Daar is al een seizoen van geweest en dat vond ik best leuk.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:16 schreef Gia het volgende:
Volgende week The Big Escape. Wat zal dat worden.
Bekende Nederlanders, Dennis Weening, Bobbi Eden e.a.
Ik hoop ook op nog een seizoen ik vond het echt vermakelijkquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:35 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb ook tot het einde gekeken, af en toe met vertraging. Ik vond het vermakelijk, maar meer omdat ik in dezelfde regio woon en het daardoor wat dichterbij voelt ofzo. Ik hoop dat er nog een tweede seizoen komt waarbij mensen zich wel realiseren dat je je telefoon op zondagochtend gewoon thuis moet laten liggen, als je in een busje gaat inbreken...
Van die cameraman vind ik nog wel het meest kwalijk. Een vreemde ziet nog wel dat er gefilmd wordt door een ploeg, dat ziet die rechercheur ook maar die mag daar zogenaamd niets mee doen. Maar uiteraard weet hij dan al genoeg.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:51 schreef I. het volgende:
Zeker vermakelijk om te zien, alleen idd. net als bij Hunted toch echt veel zaken die gewoon best slecht en onrealistisch zijn. Ze proberen de kandidaten volgens mij ook echt neer te zetten als slecht voorbereide mensen, terwijl ze gewoon weinig aan voorbereiding kunnen doen vanwege al die regeltjes en shit.
Dat de 'daders' altijd een cameraman in huis hebben en daardoor sowieso al anders reageren op bezoek van de rechercheurs werkt ook niet mee natuurlijk.
Nja, precies. Dat was bij Hunted hetzelfde, blijft gewoon vrijwel onmogelijk om onopvallend te doen. Al zie je soms wel fragmenten waarin de daders zelf met een telefoontje filmen, ook dat valt natuurlijk gigantisch op.quote:Op maandag 4 maart 2019 01:08 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Van die cameraman vind ik nog wel het meest kwalijk. Een vreemde ziet nog wel dat er gefilmd wordt door een ploeg, dat ziet die rechercheur ook maar die mag daar zogenaamd niets mee doen. Maar uiteraard weet hij dan al genoeg.
Vond t een aardig programma maar volgend seizoen ga ik waarschijnlijk niet volgen omdat t allemaal net iets te gemaakt is (die opdrachten allemaal vind ik ook zo dom). Ik besef me wel dat t moeilijk vastleggen is zonder die cameraploeg dus lastig dilemma voor de makers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |