abonnement Unibet Coolblue
pi_184750301
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:10 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Dat klopt niet, Shinx was nieuw en meteen shiny te krijgen :)
Had er Legendary boss bij moeten zetten idd

quote:
99s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:11 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Je XP telt nog wel op, en het lijkt mij dat ze ooit het level gap nog wel verhogen :) ?
Het lijkt mij ook dat de XP die je dan nu vergaart er dan bij opgeteld wordt ?
Level Cap verhogen lijkt steeds minder waarschijnlijk. Wellicht dat ze een ander system verzinnen ofzo...Lijkt me eerder dat ze bij 1x 40 1 ster geven, bij 2x lvl 40 2 sterren en zo verder.
De xp die je al hebt lijkt me wel te blijven ja.

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:38 schreef DaMart het volgende:

[..]

Daarom heb ik een tweede account gemaakt :@.
Niet te hard zeggen. Is officieel tegen de ToS van Niantic. Niet dat ze er tot nu toe wat aan doen. Sowieso is een 2e account heel handig. Als je best friends er mee wordt, krijg je sowieso altijd 4 extra ballen bij een raid boss. Daarnaast als je er geode machamps op hebt, kan je zelfs Absol doen bijvoorbeeld.
Vici, Vidi, Veni!
  Moderator vrijdag 1 februari 2019 @ 12:22:14 #252
155227 crew  Guppy
dus
pi_184750557
Vanmorgen trouwens Articuno :’)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_184750649
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:22 schreef Guppyfriend het volgende:
Vanmorgen trouwens Articuno :’)
Die moet ik nog. *O* Samen met Ho-Oh en Raikou.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 13:14:48 #254
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_184751586
Morgen weer mijn breakthrough... Zal ik dan mijn 7de Suicine krijgen?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_184752793
Woop, een nieuwe lading Sinnoh Pokemons. Vanmorgen gelijk mijn Aipom laten evolueren. Nog 1 Yanma vinden voor Yanmega :)
pi_184753234
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 13:14 schreef edcetera het volgende:
@aagjecatch: We zijn nog 2 dagen verwijderd van "best friends": Als je een tijdstip wilt afspreken voor een eitje, laat even weten.

gr TheHollyCave

@Damart @AirwiN3o3 @SiGNeYep: Nog even volhouden :)
@TheHollyCave, Aagjecatch hoeft geen tijdstip door te krijgen, zou het wel prettig vinden als je dit weekend de laatste gift opent zodat we best friends kunnen worden. Dan word jij mijn 29e best friendje! En jij ook (bijna) level 40! :-)
Bij de weg: waar ik niet zo goed tegen kan is dat als ultra friends hun laatste gift maar niet openen.... en ook geen pakje meer terug sturen..... ik was het laatst zo zat dat ik mijn hele friends lijst heb opgeschoond en alle friends waar al tijden geen enkele activiteit meer op zat heb gedelete....
  vrijdag 1 februari 2019 @ 15:11:27 #257
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_184753737
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:22 schreef Guppyfriend het volgende:
Vanmorgen trouwens Articuno :’)
Zapdos hier. We blijven mooi gelijk op gaan.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  vrijdag 1 februari 2019 @ 15:11:49 #258
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_184753741
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 14:39 schreef sommeltje het volgende:

[..]

@TheHollyCave, Aagjecatch hoeft geen tijdstip door te krijgen, zou het wel prettig vinden als je dit weekend de laatste gift opent zodat we best friends kunnen worden. Dan word jij mijn 29e best friendje! En jij ook (bijna) level 40! :-)
Bij de weg: waar ik niet zo goed tegen kan is dat als ultra friends hun laatste gift maar niet openen.... en ook geen pakje meer terug sturen..... ik was het laatst zo zat dat ik mijn hele friends lijst heb opgeschoond en alle friends waar al tijden geen enkele activiteit meer op zat heb gedelete....
Ik zou mijn vriendenlijst ook eens op moeten schonen, zitten er een aantal russen, die mij geen pakketjes sturen, maar nog wel een pakketje van mij hebben staan, dat ze niet openen.

Of je hebt er ook die zelf steeds een pakketje sturen, maar nooit jouw pakketje openen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 16:03:04 #259
262 Re
Kiss & Swallow
pi_184754590
wat komt er tegenwoordig uit 7 km eieren, ik vermijd ze als de pest namelijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 1 februari 2019 @ 16:26:21 #260
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_184755077
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 16:03 schreef Re het volgende:
wat komt er tegenwoordig uit 7 km eieren, ik vermijd ze als de pest namelijk
Babies onder andere.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 1 februari 2019 @ 16:35:13 #261
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_184755247
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 16:03 schreef Re het volgende:
wat komt er tegenwoordig uit 7 km eieren, ik vermijd ze als de pest namelijk
Whynaut :')
  vrijdag 1 februari 2019 @ 16:45:05 #262
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_184755438
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 16:35 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Whynaut :')
Kan shiny zijn :Y
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 1 februari 2019 @ 16:54:20 #263
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_184755627
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 16:45 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Kan shiny zijn :Y
Volgens mij is die kans nog kleiner dan de kans dat je een wilde shiny vangt
Ik heb zelf nu 2685 eieren gehatched, geen enkele shiny uit ei.
Maar goed, ik heb sowieso niet veel geluk met shinies, al ving ik laatst wel weer een shiny Wailmer.
Alleen had ik daar al een shiny van, hadden ze beiden een kut-IV en ik ving m'n shiny vorige week toen er overal shiny Psyducks rond zouden moeten lopen en die had ik nog niet :')
pi_184755666
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:11 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Had er Legendary boss bij moeten zetten idd

[..]

Level Cap verhogen lijkt steeds minder waarschijnlijk. Wellicht dat ze een ander system verzinnen ofzo...Lijkt me eerder dat ze bij 1x 40 1 ster geven, bij 2x lvl 40 2 sterren en zo verder.
De xp die je al hebt lijkt me wel te blijven ja.

[..]

Niet te hard zeggen. Is officieel tegen de ToS van Niantic. Niet dat ze er tot nu toe wat aan doen. Sowieso is een 2e account heel handig. Als je best friends er mee wordt, krijg je sowieso altijd 4 extra ballen bij een raid boss. Daarnaast als je er geode machamps op hebt, kan je zelfs Absol doen bijvoorbeeld.
Ja precies, een soort Prestige systeem zoals bij Call of Duty...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 februari 2019 @ 17:44:43 #265
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_184756657
als ze de levelcap hadden willen verhogen hadden ze dat inmiddels al wel gedaan neem ik aan. Het aantal level 40 spelers is best behoorlijk volgens mij.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator vrijdag 1 februari 2019 @ 18:03:58 #266
155227 crew  Guppy
dus
pi_184756976
Als iemand me nog wil uitdagen voor een battle, ik ben beschikbaar :) ik wil zo graag die trier 3 medaille goud hebben, maar duurt lang :')

Username: Balouca
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 1 februari 2019 @ 18:38:29 #267
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_184757609
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 18:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Als iemand me nog wil uitdagen voor een battle, ik ben beschikbaar :) ik wil zo graag die trier 3 medaille goud hebben, maar duurt lang :')

Username: Balouca
Ik zal zo een invite sturen
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  zaterdag 2 februari 2019 @ 03:02:17 #268
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_184766331
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 14:39 schreef sommeltje het volgende:

[..]

@TheHollyCave, Aagjecatch hoeft geen tijdstip door te krijgen, zou het wel prettig vinden als je dit weekend de laatste gift opent zodat we best friends kunnen worden. Dan word jij mijn 29e best friendje! En jij ook (bijna) level 40! :-)
Bij de weg: waar ik niet zo goed tegen kan is dat als ultra friends hun laatste gift maar niet openen.... en ook geen pakje meer terug sturen..... ik was het laatst zo zat dat ik mijn hele friends lijst heb opgeschoond en alle friends waar al tijden geen enkele activiteit meer op zat heb gedelete....
Het is af en toe ook moeilijk om die "best friend" status te doen (er wordt hier in de diverse Dublin Whatsapp/Telegram groepen verwacht om dit wederzijds af te spreken).

Ik zie, dat je lvl40 hebt bereikt, dus zal nu je gift accepteren ^O^ (ook al ben je lvl40: mensen willen XP genereren voor het moment er meer levels worden geintroduceerd door Niantic.

Ben je nog geinteresseerd in eitjes voor de km? (bv mijn baby account?)

Bedankt voor de goede samenwerking iig! *O*

quote:
3s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 16:03 schreef Re het volgende:
wat komt er tegenwoordig uit 7 km eieren, ik vermijd ze als de pest namelijk
3 Pichus in een rij hier vanavond (net als je een raid wilt starten uiteaard). ( maar ook unieke gen4 uit de recente 7km eieren). Daarom gifts openen voordat je stops draait.

[ Bericht 0% gewijzigd door edcetera op 02-02-2019 03:23:38 ]
The best firms advertise the least...
  zaterdag 2 februari 2019 @ 17:43:30 #269
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_184776302
Ik weet niet of ik de plannen van Niantic wel zie zitten op 't moment...
Als ik zo het nieuwsbericht bekijk willen ze dingen veranderen die in mijn ogen vooral nadelig zijn voor de kleinere dorpen en communities.

Je hebt bijv nu Sinnoh stones nodig om alle Sinnoh pokémon te evolven, opzich een goed idee want dat voorkomt dat mensen 30-40 Mamoswines en Rhyperiors hebben en 't mag ook wel een beetje moeilijk zijn om bepaalde pokémon te krijgen...
Maar... op 't moment is 't dusdanig moeilijk om sinnoh stones te krijgen dat een hoop mensen dus helemaal niks kunnen evolven.

Maar er komen nog grotere veranderingen aan, Pokémon in raid battles zijn moeilijker geworden, je hebt dus meer mensen nodig om een raidboss te vangen en sommige raidbosses die eerst nog te solo-en waren heb je nu toch echt 2 man voor nodig en tier 5 raids heb je ook meer dan 5 mensen voor nodig.
In de V.S. is dat misschien minder een probleem, ik zie filmpjes van Mystic7 en Trainer Tips dat ze gewoon naar een Gym rijden en dat er genoeg mensen zijn voor een raid maar dat is hier dus niet zo.
Hier moet je toch echt in discord een tijd afspreken en zelfs dan kom je nog regelmatig mensen tekort voor een raid.
Doordat de raids moeilijker worden heb je dus veel minder kans dat je überhaupt de raidboss kan verslaan!

En ze hebben de "myst" aangepast ook, ik kon vanuit m'n huis (als wifi aanstaat en ik inderdaad eens thuis ben met m'n avatar) eerst 7 gyms zien waarvan 3 ex-raid gyms.
Nu zie ik er nog maar 4, uitgerekend de meest actieve gyms zie ik niet meer en 2 ex-raid gyms ook niet, nét te ver.

TM's hebben ze ook al aangepast, ze zegen zelf heel trots dat Machamp nu bijv. ook Rock Slide kan leren maar dat is een move waar je dus eigenlijk niks aan hebt, je wil Counter/Dynamic Punch want dat is Machamp's meest sterke move.
Maar doordat je dus nu uit TM's ook andere moves kan krijgen is de kans dat je wél de juiste move die je wil hebben krijgt ook kleiner geworden.. die toevoeging van extra moves is dus eigenlijk alleen maar nadelig!

En dan hebben ze de moves zelf ook nog eens aangepast "some moves that certain pokémon know may be weaker or stronger when used in battle"
Je hebt dus op 't moment geen idee of jouw sterke pokemon die je de beste moves hebt gegeven en naar level 40 hebt ge-evolved nog steeds zo goed is als je dacht.

Ik weet dat ik vaak negatief en (te?) kritisch over kan komen maar hier zit niemand toch op te wachten?
Ik vermoed dat deze aanpassingen ervoor kunnen zorgen dat mensen gaan denken of ze 't spel nog steeds zo leuk vonden als eerst.
Zeker voor de solo-speler zijn de nieuwe spelvoorwaarden erg nadelig en je wordt ook nóg meer afhankelijk van 3rd party programma's zoals Discord en Whatsapp als je raid battles wil doen.
Ik denk dat ze het spel op deze manier behoorlijk verneuken voor de mensen in kleine dorpen waar relatief maar weinig mensen actief zijn en er ook weinig stops/gyms te vinden zijn.

Ik snap opzich ook wel dat Niantic de cartoon zoveel mogelijk wil volgen en dat je inderdaad met elkaar en tegen elkaar moet vechten, dat je de deur uit moet om pokemon te vangen maar vraagt Niantic niet een beetje teveel?
Ash was 10 jaar (?) maar mocht van z'n moeder gewoon in z'n eentje het hele land door reizen zonder zich ooit maar zorgen te maken maar dat is in 't echt niet.
Niantic zegt ook bij community days in het buitenland rustig "put your trainer shoes on and join".. alsof wij even makkelijk op 't vliegtuig naar Brazilië of Japan stappen.
Ik vond zelf 't event in Aalsmeer al te ver!
't is wel tof dat ze het organiseren en ik kan me voorstellen dat wanneer je er bent dat 't iets speciaals is maar Niantic moet er niet vanuit gaan dat 't voor iedereen mogelijk is om daarheen te gaan.
En ik snap ook dat ze de uitdaging groter willen maken maar dat pakt alleen niet goed uit voor 't merendeel van de spelers volgens mij.

Wie kan me overtuigen dat dit goed is voor 't spel?
  Moderator zaterdag 2 februari 2019 @ 19:08:23 #270
155227 crew  Guppy
dus
pi_184777745
Ik baal er ook van. Dat van die raids die je nu niet meer alleen kunt doen, beperken m'n kansen wel. Ik pak zo nu en dan nog eens een raid mee, maar krijg het niet voor elkaar om met WhatsApp groepen afspraken te gaan maken. Ik krijg dat gewoon niet ingepast in m'n leven. Maar dat vind ik dus toch wel jammer. Nog minder kans om nog eens een ex-raid mee te doen.

Die Sinnoh stones zijn op zich nog niet zo'n drama, die krijg je vanzelf wel. In het begin was er ook een doel drama over die andere evolutie-items, en laatst heb ik zelf een hele zwik weggegooid :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_184777858
Eigenlijk zouden ze een soort league verdeling moeten maken oid. Dat je gebaseerd op level in je eigen league wordt ingedeeld en dat je ook alleen die league ziet. Dat een gym dus voor de laagste league blauw en voor de hoogste rood is en dat je de andere leagues niet ziet ofzo.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 2 februari 2019 @ 22:07:54 #272
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_184782488
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 17:43 schreef SiGNe het volgende:
Ik weet niet of ik de plannen van Niantic wel zie zitten op 't moment...
Als ik zo het nieuwsbericht bekijk willen ze dingen veranderen die in mijn ogen vooral nadelig zijn voor de kleinere dorpen en communities.

Je hebt bijv nu Sinnoh stones nodig om alle Sinnoh pokémon te evolven, opzich een goed idee want dat voorkomt dat mensen 30-40 Mamoswines en Rhyperiors hebben en 't mag ook wel een beetje moeilijk zijn om bepaalde pokémon te krijgen...
Maar... op 't moment is 't dusdanig moeilijk om sinnoh stones te krijgen dat een hoop mensen dus helemaal niks kunnen evolven.

Sinnoh stones krijg je door P2P battles te doen met "friends": Dat kun je dus op afstand doen (wil best wel een paar battles met je doen :) )

quote:
Maar er komen nog grotere veranderingen aan, Pokémon in raid battles zijn moeilijker geworden, je hebt dus meer mensen nodig om een raidboss te vangen en sommige raidbosses die eerst nog te solo-en waren heb je nu toch echt 2 man voor nodig en tier 5 raids heb je ook meer dan 5 mensen voor nodig.
In de V.S. is dat misschien minder een probleem, ik zie filmpjes van Mystic7 en Trainer Tips dat ze gewoon naar een Gym rijden en dat er genoeg mensen zijn voor een raid maar dat is hier dus niet zo.
Hier moet je toch echt in discord een tijd afspreken en zelfs dan kom je nog regelmatig mensen tekort voor een raid.
Doordat de raids moeilijker worden heb je dus veel minder kans dat je überhaupt de raidboss kan verslaan!
Het is inderdaad lastiger om raids in de dorpen te doen, zeker de lvl5, waar je toch zelfs met de huidige lvl5 bosses 4-5 spelers nodig hebt. Zijn er geen Whatsapp/Discord/Telegramgroepen van een nabijgelegen stad, waar je in het weekend naar toe kunt?

quote:
En ze hebben de "myst" aangepast ook, ik kon vanuit m'n huis (als wifi aanstaat en ik inderdaad eens thuis ben met m'n avatar) eerst 7 gyms zien waarvan 3 ex-raid gyms.
Nu zie ik er nog maar 4, uitgerekend de meest actieve gyms zie ik niet meer en 2 ex-raid gyms ook niet, nét te ver.
Is me niet opgevallen: Ik kan hier nog altijd dezelfde gyms zien als voorheen. Wel krijg ik geen aankondigingen meer van raids, die starten van de verst verwijderde gym op mijn map (is er eentje, die ik nog net kan zien). Jouw scope op de map is juist verkleind?

Laten we hopen dat het een bug is ...

PS: Voor een dorp, heb je nog veel gyms :{

quote:
TM's hebben ze ook al aangepast, ze zegen zelf heel trots dat Machamp nu bijv. ook Rock Slide kan leren maar dat is een move waar je dus eigenlijk niks aan hebt, je wil Counter/Dynamic Punch want dat is Machamp's meest sterke move.
Maar doordat je dus nu uit TM's ook andere moves kan krijgen is de kans dat je wél de juiste move die je wil hebben krijgt ook kleiner geworden.. die toevoeging van extra moves is dus eigenlijk alleen maar nadelig!

En dan hebben ze de moves zelf ook nog eens aangepast "some moves that certain pokémon know may be weaker or stronger when used in battle"
Je hebt dus op 't moment geen idee of jouw sterke pokemon die je de beste moves hebt gegeven en naar level 40 hebt ge-evolved nog steeds zo goed is als je dacht.
Als ik het goed gegrijp, zijn die nieuwe moves enkel te verkrijgen via een "new attack" : Als je naar je pokemon gaat, zie je als je naar beneden gaat toch die 2 balken: "gyms & battles" en "trainer battles".Die nieuwe moves kun je krijgen via een "New attack"-upgrade (voor veel dust).

Nog niet gedaan, maar als je het doet krijg je tijdens een battle nadat je genoeg getapt het voor je "charged attack" 2 knoppen onderin,waarbij je dus je encounter met 2 "charge attacks" achter mekaar kunt aanvallen achter mekaar, wat je pokemon dus in een gevecht juist sterker maakt.

Heb het zelf nog niet uitgeprobeerd, maar wat ik van anderen hoorde.
The best firms advertise the least...
  zondag 3 februari 2019 @ 13:05:48 #273
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_184791543
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 16:03 schreef Re het volgende:
wat komt er tegenwoordig uit 7 km eieren, ik vermijd ze als de pest namelijk
Mawile en absol zitten er ook in! Plus dus een aantal nieuwe babies

Btw vandaag weer de field research box gehaald. Ik zat zo: "lugia hi-oh, lugia ho-oh,lug...ah zapdos..."
put
your
clothes
on!
  zondag 3 februari 2019 @ 13:18:02 #274
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_184791762
Verhaal hierboven over die nieuwe moves is niet waar. Er zijn extra moves toegevoegd dus in theorie meer TM’s nodig voor gewenste moveset. Daarnaast kun je met een 2e charge move niet meer charge moves doen, wel afwisselen en verrassen. Gebruik je 1 van de 2, loopt van beide het opgeladen balkje leeg (of terug, als je een 2 bar gebruikt en de andere single bar is)
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_184801766
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 03:02 schreef edcetera het volgende:

[..]
Ik zie, dat je lvl40 hebt bereikt, dus zal nu je gift accepteren ^O^ (ook al ben je lvl40: mensen willen XP genereren voor het moment er meer levels worden geintroduceerd door Niantic.

Ben je nog geinteresseerd in eitjes voor de km? (bv mijn baby account?)

Bedankt voor de goede samenwerking iig! *O*

[..]
Af en toe een eitje vind ik zeker leuk! Dan zal ik jou ook zo af en toe wat sturen! Jij ook bedankt voor de samenwerking!
En we weten nooit wat Niantic nog voor features voor best friends bedenkt! Ik kreeg laatst een extra raid pass die ik naar een van mijn best friends mocht sturen!
pi_184812887
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:38 schreef DaMart het volgende:

[..]

Daarom heb ik een tweede account gemaakt :@.
Wil jij nog een lucky egg aanzetten voordat we besties worden, of maakt het je niet uit aangezien je al 40 bent.
  Moderator maandag 4 februari 2019 @ 12:45:36 #277
42184 crew  DaMart
pi_184813302
quote:
99s.gif Op maandag 4 februari 2019 12:21 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Wil jij nog een lucky egg aanzetten voordat we besties worden, of maakt het je niet uit aangezien je al 40 bent.
Nee hoor dat maakt me niet echt uit. Open maar gewoon wanneer je dat wil.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_184819841
Wil er iemand battlen? Heb Sinnoh stones nodig!
  maandag 4 februari 2019 @ 18:39:51 #279
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_184820145
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 18:26 schreef Ruudt het volgende:
Wil er iemand battlen? Heb Sinnoh stones nodig!
Kom maar door...
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  Moderator maandag 4 februari 2019 @ 18:40:20 #280
155227 crew  Guppy
dus
pi_184820156
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 18:26 schreef Ruudt het volgende:
Wil er iemand battlen? Heb Sinnoh stones nodig!
Wat is je username ook al weer?
Ik ben ook beschikbaar (Balouca) :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 4 februari 2019 @ 18:44:43 #281
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_184820261
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 18:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben ook beschikbaar (Balouca) :)
Hij wil niet van mij naar jou. ;(
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_184820320
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 18:40 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Wat is je username ook al weer?
Ik ben ook beschikbaar (Balouca) :)
Bruurmaat
pi_184820418
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 18:40 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Wat is je username ook al weer?
Ik ben ook beschikbaar (Balouca) :)
Bedankt voor de wedstrijd (en de Sinnoh stone!) *O*
Moest er alleen uit omdat mijn tas weer eens vol zat. :')
  Moderator maandag 4 februari 2019 @ 19:02:55 #284
155227 crew  Guppy
dus
pi_184820704
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 18:51 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Bedankt voor de wedstrijd (en de Sinnoh stone!) *O*
Moest er alleen uit omdat mijn tas weer eens vol zat. :')
Graag gedaan! :) ik heb nog geen steen gekregen :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_184820708
Ik krijg die verdomde steen maar niet
  Moderator maandag 4 februari 2019 @ 19:03:30 #286
155227 crew  Guppy
dus
pi_184820721
Hahaha. Hier hetzelfde dus
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 4 februari 2019 @ 22:33:52 #287
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_184825502


Trainers,

Happy Year of the Pig! The Pokémon GO Lunar New Year event is happening once again, spotlighting 12 Pokémon and beginning February 4 at 1 p.m. PST. Take a look at the details below:

Event Date + Time

Feb. 4, 2019, at 1:00 p.m. PST (GMT −8) to Feb. 13, 2019, at 1:00 p.m. PST (GMT −8)M
Features

Rattata, Ekans, Mankey, Ponyta, Electabuzz, Dratini, Mareep, Miltank, Torchic, Poochyena, Spoink, and Buneary will appear more frequently in the wild!
If you’re lucky, you may encounter a Shiny Spoink!
Bonuses

2× Catch XP
2× XP when evolving Pokémon
When you trade a Pokémon, there is an increased chance it will become a Lucky Pokémon!
Wishing you health, wealth, and luck during the Lunar New Year! Stay safe, and happy exploring!

—The Pokémon GO team
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator maandag 4 februari 2019 @ 22:42:01 #288
42184 crew  DaMart
pi_184825702
Weer een shiny die ik niet ga vinden *O*.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 4 februari 2019 @ 22:46:10 #289
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_184825790
Meerr Dratini's komen hier wel van pas, heb bijna m'n lucky Dragonair op lvl40 (nu lvl39) en dan moet die dus nog evolven.
Had er net wel eentje uit 10KM ei dus dat scheelde weer 24 candy x 5km lopen.
  PR en moderator dinsdag 5 februari 2019 @ 00:42:10 #290
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_184827637
Ik heb sommigen van die überhaupt nog nooit gevangen :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  dinsdag 5 februari 2019 @ 00:43:11 #291
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_184827653
Ik ben het op level 25 inmiddels ook zat, uiteindelijk is het alleen aan die rondjes draaien, pokemon vangen die je al 50x hebt gevangen en tijdens battles gewoon met een vinger op je beeldscherm spammen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_184829260
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 00:43 schreef Quotidien het volgende:
Ik ben het op level 25 inmiddels ook zat, uiteindelijk is het alleen aan die rondjes draaien, pokemon vangen die je al 50x hebt gevangen en tijdens battles gewoon met een vinger op je beeldscherm spammen.
In eerste instantie wel maar er is wel meer te doen dan dat.

- Raids
- Gyms goud krijgen (en je merkt dan ineens dat je strijd krijgt over de battles met andere mensen in de buurt)
- Shiny's
- IV (hoe sterk een pokemon is)
- PVP (wat nog in de kinderschoenen staat)
- Field research (actief achter opdrachten gaan en rewards krijgen)
- Pokedex vol krijgen.

Ikzelf ging voornamelijk in eerste instantie voor een volle Pokedex. Echter zit in nu voornamelijk te jagen op shinys en hoge IV. Hierbij doe ik veel Field research en raids waarmee ik mogelijk een shiny of hoge IV kan krijgen. De gyms gebruik ik als punten om naartoe te gaan, veel ook al goud maar nog niet echt als doel gesteld.
PVP doe ik momenteel nog vrij weinig mee.

Maar zo speelt iedereen het op zijn eigen manier en heeft iedereen andere doelen in het spel.
  Moderator dinsdag 5 februari 2019 @ 07:56:32 #293
155227 crew  Guppy
dus
pi_184829510
Heeft een van jullie al een Kirlia kunnen evolven? Ik krijg steeds een error als ik het probeer
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_184829568
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 07:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Heeft een van jullie al een Kirlia kunnen evolven? Ik krijg steeds een error als ik het probeer
Let op op mannetje of vrouwtje. De 1 kan alleen Gardevoir worden, de ander alleen Gallade
Vici, Vidi, Veni!
  Moderator dinsdag 5 februari 2019 @ 09:30:59 #295
155227 crew  Guppy
dus
pi_184830265
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 08:05 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Let op op mannetje of vrouwtje. De 1 kan alleen Gardevoir worden, de ander alleen Gallade
Oh echt?? Ik heb een vrouwtje, moet ik een mannetje hebben zeker
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 5 februari 2019 @ 09:38:51 #296
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_184830360
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 22:33 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]

Trainers,

Happy Year of the Pig! The Pokémon GO Lunar New Year event is happening once again, spotlighting 12 Pokémon and beginning February 4 at 1 p.m. PST. Take a look at the details below:

Event Date + Time

Feb. 4, 2019, at 1:00 p.m. PST (GMT −8) to Feb. 13, 2019, at 1:00 p.m. PST (GMT −8)M
Features

Rattata, Ekans, Mankey, Ponyta, Electabuzz, Dratini, Mareep, Miltank, Torchic, Poochyena, Spoink, and Buneary will appear more frequently in the wild!
If you’re lucky, you may encounter a Shiny Spoink!
Bonuses

2× Catch XP
2× XP when evolving Pokémon
When you trade a Pokémon, there is an increased chance it will become a Lucky Pokémon!
Wishing you health, wealth, and luck during the Lunar New Year! Stay safe, and happy exploring!

—The Pokémon GO team
Welk jaar moet Electrabuz voorstellen?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 09:41:59 #297
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_184830397
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 09:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Welk jaar moet Electrabuz voorstellen?
Tijger
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  dinsdag 5 februari 2019 @ 09:42:19 #298
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_184830405
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 09:41 schreef victorinox het volgende:

[..]

Tijger
Ow :D Hahaha, oke... ja... natuurlijk!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.
pi_184830539
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 22:33 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]

Trainers,

Happy Year of the Pig! The Pokémon GO Lunar New Year event is happening once again, spotlighting 12 Pokémon and beginning February 4 at 1 p.m. PST. Take a look at the details below:

Event Date + Time

Feb. 4, 2019, at 1:00 p.m. PST (GMT −8) to Feb. 13, 2019, at 1:00 p.m. PST (GMT −8)M
Features

Rattata, Ekans, Mankey, Ponyta, Electabuzz, Dratini, Mareep, Miltank, Torchic, Poochyena, Spoink, and Buneary will appear more frequently in the wild!
If you’re lucky, you may encounter a Shiny Spoink!
Bonuses

2× Catch XP
2× XP when evolving Pokémon
When you trade a Pokémon, there is an increased chance it will become a Lucky Pokémon!
Wishing you health, wealth, and luck during the Lunar New Year! Stay safe, and happy exploring!

—The Pokémon GO team
Electabuzz is tof, even doorsparen voor een goede Electivire :D Dratini's komen ook altijd van pas.

Vanmorgen onderweg naar werk al 2 Electabuzz en Miltank gevangen.
  PR en moderator dinsdag 5 februari 2019 @ 11:04:37 #300
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_184831753
Ik moet die events beter in de gaten houden..
Laatst 2x een lucky egg gebruikt om alle mogelijke Pokemon te evolven. Had ik beter nu kunnen doen :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')