaak die niet bestaat ofzo? Hoe zie je dat voor je?
Wat ben je toch zielig bezig en maar blijven mauwen over de neppe dagvaardingen , lijkt wel of je een probleem hebt of zo.

Heb het al uitgelgd maar je wil het niet snappen.
Nij de ene moet je wel komen op het afspraakje en zo niet kan je problemen krijgen en bij de andere is het geen probleem omdat die niet volgens de geldende voorwaarden is gebruikt.

Dat is dus 2 keer hetzelfde papiertje maar 1 is er maar echt rechtsgeldig.

Zo moeilijk is dat toch niet, precies de reden waarom men niet is op komen dagen .
pi_189855851
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 20:26 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Wat ben je toch zielig bezig en maar blijven mauwen over de neppe dagvaardingen , lijkt wel of je een probleem hebt of zo.

Heb het al uitgelgd maar je wil het niet snappen.
Nij de ene moet je wel komen op het afspraakje en zo niet kan je problemen krijgen en bij de andere is het geen probleem omdat die niet volgens de geldende voorwaarden is gebruikt.

Dat is dus 2 keer hetzelfde papiertje maar 1 is er maar echt rechtsgeldig.

Zo moeilijk is dat toch niet, precies de reden waarom men niet is op komen dagen .
Hoe moeilijk is het om te begrijpen "bewijs"?

Ik vraag helemaal niet om uitleg, ik snap prima wat je bedoelt, ik denk alleen dat je uit je nek kletst.

Ik vraag om bewijs.

Waarom wil dat maar niet doordringen? 8)7
  vrijdag 8 november 2019 @ 20:29:27 #222
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189855878
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 19:00 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Eh nee, een onderzoek kan nergens over gaan maar wel legaal zijn, of over iets overduidelijks gaan maar niet legaal zijn. Daarom, het is geen antwoord op mijn vraag.
[..]

Welke gevallen zijn dat dan? En waarom is dat dan geen obstruction?
[..]

Machtsmisbruik voor persoonlijk gewin. Strafbaar is niet de juiste vraag, gezien dit geen strafproces is.
[..]

Daarom is het voor persoonlijk gewin deel ook zo kwalijk...
Het persoonlijk gewin maak je er zelf van.
Het is juist een taak om dit soort zaken te laten onderzoeken en niet meer dan normaal.
Het is toch van de zotte dat je gewoon oekraine mag betalen om vuiligheid op te zoeken en verzinnen om een presidentskandidaat eruit te laten wieberen, en dat dat volgens jou dan niet onderzocht mag worden.

De president heeft wel wat meer in de melk te brokkelen dan jij denkt , en overigens wat is het probleem nu?
Het quit pro qou wat er niet was of het zogenaamde voor eigen belang een onderzoek op starten naar iemand die zelf op camera toegeeft oekraine te hebben gechanteerd?
  vrijdag 8 november 2019 @ 20:30:14 #223
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189855898
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 19:50 schreef illusions het volgende:

[..]

Dit slaat overigens al helemaal nergens op, dat blijkt nergens uit mijn posts, ik vraag je enkel om bewijs te posten wat je steevast negeert of weigert, maar zelf wel bewijs verlangt als iemand anders iets claimt. 8)7
Volgens mij vraag ik niet zo vaak bewijs , maar dat zal je dan verkeerd begrepen hebben.
het gaat er mij meer om dat mensen zelf wat meer onderzoeken ipv msm geloven
pi_189855904
Overigens elke keer als ik zeg dat het me om bewijs te doen is, en niet om je uitleg, negeer je dat weer lekker. :+

Deze keer lul je er ook weer lekker overheen.
pi_189855920
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 20:30 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Volgens mij vraag ik niet zo vaak bewijs , maar dat zal je dan verkeerd begrepen hebben.
het gaat er mij meer om dat mensen zelf wat meer onderzoeken ipv msm geloven
Prima, geef het goede voorbeeld en kom met bewijs van jouw claims. Ik hoef je uitleg niet, ik vraag of je je uitleg kunt staven want het komt over als klets van shady conspiracy websites.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 18:37 schreef zomerindebol het volgende:
En ja ik wil graag bewijs zien als je iemand beschuldigd aangezien dat gewoon zo werkt in de normale wereld.

U zei?
  vrijdag 8 november 2019 @ 20:35:47 #226
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189855976
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 20:27 schreef illusions het volgende:

[..]

Hoe moeilijk is het om te begrijpen "bewijs"?

Ik vraag helemaal niet om uitleg, ik snap prima wat je bedoelt, ik denk alleen dat je uit je nek kletst.

Ik vraag om bewijs.

Waarom wil dat maar niet doordringen? 8)7
Ik zou zeggen zoals eerder google of duck duck , er is meer te vinden

Maar dat wil je niet:

https://www.nola.com/news(...)6f-071f8de0b91e.html

maar goed hier staat al redelijk wat over dit soort zaken
pi_189855994
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 20:35 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Ik zou zeggen zoals eerder google of duck duck , er is meer te vinden

Maar dat wil je niet:

https://www.nola.com/news(...)6f-071f8de0b91e.html

maar goed hier staat al redelijk wat over dit soort zaken
Maar dat heeft toch helemaal niet met het huidige onderwerp te maken?
  vrijdag 8 november 2019 @ 20:37:40 #228
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189856005
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 20:31 schreef illusions het volgende:

[..]

Prima, geef het goede voorbeeld en kom met bewijs van jouw claims. Ik hoef je uitleg niet, ik vraag of je je uitleg kunt staven want het komt over als klets van shady conspiracy websites.
[..]

U zei?
Ik had het over beschuldingenn.
Stel ik zeg dat obama een lpedo zou zijn, dan zou ik daar iig een link voor bij geven.
Maar ik hoef geen link te geven als het imo vrij duidelijk is dat hij dat niet is.
Vrij simpel toch.
  vrijdag 8 november 2019 @ 20:48:03 #229
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189856194
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 20:37 schreef illusions het volgende:

[..]

Maar dat heeft toch helemaal niet met het huidige onderwerp te maken?
Je zit punt a in een ander topic dan waar deze discussie is begonnen en je zou dan moeten zijn in het cabal topic , waar ik afgesproken heb niet meer te komen.

Dus daar vroeg je me om een voorbeeld en toen gaf ik een soort van voorbeeld met uitleg.
Je zei dat je het snapte maar blijkbaar snap je het nog steeds niet.

De dagvaarding is niets waard als niet de stappen zijn genomen om tot een normale dagvaarding te komen, en zoals de laatste link aan geeft heb je dus fake zooi

En waarom is het fake?
Juist omdat de normale stappen niet gedaan zijn.

Het is echt niet zo moeilijk maar je blijft maar door ouwehoeren
Maar goed ik neem aan dat je in je leven weinig gepresteerd hebt en leuke hobbies hebt dat je daar over moet blijven door zeveren.
Want het is een totaal nutteloos deel van een vrij groot onderwerp.

Maar ja sommige mensen snappen het jammer genoeg niet
  vrijdag 8 november 2019 @ 20:51:34 #230
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189856252
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 20:13 schreef QAnonn het volgende:

[..]

welke QAnon youtube kanalen volg je?
ik zal je straks effe wat links doorsturen incl mensen die vrij goed zaken onderzoeken, zodat checks zelf vrij goed te doen zijn.
Ik volg het vanaf het begin en vond het interessant maar was niet overtuigd, totdat het aantal kleine bewijzen zoveel waren dat het niet anders kon zijn dan dat trump en q verbonden zijn.

Ik kan zelf ook op sommige zaken vrij veel info krijgen omdat mijn schoonouders in hoge sociale kringen zitten in mexico en daarom kan ik soms wat info krijgen die op andere plaatsten niet te vinden is.
pi_189856285
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 20:51 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

ik zal je straks effe wat links doorsturen incl mensen die vrij goed zaken onderzoeken, zodat checks zelf vrij goed te doen zijn.
Ik volg het vanaf het begin en vond het interessant maar was niet overtuigd, totdat het aantal kleine bewijzen zoveel waren dat het niet anders kon zijn dan dat trump en q verbonden zijn.

Ik kan zelf ook op sommige zaken vrij veel info krijgen omdat mijn schoonouders in hoge sociale kringen zitten in mexico en daarom kan ik soms wat info krijgen die op andere plaatsten niet te vinden is.
thnx. ik volg t nog niet zo lang maar vind t wel interessant.
#GoBankrupt4Ukraine
  vrijdag 8 november 2019 @ 22:28:43 #232
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189858119
En als Q met Trump is verbonden....wat wil dat dan zeggen? Dat gegeven zelf zegt namelijk helemaal niets.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 8 november 2019 @ 23:24:59 #233
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_189859259
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 22:28 schreef Vis1980 het volgende:
En als Q met Trump is verbonden....wat wil dat dan zeggen? Dat gegeven zelf zegt namelijk helemaal niets.
Als Trump onderdeel uitmaakt van Team Q dan zegt dat zeker wel wat.
2019: The Great Awakening
  vrijdag 8 november 2019 @ 23:26:20 #234
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189859287
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 22:28 schreef Vis1980 het volgende:
En als Q met Trump is verbonden....wat wil dat dan zeggen? Dat gegeven zelf zegt namelijk helemaal niets.
Voor jou niet , voor mij wel.
Ik ken de situaties al veel langer en bekijk de zaken dan ook van een ander perspectief en dat is eentje vanuit veel zelf nachecken en al heel lange tijd van veel op de hoogte zijn.

Jij zit nog in de situatie dat je de MSM nogal gelooft en zeker als meerdere het melden zal het wel waar zijn.
Maar de MSM is al decenia een arm van o.a. de CIA die waar nodig de leugens verspreid of zich richt op bijzaken.

Zoals dat de media de epstein zaak uit de wind hield voor 3 jaar lang.
En zo zijn er nog genoeg voorbeelden van de media en leugens die het verteld over trump en die het vertelde over irak,vietnam, etc etc etc

Maar het heeft weinig nut om telkens maar alles weer opnieuw beknopt uit proberen te leggen als ik al niet precies weet in hoeverre jou kennis rijkt en ervaringen.
Voor mij lijk je iemand die ergens eind 20 is en wat gestudeerd heeft en verder een vrij beschermd leven heeft gehad, en niet iemand die ook bepaalde connecties heeft om achter bepaalde zaken te komen of de moeite neemt om het zelf te onderzoeken.

En dat laatste is wat heel belangrijk is bij het hele Q gebeuren.

Maar goed jij denkt dat het toeval is dat Q precies 93 dagen afwezig is en ook dat de man van 8chan of 8kun een grote Q op zn jasje heeft.
Of dat de diverse leger onderdelen een Q twitteren of dat de vliegtuigen specifieke namen krijgen.
En zo nog 100en meer clues
pi_189859361
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:26 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Voor jou niet , voor mij wel.
Ik ken de situaties al veel langer en bekijk de zaken dan ook van een ander perspectief en dat is eentje vanuit veel zelf nachecken en al heel lange tijd van veel op de hoogte zijn.

Jij zit nog in de situatie dat je de MSM nogal gelooft en zeker als meerdere het melden zal het wel waar zijn.
Maar de MSM is al decenia een arm van o.a. de CIA die waar nodig de leugens verspreid of zich richt op bijzaken.

Zoals dat de media de epstein zaak uit de wind hield voor 3 jaar lang.
En zo zijn er nog genoeg voorbeelden van de media en leugens die het verteld over trump en die het vertelde over irak,vietnam, etc etc etc

Maar het heeft weinig nut om telkens maar alles weer opnieuw beknopt uit proberen te leggen als ik al niet precies weet in hoeverre jou kennis rijkt en ervaringen.
Voor mij lijk je iemand die ergens eind 20 is en wat gestudeerd heeft en verder een vrij beschermd leven heeft gehad, en niet iemand die ook bepaalde connecties heeft om achter bepaalde zaken te komen of de moeite neemt om het zelf te onderzoeken.

En dat laatste is wat heel belangrijk is bij het hele Q gebeuren.

Maar goed jij denkt dat het toeval is dat Q precies 93 dagen afwezig is en ook dat de man van 8chan of 8kun een grote Q op zn jasje heeft.
Of dat de diverse leger onderdelen een Q twitteren of dat de vliegtuigen specifieke namen krijgen.
En zo nog 100en meer clues
Clues van of over wat?
pi_189859473
Ja hoor, nu heeft zomerindebol ineens diepgewortelde politieke connecties binnen de Amerikaanse overheid. _O-
pi_189859581
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 20:51 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

ik zal je straks effe wat links doorsturen incl mensen die vrij goed zaken onderzoeken, zodat checks zelf vrij goed te doen zijn.
Ik volg het vanaf het begin en vond het interessant maar was niet overtuigd, totdat het aantal kleine bewijzen zoveel waren dat het niet anders kon zijn dan dat trump en q verbonden zijn.

Ik kan zelf ook op sommige zaken vrij veel info krijgen omdat mijn schoonouders in hoge sociale kringen zitten in mexico en daarom kan ik soms wat info krijgen die op andere plaatsten niet te vinden is.
bedankt! kan nu nog geen pm's versturen hoor ik van FOK!
#GoBankrupt4Ukraine
  zaterdag 9 november 2019 @ 01:01:51 #238
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189860544
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 20:29 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Het persoonlijk gewin maak je er zelf van.
Een politieke rivaal schade doen zie jij niet als persoonlijk gewin? :?

quote:
Het quit pro qou wat er niet was of het zogenaamde voor eigen belang een onderzoek op starten naar iemand die zelf op camera toegeeft oekraine te hebben gechanteerd?
Nu verzin jij er van alles bij. Biden voerde US foreign policy uit, en werkte daarmee die kerel weg omdat hij niet hard genoeg was tegen corruptie. Een kerel die al geconcludeerd had dat er niets strafbaars gevonden was bij dat gasbedrijf.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 9 november 2019 @ 01:04:22 #239
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189860568
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 20:48 schreef zomerindebol het volgende:

Juist omdat de normale stappen niet gedaan zijn.

Die stappen zijn gedaan, zoals bevestigt door een rechter. Wat snap je daar nou niet van?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_189862704
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 01:01 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Een politieke rivaal schade doen zie jij niet als persoonlijk gewin? :?
[..]

Nu verzin jij er van alles bij. Biden voerde US foreign policy uit, en werkte daarmee die kerel weg omdat hij niet hard genoeg was tegen corruptie. Een kerel die al geconcludeerd had dat er niets strafbaars gevonden was bij dat gasbedrijf.
Gelul als je kijkt naar de oekrainse documenten dan kan je zien dat de zaak net een maand open was en dat hij er juist mee bezig was.
Er is al veel email bewijs dat men al een maand vantevoren aan het mailen was met de state department.

In tegenstelling tot de leugenachtige MSM die alles probeert te verhullen , zou je mischien wat verder moeten kijken dan de neus lang is:

Hier een link die mischien wat makkelijker te begrijpen is, je hoeft maar ergens op te klikken en de rest laat je de weg zien naar bewijs.https://www.glennbeck.com(...)he-great-ukraine-lie
  zaterdag 9 november 2019 @ 10:19:41 #241
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189863087
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 09:19 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Gelul als je kijkt naar de oekrainse documenten dan kan je zien dat de zaak net een maand open was en dat hij er juist mee bezig was.
Er is al veel email bewijs dat men al een maand vantevoren aan het mailen was met de state department.

In tegenstelling tot de leugenachtige MSM die alles probeert te verhullen , zou je mischien wat verder moeten kijken dan de neus lang is:

Hier een link die mischien wat makkelijker te begrijpen is, je hoeft maar ergens op te klikken en de rest laat je de weg zien naar bewijs.https://www.glennbeck.com(...)he-great-ukraine-lie
Die link werkt alleen als je lid bent van de site. Heb je ook een andere bron?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_189863488
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 10:19 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Die link werkt alleen als je lid bent van de site. Heb je ook een andere bron?
dan kijk je een van zn laatste shows waar hij het uit legt
pi_189863588
https://newsbreakinglive.(...)ld-pornography-bust/

En weer in verband met disney.

Begint wel op te vallen zo...….


https://twitter.com/RealK(...)439887851520/video/1

hmm kom maar op

[ Bericht 25% gewijzigd door zomerindebol op 09-11-2019 11:23:06 ]
pi_189867470
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 11:16 schreef zomerindebol het volgende:
https://newsbreakinglive.(...)ld-pornography-bust/

En weer in verband met disney.

Begint wel op te vallen zo...….

https://twitter.com/RealK(...)439887851520/video/1

hmm kom maar op
zou mooi zijn. kan niet wachten tot ie weer herverkozen wordt (als ie niet vermoord wordt). is er een plan b voor als ie niet herverkozen wordt?
#GoBankrupt4Ukraine
pi_189867556
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 11:16 schreef zomerindebol het volgende:
https://newsbreakinglive.(...)ld-pornography-bust/

En weer in verband met disney.

Begint wel op te vallen zo...….
Zeg enorme verbanden leggert: " Per 29 september 2018 telde het bedrijf 201.000 medewerker" Hoe groot denk je dat de kans is dat daar een pedo tussen zit?
quote:
Hij maakt vooral heel erg duidelijk hoe corrupt hij zelf is. Maar als je alleen maar de domme MSM volgt, dan kan je zelfs de gefilmde bewijzen niet meer begrijpen.
pi_189868896
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 17:45 schreef The_End het volgende:

[..]

Zeg enorme verbanden leggert: " Per 29 september 2018 telde het bedrijf 201.000 medewerker" Hoe groot denk je dat de kans is dat daar een pedo tussen zit?
[..]

Hij maakt vooral heel erg duidelijk hoe corrupt hij zelf is. Maar als je alleen maar de domme MSM volgt, dan kan je zelfs de gefilmde bewijzen niet meer begrijpen.
zomaar een klein voorbeeldje:
https://newspunch.com/pedophile-ring-disney-world/

En vergeet niet een van de bazen van Disney staat in het epstein boekje.
En ABC is van disney.

Do the math en er zijn nog best veel meer connecties, zo ook met de Clintons zijn er tientallen opgepakt e.d.

En met wat is trump corrupt dan? want je zal best blij zijn dat er nog een transcript aan gaat komen.
Ik heb al aangegeven dat democrats te dom zijn en daarom overal in trappen.

Maar blijf de democrats maar geloven en de bevriende MSM
Net weer een pedo gekozen in meen Kentucky ,het was iig deze week.

Wil je dat ik alles voor je opzoek of ga je zelf ook eens wat uitvogelen , want dat is toch het beste om achter de waarheid te komen

Niet voor niets dat bij veel grote liefdadigheids praktijken voor kinderen en armen etc etc de grootste viespeuken zitten.
pi_189869148
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 17:38 schreef QAnonn het volgende:

[..]

zou mooi zijn. kan niet wachten tot ie weer herverkozen wordt (als ie niet vermoord wordt). is er een plan b voor als ie niet herverkozen wordt?
als hij vermoord zou worden dan stapt het leger naar voren zover ik begrijp.
Het zou ook zo zijn dat het plan er al jaren is en dat hij specifiek gevraagd is.
Heeft ook met zn vader te maken voor een deel, mooi om te checken:)
pi_189869642
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:41 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

als hij vermoord zou worden dan stapt het leger naar voren zover ik begrijp.
Het zou ook zo zijn dat het plan er al jaren is en dat hij specifiek gevraagd is.
Heeft ook met zn vader te maken voor een deel, mooi om te checken:)
ja heb ik idd ook gelezen dat hij gevraagd is door t leger. hopelijk wordt er niet geknoeid met de stemmen. ze zijn ook bezig met een wet om te verplichten dat mensen zich identificeren voordat ze gaan stemmen.
#GoBankrupt4Ukraine
pi_189871280
Wat is nou precies die fixatie op Trump? De man heeft het IQ van een stoeptegel. 8)7

Eén van z'n vele achterlijke opmerkingen:
https://www.nytimes.com/2019/10/24/us/trump-wall-colorado.html

En dan zeggen dat het een grapje was. Nou, mooi niet, want hij noemt ook Kansas. Verder denk ik niet dat hij vermoord wordt met de verkiezingen zo dichtbij, het lijkt me overbodig. Misschien als hij herkozen wordt, maar die kans acht ik klein.

De enige waardige presidentskandidaat gedurende mijn leven vond ik overigens Ron Paul, ook een republican maar met zijn vete tegen de Federal Reserve zou het natuurlijk een wonder zijn als hij ooit president werd.
pi_189873153
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 21:35 schreef illusions het volgende:
Wat is nou precies die fixatie op Trump? De man heeft het IQ van een stoeptegel. 8)7

Eén van z'n vele achterlijke opmerkingen:
https://www.nytimes.com/2019/10/24/us/trump-wall-colorado.html

En dan zeggen dat het een grapje was. Nou, mooi niet, want hij noemt ook Kansas. Verder denk ik niet dat hij vermoord wordt met de verkiezingen zo dichtbij, het lijkt me overbodig. Misschien als hij herkozen wordt, maar die kans acht ik klein.

De enige waardige presidentskandidaat gedurende mijn leven vond ik overigens Ron Paul, ook een republican maar met zijn vete tegen de Federal Reserve zou het natuurlijk een wonder zijn als hij ooit president werd.
Het feit dat hij door iedereen in de media en hollywood gehaat wordt zegt me dat hij iets goed doet. hij is blijkbaar een bedreiging voor de deep state. Andere presidenten die oorlogen zijn begonnen dmv het bedriegen van de bevolking kregen minder of geen kritiek (want goed voor military indus. complex).
#GoBankrupt4Ukraine
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')