Wil jij nog een lucky egg aanzetten voordat we besties worden, of maakt het je niet uit aangezien je al 40 bent.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom heb ik een tweede account gemaakt.
Nee hoor dat maakt me niet echt uit. Open maar gewoon wanneer je dat wil.quote:Op maandag 4 februari 2019 12:21 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Wil jij nog een lucky egg aanzetten voordat we besties worden, of maakt het je niet uit aangezien je al 40 bent.
Kom maar door...quote:Op maandag 4 februari 2019 18:26 schreef Ruudt het volgende:
Wil er iemand battlen? Heb Sinnoh stones nodig!
Wat is je username ook al weer?quote:Op maandag 4 februari 2019 18:26 schreef Ruudt het volgende:
Wil er iemand battlen? Heb Sinnoh stones nodig!
Hij wil niet van mij naar jou.quote:
Bruurmaatquote:Op maandag 4 februari 2019 18:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat is je username ook al weer?
Ik ben ook beschikbaar (Balouca)
Bedankt voor de wedstrijd (en de Sinnoh stone!)quote:Op maandag 4 februari 2019 18:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat is je username ook al weer?
Ik ben ook beschikbaar (Balouca)
Graag gedaan!quote:Op maandag 4 februari 2019 18:51 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Bedankt voor de wedstrijd (en de Sinnoh stone!)![]()
Moest er alleen uit omdat mijn tas weer eens vol zat.
In eerste instantie wel maar er is wel meer te doen dan dat.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:43 schreef Quotidien het volgende:
Ik ben het op level 25 inmiddels ook zat, uiteindelijk is het alleen aan die rondjes draaien, pokemon vangen die je al 50x hebt gevangen en tijdens battles gewoon met een vinger op je beeldscherm spammen.
Let op op mannetje of vrouwtje. De 1 kan alleen Gardevoir worden, de ander alleen Galladequote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Heeft een van jullie al een Kirlia kunnen evolven? Ik krijg steeds een error als ik het probeer
Oh echt?? Ik heb een vrouwtje, moet ik een mannetje hebben zekerquote:Op dinsdag 5 februari 2019 08:05 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Let op op mannetje of vrouwtje. De 1 kan alleen Gardevoir worden, de ander alleen Gallade
Welk jaar moet Electrabuz voorstellen?quote:Op maandag 4 februari 2019 22:33 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
Trainers,
Happy Year of the Pig! The Pokémon GO Lunar New Year event is happening once again, spotlighting 12 Pokémon and beginning February 4 at 1 p.m. PST. Take a look at the details below:
Event Date + Time
Feb. 4, 2019, at 1:00 p.m. PST (GMT −8) to Feb. 13, 2019, at 1:00 p.m. PST (GMT −8)M
Features
Rattata, Ekans, Mankey, Ponyta, Electabuzz, Dratini, Mareep, Miltank, Torchic, Poochyena, Spoink, and Buneary will appear more frequently in the wild!
If you’re lucky, you may encounter a Shiny Spoink!
Bonuses
2× Catch XP
2× XP when evolving Pokémon
When you trade a Pokémon, there is an increased chance it will become a Lucky Pokémon!
Wishing you health, wealth, and luck during the Lunar New Year! Stay safe, and happy exploring!
—The Pokémon GO team
Tijgerquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welk jaar moet Electrabuz voorstellen?
Owquote:
Electabuzz is tof, even doorsparen voor een goede Electivirequote:Op maandag 4 februari 2019 22:33 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
Trainers,
Happy Year of the Pig! The Pokémon GO Lunar New Year event is happening once again, spotlighting 12 Pokémon and beginning February 4 at 1 p.m. PST. Take a look at the details below:
Event Date + Time
Feb. 4, 2019, at 1:00 p.m. PST (GMT −8) to Feb. 13, 2019, at 1:00 p.m. PST (GMT −8)M
Features
Rattata, Ekans, Mankey, Ponyta, Electabuzz, Dratini, Mareep, Miltank, Torchic, Poochyena, Spoink, and Buneary will appear more frequently in the wild!
If you’re lucky, you may encounter a Shiny Spoink!
Bonuses
2× Catch XP
2× XP when evolving Pokémon
When you trade a Pokémon, there is an increased chance it will become a Lucky Pokémon!
Wishing you health, wealth, and luck during the Lunar New Year! Stay safe, and happy exploring!
—The Pokémon GO team
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |