Nah, nu net pas gekeken.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:30 schreef Meke het volgende:
Allemaal zo in spanning gebleven dat het posten vergeten werd?
Ja dacht ook al, NU hang jequote:Op dinsdag 29 januari 2019 01:37 schreef Het_Liegebeest het volgende:
En hoezo zat er geen tracker op die usb stick die ze aan die dikke gaven, ze verdenken hem toch?
Of denk ik nu weer te makkelijk?
Dat gaan we nog zien.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 01:37 schreef Het_Liegebeest het volgende:
En hoezo zat er geen tracker op die usb stick die ze aan die dikke gaven, ze verdenken hem toch?
Of denk ik nu weer te makkelijk?
dat heb ik ze toch nog nooit zien doenquote:Op woensdag 30 januari 2019 02:15 schreef svann het volgende:
[..]
Toch jammer van dat aftappen van (de inhoud van) WhatsApp-berichten.
Dat kan tot grote frustratie van de opsporingsdiensten juist niet.
Was prima geweest als ze dat van te voren had besproken met haar partner in crime en handlangers....quote:
Maar dat snap ik sowieso niet zo goed, je zorgt toch dat je een waterdicht alibi hebt waar alle betrokkenen van op de hoogte zijn, wat verklaart waarom je op bepaalde locaties bent geweestquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:05 schreef Eddie_V het volgende:
[..]
Was prima geweest als ze dat van te voren had besproken met haar partner in crime en handlangers....
Overigens had ze nog een kansje, toen de rechercheurs slim wilde zijn en ze elkaar ontmoette in de gang, kon ze gewoon roepen tegen de ander dat ze alles mocht vertellen over haar buitenechtelijke relatie met <naam> en dat ze daarom in boxtel waren, je hoeft niet voor mij te liegen hoor ;-)
Tja dat kan ook niet zomaar, daar heb je ten eerste een officier van justitie voor nodig, en indien geen medewerking van de telefoonmaatschappij ook nog een rechter. maar voor de simulatie van dit alles binnen het tijdsbestek van 2 weken is het voor het programma in principe op afroep.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:51 schreef Gia het volgende:
Het is toch ook wel een beetje raar dat je mobiel zomaar onder een tap kan komen...
Oh, die heeft naar dat nummer gebeld, zetten we die ook maar onder de tap.
Met die programma's, hunted idem, geen mobiel gebruiken. Anders hang je gegarandeerd.
Ik vond het wel een leuk idee dat ze de laatste dag nog iets moesten doen, waar ze voor gekozen hadden was dan wel weer een beetje.., nou jaquote:Op maandag 25 februari 2019 22:04 schreef Meke het volgende:
Het programma leeft niet heel erg hier hè?![]()
Ik heb het tot het bittere einde volgehouden. Jammer wel dat er weer zo'n stom finalespel wasMaar dit waren wat mij betreft twee prima winnaars
![]()
Vond het wel een slimme plottwist van Vincent om te verklaren dat hij z'n geld aan Paul had gegeven. Goed dat Paul daar ook zo mee weg kwam!
En ook niet steeds 'toevallig' uitzettenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:35 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb ook tot het einde gekeken, af en toe met vertraging. Ik vond het vermakelijk, maar meer omdat ik in dezelfde regio woon en het daardoor wat dichterbij voelt ofzo. Ik hoop dat er nog een tweede seizoen komt waarbij mensen zich wel realiseren dat je je telefoon op zondagochtend gewoon thuis moet laten liggen, als je in een busje gaat inbreken...
Ja, ze geloofden hem op zijn blauwe ogen. Dat was wel mooi.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:04 schreef Meke het volgende:
Vond het wel een slimme plottwist van Vincent om te verklaren dat hij z'n geld aan Paul had gegeven. Goed dat Paul daar ook zo mee weg kwam!
Daar is al een seizoen van geweest en dat vond ik best leuk.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:16 schreef Gia het volgende:
Volgende week The Big Escape. Wat zal dat worden.
Bekende Nederlanders, Dennis Weening, Bobbi Eden e.a.
Ik hoop ook op nog een seizoen ik vond het echt vermakelijkquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:35 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb ook tot het einde gekeken, af en toe met vertraging. Ik vond het vermakelijk, maar meer omdat ik in dezelfde regio woon en het daardoor wat dichterbij voelt ofzo. Ik hoop dat er nog een tweede seizoen komt waarbij mensen zich wel realiseren dat je je telefoon op zondagochtend gewoon thuis moet laten liggen, als je in een busje gaat inbreken...
Van die cameraman vind ik nog wel het meest kwalijk. Een vreemde ziet nog wel dat er gefilmd wordt door een ploeg, dat ziet die rechercheur ook maar die mag daar zogenaamd niets mee doen. Maar uiteraard weet hij dan al genoeg.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:51 schreef I. het volgende:
Zeker vermakelijk om te zien, alleen idd. net als bij Hunted toch echt veel zaken die gewoon best slecht en onrealistisch zijn. Ze proberen de kandidaten volgens mij ook echt neer te zetten als slecht voorbereide mensen, terwijl ze gewoon weinig aan voorbereiding kunnen doen vanwege al die regeltjes en shit.
Dat de 'daders' altijd een cameraman in huis hebben en daardoor sowieso al anders reageren op bezoek van de rechercheurs werkt ook niet mee natuurlijk.
Nja, precies. Dat was bij Hunted hetzelfde, blijft gewoon vrijwel onmogelijk om onopvallend te doen. Al zie je soms wel fragmenten waarin de daders zelf met een telefoontje filmen, ook dat valt natuurlijk gigantisch op.quote:Op maandag 4 maart 2019 01:08 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Van die cameraman vind ik nog wel het meest kwalijk. Een vreemde ziet nog wel dat er gefilmd wordt door een ploeg, dat ziet die rechercheur ook maar die mag daar zogenaamd niets mee doen. Maar uiteraard weet hij dan al genoeg.
Vond t een aardig programma maar volgend seizoen ga ik waarschijnlijk niet volgen omdat t allemaal net iets te gemaakt is (die opdrachten allemaal vind ik ook zo dom). Ik besef me wel dat t moeilijk vastleggen is zonder die cameraploeg dus lastig dilemma voor de makers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |