Het ging zo lekker dat dit weer ook welkom is 7 april.quote:Op zondag 13 januari 2019 11:51 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Gelukkig is het zo dat je na maanden in de kou en regen trainen tijdens de marathon van Rotterdam altijd een zomerinferno krijgt, dus hou dat in gedachten en het traint al een stuk lekkerder.
Hup lopen!quote:Op zondag 13 januari 2019 14:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jullie zijn mijn virtuele schop onder m'n reet vandaag
Nu moet ik ook gaan, anders komt die 750km dit jaar er niet
Klinkt goed, ik ga er vanuit dat ik tegen die tijd wel weer fit genoeg ben. Ik weet nog niet of ik die dag ook kan, maar lijkt me leuk in ieder geval, ben ook al een tijdje niet meer in Schoorl geweest (nou ja, niet lopend iig).quote:Op zaterdag 12 januari 2019 12:53 schreef Frsh het volgende:
Voor in de OP:
Zaterdag 6 april Fok!-hardlooptopic-meet in de duinen van Schoorl!
Starttijd nog nader te bepalen. Startlocatie bezoekerscentrum Schoorlse Duinen, Oorsprongweg 1. (Let op: betaald parkeren). Toegang tot het duin is gratis.
Afstand/duur: ongeveer 10km/1u20m. Met verplicht zand in je schoenen na afloop, en de mogelijkheid tot het drinken van een drankje.
6 aprilquote:Op zaterdag 12 januari 2019 12:53 schreef Frsh het volgende:
Voor in de OP:
Zaterdag 6 april Fok!-hardlooptopic-meet in de duinen van Schoorl!
Starttijd nog nader te bepalen. Startlocatie bezoekerscentrum Schoorlse Duinen, Oorsprongweg 1. (Let op: betaald parkeren). Toegang tot het duin is gratis.
Afstand/duur: ongeveer 10km/1u20m. Met verplicht zand in je schoenen na afloop, en de mogelijkheid tot het drinken van een drankje.
Ben dan al in Rotterdamquote:
Daar ben ik het absoluut niet mee eens.quote:Op zondag 13 januari 2019 14:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het ging zo lekker dat dit weer ook welkom is 7 april.
Jazeker, alhoewel ik er het afgelopen jaar niet veel mee heb gereden.quote:Op zondag 13 januari 2019 18:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Heb jij die oranje sportwagen nog, TWC? Ik moest daar ineens aan denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Barbewire op 13-01-2019 21:41:32 ]
Zou het wel graag willen, maar de planning ligt iets anders.quote:Op zondag 13 januari 2019 21:35 schreef Guard het volgende:
Netjes, je streeftijd gehaald
En een halve op de weg is makkelijker hoor.
Die sub2 is zeker haalbaar en eerder dan je denkt
Door het trainen van korte afstanden gaat je snelheid ook omhoog. Over een tijdje komt die sub 2 welquote:Op zondag 13 januari 2019 22:05 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Zou het wel graag willen, maar de planning ligt iets anders.
Misschien in maart de HM Stevensloop of CPC, maar ik ga me meer richten op sub 50 10 km en een kwart triathlon.
En een proefles bij 2 hardloopgroepen hier in de buurt, aan mijn techniek valt nog wel veel te verbeteren.
Hmkquote:Op zondag 13 januari 2019 22:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Als je 4.59 kunt lopen op de 10km dan kun je met twee vingers in je neus onder de 2 uur lopen op de halve...
Corniel.nl/runs zegt 1.50 bij een 10km tijd van 50 minutenquote:
Geen mentale hardheid van een marshmallow hebbenquote:Op maandag 14 januari 2019 08:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Corniel.nl/runs zegt 1.50 bij een 10km tijd van 50 minutenZelfs als dat een beetje optimistisch is.. het verschil tussen 4.59 en 5.39 is echt groot. Dus de snelheid heb je dan gewoon, als het toch niet lukt is het een kwestie van anders trainen, meer duurvermogen, coretraining etc.
Volgens mij heb je minstens net zoveel mentale hardheid nodig om een 800m op de baan te knallenquote:Op maandag 14 januari 2019 08:58 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Geen mentale hardheid van een marshmallow hebben
Ik ook denk ik....bij een 21 kom ik fijner in een bepaald ritmequote:Op maandag 14 januari 2019 10:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Ja en ik vind een 10 ook lastiger qua hardheid dan een halve eigenlijk.
/Nadenken gaatquote:Op maandag 14 januari 2019 07:25 schreef YUR het volgende:
Even schaamteloos een superleuk evenement promoten hier hoor...
Op 21, 22 en 23 juni is de Haag Marathon Challenge. Loop een marathon in 3 dagen (7,2km, 10km en 25km) over een schitterend, uitdagend parcours door de Haagse duinen en over het strand.
Promotiefilmpje hier:
https://www.facebook.com/(...)os/2287274211316989/
Yours truly komt in het filmpje ook nog even voorbij hobbelen op het strand
Fok-team-mogelijkheden! En omdat ieder een andere dag loopt, hoef je elkaar niet eens te ontmoetenquote:Op maandag 14 januari 2019 15:57 schreef YUR het volgende:
Je kunt ook als team lopen, dat de afstanden door verschillende lopers worden gedaan
quote:Op maandag 14 januari 2019 16:20 schreef pijll het volgende:
En omdat ieder een andere dag loopt, hoef je elkaar niet eens te ontmoeten
Ideaalquote:Op maandag 14 januari 2019 16:20 schreef pijll het volgende:
[..]
Fok-team-mogelijkheden! En omdat ieder een andere dag loopt, hoef je elkaar niet eens te ontmoeten
Dat zou perfect zijn, ware het niet dat je wel het startnummer moest doorgeven vorige keer.quote:Op maandag 14 januari 2019 16:20 schreef pijll het volgende:
[..]
Fok-team-mogelijkheden! En omdat ieder een andere dag loopt, hoef je elkaar niet eens te ontmoeten
Misschien mag het startnummer ook digitaal via Whatsapp o.i.d.?quote:Op maandag 14 januari 2019 18:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat zou perfect zijn, ware het niet dat je wel het startnummer moest doorgeven vorige keer.
Maar misschien kun je die dan á la FOK!stok aan een paal vastketenen ofzo
Aftellen gaat ff lekkerder, gewoon streepjes tellen en tussendoor heb je wat minder tijd om jezelf zielig te vinden.quote:Op maandag 14 januari 2019 09:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgens mij heb je minstens net zoveel mentale hardheid nodig om een 800m op de baan te knallen
En dan weer uitprinten, inclusief chipquote:Op maandag 14 januari 2019 19:05 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Misschien mag het startnummer ook digitaal via Whatsapp o.i.d.?
Ja gaat mooi, ik dacht dat zal wel blessures worden met ineens veel extra km, naar gelukkig nietquote:Op maandag 14 januari 2019 21:52 schreef Quoi het volgende:
Ook hier weer 35 min gehobbeld door Leiden olé. Geen protesterende spieren. Ik kan het iedereen overigens aanraden, direct van achter je pjuutertje vandaan je hardloopschoenen aantrekken. Ook nog eens een leuke manier om je collega's anders te leren kennen.
Daywalk3r ook weer on the move. 40% wtfbbqgoedbezig!
Aaargh natte sokkenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 06:53 schreef mosselmossel het volgende:
Deewokkert! Nu is het echt weer gewoon 2015 hier.
HIero een lastige bilspier. Die zorgt al weken voor mijn humeur bij het lopen. En dat is niet heel goed. Sportmasseur al geweest. Meer ongein, maar hij doet irritant en straalt uit naar de rest van m'n been. Zondag liep ik langs het Maximakanaal en dacht ik: ik flikker die schoenen erin. Maar ja, het regende en dan zouden mijn sokken nat worden bij het naar huis lopen.
An sich gaat het lopen wel redelijk, alleen die spier doet naar.
Naalden in mijn lijf? Ammenooitnie.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 07:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja gaat mooi, ik dacht dat zal wel blessures worden met ineens veel extra km, naar gelukkig niet
[..]
Aaargh natte sokken
Misschien die spier laten dry-needlen? Hielp bij mijn kuitspieren heel goed!
No fucking way dus dat ik een naald in m'n hol laat zetten.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 08:36 schreef Quoi het volgende:
Een bilspier laten dry needlen is nog erger dan een bevalling kan ik je zeggen. Je kon me van het plafond krabben en de meekijkende stagiair is nooit meer teruggekomen.
Hoe diep moest je hier voor gaan?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:37 schreef Pinuts het volgende:
Vandaag weer een rondje gedaan. Had via internet een rondje uitgemeten dat zowat precies 2200 meter was (de afstand die ik moet halen). Uiteindelijk had ik 2280 meter in 12:38. Ofwel, 80 meter teveel en 38 seconden te veel. Echter, dit is al een hele stuk beter dan die 1950 meter die ik de vorige keer liep in precies 12 minuten! Dus ik liep vandaag een stuk beter dan de vorige keer.
Wel heel diep. Duurde zo'n half uur voordat ik weer echt normale hartslag hadquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoe diep moest je hier voor gaan?
Als je het nog een paar keer doet, dan moet dan wel goed gaan komen lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |