abonnement Unibet Coolblue
pi_197962899
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:07 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Oja, nog even over de honorables; zijn dat de Bushes, Cheneys, McCains, Colin Powells, Mitch McConnels enzo?

De 'honorable' kliek die diverse landen ongrondwettelijk binnenviel, alles naar de kloten bombardeerde, levens van miljoenen Arabieren verwoestte en dat van duizenden Amerikaanse soldaten? Die aandelen hadden in de bedrijven die ze vervolgens allerlei deals toewezen in de 'wederopbouw' van die landen? En diezelfde kliek die na 9/11 de falende veiligheidsdiensten bijna ongelimiteerde mogelijkheden gaf (tot op de dag van vandaag) de eigen bevolking te bespioneren?


Of de honorable Bob Mueller, die de opdracht aannam van de honorable Rosenstein Trump te naaien terwijl zij op dat moment al wisten dat alle claims op onzin gebaseerd waren? Of de honorable James Comey, die in bovenstaande ook een zeer verraderlijke rol speelde?
Nee, de lui die je noemt zijn niet de honorables.
I´m back.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 12:28:31 #27
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_197962962
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 11:30 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Jimmy Dore was een Bernie aanhanger en heeft een pesthekel aan Trump. Maar luister vooral niet wat er gezegd wordt door Dore en Max Blumenthal.

Deze is ook leuk:

[ afbeelding ]
Dan nog is het maar een YouTuber......
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 12 februari 2021 @ 13:38:01 #28
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197964051
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 11:30 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Jimmy Dore was een Bernie aanhanger en heeft een pesthekel aan Trump. Maar luister vooral niet wat er gezegd wordt door Dore en Max Blumenthal.

Deze is ook leuk:

[ afbeelding ]
wat is daar leuk aan? :?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197968847
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:16 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Trump die 4 jaar leugens op twitter heeft mogen verkondigen noem je kaltstellen. :D

De vrijheid van meningsuiting in de VS is een groot goed maar bewust leugens kunnen blijven verspreiden vind ik toch maar vreemd dat dit daar zomaar kan.
De media kan er ook wat van, roepen dat Amerika een oorlog is begonnen met Syrië.
Vette beelden van een aanval, alleen bleek het een vuurwerkshow te zijn in Texas.

pi_198370401
Okee, dus 4 maart was een 'false flag', Nieuwe datum, nieuwe echte datum is nu 20 maart. Dus zet die datum allemaal maar alvast in je agenda. 20 maart!

QAnon Theorists Switch Date to March 20 After No Trump Inauguration, Call the 4th 'False Flag'

Reden:

quote:
The upcoming date will mark the 167th anniversary of the Republican Party's founding. Former members of the Whig Party are said to have technically established the GOP during a meeting in Ripon, Wisconsin, on March 20, 1854.
^O^ .
I´m back.
pi_198370502
quote:
10s.gif Op zondag 7 maart 2021 08:41 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, dus 4 maart was een 'false flag', Nieuwe datum, nieuwe echte datum is nu 20 maart. Dus zet die datum allemaal maar alvast in je agenda. 20 maart!

QAnon Theorists Switch Date to March 20 After No Trump Inauguration, Call the 4th 'False Flag'

Reden:
[..]

^O^ .
Gelukkig de popcorn kan ik qua uiterste houdbaarheidsdatum dan op maken. Als ze nog een keer uitstellen kan ik ze dan gaan aanklagen vanwege de bedorven popcornvoorraad. :P :+
pi_198370524
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 08:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Gelukkig de popcorn kan ik qua uiterste houdbaarheidsdatum dan op maken. Als ze nog een keer uitstellen kan ik ze dan gaan aanklagen vanwege de bedorven popcornvoorraad. :P :+
Ik ben eerlijk gezegd alweer benieuwd naar de volgende datum eigenlijk dus eh... ga maar vast een dossier opzetten voor de aanklacht.
I´m back.
pi_198711922
Ik kan geen volgende datum vinden. Hebben ze het nou opgegeven of wat is er aan de hand?

Grappige ontwikkelingen van de laatste tijd zijn natuurlijk wel de bekentenis van Sydney Powell dat ze dat hele complot van haar uit haar duim gezogen heeft. Goh, denk je dan. Vraag is dan meteen hoe dat zit met Rudy dan? Wist hij dat het complete nonsens was?

En dan nog wat ik gister las dat dat schip dat het Suezkanaal blokkeert hét schip is, volgens sommige Qanon-adepten, waarmee Hillary Clinton minderjarige seksslaven smokkelt naar de VS.

[ Bericht 38% gewijzigd door Ryan3 op 27-03-2021 09:49:31 ]
I´m back.
pi_198749488
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 09:42 schreef Ryan3 het volgende:
Ik kan geen volgende datum vinden. Hebben ze het nou opgegeven of wat is er aan de hand?

Grappige ontwikkelingen van de laatste tijd zijn natuurlijk wel de bekentenis van Sydney Powell dat ze dat hele complot van haar uit haar duim gezogen heeft. Goh, denk je dan. Vraag is dan meteen hoe dat zit met Rudy dan? Wist hij dat het complete nonsens was?

En dan nog wat ik gister las dat dat schip dat het Suezkanaal blokkeert hét schip is, volgens sommige Qanon-adepten, waarmee Hillary Clinton minderjarige seksslaven smokkelt naar de VS.
Biden schijnt zelfs de kapitein van het schip te zijn geweest.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  maandag 29 maart 2021 @ 13:23:06 #35
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198749674
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 09:42 schreef Ryan3 het volgende:
Ik kan geen volgende datum vinden. Hebben ze het nou opgegeven of wat is er aan de hand?

Grappige ontwikkelingen van de laatste tijd zijn natuurlijk wel de bekentenis van Sydney Powell dat ze dat hele complot van haar uit haar duim gezogen heeft. Goh, denk je dan. Vraag is dan meteen hoe dat zit met Rudy dan? Wist hij dat het complete nonsens was?

En dan nog wat ik gister las dat dat schip dat het Suezkanaal blokkeert hét schip is, volgens sommige Qanon-adepten, waarmee Hillary Clinton minderjarige seksslaven smokkelt naar de VS.
:D bron linkje YT :D

Maar is ie nu dan Expres vastgelopen om dit aan het licht te kunnen brengen? :o
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 29 maart 2021 @ 13:24:20 #36
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198749686
quote:
10s.gif Op zondag 7 maart 2021 08:41 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, dus 4 maart was een 'false flag', Nieuwe datum, nieuwe echte datum is nu 20 maart. Dus zet die datum allemaal maar alvast in je agenda. 20 maart!

QAnon Theorists Switch Date to March 20 After No Trump Inauguration, Call the 4th 'False Flag'

Reden:
[..]

^O^ .
:s) kwam Powell niet op 20 maart vertellen dat alles was gelogen? :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 31 maart 2021 @ 22:21:35 #37
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_198786585
Pizzagate is hier jongens. Blijken de Republikeinen onder aanvoering van Matt Gaetz toch te zijn geweest al die tijd. :o :o

https://www.ad.nl/buitenl(...)rig-meisje~ab6538b1/
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')