abonnement Unibet Coolblue
pi_184319626

To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  donderdag 10 januari 2019 @ 14:42:45 #2
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_184319646
Fipo
pi_184321760
quote:
"We hebben afgesproken met de club dat we half februari gaan zitten", laat Van Bronckhorst weten aan RTV Rijnmond. "Ik denk er wel over na, natuurlijk, maar ik ben er nog niet honderd procent over uit. Ik kan niet specifiek één reden noemen om bij te tekenen, maar ik ga mijn gevoel volgen."

Twee jaar geleden verlengde Gio voor het eerst een aflopend contract. Destijds was hij bezig aan zijn kampioensjaar met Feyenoord. "Dat gevoel was twee jaar geleden natuurlijk heel goed, als je kampioen van Nederland wordt. Maar je weet dat voetbal een proces is, dat het dynamisch is, dus dat gevoel schommelt. Daar moet je mee omgaan. Zoals ik dat de afgelopen jaren in voorspoed en tegenspoed heb gedaan en dat is nu ook zo."

Hoewel Van Bronckhorst landskampioen werd en twee keer de KNVB Beker won, bestaan er hier en daar twijfels over zijn toekomst in De Kuip. Het Algemeen Dagblad en Voetbal International vermoeden dat hij bezig is aan zijn laatste seizoen.
Veel te laat natuurlijk. Compleet debiel om daar zo lang mee te wachten, de laatste keer dat dat gebeurde was met Rutten en dat liep ook compleet verkeerd af. Lekker nog een maand dat gezeik in elk interview _O_

Alleen hierom al zouden er koppen moeten rollen in de directie.
pi_184321847
Boeiend, het lopende seizoen gaat hij toch sowieso afmaken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 10 januari 2019 @ 17:05:49 #5
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184322084
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Veel te laat natuurlijk. Compleet debiel om daar zo lang mee te wachten, de laatste keer dat dat gebeurde was met Rutten en dat liep ook compleet verkeerd af. Lekker nog een maand dat gezeik in elk interview _O_

Alleen hierom al zouden er koppen moeten rollen in de directie.
Het wordt langzamerhand wel duidelijk dat beide partijen niet in de startblokken staan om te verlengen.
pi_184322122
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 10 januari 2019 @ 17:21:37 #7
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184322370
Dickie dus weg bij Utrecht. Ik zie het geschetste scenario Dick/Kuyt zo uitkomen hoor.
pi_184322587
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:21 schreef fetX het volgende:
Dickie dus weg bij Utrecht. Ik zie het geschetste scenario Dick/Kuyt zo uitkomen hoor.
Hou het lekker bij kleurplaten.
Nait Soezn Moar Broezn
  donderdag 10 januari 2019 @ 17:32:38 #9
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184322598
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:32 schreef Divje het volgende:

[..]

Hou het lekker bij kleurplaten.
:?
pi_184323062
Dick heeft Gio ook geholpen, maar Gio heeft weinig opgestoken :)

Kuyt heeft wel de mentaliteit maar ook gewoon 1% ervaring
  donderdag 10 januari 2019 @ 18:23:19 #11
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184323570
Ben er verder geen voorstander van, maar ik zie het zo gebeuren. Helemaal als vGeel blijft.
  donderdag 10 januari 2019 @ 18:47:49 #12
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184324042
Gio is ook een compleet ander gevalletje dan Rutten natuurlijk. Gio zit nu al meer dan drie jaar, heeft alle binnenlandse prijzen gewonnen, aan alle Europese competities deelgenomen en momenteel loopt het helaas voor geen meter meer. Rutten zat er nog maar kort en het begon eigenlijk net echt goed te lopen onder hem, na een zeer zwakke start. Toen kwam dat gedoe over die Chery, wilde hij niet meer bijtekenen en daarna tiefte alles in elkaar.
Makkelijk tweede.
  donderdag 10 januari 2019 @ 19:37:07 #13
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184324959
quote:
Feyenoord gaat in februari in gesprek met Giovanni van Bronckhorst over zijn toekomst. De Rotterdammers gebruiken het trainingskamp in Marbella alleen om zich optimaal voor te bereiden op de tweede seizoenshelft. In Spanje is er geen ruimte voor contractbesprekingen van de hoofdtrainer.

''Wij hebben met Giovanni afgesproken dat wij in februari voor het eerst met elkaar in gesprek gaan. Wij gaan ons volledig focussen op de herstart, op de tweede seizoenshelft.", vertelt Van Geel tegen over Feyenoord TV. ''We hebben nog twee sporen om Europees voetbal te bereiken. Dat is via de competitie en via de beker. Een belangrijk halfjaar voor Feyenoord om Europees voetbal te bewerkstelligen. Wat bij Feyenoord hoort, daar focussen we ons nu op.''

Van Geel is de gehele week aanwezig in Marbella. ''Het is altijd prettig om dichtbij de spelers en staf te zijn. In Rotterdam heb je veel vergaderingen, overleg en andere zaken. Hier zie je de trainingen van heel dichtbij. Je luncht, dineert en ontbijt met iedereen. Je komt spontaan tot leuke gesprekken. Ik vind het heel prettig om onderdeel te zijn van de groep. Om ook te zien hoe iedereen daarin functioneert. Dat is vaak op een plezierige manier. Daarom vind ik het prettig om hier bij te zijn.''

De transfermarkt is weer geopend. ''Die is gelukkig de laatste jaren rustig. In de beginjaren bij Feyenoord was het altijd hectisch, omdat je niet helemaal klaar was of je wil nog iets repareren. Het is vaak repareren in de winter en dat hoeven wij gelukkig niet te doen. Bij ons hebben we een stabiele situatie met veel contractspelers, die allemaal langdurig vastliggen. Daar zit weinig druk op. We proberen daar de rust in te bewaren. De januari-window vind ik een vervelende window, omdat het vaak repareren is. Er komen spelers op de markt waar clubs vanaf willen of oplossingen voor zoeken. Dat is vaak niet de versterking waar Feyenoord op zit te wachten.''

''Bij goede spelers betaal je de hoofdprijs,'' vervolgt Van Geel in Marbella. ''Geen enkele club wil midden in het seizoen van zijn beste spelers af en Feyenoord ook niet. Dus dan zijn de prijzen ook altijd heel erg hoog. We proberen de rust te bewaren en door te gaan. Achterin de selectie heb je dan spelers die weinig aan spelen toekomen en die kunnen mogelijk verhuurd worden. Daar zijn we nu mee bezig.''
pi_184325899
Hier het interview:


Toch apart dat spelers en trainer allemaal een interview met Rijnmond hebben, maar Van Geel ontbreekt daar vooralsnog :')

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2019 20:32:16 ]
pi_184326679
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 18:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gio is ook een compleet ander gevalletje dan Rutten natuurlijk. Gio zit nu al meer dan drie jaar, heeft alle binnenlandse prijzen gewonnen, aan alle Europese competities deelgenomen en momenteel loopt het helaas voor geen meter meer. Rutten zat er nog maar kort en het begon eigenlijk net echt goed te lopen onder hem, na een zeer zwakke start. Toen kwam dat gedoe over die Chery, wilde hij niet meer bijtekenen en daarna tiefte alles in elkaar.
Huh, het was precies andersom.

Tweede seizoenshelft kankerde het helemaal in elkaar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184326715
Geloof dat Willem II uit toen een van zn laatste wedstrijden was, zat toen daar op de lange zijde. Zelden zo’n slecht Feyenoord gezien. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 10 januari 2019 @ 21:22:45 #17
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184326913
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:53 schreef macca728 het volgende:
Dick heeft Gio ook geholpen, maar Gio heeft weinig opgestoken :)

Kuyt heeft wel de mentaliteit maar ook gewoon 1% ervaring
Dat is onwaar. nadat dick hem geholpen heeft is het wel beter gegaan en in het seizoen dat ajax en psv punten lieten liggen, stond de ploeg er iedere week. Wel met soms reteslecht voetbal maar ze wonnen, wat ook een kenmerk is van een kampioensploeg. Gio heeft heel veel opgestoken van dickie dick anders was hij er destijds allang al uitgeflikkerd.
In die 3 maanden na het kampioenschap is het fout gegaan. Men heeft toen miljoenen verbrast aan eredivisie middelmaat, Dickie heeft hem natuurlijk destijds niet geholpen met opvolgende transfers en vangeel had er ook geen ervaring mee. De trainingsintensiteit was niet correct want teveel blessures tegelijkertijd. Hierdoor moest gio altijd gehandicapt aan de start verschijnen en wat er toen nog bij kwam was dat berghuis en jorgenson liever werden getransfereerd wat toen is tegengehouden (misschien zelfs meerdere malen) als ik het me goed herinner. Dat zal ook niet hebben gezorgd voor een betere teamsfeer en prestaties (wat wel giovanni valt aan te rekenen). Die berghuis kan volgens echt een kankerlaaier zijn. Hij heeft zijn onvrede om wat dan ook wel vaker geventileerd via handgemeen en belachelijke slidings tijdens de trainingen.

Ik ben het wel eens dat kuijt nog niet hoofdtrainer mag worden, laat trainers zichzelf eerst eens bewijzen elders. In ieders geval heeft frazer laten zien dat hij een middelmatig team prijzen kan laten pakken. Zolang bergkamp maar assistent is vind ik alles prima.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_184327066
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 19:37 schreef fetX het volgende:

[..]

Fascinerend wel dat Van Geel het goed vindt gaan bij Feyenoord omdat er veel contractspelers zijn.
Oh.
pi_184327234
quote:
Als trainer van Feyenoord wist Giovanni van Bronckhorst dat hij ooit op het punt zou komen van stoppen of doorgaan. Dat moment is nu aangebroken. Gio over vier jaar Feyenoord, successen, kritiek en toch óók over zijn toekomst. ‘Ik begrijp de discussie over mijn positie. Het is echt niet zo dat ik denk dat ik lekker in een zetel zit en onaantastbaar ben.’

Kritiek I
‘Ik kan er maar niet aan wennen, al die verhalen over mij in de media. Het blijft toch raar als je zo vaak in het nieuws komt. Kijk, ík kan er wel mee omgaan, maar da’s iets anders. Eerst als speler en nu in mijn rol als trainer ben je altijd nieuws in goede en slechte tijden, alleen vond ik het afgelopen week wel heel veel. Zoiets doet toch wat met je, zeker in een periode dat je veel met familie bent. Zij lezen en horen ook alles wat er over mij wordt gezegd en geschreven en daar moeten we met z’n allen mee omgaan. Daarover praten we, maar het is en blijft wel iets dat we er door mijn werk gratis en voor niks bij krijgen.’
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184327526
Wat is de laatste jonge speler (23 of jonger) die Feyenoord gekocht heeft en waar een beetje behoorlijk winst op gemaakt is?

Kan zo snel niet eens iemand bedenken weet je dat.
blablablabla
pi_184327629
quote:
9s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:52 schreef Elan het volgende:
Wat is de laatste jonge speler (23 of jonger) die Feyenoord gekocht heeft en waar een beetje behoorlijk winst op gemaakt is?

Kan zo snel niet eens iemand bedenken weet je dat.
Kuyt?

Cirkeltje rond
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184327651
Misschien Janmaat nog

Dan houdt het wel op
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184327705
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Kuyt?

Cirkeltje rond
Ja is verdomme nog zo ook _O-
blablablabla
  donderdag 10 januari 2019 @ 22:02:22 #24
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_184327718
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:09 schreef Caland het volgende:

[..]

Huh, het was precies andersom.

Tweede seizoenshelft kankerde het helemaal in elkaar.
Het begin was ook slecht. Het was vooral van oktober tot maart dat het lekker liep
pi_184328153
Die teksten van Van Geel, dan vraag je bijna om ontslag.

Ja goed hoor dat alle middelmaat jaren vastligt (tegen teveel salaris)
Prima elftal hoor, vooral de RB positie, niets halen joh.
En ja bij goede spelers betaal je de hoofdprijs, gelukkig hebben we die niet gehaald.
  donderdag 10 januari 2019 @ 22:33:47 #26
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184328483
quote:
10s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Fascinerend wel dat Van Geel het goed vindt gaan bij Feyenoord omdat er veel contractspelers zijn.
Het manco van Feyenoord. Een groot aantal binnen Feyenoord vindt dat het allemaal wel lekker gaat zo. Gelukkig schijnt Troost daar anders over te denken, maar het is de vraag wat en of hij iets voor elkaar kan krijgen.
pi_184328512
Pelle is ook aardig winst op gemaakt :). Geelgod.
pi_184328530
Ja goed gescout van Martin.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 00:51:29 #29
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184330816
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:09 schreef Caland het volgende:

[..]

Huh, het was precies andersom.

Tweede seizoenshelft kankerde het helemaal in elkaar.
Dat zeg ik toch ook? Het begin was vreselijk (5 punten uit 5 duels en die wanvertoning tegen Zorya), vervolgens speelden ze compleet uit het niets Ajax van de mat (en verloren ze met 0-1) en eventjes later ging het lopen. In de maanden daarna verloor Feyenoord slechts twee keer, bij Rijeka en die bizarre 4-3 bij PSV, maar in die periode speelde Feyenoord - vind ik nog altijd - het beste positiespel wat ik ze sinds ik een seizoenskaart heb zien spelen. Die pot tegen Sevilla was pure klasse, en dat met Kazimmers in je basis.

Tweede seizoenshelft begon wel oke (3-1 winst tegen Twente en 0-0 tegen Ajax met goed voetbal), toen kwam dat Chery-gebeuren en Rutten wilde toen niet verlengen, en die periode tiefte alles uit elkaar. Alhoewel er nog een paar aardige potjes tussen zaten, zoals Roma-uit, PSV-thuis en AZ-uit. Na die 1-4 winst bij AZ ging het echt mis, en uit de laatste 5 duels haalde Feyenoord maar liefst 2 punten. Niemand was ook nog fit op het einde. De 0-1 thuisnederlaag tegen Go Ahead toen is misschien wel de slechtste thuiswedstrijd die ik Feyenoord de afgelopen 10 jaar heb zien spelen.
Makkelijk tweede.
pi_184331647
quote:
9s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:52 schreef Elan het volgende:
Wat is de laatste jonge speler (23 of jonger) die Feyenoord gekocht heeft en waar een beetje behoorlijk winst op gemaakt is?

Kan zo snel niet eens iemand bedenken weet je dat.
Jonge spelers moeten alleen van Varkenoord komen

En daar is zat winst op gemaakt de laatste 10 jaar
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 11 januari 2019 @ 08:16:31 #31
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184332579
quote:
9s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:52 schreef Elan het volgende:
Wat is de laatste jonge speler (23 of jonger) die Feyenoord gekocht heeft en waar een beetje behoorlijk winst op gemaakt is?

Kan zo snel niet eens iemand bedenken weet je dat.
Janmaat. Maar dat is het ook.
Makkelijk tweede.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 10:00:28 #32
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_184333812
Tapia gaat waarschijnlijk het seizoen afmaken bij Willem II
pi_184334219
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 10:00 schreef hhh38 het volgende:
Tapia gaat waarschijnlijk het seizoen afmaken bij Willem II
Het beleid van Feyenoord. :')
Van alles is weer waardeloos.
  Moderator vrijdag 11 januari 2019 @ 10:29:55 #34
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_184334241
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 10:28 schreef Oldground het volgende:

[..]

Het beleid van Feyenoord. :')
Zouden ze nog een vervanger gaan halen voor de vervanger van Vilhena?
pi_184334302
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 10:29 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Zouden ze nog een vervanger gaan halen voor de vervanger van Vilhena?
Clasie speelt toch eigenlijk op de plek van Tapia?

Deze zomer gaat Clasie terug naar Engeland en Van Persie stopt. Daarnaast is de kans groot dat Vilhena een transfer gaat maken, evenals Tapia die nog een contract tot 2020 heeft.

Dan houden alleen Ayoub en Toornstra over. Niveau FC Utrecht.
Van alles is weer waardeloos.
  Moderator vrijdag 11 januari 2019 @ 10:36:56 #36
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_184334317
quote:
Feyenoord - Dortmund LIVE op FOX Sports
Vandaag oefent Feyenoord in het Spaanse Marbella tegen de koploper van de Bundesliga: Borussia Dortmund. Deze wedstrijd is vanaf 17.00 uur LIVE te zien op FOX Sports 1.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 10:37:47 #37
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_184334332
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 10:36 schreef Oldground het volgende:

[..]

Clasie speelt toch eigenlijk op de plek van Tapia?

Deze zomer gaat Clasie terug naar Engeland en Van Persie stopt. Daarnaast is de kans groot dat Vilhena een transfer gaat maken, evenals Tapia die nog een contract tot 2020 heeft.

Dan houden alleen Ayoub en Toornstra over. Niveau FC Utrecht.
El Bouchataoui, Burger en Kökcü allemaal in de basis _O_
  vrijdag 11 januari 2019 @ 10:41:24 #38
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184334383
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 10:36 schreef Oldground het volgende:

[..]

Clasie speelt toch eigenlijk op de plek van Tapia?

Deze zomer gaat Clasie terug naar Engeland en Van Persie stopt. Daarnaast is de kans groot dat Vilhena een transfer gaat maken, evenals Tapia die nog een contract tot 2020 heeft.

Dan houden alleen Ayoub en Toornstra over. Niveau FC Utrecht.
Ik hoop het, verversen van de selectie is broodhard nodig. Gelukkig hebben we Kokcu als creatieve middenvelder (en mooij als backup). Ayoub kan de plek van vilhena overnemen, daar is hij ook voor gehaald denk ik wat ook verfrissend zal werken. Gewoon eerst in eigen stal kijken.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_184334432
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 05:43 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Jonge spelers moeten alleen van Varkenoord komen

En daar is zat winst op gemaakt de laatste 10 jaar
Dat "zat winst" valt te bezien Klaas.

Ajax haalt waarschijnlijk meer uit de transfer van alleen De Ligt dan wij de afgelopen 10 jaar aan totale winst hebben gemaakt.

Wat op zich niet uitmaakt als je daarnaast maar een fatsoenlijk aankoopbeleid zou hebben.

Opbrengst uit de jeugd: matig
Doorverkoop van transfers: dramatisch
blablablabla
pi_184334559
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 10:37 schreef hhh38 het volgende:

[..]

El Bouchataoui, Burger en Kökcü allemaal in de basis _O_
De jeugd heeft de toekomst! :)

El Bouchataoui is geblesseerd momenteel? Er niet bij in Marbella namelijk.
Van alles is weer waardeloos.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 11 januari 2019 @ 11:02:22 #41
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_184334666
Wat is er toch met die Toure ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_184334690
quote:
Feyenoord en Willem II zijn in gesprek over een verhuur van Renato Tapia aan de Tilburgers. De Peruviaanse middenvelder wil speeltijd opdoen met het oog op het toernooi om de Copa América van komende zomer.

Trainer Giovanni van Bronckhorst liet donderdag al weten dat de kans groot is dat Tapia op korte termijn zal vertrekken. Het Koning Willem II Stadion is dus waarschijnlijk de (tijdelijke) bestemming van de 23-jarige WK-ganger, die dit seizoen nauwelijks aan spelen toekomt bij Feyenoord. Halverwege staat de teller op vier optredens in de Eredivisie, waarvan twee korte invalbeurten.

Het verblijf van Tapia in De Kuip is sinds hij in januari 2016 overkwam van FC Twente sowieso nog geen onverdeeld succes. Alleen vorig seizoen kwam de 34-voudig international van Peru, waar hij in de nationale ploeg al jaren een vaste waarde is, regelmatig in actie. Tapia profiteerde toen van het feit dat de spoeling achterin wel erg dun werd en speelde in totaal 22 officiële duels.

'Tonny Vilhena kan best weleens aan zijn laatste weken bij Feyenoord bezig zijn'

Volg de tweede helft van het seizoen voor de helft van de prijs. Lees 6 maanden VI PRO of het weekblad (inclusief toegang tot VI PRO) met 50% procent korting!
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184334721
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 10:44 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat "zat winst" valt te bezien Klaas.

Ajax haalt waarschijnlijk meer uit de transfer van alleen De Ligt dan wij de afgelopen 10 jaar aan totale winst hebben gemaakt.

Wat op zich niet uitmaakt als je daarnaast maar een fatsoenlijk aankoopbeleid zou hebben.

Opbrengst uit de jeugd: matig
Doorverkoop van transfers: dramatisch
Wat interreseert mij nou hoeveel ajax voor die spelers krijgt

al die clubs betalen teveel aan falende spelers

Terug naar Feyenoord

Al die transfers van die spelers van Varkenoord hebben de club gered.....

Maar dat is nog steeds niet in dat hooffje van jou doordrongen....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 11 januari 2019 @ 11:20:44 #44
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_184334909
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 11:06 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Wat interreseert mij nou hoeveel ajax voor die spelers krijgt

al die clubs betalen teveel aan falende spelers

Terug naar Feyenoord

Al die transfers van die spelers van Varkenoord hebben de club gered.....

Maar dat is nog steeds niet in dat hooffje van jou doordrongen....
Je moet je wel vergelijken met PSV en Ajax als je daar nog bij aan wil haken. Waar wij onze basisspelers voor verkopen dat vangt Ajax voor hun afdankertjes.

Je kan niet echt beleid maken op meer geld vangen voor jeugd. Wel het algemene niveau van de jeugdopleiding en de selectie omhoog krikken en hopen dat daardoor ook de waarde van jeugdspelers stijgt.

Waar veel meer winst te pakken valt is het aankoopbeleid. Wanneer gaan wij eens spelers voor 3-8 miljoen kopen en ze voor meer dan 15 miljoen verkopen? Dat lukt niet als je een Toornstra of Botteghin koopt, daarvoor moet je goed scouten op talentvolle spelers in het buitenland. En misschien dat van de 10 spelers die je haalt er een paar falen en een paar miljoen verlies opleveren, maar dat wordt als het goed is ruimschoots goedgemaakt door de spelers die wél slagen.
pi_184335054
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 11:20 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Je moet je wel vergelijken met PSV en Ajax als je daar nog bij aan wil haken. Waar wij onze basisspelers voor verkopen dat vangt Ajax voor hun afdankertjes.

Je kan niet echt beleid maken op meer geld vangen voor jeugd. Wel het algemene niveau van de jeugdopleiding en de selectie omhoog krikken en hopen dat daardoor ook de waarde van jeugdspelers stijgt.

Waar veel meer winst te pakken valt is het aankoopbeleid. Wanneer gaan wij eens spelers voor 3-8 miljoen kopen en ze voor meer dan 15 miljoen verkopen? Dat lukt niet als je een Toornstra of Botteghin koopt, daarvoor moet je goed scouten op talentvolle spelers in het buitenland. En misschien dat van de 10 spelers die je haalt er een paar falen en een paar miljoen verlies opleveren, maar dat wordt als het goed is ruimschoots goedgemaakt door de spelers die wél slagen.
Feyenoord heeft een bepaalde salarisplafond die heel wat lager ligt dan in eindhoven en 020. Dat betekent gewoon dat de transferwaardes gewoon lager liggen dan bij die andere clubs.

Feyenoord is ook gewoon ook een club die alltijd geld nodig heeft. En dat weten andere clubs ook.

En zo krijg je dus ook een markt mechanisme dat Feyenoord nooit zulke eisen kan gaan stellen als 020 die toch geld zat hebben. Dus als er belangstelling is voor spelers weten clubs al dat ze niet al te hoog hoeven te gaan zitten. om Feyenoord over te halen om te verkopen.

Het is een marktmechanisme.......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 11 januari 2019 @ 11:32:14 #46
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_184335112
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 11:29 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Feyenoord heeft een bepaalde salarisplafond die heel wat lager ligt dan in eindhoven en 020. Dat betekent gewoon dat de transferwaardes gewoon lager liggen dan bij die andere clubs.

Feyenoord is ook gewoon ook een club die alltijd geld nodig heeft. En dat weten andere clubs ook.

En zo krijg je dus ook een markt mechanisme dat Feyenoord nooit zulke eisen kan gaan stellen als 020 die toch geld zat hebben. Dus als er belangstelling is voor spelers weten clubs al dat ze niet al te hoog hoeven te gaan zitten. om Feyenoord over te halen om te verkopen.

Het is een marktmechanisme.......
Dus moeten we zorgen dat we niet per se hoeven te verkopen.
pi_184335262
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 11:32 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dus moeten we zorgen dat we niet per se hoeven te verkopen.
Op dit moment hebben ze 35 miljoen EV gereserveerd voor het stadion die je normaal gesproken voor transfers had kunnen gebruiken.

Dus dat betekent gewoon dat de komende jaren alles wat enigszins talent heeft bijna gratis te deur uit kan om maar geld binnen te halen.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184335337
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 11:06 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Wat interreseert mij nou hoeveel ajax voor die spelers krijgt

al die clubs betalen teveel aan falende spelers

Terug naar Feyenoord

Al die transfers van die spelers van Varkenoord hebben de club gered.....

Maar dat is nog steeds niet in dat hooffje van jou doordrongen....
Dat is alweer ff geleden Klaas.

Dat die schulden er destijds mee zijn afgelost is top maar momenteel breken er amper spelers door uit de jeugd.
Dan zal het nu wel weer tijd worden voor je dagelijkse plaatje van Gio omringt door "prijzen" maar de toekomst ziet er niet goed uit als je begroting straks structureel enorm achterblijft op de andere spelers uit de top 3.

Er al jaren iets doorgebroken of aangekocht wat grootkapitaal vertegenwoordigd.
Terwijl de transfermarkt aan de andere kant compleet op hol geslagen is. Waar door anticiperen en koopjes scoren als Berghuis en Jorgensen in de toekomst ook alleen maar lastiger zal gaan worden.

Je kunt wel blijven wegkijken voor de feiten maar wat resteert is straks pure armoede.
blablablabla
pi_184336486
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 11:44 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat is alweer ff geleden Klaas.

Dat die schulden er destijds mee zijn afgelost is top maar momenteel breken er amper spelers door uit de jeugd.
Dan zal het nu wel weer tijd worden voor je dagelijkse plaatje van Gio omringt door "prijzen" maar de toekomst ziet er niet goed uit als je begroting straks structureel enorm achterblijft op de andere spelers uit de top 3.

Er al jaren iets doorgebroken of aangekocht wat grootkapitaal vertegenwoordigd.
Terwijl de transfermarkt aan de andere kant compleet op hol geslagen is. Waar door anticiperen en koopjes scoren als Berghuis en Jorgensen in de toekomst ook alleen maar lastiger zal gaan worden.

Je kunt wel blijven wegkijken voor de feiten maar wat resteert is straks pure armoede.
Je bent de realiteit kwijt.

Feyenoord zit in een positie zoals 80-90% van alle clubs in europa zitten.

Er zijn in europa niet zoveel clubs die met geld kunnen smijten of veel geld voor hun spelers krijgen.

Je wil het allemaal mooier maken dan het is. Feyenoord is Feyenoord zoals het al 100 jaar is. En daar zie ik geen verandering in komen. Daarom is het ook een volksclub.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 11 januari 2019 @ 12:46:39 #50
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184336618
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 11:29 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Feyenoord heeft een bepaalde salarisplafond die heel wat lager ligt dan in eindhoven en 020. Dat betekent gewoon dat de transferwaardes gewoon lager liggen dan bij die andere clubs.

Feyenoord is ook gewoon ook een club die alltijd geld nodig heeft. En dat weten andere clubs ook.

En zo krijg je dus ook een markt mechanisme dat Feyenoord nooit zulke eisen kan gaan stellen als 020 die toch geld zat hebben. Dus als er belangstelling is voor spelers weten clubs al dat ze niet al te hoog hoeven te gaan zitten. om Feyenoord over te halen om te verkopen.

Het is een marktmechanisme.......
Mijn gevoel zegt hetzelfde klaas maar de essentie is dat mijn verstand zegt van niet. Het is helemaal niet logisch zelfs. Het is echt een vorm van zelfstigma, kalimerogedrag en onwenselijk.

Feyenoorders leven nog in het verleden terwijl Overmars, Ajax en in mindere zin PSV leven in het heden, dat is het verschil. Sint Juste wegdoen voor 10 miljoen is in de huidige voetbalmarkt kan je voetbalclub-depressie te noemen. We weten dat je minimaal 5 miljoen moet betalen als feyenoord zijnde voor een nieuwe back of verdediger, waarvan je niet eens weet of deze speler het aankan in rotterdam. Die 10 miljoen prijs waarin 75% van de users op fok het in kan vinden is een vorm van zelfstigma en zelfmoord. Jullie hebben allemaal kalimerosyndroom. Een sint Juste zou na een goed seizoen 19 miljoen minimaal moeten opleveren in het huidige voetbalklimaat. Punt uit.

De kakkerlakken moeten leren om over hun eigen schaduw heen te stappen. Heel de opvatting die in rotterdam heerst is een opvatting uit 1990.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_184336923
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 12:40 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Je bent de realiteit kwijt.

Feyenoord zit in een positie zoals 80-90% van alle clubs in europa zitten.

Er zijn in europa niet zoveel clubs die met geld kunnen smijten of veel geld voor hun spelers krijgen.

Je wil het allemaal mooier maken dan het is. Feyenoord is Feyenoord zoals het al 100 jaar is. En daar zie ik geen verandering in komen. Daarom is het ook een volksclub.
Juist omdat men er intern ook zo over denkt kom je geen stap verder en blijft Feyenoord inderdaad Feyenoord. De onbetwiste nummer drie uit de eredivisie.
Je hoeft niet meteen met geld te smijten of structureel krankzinnige bedragen ontvangen om leuk mee te kunnen doen in Nederland.

Het is toch belachelijk dat een marginale club als AZ al jaren netto meer overhouden aan transfers dan Feyenoord? Ajax is extreem op het moment maar een gezonde financiële situatie als bij PSV moet met goed beleid gewoon te realiseren zijn. Primair omdat je in potentie gewoon een grotere club bent qua achterban en sponsors.
blablablabla
pi_184339123
Van alles is weer waardeloos.
pi_184339744
Ambitie is een vies woord voor deze mensen.

Lekker weer trouwens :7
blablablabla
pi_184339900
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 13:04 schreef Elan het volgende:

[..]

Juist omdat men er intern ook zo over denkt kom je geen stap verder en blijft Feyenoord inderdaad Feyenoord. De onbetwiste nummer drie uit de eredivisie.
Je hoeft niet meteen met geld te smijten of structureel krankzinnige bedragen ontvangen om leuk mee te kunnen doen in Nederland.

Het is toch belachelijk dat een marginale club als AZ al jaren netto meer overhouden aan transfers dan Feyenoord? Ajax is extreem op het moment maar een gezonde financiële situatie als bij PSV moet met goed beleid gewoon te realiseren zijn. Primair omdat je in potentie gewoon een grotere club bent qua achterban en sponsors.
Bij Ajax is dat echt niet extreem 'op dit moment'. Die zijn financieel nu een bepaalde weg ingeslagen waar andere clubs pas over een x-aantal jaar heengaan. Als je kijkt dat een spelertje als Neres al voor 45 mil weg kan :') De Jong en de Ligt snap ik wel, uitzonderlijke talenten. Maar Neres is echt geen wereldspeler ofzo.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 15:31:38 #55
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184339910
quote:
Man man man. Kortzichtig slap gelul zeg. Tering.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 15:43:05 #56
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184340061
Kan iemand die man alsjeblieft vandaag nog ontslaan? :r
pi_184340269
Het ziet er niet naar uit dat we op korte termijn van die dwaas verlost raken.

[ Bericht 17% gewijzigd door Maastoren op 11-01-2019 16:00:40 ]
  Moderator vrijdag 11 januari 2019 @ 16:13:21 #58
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_184340680
quote:
Alle hoop is gericht op Sjaak Troost om deze engnek eruit te werken.
pi_184340950
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 15:30 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Bij Ajax is dat echt niet extreem 'op dit moment'. Die zijn financieel nu een bepaalde weg ingeslagen waar andere clubs pas over een x-aantal jaar heengaan. Als je kijkt dat een spelertje als Neres al voor 45 mil weg kan :') De Jong en de Ligt snap ik wel, uitzonderlijke talenten. Maar Neres is echt geen wereldspeler ofzo.
Dat alles zo samenvalt, de hype de talenten en het financiële aspect is niet iets waar Feyenoord (of PSV for that matter) ooit ook maar aan zullen gaan tippen of naar toe kunnen werken hoor :D.
Dat is echt een unieke situatie waar men het over 25 jaar nog over zal gaan hebben zowel intern als extern. Gewoon heel erg bizar.

Maar goed zoals PSV in grote en Feyenoord in veel mindere mate al jaren bewezen hebben wil de rijkste zijn helemaal niet zeggen dat je ook structureel maar kampioen hoeft te worden in de eredivisie. In die zin valt er dus nog genoeg te winnen voor Van Geel.
Probleem is dat die het allemaal wel best vind of zo.
blablablabla
pi_184341051


Je moet er maar zin in hebben
  vrijdag 11 januari 2019 @ 16:30:14 #61
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_184341055
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 15:30 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Bij Ajax is dat echt niet extreem 'op dit moment'. Die zijn financieel nu een bepaalde weg ingeslagen waar andere clubs pas over een x-aantal jaar heengaan. Als je kijkt dat een spelertje als Neres al voor 45 mil weg kan :') De Jong en de Ligt snap ik wel, uitzonderlijke talenten. Maar Neres is echt geen wereldspeler ofzo.
Neres gaat niet weg. Ze kunnen die 43 miljoen gewoon wegwuiven.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_184341098
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 16:30 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

Je moet er maar zin in hebben
Beide aardig in de sterkste opstellingen.
blablablabla
pi_184341122
Dit is de kampioenswedstrijd.
pi_184341189
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 16:30 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

Je moet er maar zin in hebben
Tonny Trindade
Nait Soezn Moar Broezn
  vrijdag 11 januari 2019 @ 16:49:20 #65
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_184341500
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 16:32 schreef Elan het volgende:

[..]

Beide aardig in de sterkste opstellingen.
Dortmund wel een half B-team hoor, maar nog steeds erg goed.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 17:08:24 #66
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184341908
Lol dat balverlies achterin.

Mooi dat ze weer eens spelen tegen een betere club, die tenminste de boel achterin opjaagt. In de Eredivisie gebeurt dat veel te weinig, terwijl PSV en Ajax gewoon gewend zijn aan een tempootje hoger schakelen
Makkelijk tweede.
pi_184341949
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_184341984
quote:
Lekker voor die FOX Sports abonnees. })
  vrijdag 11 januari 2019 @ 17:19:30 #69
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184342083
Onze verdediging komt echt tekort op dit niveau, maar niet alle spelers. Ondanks dat Feyenoord de mindere ploeg is is het wel leuker om hier naar te kijken dan driekwart van de Eredivisiewedstrijden.
Makkelijk tweede.
pi_184342104
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 17:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Onze verdediging komt echt tekort op dit niveau, maar niet alle spelers. Ondanks dat Feyenoord de mindere ploeg is is het wel leuker om hier naar te kijken dan driekwart van de Eredivisiewedstrijden.
Feyenoord heeft CL Finale nog in de benen.
pi_184342299
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Veel te laat natuurlijk. Compleet debiel om daar zo lang mee te wachten, de laatste keer dat dat gebeurde was met Rutten en dat liep ook compleet verkeerd af. Lekker nog een maand dat gezeik in elk interview _O_

Alleen hierom al zouden er koppen moeten rollen in de directie.
Maarja, als ze het te vroeg doen is het ook niet goed. Kijk naar Van Marwijk. Toen die wist dat hij na het seizoen bondscoach van het Nederlands elftal, werd de rest van het seizoen een flop met Feyenoord
pi_184342315
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 17:33 schreef Max23 het volgende:

[..]

Maarja, als ze het te vroeg doen is het ook niet goed. Kijk naar Van Marwijk. Toen die wist dat hij na het seizoen bondscoach van het Nederlands elftal, werd de rest van het seizoen een flop met Feyenoord
Dat is ook weer waar ja.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 11 januari 2019 @ 17:38:08 #73
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_184342382
Haha Toornstra
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_184342911
van beek :D :D :') :')
pi_184342915
Haha, die verdediger kan er niks van.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 18:13:07 #76
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184342931
Onze verdediging is zo ontzettend zwak _O-
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 11 januari 2019 @ 18:17:31 #77
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_184342986
mooie kopbal van Sven
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 18:29:18 #78
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_184343192
In ander nieuws, Fran Sol schijnt naar Dynamo Kiev te gaan, dus die typische Geel-aankoop is niet meer aan de orde.
pi_184343218
Mulder?
Van alles is weer waardeloos.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 11 januari 2019 @ 18:31:20 #80
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_184343239
We hebben Mulder weer in goal
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 20:14:05 #81
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184345603
quote:
Trainer Giovanni van Bronckhorst is tevreden over hoe zijn ploeg voor de dag kwam tegen Borussia Dortmund, de koploper uit de Bundesliga. Hij zag echter ook verbeterpunten, zo vertelt hij aan Feyenoord TV.

"Hoe wij Dortmund de eerste grote kans geven, hoe de eerste goal valt. Dat zijn leermomenten voor ons", aldus Van Bronckhorst. "Maar ik heb ook goede momenten gezien aan de bal. We hebben een aantal grote kansen gecreëerd om te scoren. Ik heb in deze wedstrijd veel positieve dingen gezien."

Daarbij heeft Van Bronckhorst het ook over de fitheid van zijn selectie. "We hebben een goede trainingsweek gemaakt en nu, de laatste dagen van het trainingskamp, spelen we de wedstrijden. Ik ben blij dat jongens vandaag de negentig minuten konden volmaken. Morgen komt de volgende groep."
Het gaat gewoon hartstikke goed :)
  vrijdag 11 januari 2019 @ 20:20:18 #82
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_184345769
Begin wel een beetje Van Bronckhorst-moe te worden.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_184346481
Weer verloren maar tegen een goede tegenstander?

Ik snap Gio wel, dit is gewoon een leuke ploeg maar niet beter dan PSV of Ajax en Gio maakt niks beter of slechter hij is zijn materiaal.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 20:48:14 #84
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184346567
Gewoon om jullie te sarren stel ik voor dat hij 7 jaar bijtekent!
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  vrijdag 11 januari 2019 @ 20:55:29 #85
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184346799
Leermomenten is het nieuwe lichtpuntjes.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 11 januari 2019 @ 21:05:52 #86
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184347108
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 20:20 schreef PIETR het volgende:
Begin wel een beetje Van Bronckhorst-moe te worden.
Welk weldenkend mens niet ;(
pi_184348407
Ze hebben al 4 jaar leermomentjes, zakken elke keer voor elk examen.
pi_184348435
Ik zou voor Steijn Kuyt gaan. Eenhoorn als Td en van Persie u19.
pi_184348622
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 20:44 schreef Duveldrinker het volgende:
Weer verloren maar tegen een goede tegenstander?

Ik snap Gio wel, dit is gewoon een leuke ploeg maar niet beter dan PSV of Ajax en Gio maakt niks beter of slechter hij is zijn materiaal.
Alsof Dortmund zich ook maar één seconde in Feyenoord heeft verdiept. Om het ech'ie laten die Feyenoord echt niet zomaar de bal rond spelen.
Van alles is weer waardeloos.
pi_184348654
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 22:14 schreef Oldground het volgende:

[..]

Alsof Dortmund zich ook maar 1 seconde in Feyenoord heeft verdiept. Om het ech'ie laten die Feyenoord echt niet zomaar de bal rond spelen.
Ja dus , Feyenoord is een Nederlandse suptopper. Dortmund is 23x beter
pi_184349818
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 22:15 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ja dus , Feyenoord is een Nederlandse suptopper. Dortmund is 23x beter
Ik dacht even dat je waarde hechtte aan deze wedstrijd omdat het 'maar' 2-1 is geworden.
Van alles is weer waardeloos.
pi_184354617
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 22:04 schreef Duveldrinker het volgende:
Eenhoorn als Td
Hahaha, dan krijgen we honkballers.
pi_184356912
Opstelling Feyenoord: Vermeer; Nieuwkoop, Botteghin, Geertruida, Haps; Tapia, Kokcu, Ayoub; Sinisterra, Van Persie, El Hankouri.

VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 12 januari 2019 @ 11:56:50 #94
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184357163
Deed Geertruida het aardig ?

Goed dat Haps weer fit is, met Haps en evt Karsdorp krijg je wat minder goals tegen
pi_184357173
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 12:08 schreef macca728 het volgende:
Deed Geertruida het aardig ?

Goed dat Haps weer fit is, met Haps en evt Karsdorp krijg je wat minder goals tegen
Geertruida speelt nu
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184357183
2-0 trouwens, dat Karlsruhe kan er niet heel veel van.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 12 januari 2019 @ 12:09:41 #98
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184357185
2-0. We worden kampioen.
pi_184357248
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 12:09 schreef Caland het volgende:
2-0 trouwens, dat Karlsruhe kan er niet heel veel van.
Wij ook niet, dus dat gaat nog spannend worden.
  zaterdag 12 januari 2019 @ 12:21:38 #100
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184357382
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 12:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Wij ook niet, dus dat gaat nog spannend worden.
Daar heb je het al. 2-1.
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 12:24:58 #101
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_184357444
3-1

KAMPIOENUH
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 12 januari 2019 @ 12:26:33 #102
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184357470
Nieuwkoop kan er zo ongelooflijk weinig van.
  zaterdag 12 januari 2019 @ 12:40:13 #103
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_184357636
Ho nvm
  zaterdag 12 januari 2019 @ 12:45:08 #104
263417 Keyos
Like a Boss
pi_184357703
Geertruida.....
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  zaterdag 12 januari 2019 @ 13:30:38 #105
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184358402
Zo. Blessuretje erbij.
  zaterdag 12 januari 2019 @ 13:40:43 #106
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184358567
Tandeloos met Sinisterra, El Hankouri en Vente
  zaterdag 12 januari 2019 @ 13:49:29 #107
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_184358685
Tijd voor de interviews waarin ze tevreden spreken over "het goede gevoel" waarmee ze het trainingskamp afsluiten
  zaterdag 12 januari 2019 @ 13:51:32 #108
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184358724
Trieste tweede helft. Vente, Sinisterra, Ayoub, Nieuwkoop, Tapia...het is niet veel.
  zaterdag 12 januari 2019 @ 17:23:51 #109
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184362279
Als de jeugd niet goed genoeg is (al betwijfel ik dat ten zeerste), misschien is die Wesley Hoedt wel wat. Alleen jammer dat ook hij van az komt. Wel een lange gozer met 1,88cm. Staat op VI dat hij weg mag bij Southhampton.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_184362571
Hoedt zou echt prima zijn, ook een linkspoot kan Scharie met pensioen.
Juste en Hoedt centraal is niet verkeerd. Haps links en een goede rechtsback halen. Dan heb je meer mogelijkheden dan dit seizoen.
pi_184362579
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:23 schreef govie het volgende:
Als de jeugd niet goed genoeg is (al betwijfel ik dat ten zeerste), misschien is die Wesley Hoedt wel wat. Alleen jammer dat ook hij van az komt. Wel een lange gozer met 1,88cm. Staat op VI dat hij weg mag bij Southhampton.

hoe wil je die betalen
pi_184362890
Vilhena verkopen ?
pi_184363301
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 18:01 schreef macca728 het volgende:
Vilhena verkopen ?
Berghuis zie ik ook nog wel een transfer maken. Defensief is Feyenoord te kwetsbaar je moet die eerst dichttimmeren met een solide defensie. Voorin meer snelheid halen. Net als onder Koeman met snelle vleugelspelers.
  zaterdag 12 januari 2019 @ 18:58:47 #114
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184363852
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:41 schreef Adames het volgende:

[..]

hoe wil je die betalen
Kans is aannemelijk dat je hem kan huren met optie tot koop. Zo kan je het een half jaar proberen waarna je afscheid neemt van vilhena/jorgenson/berghuis. Ze hebben hem gekocht voor 17 miljoen, dus wss kan je hem scoopen voor 7 miljoen. Koopje.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_184365592
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 18:58 schreef govie het volgende:

[..]

Kans is aannemelijk dat je hem kan huren met optie tot koop. Zo kan je het een half jaar proberen waarna je afscheid neemt van vilhena/jorgenson/berghuis. Ze hebben hem gekocht voor 17 miljoen, dus wss kan je hem scoopen voor 7 miljoen. Koopje.
Nu nog iets doen aan zijn salaris van ruim 3 miljoen doen en je kunt er voor gaan inderdaad.
  zaterdag 12 januari 2019 @ 20:45:49 #116
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184365670
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 20:42 schreef Adames het volgende:

[..]

Nu nog iets doen aan zijn salaris van ruim 3 miljoen doen en je kunt er voor gaan inderdaad.
Berghuis kwam toch ook, clasie is er ook weer en we hebben wel vaker uit de pm gehuurd. Het is niet alsof het niet mogelijk is. Die jongen wil ook graag champions league spelen denk ik en de kans daarop is het grootste voor hem bij feyenoord.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zaterdag 12 januari 2019 @ 21:19:59 #117
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184366425
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 20:45 schreef govie het volgende:

[..]

Berghuis kwam toch ook, clasie is er ook weer en we hebben wel vaker uit de pm gehuurd. Het is niet alsof het niet mogelijk is. Die jongen wil ook graag champions league spelen denk ik en de kans daarop is het grootste voor hem bij feyenoord.
Toch zeker zo’n 5% kans inderdaad.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184373181
Net zo veel ambitie als Martin hoor ik al.....
  zondag 13 januari 2019 @ 10:12:39 #119
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_184373376
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 20:45 schreef govie het volgende:

[..]

Die jongen wil ook graag champions league spelen denk ik en de kans daarop is het grootste voor hem bij feyenoord.
Ongelooflijk dit
pi_184374007
De kans is bij Feyenoord wel groter dan bij Southampton :)
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 13 januari 2019 @ 11:51:33 #121
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_184374822
Diks terug _O-


Wie moet St. Juste vervangen bij Feyenoord? Volgens de Italiaanse journalist Alfredo Pedullà heeft Feyenoord interesse in Kevin Diks. Ook het medium Viola News zegt dat Feyenoord dingt om de handtekening van Diks, die nooit is doorgebroken bij Fiorentina. Feyenoord is niet de enige geïnteresseerde club in Diks, sterker nog Standard Luik lijkt de speler nu al te willen halen, terwijl Feyenoord Diks slechts overweegt als een rechtsback vertrekt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_184375254
Nou je hoeft niet te wachten, Nieuwkoop is niets en StJuste is een CV.

Maar verrassend weer.
pi_184375894
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 16:25 schreef Elan het volgende:

[..]

Probleem is dat die het allemaal wel best vind of zo.
Hij vindt vooral zijn salaris wel best en wil dat zo lang mogelijk blijven vangen.
Verder heb ik het interview niet gezien maar hij zal het wel weer over de vijf behaalde prijzen hebben gehad. Ik vind het altijd een beetje genant als de JC schaal als prijs wordt gerekend
  zondag 13 januari 2019 @ 12:57:17 #124
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_184376103
Feyenoord :')
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_184376232
Ik mag toch hopen dat dat een onzin-gerucht is.
Als Diks terugkomt. mag Van Geel ECHT per direct opkankeren, dan is het klaar.
  zondag 13 januari 2019 @ 13:16:32 #127
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_184376516
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 13:03 schreef Roland010 het volgende:
Ik mag toch hopen dat dat een onzin-gerucht is.
Als Diks terugkomt. mag Van Geel ECHT per direct opkankeren, dan is het klaar.
Karsdorp is echt een versterking, maar Diks is van hetzelfde niveau als Nieuwkoop. Niet goed genoeg dus.

Er moet toch wel ergens in Denemarken, Zweden, Belgie of op het tweede niveau in Duitsland of Frankrijk een backje rondlopen die bij Feyenoord mee kan?
Niets is sterker dan dat ene woord
  zondag 13 januari 2019 @ 13:48:51 #128
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184377108
Ik ga maar even hopen dat het slechts een gerucht is.

(en stilletjes in een hoekje huilen als dat niet zo is)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184377445
In Nederland lopen ook wel betere backs rond.
pi_184377466
Die teksten van Van Geel ook, veel blessures, dat mag je niet als excuus gebruiken en vervolgens doet hij dat wel....En altijd maar die 5 prijzen....
  zondag 13 januari 2019 @ 14:29:17 #131
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_184377871
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 14:08 schreef macca728 het volgende:
Die teksten van Van Geel ook, veel blessures, dat mag je niet als excuus gebruiken en vervolgens doet hij dat wel....En altijd maar die 5 prijzen....
Daar kan ik ook echt heel kwaad om worden. "We zijn nog in de race voor een prijs en we staan stevig op de derde plek" :') Net ofdat die 3e plek een prestatie is. Wat een ambitieloos gebral. Topclub onwaardig dit soort teksten.
Niets is sterker dan dat ene woord
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 13 januari 2019 @ 14:34:56 #132
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_184378007
zie het wel gebeuren dat Diks komt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_184386918
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 13:16 schreef PIETR het volgende:

[..]

Karsdorp is echt een versterking, maar Diks is van hetzelfde niveau als Nieuwkoop. Niet goed genoeg dus.

Er moet toch wel ergens in Denemarken, Zweden, Belgie of op het tweede niveau in Duitsland of Frankrijk een backje rondlopen die bij Feyenoord mee kan?
Meh.
Diks is wel beter dan Nieuwkoop. Was na een moeizame start toch een bruikbare kracht uiteindelijk vorig seizoen.

Niet dat hij het niveau verder naar een hoger level tilt of zo :')
blablablabla
pi_184387808
Interview met GKL over Feyenoord City, eerste deel

https://www.stadslog.nl/n(...)h0J8d138V_rri1tzcrLs
  zondag 13 januari 2019 @ 22:34:13 #135
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184388070
Jorien die bestuurders verwijt dat ze het zakelijk belang boven het clubbelang zetten.

Hardop gelachen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 13 januari 2019 @ 22:48:23 #136
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_184388361
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 22:34 schreef Caland het volgende:
Jorien die bestuurders verwijt dat ze het zakelijk belang boven het clubbelang zetten.

Hardop gelachen.
Echt kansloos, die hele meute op Twitter die nu ineens allemaal achter Van Den Herik aanlopen terwijl hij 10 jaar geleden nog met pek en veren op een schandalige wijze De Kuip is uitgejaagd.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_184388546
Beetje weinig zeggend interview ook.

Hij zegt notabene zelf ook niet alle cijfers en ins en outs te kennen. Hij gaat alleen op zijn intuïtie af in deze.

Overigens zei hij een jaar of 5 geleden nog het tegenovergestelde (toen was hij voor een nieuw stadion).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 13 januari 2019 @ 22:56:37 #138
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184388578
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 22:48 schreef PIETR het volgende:

[..]

Echt kansloos, die hele meute op Twitter die nu ineens allemaal achter Van Den Herik aanlopen terwijl hij 10 jaar geleden nog met pek en veren op een schandalige wijze De Kuip is uitgejaagd.
Ik word een beetje moe van dat kleine groepje schreeuwers die menen voor iedereen te spreken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184388597
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 22:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik word een beetje moe van dat kleine groepje schreeuwers die menen voor iedereen te spreken.
Zegt de man die FRFC volgt.
AFCA!
  zondag 13 januari 2019 @ 22:58:21 #140
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184388632
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 22:57 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Zegt de man die FRFC volgt.
Die oa ja.

Wat maakt het uit wie ik volg?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 13 januari 2019 @ 23:00:18 #141
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_184388676
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 22:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Beetje weinig zeggend interview ook.

Hij zegt notabene zelf ook niet alle cijfers en ins en outs te kennen. Hij gaat alleen op zijn intuïtie af in deze.

Overigens zei hij een jaar of 5 geleden nog het tegenovergestelde (toen was hij voor een nieuw stadion).
Dat is hij nog steeds, maar niet voor dít plan.
Niets is sterker dan dat ene woord
  zondag 13 januari 2019 @ 23:08:02 #142
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_184388853
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 22:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik word een beetje moe van dat kleine groepje schreeuwers die menen voor iedereen te spreken.
En o wee als je een afwijkende mening hebt ..
Niets is sterker dan dat ene woord
  zondag 13 januari 2019 @ 23:09:50 #143
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184388891
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 23:08 schreef PIETR het volgende:

[..]

En o wee als je een afwijkende mening hebt ..
Ze doen ook net alsof voorstanders niet bestaan terwijl als ik in mijn omgeving kijk dat heel gemengd is. Ik zou bijna zeggen 50/50.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 13 januari 2019 @ 23:25:26 #144
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_184389162
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 23:09 schreef Caland het volgende:

[..]

Ze doen ook net alsof voorstanders niet bestaan terwijl als ik in mijn omgeving kijk dat heel gemengd is. Ik zou bijna zeggen 50/50.
Inderdaad. Hou zelf van De Kuip, maar als renovatie echt niet mogelijk blijkt te zien (is naar mijn mening nooit serieus naar gekeken) en Feyenoord wil vooruit dan zal er toch een nieuw stadion moeten komen.

Echter als je kijkt naar de kosten en hoe weinig je er op vooruit gaat per jaar en dan ook nog eens het dertien-in-een-dozijn ontwerp ziet dan kun je daar moeilijk heel enthousiast van worden. Met dit plan zullen we de concurrentie zeker niet in gaan halen.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_184389323
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 23:25 schreef PIETR het volgende:

[..]

Inderdaad. Hou zelf van De Kuip, maar als renovatie echt niet mogelijk blijkt te zien (is naar mijn mening nooit serieus naar gekeken) en Feyenoord wil vooruit dan zal er toch een nieuw stadion moeten komen.

Echter als je kijkt naar de kosten en hoe weinig je er op vooruit gaat per jaar en dan ook nog eens het dertien-in-een-dozijn ontwerp ziet dan kun je daar moeilijk heel enthousiast van worden. Met dit plan zullen we de concurrentie zeker niet in gaan halen.
Renovatie is wel degelijk meermalen doorgerekend, en werkelijk op geen enkele wijze rendabel te krijgen.

Verder snap ik mensen nooit die zeggen van De Kuip te houden en dan zeggen voor renovatie te zijn. Bij iedere renovatievariant zou De Kuip onherkenbaar worden verkracht waardoor De Kuip eigenlijk helemaal niet behouden blijft.

Verder is de bouwprijs van zo'n nieuw stadion eigenlijk helemaal niet zo interessant. Zo'n aflossing gaat over minimaal 50 jaar, dus een stadion van 80 miljoen duurder bijvoorbeeld kost op jaarbasis zo'n 1,6 miljoen meer op jaarbasis aan aflossing. Dat lijkt mij niet onoverkomelijk.

Verder is die garantie van 25 miljoen die de Jong eist een budget in het eerste seizoen van Feyenoord in het nieuwe stadion.

In alle businesscases loopt dit bedrag daarna nog verder op (tot mogelijk 42 miljoen). Zo weinig vooruitgang is dat dus niet.

Kortom; jouw mening komt voort uit verkeerde aannames.

Alles is overigens gewoon te vinden op Feyenoordcity.nl hoor.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 13 januari 2019 @ 23:44:38 #146
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_184389482
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 23:34 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Renovatie is wel degelijk meermalen doorgerekend, en werkelijk op geen enkele wijze rendabel te krijgen.

Verder snap ik mensen nooit die zeggen van De Kuip te houden en dan zeggen voor renovatie te zijn. Bij iedere renovatievariant zou De Kuip onherkenbaar worden verkracht waardoor De Kuip eigenlijk helemaal niet behouden blijft.

Verder is de bouwprijs van zo'n nieuw stadion eigenlijk helemaal niet zo interessant. Zo'n aflossing gaat over minimaal 50 jaar, dus een stadion van 80 miljoen duurder bijvoorbeeld kost op jaarbasis zo'n 1,6 miljoen meer op jaarbasis aan aflossing. Dat lijkt mij niet onoverkomelijk.

Verder is die garantie van 25 miljoen die de Jong eist een budget in het eerste seizoen van Feyenoord in het nieuwe stadion.

In alle businesscases loopt dit bedrag daarna nog verder op (tot mogelijk 42 miljoen). Zo weinig vooruitgang is dat dus niet.

Kortom; jouw mening komt voort uit verkeerde aannames.

Alles is overigens gewoon te vinden op Feyenoordcity.nl hoor.
Over verkeerde aannames gesproken:

Door deze cijfers weet je: de vereiste 90% bezettingsgraad in Feyenoord City gaan we nooit halen. Dan zouden we namelijk structureel 56.700 toeschouwers moeten trekken. De kaarten zijn dan duurder, het voetbal niet beter, de tegenstanders niet ineens aansprekender dan ze nu zijn, maar toch zouden we dan ruim 10.000 toeschouwers meer moeten trekken dan vorig seizoen.

Dit seizoen is de Kuip zelden uitverkocht. Ook Feyenoord heeft successupporters. Denk je nou werkelijk dat er tegen VVV, Fortuna of De Graafschap 56.700 toeschouwers zitten? Natuurlijk niet.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_184389626
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 23:44 schreef PIETR het volgende:

[..]

Over verkeerde aannames gesproken:

Door deze cijfers weet je: de vereiste 90% bezettingsgraad in Feyenoord City gaan we nooit halen. Dan zouden we namelijk structureel 56.700 toeschouwers moeten trekken. De kaarten zijn dan duurder, het voetbal niet beter, de tegenstanders niet ineens aansprekender dan ze nu zijn, maar toch zouden we dan ruim 10.000 toeschouwers meer moeten trekken dan vorig seizoen.

Dit seizoen is de Kuip zelden uitverkocht. Ook Feyenoord heeft successupporters. Denk je nou werkelijk dat er tegen VVV, Fortuna of De Graafschap 56.700 toeschouwers zitten? Natuurlijk niet.
Je maakt je er wel erg makkelijk vanaf, ga eens in op mijn andere punten? :')

Ik denk overigens dat dat zeker haalbaar is ja. De laatste jaren zit het bezoekersaantal in de Kuip structureel rond de 40.000 en is er al jaren een wachtlijst voor seizoenkaarthouders en voor businesseats.

Een nieuw stadion trekt ook weer nieuwe geïnteresseerden naar het stadion, dus ik denk wel dat dat haalbaar is ja, of op z'n minst dat het niet veel zal gaan schelen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_184389694
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 22:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Die oa ja.

Wat maakt het uit wie ik volg?
Dat zijn de grootste roeptoeters op het internet. Die mogen niet serieus genomen worden.
AFCA!
  maandag 14 januari 2019 @ 00:02:44 #149
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_184389702
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Je maakt je er wel erg makkelijk vanaf, ga eens in op mijn andere punten? :')
Geen zin in, ga nu slapen. Kom er morgen op terug.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_184389711
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 00:02 schreef PIETR het volgende:

[..]

Geen zin in, ga nu slapen. Kom er morgen op terug.

Ook belangrijk, welterusten. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_184391502
quote:
FC Groningen denkt aan El Hankouri van Feyenoord

13 jan 201923.45 uur
6


Door:
Martijn Krabbendam @Mkrabby
FC Groningen is geïnteresseerd in Mo El Hankouri van Feyenoord. De 21-jarige aanvaller komt in Rotterdam nauwelijks aan speeltijd en zal daarom vertrekken.

El Hankouri maakte deel uit van de Feyenoord-selectie die zich in Marbella voorbereidde op de tweede seizoenshelft. De aanvaller droeg met een benutte strafschop ook bij aan de zege op Karlsruher SC (4-2) van zaterdag.

Het is waarschijnlijk een van de laatste wapenfeiten van El Hankouri in het shirt van Feyenoord. Later deze week wordt duidelijk of de aanvaller, die acht officiële duels speelde in de Rotterdamse hoofdmacht, overgenomen wordt door de noorderlingen. Vorig seizoen speelde hij op huurbasis voor Willem II.

Voor FC Groningen zou de vleugelaanvaller het vierde nieuwe gezicht zijn. Eerder kon trainer Danny Buijs Iliass Bel Hassani (AZ), Thomas Bruns (Vitesse) en Kaj Sierhuis (Ajax) verwelkomen. Feyenoord stuurde afgelopen week Renatio Tapia op huurbasis naar Willem II. Ook hij kwam in De Kuip nauwelijks aan spelen toe.

vi.nl
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 14 januari 2019 @ 07:31:22 #152
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184391886
Pietr heeft wel een punt hoor, die 10k extra toeschouwer ffkes extra binnenhalen ook tegen pec, emmen, fcdenbosch of vvv, is wel erg gemakkelijk praten. Maargoed, ze zullen ons daar ook wel onderuit in kunnen lullen. Maar punt blijft dat zo'n begroting koffiedik kijken is en het aannemelijk is dat deze niet zo positief uitpakt dat je opeens 15k of 20k extra toeschouwers trekt tegen frutploegjes. Eerder het tegenovergestelde.

Ik had liever 50miljoen extra er tegenaan gegooid en dan iets speciaals neergezet als stad zijnde, een arena is toch het boegbeeld van je stad of kan er eentje zijn en het staat er circa 75 jaar ofzo. De huls van het stadion mag best sexy zijn voor een flinke meerprijs vind ik (wat losstaat van de voetbalfunctie). Misschien kan je het concept stadion zelfs zo revolutionair vormgeven dat het een rotterdams exportprodukt wordt, stadionbouw. In ieders geval kan een stadion bouwen voor rotterdam op meerdere manieren veel banen in de regio genereren voor een langere tijd dan alleen de bouw van de nieuwe kuip. Jammer dat men puur kijkt naar de begrotingen met weinig visie en lef.

[ Bericht 11% gewijzigd door govie op 14-01-2019 07:40:15 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_184392350
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 23:34 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Renovatie is wel degelijk meermalen doorgerekend, en werkelijk op geen enkele wijze rendabel te krijgen.

Verder snap ik mensen nooit die zeggen van De Kuip te houden en dan zeggen voor renovatie te zijn. Bij iedere renovatievariant zou De Kuip onherkenbaar worden verkracht waardoor De Kuip eigenlijk helemaal niet behouden blijft.

Verder is de bouwprijs van zo'n nieuw stadion eigenlijk helemaal niet zo interessant. Zo'n aflossing gaat over minimaal 50 jaar, dus een stadion van 80 miljoen duurder bijvoorbeeld kost op jaarbasis zo'n 1,6 miljoen meer op jaarbasis aan aflossing. Dat lijkt mij niet onoverkomelijk.

Verder is die garantie van 25 miljoen die de Jong eist een budget in het eerste seizoen van Feyenoord in het nieuwe stadion.

In alle businesscases loopt dit bedrag daarna nog verder op (tot mogelijk 42 miljoen). Zo weinig vooruitgang is dat dus niet.


Kortom; jouw mening komt voort uit verkeerde aannames.

Alles is overigens gewoon te vinden op Feyenoordcity.nl hoor.
Dat dikgedrukte is nog maar de vraag. De plaatjes en grafieken op Feyenoord-City.nl zijn inmiddels gedateerd. Obv het ISG rapport zijn juist de ramingen naar beneden gegaan.

Ik geloof best dat het project niet failliet zal gaan, maar ik vraag mij wel af welke vruchten de club echt gaat plukken. Ik vrees dat we toch langer rondom die 25 mio blijven hangen, dan dat vooraf is begroot.

Overigens los van de financiële en technische haalbaarheid vind ik wel dat RDK er in zijn art impressions is geslaagd de Kuip een facelift te geven met behoud van de Kuip identiteit. Maar dat is wellicht ook een kwestie van smaak.

Ps: vergeet de rente over die 80 miljoen niet...

[ Bericht 1% gewijzigd door Haringkop op 14-01-2019 17:15:32 ]
#12 is not for sale!
pi_184392352
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 22:48 schreef PIETR het volgende:

[..]

Echt kansloos, die hele meute op Twitter die nu ineens allemaal achter Van Den Herik aanlopen terwijl hij 10 jaar geleden nog met pek en veren op een schandalige wijze De Kuip is uitgejaagd.
De kritiek op Van den Herik kwam destijds wel redelijk uit dezelfde hoek, dus opmerkelijk is het zeker :D

Maar heel de discussie is gepolariseerd. Iedereen (negatief) Feyenoordnieuws wordt door sommige direct gelinkt aan Feyenoord-City. En veel argumenten gelden evengoed voor renovatie.

[ Bericht 7% gewijzigd door Haringkop op 14-01-2019 17:16:11 ]
#12 is not for sale!
  maandag 14 januari 2019 @ 08:43:07 #155
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184392389
Twitter is een platform voor de rebelse mens, de minderheid dus. Toch neem ik van de Herik wel serieus.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  maandag 14 januari 2019 @ 08:52:27 #156
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184392454
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 08:38 schreef Haringkop het volgende:

[..]

De kritiek op Van den Herik kwam destijds wel redelijk uit dezelfde hoek, dus opmerkelijk is het zeker :D

Maar heel de discussie is gepolariseerd. Iedereen (negatief) Feyenoordnieuws wordt door sommige direct gelinkt aan Feyenoord-City. En veel argumenten gelden evengoed voor renovatie.

Ik vind sowieso dat de protesten in het stadion maar weinig bijval krijgen. Dat was oa tegen Van den Herik toch wel een stuk massaler en eensgezinder. Helemaal als je in ogenschouw neemt dat die spandoekjes tegen Feyenoord city constant verspreid worden op varkenoord voor de wedstrijd door hetzelfde groepje mensen.

En dat hebben ze zelf inmiddels ook wel door, ze roepen nu zelfs op om fluitjes mee te nemen tegen Fortuna zodat het nog wat lijkt _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184392598
Het wordt gewoon tijd voor stadionverboden uit te delen voor mensen die tegen zijn in het stadion.

20 mensen minder
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184393898
Willem II huurt Renato Tapia tot het einde van het seizoen van Feyenoord. De laatste dagen gingen er al geruchten van een tijdelijk vertrek van Tapia naar Tilburg. Willem II heeft de huurovereenkomst inmiddels bevestigd.
blablablabla
  Forum Admin maandag 14 januari 2019 @ 10:54:01 #159
35723 crew  GGMM
pi_184393973
Wat een stunt van Willem II :) De speler die Messi in zijn broekzak had zitten aantrekken _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 14 januari 2019 @ 10:58:38 #160
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184394016
Prima voor Willem II en prima voor ons.
pi_184394143
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 08:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vind sowieso dat de protesten in het stadion maar weinig bijval krijgen. Dat was oa tegen Van den Herik toch wel een stuk massaler en eensgezinder. Helemaal als je in ogenschouw neemt dat die spandoekjes tegen Feyenoord city constant verspreid worden op varkenoord voor de wedstrijd door hetzelfde groepje mensen.

En dat hebben ze zelf inmiddels ook wel door, ze roepen nu zelfs op om fluitjes mee te nemen tegen Fortuna zodat het nog wat lijkt _O-
Klopt, dat was veel massaler. Volgens mij bleven we toen ook de eerste vijftien minuten weg (tegen ADO?). Uiteindelijk gaat het gewoon om prestaties, wanneer die compleet kut zijn komt de meute in actie. Veel supporters vinden een nieuw stadion ook prima als de kans op betere prestaties toeneemt.
#12 is not for sale!
pi_184394189
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 08:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vind sowieso dat de protesten in het stadion maar weinig bijval krijgen. Dat was oa tegen Van den Herik toch wel een stuk massaler en eensgezinder. Helemaal als je in ogenschouw neemt dat die spandoekjes tegen Feyenoord city constant verspreid worden op varkenoord voor de wedstrijd door hetzelfde groepje mensen.

En dat hebben ze zelf inmiddels ook wel door, ze roepen nu zelfs op om fluitjes mee te nemen tegen Fortuna zodat het nog wat lijkt _O-
Wel slim bedacht. Zo kan de rest van het stadion hun protest niet bekritiseren door te fluiten.

In mijn omgeving is het merendeel voor een nieuw stadion. Niemand hiervan is uiteraard tegen De Kuip, maar we moeten nu doorpakken.
Van alles is weer waardeloos.
pi_184394215
quote:
10s.gif Op maandag 14 januari 2019 10:47 schreef Elan het volgende:
Willem II huurt Renato Tapia tot het einde van het seizoen van Feyenoord. De laatste dagen gingen er al geruchten van een tijdelijk vertrek van Tapia naar Tilburg. Willem II heeft de huurovereenkomst inmiddels bevestigd.
Dat is weer een extra tegendoelpunt in Tilburg.
Van alles is weer waardeloos.
pi_184394238
quote:
10s.gif Op maandag 14 januari 2019 11:11 schreef Oldground het volgende:

[..]

Wel slim bedacht. Zo kan de rest van het stadion hun protest niet bekritiseren door te fluiten.

In mijn omgeving is het merendeel voor een nieuw stadion. Niemand hiervan is uiteraard tegen De Kuip, maar we moeten nu doorpakken.
"we moeten nu doorpakken" vind ik nogal simpel. Dan doet het er even niet meer toe wat het beste is, maar omdat 'we nu moeten doorpakken' gaan we automatisch naar een nieuw stadion?
  maandag 14 januari 2019 @ 11:20:35 #165
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_184394320
Dat ding zou er toch in 2022 moeten staan? :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_184394338
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 11:20 schreef MPC60 het volgende:
Dat ding zou er toch in 2022 moeten staan? :')
Volgens de planning wel ja.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2019 11:22:04 ]
pi_184394389
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 11:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

"we moeten nu doorpakken" vind ik nogal simpel. Dan doet het er even niet meer toe wat het beste is, maar omdat 'we nu moeten doorpakken' gaan we automatisch naar een nieuw stadion?
Je kan altijd blijven twijfelen. Ik denk dat dit veruit het beste is dat wij als club kunnen maken en ook niet meer zullen overtreffen als het plan van OMA om welke reden dan ook niet doorgaat.

De businesscase zegt na talloze checks dat we er fors op vooruit gaan. Nu ligt er een plan dat op alle vlakken het maximale uit de mogelijkheden haalt, in tegenstelling tot die vorige, soms afzichtelijke, plannen van o.a. BAM. Hier spreek ook even met mijn architectuur-hart.
Van alles is weer waardeloos.
  maandag 14 januari 2019 @ 11:40:00 #168
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184394613
Had Tapia liever aan een subtopper verhuurd zien worden. Tapia moet verkocht worden na de Copá America en dan staat een halfjaartje Willem II niet zo mooi op je CV.
Makkelijk tweede.
pi_184394674
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 11:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Volgens de planning wel ja.
Volgens planning in 2023 toch?

In mijn omgeving is ook de meerderheid voor een nieuw stadion trouwens, maar het sentiment rondom de twijfelachtige transparantie in de communicatie wordt wel gedeeld.

Als het allemaal zoveel beter is, waarom wordt dat dan niet panklaar gepresenteerd, waarom proberen ze de achterban niet gewoon mee te krijgen in hun enthousiasme voor een nieuw stadion. Maar er blijft natuurlijk altijd wel een groep die anti-alles is, hoeveel tijd je er ook in steekt..

En de Govies van deze wereld die graag iets meer geld zou willen uitgeven, als 50 miljoen, om er iets imposants van te maken, zoals de Arena _O- ipv de toeristische trekpleister in de vorm van een bouwwerk half in de Maas, ontworpen door een van internationaal gerenommeerde Rotterdamse architect die nu in de planning staat
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_184394784
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 11:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Had Tapia liever aan een subtopper verhuurd zien worden. Tapia moet verkocht worden na de Copá America en dan staat een halfjaartje Willem II niet zo mooi op je CV.
Hij wordt dan toch echt verkocht op basis van zijn prestaties als international, dus als ie een goed toernooi speelt voor 'veel', als ie slecht speelt voor weinig, daar doet zijn Willem II periode weinig aan af denk ik.

In de subtop is er toch nog een risico dat ie per ongeluk alsnog op de bank belandt en alsnog niet genoeg minuten maakt om mee te mogen naar Copa América :{
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 14 januari 2019 @ 12:11:27 #171
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184395116
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 11:50 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Hij wordt dan toch echt verkocht op basis van zijn prestaties als international, dus als ie een goed toernooi speelt voor 'veel', als ie slecht speelt voor weinig, daar doet zijn Willem II periode weinig aan af denk ik.

In de subtop is er toch nog een risico dat ie per ongeluk alsnog op de bank belandt en alsnog niet genoeg minuten maakt om mee te mogen naar Copa América :{
Hij mag toch wel mee, ik volg Peru goed en Tapia is één van de eerste namen op het wedstrijdformulier daar. Er is erg weinig concurrentie bij Peru.
Makkelijk tweede.
pi_184395260
Ta[pia heeft gewoon een te lage handelingssnelheid

hij moet 3 keer kappen om uit te vinden waar hij de bal naar toe moet spelen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184395680
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 12:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Ta[pia heeft gewoon een te lage handelingssnelheid

hij moet 3 keer kappen om uit te vinden waar hij de bal naar toe moet spelen
Ga nog maar eens die CL wedstrijden terugkijken Klaas. Die banden hebben ze vast in het archief van Harvard.
Van alles is weer waardeloos.
  maandag 14 januari 2019 @ 12:43:20 #174
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_184395734
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 12:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Ta[pia heeft gewoon een te lage handelingssnelheid

hij moet 3 keer kappen om uit te vinden waar hij de bal naar toe moet spelen
Hij kan wel sneller, maar is vaak te nonchalant. Niet dat dat veel beter is trouwens
  maandag 14 januari 2019 @ 12:47:38 #175
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_184395786
Tapia is een verschrikkelijke speler, blij dattie weg is.
Niets is sterker dan dat ene woord
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 14 januari 2019 @ 12:48:28 #176
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_184395798
El Hankouri naar fc groningen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 14 januari 2019 @ 12:49:47 #177
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184395826
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 12:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
El Hankouri naar fc groningen
Mis je niks aan
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184396268
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 12:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
El Hankouri naar fc groningen
*O*

Godzijdank.
pi_184396279
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 12:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Mis je niks aan
Cabral 0.5
blablablabla
  maandag 14 januari 2019 @ 13:18:38 #180
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184396360
Enige reden dat Hankouri nog bij Feyenoord zat was het onverwachte wegsturen van Boëtius.
Makkelijk tweede.
pi_184396488
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 12:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Hij mag toch wel mee, ik volg Peru goed en Tapia is één van de eerste namen op het wedstrijdformulier daar. Er is erg weinig concurrentie bij Peru.
Toch denk ik dat zekere speeltijd in aanloop naat de Copa Amérika de belangrijkste reden is dat hij zich laat verhuren :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 14 januari 2019 @ 13:27:36 #182
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_184396495
Maar wie hou je over als back-up voor Larsson ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 14 januari 2019 @ 13:50:31 #183
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184396766
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:27 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Toch denk ik dat zekere speeltijd in aanloop naat de Copa Amérika de belangrijkste reden is dat hij zich laat verhuren :)
Misschien is zekere speeltijd wel zijn reden, maar ik denk dat het ook het behouden van spelritme is. Peru heeft niemand om Tapia voor te vervangen, al zou hij op de bank zitten bij Sparta. Die Edison Flores (herinner je hem nog?) werd nog opgesteld toen hij op de bank zat bij Aalborg, en voorin is er bij Peru nog meer concurrentie dan op het middenveld.
Makkelijk tweede.
  maandag 14 januari 2019 @ 13:52:39 #184
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_184396794
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 12:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
El Hankouri naar fc groningen
Kan hij een beetje de bal goed hoog voorgeven?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_184396804
Maar komen er nog nieuwe spelers aan of gaan we de selectie alleen uitdunnen?
Van alles is weer waardeloos.
  maandag 14 januari 2019 @ 13:54:27 #186
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184396809
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar wie hou je over als back-up voor Larsson ?
Ik wil Touré zeggen, maar die is niet mee met trainingskamp. Ik denk dus een aankoop/huurspeler of Toornstra.
Makkelijk tweede.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 14 januari 2019 @ 13:55:59 #187
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_184396824
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik wil Touré zeggen, maar die is niet mee met trainingskamp. Ik denk dus een aankoop/huurspeler of Toornstra.
Snap sowieso niet wat er met Tourĕ is debuteert in 2017 gio zegt dat die goed bezig is nu hoor je er niks meer van.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_184397057
Oh jee, Janssen mag weg bij de Spurs.. ;(
BFF met GGMM
pi_184397067
quote:
15s.gif Op maandag 14 januari 2019 14:12 schreef DonRaja het volgende:
Oh jee, Janssen mag weg bij de Spurs.. ;(
Spitsen genoeg.
pi_184397091
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 14:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Spitsen genoeg.
Ja maar in de logica van Van Geel is hij een goede aanwinst, aangezien we een linksbuiten nodig hebben.
BFF met GGMM
pi_184397265
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 12:39 schreef Oldground het volgende:

[..]

Ga nog maar eens die CL wedstrijden terugkijken Klaas. Die banden hebben ze vast in het archief van Harvard.
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 12:43 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hij kan wel sneller, maar is vaak te nonchalant. Niet dat dat veel beter is trouwens
Wat voor banden moet ik bekijken?

Ik heb hem echt nog nooit een goede wedstrijd voor Feyenoord zien spelen...

Gio Heeft hem vorig seizoen een reeks wedstrijden de kans gegeven waarin hij de ene na de andere blunder maakte wat tegendoelpunten opleverde. Ook had hij veel balverlies.

Ja een kinderhand is blijkbaar snel gevuld hier...maar hij is gewoon middelmaat.

Ik denk dat Hij het bij Willem 2 ook niet gaat redden, inderdaad ook door zijn nochalance en gemakzucht en de echte wil om te winnen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184397308
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:53 schreef Oldground het volgende:
Maar komen er nog nieuwe spelers aan of gaan we de selectie alleen uitdunnen?
Varkenoord zat spelers

ik weet zeker dat een speler als Burger en nog een paar jongens van Varkenoord 3x meer kwaliteit hebben dan Tapia om te slagen bij Feyenoord
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184397356
quote:
15s.gif Op maandag 14 januari 2019 14:14 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ja maar in de logica van Van Geel is hij een goede aanwinst, aangezien we een linksbuiten nodig hebben.
:D
pi_184399420
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Je maakt je er wel erg makkelijk vanaf, ga eens in op mijn andere punten? :')

Ik denk overigens dat dat zeker haalbaar is ja. De laatste jaren zit het bezoekersaantal in de Kuip structureel rond de 40.000 en is er al jaren een wachtlijst voor seizoenkaarthouders en voor businesseats.

Een nieuw stadion trekt ook weer nieuwe geïnteresseerden naar het stadion, dus ik denk wel dat dat haalbaar is ja, of op z'n minst dat het niet veel zal gaan schelen.
Er zullen er misschien ook wel afhaken omdat het gewoon te duur wordt
  maandag 14 januari 2019 @ 16:36:17 #195
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184399438
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 10:54 schreef GGMM het volgende:
Wat een stunt van Willem II :) De speler die Messi in zijn broekzak had zitten aantrekken _O_
Ze hebben groot gelijk. Feyenoord heeft hem laten afbranden en afkraken op de cv positie. Kapitaalvernietiging tot en met. Een international laat je toch spelen of in ieder geval in de rotatie zitten. Er was totaal geen reden om clasie en toornstra te laten staan in heel veel gevallen de afgelopen 1,5 jaar.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_184399449
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 16:35 schreef Luni het volgende:

[..]

Er zullen er misschien ook wel afhaken omdat het gewoon te duur wordt
Veel duurder dat het nu al is gaat het niet worden hoor.

Ik vind die prijzen echt belachelijk, maar dat terzijde.
Van alles is weer waardeloos.
pi_184399673
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 16:35 schreef Luni het volgende:

[..]

Er zullen er misschien ook wel afhaken omdat het gewoon te duur wordt
Voor wat het waard is hebben ze toegezegd dat het niet veel duurder gaat worden. Afwachten of dat ook zo zal zijn.

De prijzen stijgen sowieso jaarlijks, ook in De Kuip, en ik vind de prijzen momenteel eigenlijk ook al best hoog eerlijk gezegd. Zeker als je het afzet tegen wat je ervoor terugkrijgt (qua voetbal, maar ook qua beperkt voorzieningenniveau).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_184399884
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 16:52 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Voor wat het waard is hebben ze toegezegd dat het niet veel duurder gaat worden. Afwachten of dat ook zo zal zijn.

De prijzen stijgen sowieso jaarlijks, ook in De Kuip, en ik vind de prijzen momenteel eigenlijk ook al best hoog eerlijk gezegd. Zeker als je het afzet tegen wat je ervoor terugkrijgt (qua voetbal, maar ook qua beperkt voorzieningenniveau).
Dat tijdschrift Staantribune doet toch jaarlijks altijd die prijsvergelijking? Komen we altijd heel slecht vanaf inderdaad.
Van alles is weer waardeloos.
  maandag 14 januari 2019 @ 17:43:48 #199
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184400639
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 17:06 schreef Oldground het volgende:

[..]

Dat tijdschrift Staantribune doet toch jaarlijks altijd die prijsvergelijking? Komen we altijd heel slecht vanaf inderdaad.
Aan de andere kant zitten onze goedkoopste vakken een paar meter van het veld af waar je elders op de tweede ring wordt weggeduwd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184400815
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 17:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Aan de andere kant zitten onze goedkoopste vakken een paar meter van het veld af waar je elders op de tweede ring wordt weggeduwd.
Dat is zeker een nuance, los dat er natuurlijk ook minder zicht is vanaf die plekken doordat het latere toevoegingen zijn en geen onderdeel waren van het ontwerp.

En gezien dat er bij Feyenoord City aan één zijde business seats aan het veld zijn geplaatst, weet ik niet of dat zo blijft. Het is wel een vaak aangedragen Kuip-element, dus wie weet dat de dit bij de andere zijdes wel zal worden gehandhaafd.
Van alles is weer waardeloos.
pi_184401199
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 16:36 schreef govie het volgende:

[..]

Ze hebben groot gelijk. Feyenoord heeft hem laten afbranden en afkraken op de cv positie. Kapitaalvernietiging tot en met. Een international laat je toch spelen of in ieder geval in de rotatie zitten. Er was totaal geen reden om clasie en toornstra te laten staan in heel veel gevallen de afgelopen 1,5 jaar.
Mee eens, Toornstra kreg eindeloos krediet, terwijl het een gewone voetballer is en Clasie had je misschien niet eens moeten halen met al die middenvelders.
pi_184401357
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 17:55 schreef Oldground het volgende:

[..]

Dat is zeker een nuance, los dat er natuurlijk ook minder zicht is vanaf die plekken doordat het latere toevoegingen zijn en geen onderdeel waren van het ontwerp.

En gezien dat er bij Feyenoord City aan één zijde business seats aan het veld zijn geplaatst, weet ik niet of dat zo blijft. Het is wel een vaak aangedragen Kuip-element, dus wie weet dat de dit bij de andere zijdes wel zal worden gehandhaafd.
Heb ik iets gemist?

Alle impressies die ik tot dusverre heb gezien hebben geen business seats aan het veld?
Zoals hier?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 14 januari 2019 @ 18:28:24 #203
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_184401385
Tapia verhuren als de intresse voor Vilhena een beetje opkomt.

het zou wel weer
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 14 januari 2019 @ 19:00:29 #204
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_184402035
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 18:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tapia verhuren als de intresse voor Vilhena een beetje opkomt.

het zou wel weer
Middenvelders genoeg.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_184402140
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 18:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tapia verhuren als de intresse voor Vilhena een beetje opkomt.

het zou wel weer
Gewoon Ayoub op z'n plek Joh.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_184402207
Ayoub gaat het niet meer worden bij Gio
pi_184402554
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 19:10 schreef macca728 het volgende:
Ayoub gaat het niet meer worden bij Gio
Terwijl hij precies wist wat hij haalde.
Echt te debiel voor woorden weer.
blablablabla
pi_184402718
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 19:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Terwijl hij precies wist wat hij haalde.
Echt te debiel voor woorden weer.
Geel haalt spelers.
pi_184402781
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 19:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Geel haalt spelers.
Zal toch wel in overleg gaan met de technische staf mag ik hopen?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_184402785
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 19:36 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Zal toch wel in overleg gaan met de technische staf mag ik hopen?
Uiteraard.
pi_184402814
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 19:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Geel haalt spelers.
In samenspraak met de trainer. Lijkt wel of hij het nooit echt in die gozer heeft zien zitten .
blablablabla
pi_184402904
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 19:39 schreef Elan het volgende:

[..]

In samenspraak met de trainer. Lijkt wel of hij het nooit echt in die gozer heeft zien zitten .
Ik kan me voorstellen dat ze wel hun twijfels hadden, maar bij een gratis speler neem je toch eerder het risico, mocht het tóch wat worden.. Vind ik niet heel gek.
pi_184403995
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 19:39 schreef Elan het volgende:

[..]

In samenspraak met de trainer. Lijkt wel of hij het nooit echt in die gozer heeft zien zitten .
Je krijgt sterk de indruk, ook met andere spelers als Amrabat en Boetius.
Terwijl Toornstra en Jones onbeperkt krediet hadden bv.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 14 januari 2019 @ 20:41:44 #214
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_184404028
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 20:39 schreef macca728 het volgende:

[..]

Je krijgt sterk de indruk, ook met andere spelers als Amrabat en Boetius.
Terwijl Toornstra en Jones onbeperkt krediet hadden bv.
Allemaal brutale jongens moet hij niet hebben
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_184404489
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 18:27 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist?

Alle impressies die ik tot dusverre heb gezien hebben geen business seats aan het veld?
Zoals hier?
Had een tijdje terug een hele post gedaan. Het is te zien op deze doorsnede.

Onder die tribune zijn ook businessruimtes, waar vanuit je ook vide hebt naar de spelerstunnel.

Maar zoals gezegd maar aan één zijde.
Van alles is weer waardeloos.
pi_184405809
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 16:52 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Voor wat het waard is hebben ze toegezegd dat het niet veel duurder gaat worden. Afwachten of dat ook zo zal zijn.

De prijzen stijgen sowieso jaarlijks, ook in De Kuip, en ik vind de prijzen momenteel eigenlijk ook al best hoog eerlijk gezegd. Zeker als je het afzet tegen wat je ervoor terugkrijgt (qua voetbal, maar ook qua beperkt voorzieningenniveau).
Ik moet het nog zien.
pi_184406950
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 21:06 schreef Oldground het volgende:

[..]

Had een tijdje terug een hele post gedaan. Het is te zien op deze doorsnede.

Onder die tribune zijn ook businessruimtes, waar vanuit je ook vide hebt naar de spelerstunnel.
[ afbeelding ]
Maar zoals gezegd maar aan één zijde.
Oja, thanks, dat had ik dan inderdaad even gemist :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_184408434
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 18:29 schreef Irritatie100 het volgende:
In ander nieuws, Fran Sol schijnt naar Dynamo Kiev te gaan, dus die typische Geel-aankoop is niet meer aan de orde.
Afgeketst, Willem II accepteert de geboden transfersom van ¤3.25 mln niet :X
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 09:01:12 #219
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184411586
Lijkt me niet dat ze Vilhena laten gaan deze winter. Die beker moet natuurlijk wel gewonnen worden.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 11:11:26 #220
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_184413331
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 23:50 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Afgeketst, Willem II accepteert de geboden transfersom van ¤3.25 mln niet :X
Inmiddels ineens weer wel :+
pi_184414445
Vanavond de nieuwjaarsreceptie. WE GAAN WEER JAGEN!!11!!
pi_184414452
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 12:32 schreef Maastoren het volgende:
Vanavond de nieuwjaarsreceptie. WE GAAN WEER JAGEN!!11!!
Ben wel benieuwd eigenlijk. Zou daar een stream van komen?
  dinsdag 15 januari 2019 @ 12:32:57 #223
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184414460
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 12:32 schreef Maastoren het volgende:
Vanavond de nieuwjaarsreceptie. WE GAAN WEER JAGEN!!11!!
GENOT! De mooi weer show. Nu al zin in. HET GAAT GEWELDIG!
pi_184414475
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 12:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd eigenlijk. Zou daar een stream van komen?
Vorig jaar was er wel een livestream.
pi_184414507
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 12:34 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Vorig jaar was er wel een livestream.
Ah nice. Vanavond maar even kijken.
  Moderator dinsdag 15 januari 2019 @ 12:43:50 #226
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_184414603
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 15 januari 2019 @ 12:48:41 #228
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_184414668
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 12:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Terecht natuurlijk.
Precies. Ik had 'm nog een keer in z'n achteruit gezet.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_184414681
Valt niet tegen dat er met zo'n laffe snelheid nog wat schade aangericht kon worden.
  Forum Admin dinsdag 15 januari 2019 @ 12:50:58 #230
35723 crew  GGMM
pi_184414702
Tja, als je gaat rellen loop je dat risico. :O
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_184414748
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 12:48 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Precies. Ik had 'm nog een keer in z'n achteruit gezet.
Debiel.
pi_184415112
Geen Fran Sol ;( je weet als Feyenoord zijnde dat hij meer dan goed genoeg is voor de Eredivisie en ruim onder de 5 miljoen moet kosten, dus waarom dan gaan lopen kutten? Onbegrijpelijk, want als van de zomer Jorgensen weg gaat dan moet je minimaal het drievoudige uit gaan geven.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 13:24:16 #233
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184415184
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 13:20 schreef Hamilcar het volgende:
Geen Fran Sol ;( je weet als Feyenoord zijnde dat hij meer dan goed genoeg is voor de Eredivisie en ruim onder de 5 miljoen moet kosten, dus waarom dan gaan lopen kutten? Onbegrijpelijk, want als van de zomer Jorgensen weg gaat dan moet je minimaal het drievoudige uit gaan geven.
Pure middelmaat, blij dat Martin daar zijn handen niet aan heeft kunnen branden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 15 januari 2019 @ 13:26:38 #234
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184415220
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 13:20 schreef Hamilcar het volgende:
Geen Fran Sol ;( je weet als Feyenoord zijnde dat hij meer dan goed genoeg is voor de Eredivisie en ruim onder de 5 miljoen moet kosten, dus waarom dan gaan lopen kutten? Onbegrijpelijk, want als van de zomer Jorgensen weg gaat dan moet je minimaal het drievoudige uit gaan geven.
Hou op man. Komt echt zwaar tekort als eerste spits voor ons. Als back-up misschien leuk, maar daarvoor te duur en wil hij zelf ook niet.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 13:51:52 #235
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_184415599
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 13:20 schreef Hamilcar het volgende:
Geen Fran Sol ;( je weet als Feyenoord zijnde dat hij meer dan goed genoeg is voor de Eredivisie en ruim onder de 5 miljoen moet kosten, dus waarom dan gaan lopen kutten? Onbegrijpelijk, want als van de zomer Jorgensen weg gaat dan moet je minimaal het drievoudige uit gaan geven.
Exact hetzelfde als van te voren over Vejinovic, Toornstra, Van der Heijden, Bilal, Botteghin, Kramer, Larsson etc werd gedacht dus.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 14:09:20 #236
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184415805
Martin gaat nu vast schakelen naar Janssen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 15 januari 2019 @ 14:16:28 #237
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184415886
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 13:51 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Exact hetzelfde als van te voren over Vejinovic, Toornstra, Van der Heijden, Bilal, Botteghin, Kramer, Larsson etc werd gedacht dus.
Dat had ik eigenlijk alleen bij Vejinovic en Larsson. Toornstra was in die tijd een enorme upgrade i.p.v. Immers, maar op dit moment moet zo iemand juist de 13e man zijn.
pi_184415978
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:16 schreef fetX het volgende:

[..]

Dat had ik eigenlijk alleen bij Vejinovic en Larsson. Toornstra was in die tijd een enorme upgrade i.p.v. Immers, maar op dit moment moet zo iemand juist de 13e man zijn.
Iemand in een rolstoel met een dwarslaesie is ook een upgrade tov Immers.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 14:43:19 #239
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184416219
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:23 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Iemand in een rolstoel met een dwarslaesie is ook een upgrade tov Immers.
Daarom. Dé reden dat ik toen blij was met Toornstra. En hij heeft het in het kampioensjaar geweldig gedaan (boven verwachting).
pi_184416333
Ik denk trouwens dat Tapia bij Willem II wel hard het ongelijk van Gio gaat bewijzen. Zou mooi zijn als er een coach komt die zijn kwaliteiten wel herkent, voordat we hem voor een grijpstuiver verkopen.

Volgens mij heeft dat Twitter-kanaal van Willem II ook nog nooit zoveel mentions gehad.
Van alles is weer waardeloos.
pi_184416441
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:52 schreef Oldground het volgende:
Ik denk trouwens dat Tapia bij Willem II wel hard het ongelijk van Gio gaat bewijzen. Zou mooi zijn als er een coach komt die zijn kwaliteiten wel herkent, voordat we hem voor een grijpstuiver verkopen.

Volgens mij heeft dat Twitter-kanaal van Willem II ook nog nooit zoveel mentions gehad.
Zou dan zo ongeveer de eerste speler moeten worden die van Feyenoord naar een mindere eredivisieclub gaat en vervolgens heel goed blijkt te zijn toch? Ik kan me van de laatste jaren onder andere een Achabar, Gustafson en Mulder herinneren.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
  dinsdag 15 januari 2019 @ 15:27:50 #242
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_184416807
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 15:00 schreef exile79 het volgende:

[..]

Zou dan zo ongeveer de eerste speler moeten worden die van Feyenoord naar een mindere eredivisieclub gaat en vervolgens heel goed blijkt te zijn toch? Ik kan me van de laatste jaren onder andere een Achabar, Gustafson en Mulder herinneren.
Tapia gaat natuurlijk ook gewoon in dat rijtje. Kan er geen kut van.

Enige speler laatste jaren is Ruud Vormer. Mokotjo heeft ook hele sterke periode bij Zwolle gehad, 2 prijzen gewonnen. Maar daar houdt het wel bij op. Gio ziet het gewoon prima. Van Geel zijn hoogste tijd is wel geweest.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_184416902
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 13:51 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Exact hetzelfde als van te voren over Vejinovic, Toornstra, Van der Heijden, Bilal, Botteghin, Kramer, Larsson etc werd gedacht dus.
Nederland is niet een vijver waarin je nog moet vissen. Noem mij 5 spelers die de afgelopen 3 jaar vanuit een Nederlandse niet-topclub een succesvolle stap naar een Nederlandse topclub heeft gemaakt? Ik kan er weinig noemen.
pi_184416984
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 15:00 schreef exile79 het volgende:

[..]

Zou dan zo ongeveer de eerste speler moeten worden die van Feyenoord naar een mindere eredivisieclub gaat en vervolgens heel goed blijkt te zijn toch? Ik kan me van de laatste jaren onder andere een Achabar, Gustafson en Mulder herinneren.
Daar heb je gelijk in, maar daar verwachtte ik dan ook stuk voor stuk niets van.

Vooral het vertrek van Mulder zag ik als een godsgeschenk.
Van alles is weer waardeloos.
pi_184417046
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 15:35 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Nederland is niet een vijver waarin je nog moet vissen. Noem mij 5 spelers die de afgelopen 3 jaar vanuit een Nederlandse niet-topclub een succesvolle stap naar een Nederlandse topclub heeft gemaakt? Ik kan er weinig noemen.
Rosario vanaf Almere? Je hebt wel een punt.

Veel van die clubs hebben toch ook geen jeugdopleiding meer?
Van alles is weer waardeloos.
pi_184418635
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 15:35 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Nederland is niet een vijver waarin je nog moet vissen. Noem mij 5 spelers die de afgelopen 3 jaar vanuit een Nederlandse niet-topclub een succesvolle stap naar een Nederlandse topclub heeft gemaakt? Ik kan er weinig noemen.
Dumfries, Angelino ook een beetje (via NAC verhuur) Jones ?? via NEC

Larson kan ook nog gewoon slagen
pi_184418707
Veel goeie spelers gaan nu ook gelijk naar het buitenland, V. Jansen en Jahanbaksh hadden het ook wel waargemaakt bij een NL topclub.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 17:37:08 #249
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184419058
MikosGouka twitterde op dinsdag 15-01-2019 om 17:29:35 Feyenoord gaat samenwerken met FC Dordrecht. De club uit de eerste divisie moet straks het podium worden voor talentvolle spelers die stap naar hoofdmacht niet direct kunnen zetten. Die mogelijkheid ontbreekt nu omdat club tweede elftal niet in piramide laat spelen. #Feyenoord reageer retweet
Lijkt me prima zolang we niet in die voetbalpyramide zitten.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 17:51:25 #250
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184419281
Revolutionair
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184419305
Hadden ze beter met Excelsior kunnen doen, Vente kan daar prima spelen, middenvelder ook.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 17:54:55 #252
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184419356
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 17:52 schreef macca728 het volgende:
Hadden ze beter met Excelsior kunnen doen, Vente kan daar prima spelen, middenvelder ook.
Die willen dat zelf niet meer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 15 januari 2019 @ 18:06:27 #253
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_184419554
Viersporenbeleid :') x 1000
Niets is sterker dan dat ene woord
  dinsdag 15 januari 2019 @ 18:15:51 #254
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184419708
Ah, dus we gaan definitief niet deelnemen aan de piramide als ik het goed begrijp? Dus nu het viersporenbeleid. Genot.
pi_184419743
en ik dacht nog dat de KNVB voor Feyenoord een uitzondering had gemaakt en alsnog toegang had verleend tot de voetbalpiramide als Feyenoord dat wilde.

Vreemd dat Feyenoord geen gebruik maakt van dat aanbod, gezien wat het Ajax en PSV oplevert.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 15 januari 2019 @ 18:19:52 #256
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184419759
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 18:18 schreef Tomatenboer het volgende:
en ik dacht nog dat de KNVB voor Feyenoord een uitzondering had gemaakt en alsnog toegang had verleend tot de voetbalpiramide als Feyenoord dat wilde.

Vreemd dat Feyenoord geen gebruik maakt van dat aanbod, gezien wat het Ajax en PSV oplevert.
Ik snap ergens ook wel weer dat Feyenoord geen trek heeft in de derde divisie zaterdag.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184419828
Kunnen clubs nog degraderen uit de KKD of is dat inmiddels ook al weer afgeschaft? Want Dordrecht staat vrij kansloos laatste. :')

Grote kans ook dat Dordrecht zonder deze samenwerking binnen een paar jaar failliet zou zijn gegaan, dus in feite 'koop' je voor relatief weinig geld gewoon een plekje in de KKD. Voordeel is ook dat je nu niet een hele lading contractspelers moet vastleggen waarvan je al weet dat ze toch niet goed genoeg zijn, puur om het elftal te vullen.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 18:34:32 #258
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184419948
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 18:24 schreef Pistolero het volgende:
Kunnen clubs nog degraderen uit de KKD of is dat inmiddels ook al weer afgeschaft? Want Dordrecht staat vrij kansloos laatste. :')
Nou ja, vrij kansloos. Tweemaal winnen en ze kunnen weer 17e staan.

Maar goed, ik denk dat het voor beide clubs op dit moment een goede oplossing is.
pi_184420017
Godverdomme zeg :'). Viersporen beleid, optyfen.

Wat een fucking faalhazen.

#allesweg
  dinsdag 15 januari 2019 @ 18:45:44 #260
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184420130
Kunnen we ook op vbl een viersporenbeleid beginnen?
Makkelijk tweede.
pi_184420316
FC dordrecht is beter dan niets....

Op dit moment is er niets...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184420319
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 17:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Die willen dat zelf niet meer.
dacht dat Wouter Gudde dat wel weer wilde.
pi_184420490
Ik vind het beleid van niets.

Vierensporenbeleid is ook een vrij lege term. Het blijkt nu wel dat de wedstrijden van talenten met Jong Feyenoord in de reservecompetitie hun ontwikkeling in de weg zit. Er komt nauwelijks nog iets door. En die doorkomen, moeten zich veel te lang aanpassen. Daar heb je geen tijd voor, ze moeten er al klaar voor zijn, zodat je ze moeiteloos kunt inpassen.

Daarnaast is het geen argument voor het niet laten instromen van een U23 elftal in de voetbalpiramide.

Feyenoord
Feyenoord II > reservecompetitie
Feyenoord O23 > voetbalpiramide
Feyenoord O19

DIT is een viersporenbeleid.
Van alles is weer waardeloos.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 19:05:44 #264
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_184420548
Summerville kan daar dus nog wel even blijven.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  dinsdag 15 januari 2019 @ 19:06:34 #265
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_184420575
Het is aan Caland om de revolutie te beginnen

wanneer busjes opwachten? wanneer rellen? wanneer bestuur tegen de muur?

als het bestuur denkt dat de supporters alles kunnen pikken dan moeten jullie niet vreemd opkijken van dit idee.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 19:14:02 #266
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184420747
Dat stukje bij het Sportjournaal met die speech van die Jan de Jong waarin hij vol trots die plannen verkondigde dat Feyenoord een samenwerking heeft met Dordrecht en die hele zaal stil bleef _O-
Oh.
pi_184420769
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat stukje bij het Sportjournaal met die speech van die Jan de Jong waarin hij vol trots die plannen verkondigde dat Feyenoord een samenwerking heeft met Dordrecht en die hele zaal stil bleef _O-
:D
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_184420822
Ja en terecht.
pi_184420854
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat stukje bij het Sportjournaal met die speech van die Jan de Jong waarin hij vol trots die plannen verkondigde dat Feyenoord een samenwerking heeft met Dordrecht en die hele zaal stil bleef _O-
In principe maakt het ook niet zoveel uit

ajax heeft een heel elftal in de eerste divisie

van dat elftal stroomt misschien helemaal niets door of hooguit 1 of 2 in 3 drie jaar denk ik..

Nou dan kan Feyenoord het beste 2-3 van de grote talenten bij dordrecht stallen.

Scheelt per jaar denk ik zo 1-10 miljoen als je zo een heel elftal moet subsidiëren in de eerste divisie zoals ajax en psv doen......

wat kost het ajax elftal in de eerste divisie?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184421074
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat stukje bij het Sportjournaal met die speech van die Jan de Jong waarin hij vol trots die plannen verkondigde dat Feyenoord een samenwerking heeft met Dordrecht en die hele zaal stil bleef _O-
lol
  dinsdag 15 januari 2019 @ 19:40:48 #271
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_184421333
quote:
De Willem van Hanegem Trofee is tijdens de nieuwjaarsreceptie van Feyenoord toegekend aan een supporter die tot 2025 De Kuip niet in mag. Jeroen (bijnaam: Polski) krijgt de prijs voor zijn inzet bij de totstandkoming van sfeeracties in het stadion.
https://www.rijnmond.nl/n(...)er-met-stadionverbod

:D
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  dinsdag 15 januari 2019 @ 20:11:38 #272
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_184422081
Prima dat viersporen beleid, maar ze doen net alsof het een MASTERPLAN is :') Elke bvo met wat status heeft toch een 1e elftal, 2e elftal, o/19 en een samenwerking club.... Alleen ons 2e elftal(competitie) is lachwekkend. Dat is dan wel weer uniek _O_
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_184422680
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 19:06 schreef KingRoland het volgende:
Het is aan Caland om de revolutie te beginnen
Ik sluit graag aan.
Van alles is weer waardeloos.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 21:35:53 #274
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_184424013
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat stukje bij het Sportjournaal met die speech van die Jan de Jong waarin hij vol trots die plannen verkondigde dat Feyenoord een samenwerking heeft met Dordrecht en die hele zaal stil bleef _O-
Extreem genant. Hoe hij dat nieuws ook aankondigt. Helemaal trots. En daarna verwacht hij een staande ovatie ofzo? Wat een debiel.
Niets is sterker dan dat ene woord
  dinsdag 15 januari 2019 @ 21:47:23 #275
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184424256
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 21:35 schreef PIETR het volgende:

[..]

Extreem genant. Hoe hij dat nieuws ook aankondigt. Helemaal trots. En daarna verwacht hij een staande ovatie ofzo? Wat een debiel.
MAAR ER IS NIEUWS
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184425125
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 21:35 schreef PIETR het volgende:

[..]

Extreem genant. Hoe hij dat nieuws ook aankondigt. Helemaal trots. En daarna verwacht hij een staande ovatie ofzo? Wat een debiel.
Een samenwerking met Dordrecht, wie wil dat nou niet. Wat een club.
  Moderator dinsdag 15 januari 2019 @ 22:26:05 #278
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_184425127
Het viersporenbeleid is bedacht in één van de toiletten van De Kuip.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 22:39:22 #279
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184425432
Wat een lachwekkend stukje van de Jong over de samenwerking met Dordrecht _O-
  dinsdag 15 januari 2019 @ 22:40:11 #280
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184425449
quote:
Ik ben zo ontzettend klaar met deze vent.

Het was weer een geweldige mooiweer show vanavond. Gio ook nog even een paar veren in z'n kont gestoken.
pi_184425461
Die blijft gewoon
pi_184425512
Feyenoord en Dordrecht past wel goed bij elkaar. Dat Dordrecht wil ook al jaren een nieuw stadion hebben.
pi_184425578
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 22:40 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik ben zo ontzettend klaar met deze vent.

Het was weer een geweldige mooiweer show vanavond. Gio ook nog even een paar veren in z'n kont gestoken.
Dit gaat niet lang meer goed heb ik het idee :'). Overal waar je leest is men steeds negatiever. Gaat een interessante tweede seizoenshelft worden wat dat betreft, er is niet veel meer nodig volgens mij om de boel te laten ontploffen.

Ik ben overigens wel benieuwd naar wat Gio van het hele sporen gebeuren vindt. Ik meen me te herinneren dat hij voor de winterstop een aantal keer vrij uitgesproken was dat het een gemiste kans was, maar wel begrijpelijk qua budget dat we er destijds niet in mee zijn gegaan. Hij vond echter, dacht ik, dat we er nu wel serieus naar zouden moeten kijken als de mogelijkheid zich voordeed, gaf ook aan dat je ziet dat het bij Ajax en PSV wel zijn vruchten heeft afgeworpen. Kan alleen niet meer terugvinden in welk interview dat was.

Mijn gevoel zegt dat het allang beslist is in elk geval, Giovanni weg, Van Geel blijft zitten.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 22:50:53 #284
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184425644
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 22:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Dit gaat niet lang meer goed heb ik het idee :'). Overal waar je leest is men steeds negatiever. Gaat een interessante tweede seizoenshelft worden wat dat betreft, er is niet veel meer nodig volgens mij om de boel te laten ontploffen.
Ik vermoed dat vGeel niet snel weg gaat. Als je de media mag geloven is met name Sjaak Troost bezig om het functioneren van vGeel stevig onder de loep te nemen. Verder heeft hij voornamelijk vriendjes heb ik het idee. Wel is het gunstig dat die Gerard Hoetmer weg is. Die scheen vGeel in zijn zak te hebben zitten.
pi_184425704
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 22:50 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik vermoed dat vGeel niet snel weg gaat. Als je de media mag geloven is met name Sjaak Troost bezig om het functioneren van vGeel stevig onder de loep te nemen. Verder heeft hij voornamelijk vriendjes heb ik het idee. Wel is het gunstig dat die Gerard Hoetmer weg is. Die scheen vGeel in zijn zak te hebben zitten.
Ja dat laatste hoorde je toen wel, dat die Hoetmer er voornamelijk verantwoordelijk voor was dat Geel mocht blijven zitten toen hij laatste keer ter discussie stond.

We zien het wel.
pi_184430235
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 22:50 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik vermoed dat vGeel niet snel weg gaat. Als je de media mag geloven is met name Sjaak Troost bezig om het functioneren van vGeel stevig onder de loep te nemen. Verder heeft hij voornamelijk vriendjes heb ik het idee. Wel is het gunstig dat die Gerard Hoetmer weg is. Die scheen vGeel in zijn zak te hebben zitten.
Weet niet wie er nog meer in de RvB zitten, maar Troost is natuurlijk wel iemand met verstand van voetbal, al heb je er weinig verstand voor nodig om te zien dat Van Geel het nou niet echt lekker doet met z'n aankopen.
  woensdag 16 januari 2019 @ 09:38:49 #287
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184430347
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 09:34 schreef Luni het volgende:

[..]

Weet niet wie er nog meer in de RvB zitten, maar Troost is natuurlijk wel iemand met verstand van voetbal, al heb je er weinig verstand voor nodig om te zien dat Van Geel het nou niet echt lekker doet met z'n aankopen.
Troost is (volgens mij) de enige met een voetbalachtergrond in de RvC.
pi_184430897
Wat maakt die voetbalachtergrond nou eigenlijk uit. Niemand hier heeft een voetbalachtergrond, maar iedereen ziet toch dat het momenteel erg slecht gaat op zowel sportief als beleidsmatig gebied?

Krijg meer de indruk dat er mensen zitten die het wel leuk vinden om 'er bij' te doen.
Van alles is weer waardeloos.
  woensdag 16 januari 2019 @ 10:08:18 #289
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184430977
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 10:03 schreef Oldground het volgende:
Wat maakt die voetbalachtergrond nou eigenlijk uit. Niemand hier heeft een voetbalachtergrond, maar iedereen ziet toch dat het momenteel erg slecht gaat op zowel sportief als beleidsmatig gebied?

Krijg meer de indruk dat er mensen zitten die het wel leuk vinden om 'er bij' te doen.
dat is natuurlijk het grootste probleem in het profvoetbal, nu zegt een voetbalachtergrond ook niet alles maar het is wel handig als voetbal technische zaken door mensen met verstand ervan worden beoordeeld
pi_184431175
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 10:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat is natuurlijk het grootste probleem in het profvoetbal, nu zegt een voetbalachtergrond ook niet alles maar het is wel handig als voetbal technische zaken door mensen met verstand ervan worden beoordeeld
Ik denk dat er wel grotere problemen zijn, zoals een nog steeds niet functionerende piramide.

Maar je hebt inderdaad een punt. Echter zoals je zelf al aangeeft hoeft een periode als als profvoetvaller niet te zeggen dat je verstand van voetbal hebt en vice versa. Bij een oud-trainer heb ik dat al meer.
Van alles is weer waardeloos.
  woensdag 16 januari 2019 @ 10:21:55 #291
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184431213
Punt is dat je een td of trainercoach kunt beoordelen op meetbare resultaten, dus heb je geen voetbalverstand nodig.

1. We voetballen al bijna 2 jaar kut en verliezen van een amateurteam uit polen in de uefacup. Het voetbal ziet er niet uit en een johan cruijfschaal noem ik geen prijs. Daarnaast was tijdens de start van de championsleague zoveel blessures dat het aantoonbaar is dat het totaalpakket niet goed was verzorgd. Giovanni als hoofd coach is hier verantwoordelijk voor en niet de fysio, de sportinspanningarts of de veldtrainer.
2. Laatste 2 jaar is het technisch kut. Aankopen vallen door de mand, teveel middelmatige aankopen net na kanioenschap, geen verkopen, ontevreden spelers, teveel oudspelers terughalen, reuring in de selectie, geen team in de eerste divisie terwijl psv en ajax dat wel hebben. Als je dit allemaal niet kan weg beargumenteren, dan houdt het op.

Ik zie geen reden om met een van de twee door te gaan. Beide hebben het goed gedaan ergens tijdens hun dienstverband, maar nu is het helaas klaar.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  Moderator woensdag 16 januari 2019 @ 11:00:23 #292
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_184431849
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 10:21 schreef govie het volgende:
Punt is dat je een td of trainercoach trainer-coach kunt beoordelen op meetbare resultaten, dus heb je geen voetbalverstand nodig.

1. We voetballen al bijna 2 jaar kut en verliezen van een amateurteam uit polen Hongarije in de uefacup Europa League. Het voetbal ziet er niet uit en de een johan cruijfschaal Johan Cruijff Schaal noem ik geen prijs is gewoon een prijs. Daarnaast was tijdens de start van de championsleague Champions League zoveel blessures dat het aantoonbaar is dat het totaalpakket niet goed was verzorgd. Giovanni als hoofd coach hoofdcoach is hier verantwoordelijk voor en niet de fysio, de sportinspanningarts sportinspanning arts of de veldtrainer.
2. Laatste 2 jaar is het technisch kut. Aankopen vallen door de mand, teveel middelmatige aankopen net na kanioenschap kampioenschap, geen verkopen, ontevreden spelers, teveel oudspelers oud spelers terughalen, reuring in de selectie, geen team in de eerste divisie Keuken Kampioen Divisie terwijl psv PSV en ajax Ajax dat wel hebben. Als je dit allemaal niet kan weg beargumenteren, dan houdt het op.

Ik zie geen reden om met een van de twee door te gaan. Beide hebben het goed gedaan ergens tijdens hun dienstverband, maar nu is het helaas klaar.
Fixed :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_184432773
quote:
7s.gif Op woensdag 16 januari 2019 11:00 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Fixed :)
Slowakije. :P
Van alles is weer waardeloos.
pi_184433620
El Hankouri dus naar Groningen op huurbasis. Aflopend contract ook, dus die zien we niet terug.

https://www.vi.nl/nieuws/(...)ig-fc-groningen-gaan

[ Bericht 52% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2019 12:29:13 ]
  woensdag 16 januari 2019 @ 12:34:04 #295
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184433726
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
El Hankouri dus naar Groningen op huurbasis. Aflopend contract ook, dus die zien we niet terug.

https://www.vi.nl/nieuws/(...)ig-fc-groningen-gaan
Het was al belachelijk genoeg dat ie opeens weer bij de selectie zat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 16 januari 2019 @ 12:49:39 #296
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_184433986
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 22:40 schreef macca728 het volgende:
Die blijft gewoon
Ben ik ook bang voor. En dan krijgen we over een half jaar gewoon weer zo'n zaadseizoen.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_184434042
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Het was al belachelijk genoeg dat ie opeens weer bij de selectie zat.
ja eens.
pi_184434054
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
El Hankouri dus naar Groningen op huurbasis. Aflopend contract ook, dus die zien we niet terug.

https://www.vi.nl/nieuws/(...)ig-fc-groningen-gaan
Mis je niks aan
blablablabla
  woensdag 16 januari 2019 @ 13:02:27 #299
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_184434185
quote:
7s.gif Op woensdag 16 januari 2019 11:00 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Fixed :)
Trencin komt uit Slowakije domme koe.
  Moderator woensdag 16 januari 2019 @ 13:07:03 #300
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_184434299
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 13:02 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Trencin komt uit Slowakije domme koe.
Crewbash, TR.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 16 januari 2019 @ 13:07:09 #301
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_184434303
Dicht.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')