Handige linkjes naar leuke topics:quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:40 schreef Greys het volgende:
JOOP THE MOVIE staat online
Joop, onze ouwe FOK-bingodraaiert en die veel van jullie weleens gezien hebben in onze stamkroeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nieuwe delen zijn voor het plebs.quote:
Welke?quote:Op zaterdag 12 januari 2019 00:46 schreef Guanabana het volgende:
Hallo, wat is dit, waarom panikeert niemand over die Lil'kleine tweet?
Omdat dat wrs gewoon z'n vakantie adres is en het no way zo bekend gemaakt zou worden.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 00:46 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op zaterdag 12 januari 2019 00:46 schreef Guanabana het volgende:
twitter:LilKleine twitterde op woensdag 08-08-2018 om 04:05:12Hier bij mijn laatste bericht ooit op twitter... reageer retweet
Oke.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat dat wrs gewoon z'n vakantie adres is en het no way zo bekend gemaakt zou worden.
quote:Op zaterdag 12 januari 2019 00:50 schreef Guanabana het volgende:
Oh wacht het was geen tweet ik bedoel instagram
Hij is nu gewoon in Israël, maar heeft concerten in mei, dus no worries.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 00:50 schreef Guanabana het volgende:
Welke? Die met countdown?quote:Op zaterdag 12 januari 2019 00:50 schreef Guanabana het volgende:
Nee stond in vorige topic, met 2019 en de Israëlische vlag.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 00:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Welke? Die met countdown?
Lil Kleine speelt in Ziggo in mei rond de dagen van ESF, dus not gonna happen.
11 mei in Ziggo, eerste halve finale is 14 mei, dus no way
Een band op het ESF vind ik toch een beetje mweh. Ivm alle instrumenten playbacken. Zulke bands komen volgens mij vooral live goed uit de vurf.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 00:55 schreef Kyran het volgende:
Kunnen we Navarone niet sturen, wat een heerlijk bandje is dat zeg
Ja, dat inderaad. Snap wat ze bedoelen, maar het is niet storend.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 01:00 schreef Dave het volgende:
Ik hoor het wel, maar het stoort me niet.
Die battle spatte wel van het scherm idd
Voor de liefhebber is er meer metal-Abba gemaaktquote:Op vrijdag 11 januari 2019 23:17 schreef Greys het volgende:
Voor Kyran en Momo, een metal cover van Dancing Queen
Dat is lang geleden!quote:Op zaterdag 12 januari 2019 00:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Le coq est mort, le coq est mort.
Le coq est mort, le coq est mort.
Il ne dira plus cocodi, cocoda,
Il ne dira plus cocodi, cocoda,
Cococodi cocodi cocoda.
Therion godenquote:Op zaterdag 12 januari 2019 01:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor de liefhebber is er meer metal-Abba gemaakt
[..]
Dat is lang geleden!
De bijdragen van At Vance en Helloween zijn denk ik mijn favorieten van die cdquote:Op zaterdag 12 januari 2019 01:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Therion godenEcht mijn favoriete band allertijden. Kende Summer Night City ook eerder van Therion. Kwam er later achter dat het van ABBA was .....
Ik vond hem juist wel goed, beetje 'last of us'ig.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 00:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die film heb ik gezien. Was meh.
Ja dat!quote:Op zaterdag 12 januari 2019 01:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Damn, wat gaat het hier ineens weer snel.![]()
Tis wel te merken dat ik weer even terug was. Meteen weer leven in het topic.
Ja, en dat heb ik allemaal lekker niet kunnen/hoeven zien.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 01:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat!
En Geer en La Trijn bij Jinek.
En Cornald die tweet dat het goed komt.
Meteen weer genoeg stof tot kwaken.
quote:Op zaterdag 12 januari 2019 00:49 schreef Aoibhin het volgende:
Trijntje die beweert dat haar ESF fail door haar zwangerschap kwam, serieus?Daar kwam ze bij thuiskomst pas achter. Zal voor dat meiske ook nogal leuk zijn om terug te lezen later zeg, dat haar moeder zich voor 200 miljoen publiek te kakken zette en ze als foetus nog de schuld kreeg ook...
Hij reageert vrij fel vind ik, wat misschien kan betekenen dat ze al wél een deelnemer hebben en dat dat wél een gevestigde naam is en ze zo een beetje wil beschermen. Want als ze in onderhandeling zijn met een stel nobody’s (en hoe vaak Maan ook voor de camera wordt geduwd, echt een gevestigde artiest wil ik haar niet noemen) dan zou hij van al die dingen die gisteren zijn gezegd niet alleen bitchy reageren op de beweringen dat het niet gaat om het opvallen en het onbelangrijk zijn van de uitvoerende artiest.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 08:05 schreef Em31 het volgende:
Hahaha die andere reactie van Cornald ook
‘Geklets’
'Ik heb het er helemaal niet moeilijk mee hoor, met al die kritiek'. Vervolgens volgt een monoloog van 10 minuten waarom het aan alles lag behalve aan haar eigen kutnummer en kutperformance. En passant heeft ze ook nog even Davina Michelle afgeraden om te gaan. Lekker dan.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 00:49 schreef Aoibhin het volgende:
Trijntje die beweert dat haar ESF fail door haar zwangerschap kwam, serieus?Daar kwam ze bij thuiskomst pas achter. Zal voor dat meiske ook nogal leuk zijn om terug te lezen later zeg, dat haar moeder zich voor 200 miljoen publiek te kakken zette en ze als foetus nog de schuld kreeg ook...
Er gaat een wereld voor me open hier.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 09:18 schreef summer52 het volgende:
Waarom heb ik nu naar Jinek gekeken? Jeetje wat een gezwets van die Trijn en Geer. En dan lig je daarna te woelen in bed en dat weet je van te voren want ik moet 's avonds laat helemaal niets horen of lezen over het songfestival (daarom heb ik 's avonds ook altijd mijn laptop dicht en kijk 's morgens pas weer op FOK) . Ik ben überhaupt een hele slechte slaper dus opwinding voor het slapen gaan is funest. Maar ja dan kan ik het weer niet laten om naar het zinloze geleuter van Trijn en Geer te luisteren. Dom dom dom
Ja was een goede battlequote:Op zaterdag 12 januari 2019 01:00 schreef Dave het volgende:
Ik hoor het wel, maar het stoort me niet.
Die battle spatte wel van het scherm idd
Er zat op zich een hele betekenis achter met dat die dansers eerst aan het begin van het lied binnen de lijntjes speelden als een soort starre robots om hem heen met die instrumenten en daarna losbraken en elk hun eigen ding deden zo. Volledig ertegenin met wat je zou verwachten. Toen kwam de outlaw in ze naar buiten die iedereen in zich heeft.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 09:31 schreef libranl het volgende:
Cornald is vast een aardige man, ik hecht alleen weinig waarde aan zijn tweets zolang er niets concreet bekend wordt gemaakt. Vorig jaar twitterde Cornald half april ook (op eigen initiatief) dat de act/regie van Waylon 'meaningful' zou worden. Ik begrijp nog steeds niet wat hij hiermee bedoeld heeft.
Eigenlijk vergelijkbaar met Trijntje. Ze blijven maar hun performance verdedigen, want er zat een bepaald idee achter, maar als niemand dat idee begrijpt moet je de soepelheid van geest hebben om dat in de prullenbak te gooien, en dan maar te gaan voor een simpele staging van een artiest op een podium die een liedje zingt. Ze doen tenslotte hun hele leven al niks anders. Het is geen hogere kunst.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zat op zich een hele betekenis achter met dat die dansers eerst aan het begin van het lied binnen de lijntjes speelden als een soort starre robots om hem heen met die instrumenten en daarna losbraken en elk hun eigen ding deden zo. Volledig ertegenin met wat je zou verwachten. Toen kwam de outlaw in ze naar buiten die iedereen in zich heeft.
Alleen werd dat (logisch, met hoe het uiteindelijk was) door geen enkele kijker begrepen. Kwam totaal niet over. En misschien toen Cornald het tweette had ie het nog niet gezien, alleen gehoord wat het zou worden.
Eens hoor!quote:Op zaterdag 12 januari 2019 10:40 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Eigenlijk vergelijkbaar met Trijntje. Ze blijven maar hun performance verdedigen, want er zat een bepaald idee achter, maar als niemand dat idee begrijpt moet je de soepelheid van geest hebben om dat in de prullenbak te gooien, en dan maar te gaan voor een simpele staging van een artiest op een podium die een liedje zingt. Ze doen tenslotte hun hele leven al niks anders. Het is geen hogere kunst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |