abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 15 november 2019 @ 19:54:36 #101
403253 Meke
after all this time? always.
pi_189958490
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 19:18 schreef Ellatjuh het volgende:
ik heb hem en is wel goede toevoeging.
maar heb wel de leeftijd gestopt want ben bang dat eer ze klaar is met der studie dat ze al volwassen is.
geen idee hoelang ze bezig is met der studie, een semester duurt een week.
3x een semester, volgens mij moeten ze in totaal 12 vakken en je kunt er vier per semester.

De mijne is nu aan het laatste semester bezig en heeft nog 66 dagen voor ze volwassen wordt :P Maar ik heb de tijd sowieso op 'langzaam' staan :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  vrijdag 15 november 2019 @ 19:54:58 #102
403253 Meke
after all this time? always.
pi_189958505
Woon jij uit of thuis? Ik woon thuis, maar bij Sims2 telde de tijd ook niet als je op de campus woonde, misschien is dat hier wel weer?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_189959795
Geen idee.
Woon op de campus.
Zal idd eens kunnen kijken als ik morgen weer verder ga of het uit maakt de veroudering weer aan te zetten
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_189966113
Door alle drukte helemaal vergeten dat de nieuwe uitbreiding al uit is! Zal het zo kopen.
En leuke tips hierboven!
pi_190031084
Uiteindelijk gekocht met een bundel. Ik heb nu een huishouden van 7 sims, maar ik doe rustig aan. Tenslotte staat het op 'aging off' dus ik hoef niet bang te zijn dat ze bejaard het studentenhuis verlaten. Wat volgens mij wel gewoon mogelijk is.
Daarnaast hebben 2 sims ook een fulltime baan. Waarvan één 'National leader' (wat dat ook mag voorstellen) is. Plus hij heeft de eigenschap dat hij niet ontslagen kan worden, dus vaak laat ik hem gewoon 'thuis werken'. De ander heeft een carriere in de gamewereld en werkt vooral laat in de middag.
De sims wonen op de campus. Dan is alles dicht bij en het is wel leuk om te zien wat allemaal rond de universiteit afspeeld. Op het begin wel irritant dat je sims een universiteit een woonplek moet uitkiezen.Je moet dan telkens van de ene huishouden weer naar de andere huishouden gaan.
En er zijn eindelijk weer piercings. De rest van de kledingstukken en kapsels vind ik persoonlijk vrij suf. Voor studenten vind ik het wel behoorlijk saai en braaf.
ROBODEMONS..................|:(
pi_190101398
Nu zijn ze afgestudeerd en kan ik ze wel weer in een van de andere werelden plaatsen maar zodra ik dan wil gaan spelen krijg ik een of andere vage foutmelding..
Zal nog wel een bug zijn die eruit gehaald moet worden..
Beetje jammer wel
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_190128892
bug is opgelost :D heerlijk spel is het ook
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  dinsdag 26 november 2019 @ 09:22:50 #108
403253 Meke
after all this time? always.
pi_190129565
Ohh dan hoop ik ook dat ze de bug snel oplossen waardoor ik niet altijd een presentatiebord krijg als ik een presentatie voor de uni moet geven }:|
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_190194854
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 09:22 schreef Meke het volgende:
Ohh dan hoop ik ook dat ze de bug snel oplossen waardoor ik niet altijd een presentatiebord krijg als ik een presentatie voor de uni moet geven }:|
Gelukkig nog niet gehad. Wel dat de sim het presentatiebord niet kon gebruiken. Ze had alsnog een B door huiswerk te maken en achter de computer te studeren.
ROBODEMONS..................|:(
pi_190196266
Ik wacht nog even op de Kerst of januari sale voor Universiteit. Maar t lijkt me wel een leukere uitbreiding dan Eilandleven. Die skip ik.
In deze sale wil ik nog wel dat Magie-pakket kopen. Verder is het wel jammer dat de stuffpacks niet in de sale zijn, maar goed misschien bij de volgende sale wel weer.
pi_190390053
Omdat ik op internet niet echt duidelijk een antwoord kon vinden, stel ik de vraag hier maar. Min Sims hebben huisgenoten en soms zie ik in de woonhoek van de huisgenoten een bulkje vieze kleren liggen te stinken. Vervolgens kan één van mijn Sims dat in een grijze zak weggooien.
Maar waar komen die vieze kledingstukken vandaan? Ik heb dit nog niet eerder gezien. :?
ROBODEMONS..................|:(
  donderdag 12 december 2019 @ 08:36:27 #112
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190392394
quote:
11s.gif Op woensdag 11 december 2019 23:41 schreef Morrigan het volgende:
Omdat ik op internet niet echt duidelijk een antwoord kon vinden, stel ik de vraag hier maar. Min Sims hebben huisgenoten en soms zie ik in de woonhoek van de huisgenoten een bulkje vieze kleren liggen te stinken. Vervolgens kan één van mijn Sims dat in een grijze zak weggooien.
Maar waar komen die vieze kledingstukken vandaan? Ik heb dit nog niet eerder gezien. :?
Die zat volgens in een of andere pack erbij. Heb je ook de wasmachine enzo? Want volgens zat dat in dat pack. Dus je Sims moeten eens gaan wassen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_190392785
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Die zat volgens in een of andere pack erbij. Heb je ook de wasmachine enzo? Want volgens zat dat in dat pack. Dus je Sims moeten eens gaan wassen.
Nee, die pack heb ik niet.
ROBODEMONS..................|:(
  donderdag 12 december 2019 @ 09:16:44 #114
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190392797
quote:
11s.gif Op donderdag 12 december 2019 09:15 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Nee, die pack heb ik niet.
oh... Dan weet ik het ook niet, misschien een of andere instelling?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_190573934
Sims is weer in de aanbieding op Origen *O*

Ook de Universiteit uitbreiding is nu met 50% korting _O_
  zondag 22 december 2019 @ 00:14:10 #116
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190588292
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 13:30 schreef Elvi het volgende:
Sims is weer in de aanbieding op Origen *O*

Ook de Universiteit uitbreiding is nu met 50% korting _O_
:o Misschien eens kijken dan.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zondag 22 december 2019 @ 07:37:26 #117
267137 Cl04d
"Knowledge Is Power."
pi_190590073
Sinds kort ook aan de sims 4, heb al een aantal mods geinstalleerd voor meer realisme, zoals betere emoties, kinderen kunnen ook dood, ziektes, belastingen enzo en sims nooit vergeten enzo...Ik zoek alleen nog een mod die dat irritante muziek deuntje overslaat, elke keer als je spel geladen is, of naar andere kavel gaat.
"If everything's a dream, don't wake me up."
pi_190598197
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 13:30 schreef Elvi het volgende:
Sims is weer in de aanbieding op Origen *O*

Ook de Universiteit uitbreiding is nu met 50% korting _O_
Ik twijfel nog steeds om seizoenen te kopen. :') Kun je eigenlijk het weer uitschakelen? Soms vind ik het fijn als het weer constant is. Gewoon als ik weer bepaalde projectjes heb.

Volgens heb heb ik dit al eerder gevraagd. :')

edit; Nog een vraag, weet iemand een mod waarmee alleen de NCP's ouder worden? Anders download ik wel een mod die ervoor zorgt dat mijn sims onsterfelijk worden.

[ Bericht 7% gewijzigd door Morrigan op 22-12-2019 18:24:12 ]
ROBODEMONS..................|:(
  zondag 22 december 2019 @ 19:50:37 #119
403253 Meke
after all this time? always.
pi_190599875
quote:
11s.gif Op zondag 22 december 2019 17:50 schreef Morrigan het volgende:
Ik twijfel nog steeds om seizoenen te kopen. Kun je eigenlijk het weer uitschakelen? Soms vind ik het fijn als het weer constant is. Gewoon als ik weer bepaalde projectjes heb.

Ja, kun je uitzetten :Y
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_190602041
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 19:50 schreef Meke het volgende:

[..]

Ja, kun je uitzetten :Y
Mooi, uiteindelijk gekocht.

Ik ben benieuwd. :)

Ik kwam trouwens achter in het menu dat ik er ook voor kan kiezen om alleen de niet-gespeelde huishouden oud te laten worden. Schild me weer een mod. Alleen even kijken of het werkt.

[ Bericht 12% gewijzigd door Morrigan op 22-12-2019 21:34:00 ]
ROBODEMONS..................|:(
pi_191252187
"Gratis" voor PS4 met PS+
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_192086421
Oke sinds vanavond een beetje aan de slag geweest met 'realistic' mods om het karakter wat mooier en echter eruit te laten zien.
Bij deze stel ik jullie voor aan Rowena (created by me :D)
Voor de eerste keer vind het zeker niet slecht om verschillende mods met elkaar te mengen en te kijken wat eruit komt.


Wat vinden jullie?
Dit is geen photoshop, maar echt in-game.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 07:49:03 #124
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_192087951
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2019 21:23 schreef Morrigan het volgende:
Ik kwam trouwens achter in het menu dat ik er ook voor kan kiezen om alleen de niet-gespeelde huishouden oud te laten worden. Schild me weer een mod. Alleen even kijken of het werkt.

ja dit werkt, heb ik al jaren aan staan :)
  Moderator zaterdag 4 april 2020 @ 17:17:31 #125
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_192449318
Ik speel dit sinds een week ook. Uiteraard met de money cheat, lekker dik huis bouwen voor een huishouden van 3 generaties (opa, oma, pa, ma, twee kinderen en een peuter) :P Daarvoor hetzelfde gedaan voor 8 tieners die in een genottelijk dik huis woonden, en stiekem vind ik het bouwen leuker dan de sims een beetje in de gaten houden, want sommige pissen bijv. gewoon in hun broek als je ze niet vertelt dat ze naar de plee moeten gaan :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 4 april 2020 @ 21:33:44 #126
47102 Elvi
miemkwien
pi_192453166
Ik heb wicked whims, en basemental drugs geïnstalleerd _O- heel ander spel nu :D :@
  zaterdag 4 april 2020 @ 22:41:46 #127
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_192454246
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 21:33 schreef Elvi het volgende:
Ik heb wicked whims, en basemental drugs geïnstalleerd _O- heel ander spel nu :D :@
:')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 4 april 2020 @ 22:43:19 #128
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_192454273
Ik heb altijd het plan om zo'n gezin te maken en dan de kinderen ook weer te laten trouwen en allemaal in dat huis laten wonen, maar meestal zodra mijn Sim dan een andere Sim heeft gevonden en meer dan één kind heeft, ben ik het weer beu. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 4 april 2020 @ 22:49:24 #129
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_192454391
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik speel dit sinds een week ook. Uiteraard met de money cheat, lekker dik huis bouwen voor een huishouden van 3 generaties (opa, oma, pa, ma, twee kinderen en een peuter) :P Daarvoor hetzelfde gedaan voor 8 tieners die in een genottelijk dik huis woonden, en stiekem vind ik het bouwen leuker dan de sims een beetje in de gaten houden, want sommige pissen bijv. gewoon in hun broek als je ze niet vertelt dat ze naar de plee moeten gaan :')
Oh...obh..oh... Drizzzt.... tsssk tssk!
pi_192454412
On dit moment vind ik het leuker om mijn eigen CC te maken. :@
ROBODEMONS..................|:(
  Moderator zondag 5 april 2020 @ 00:05:00 #131
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_192455794
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 22:49 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Oh...obh..oh... Drizzzt.... tsssk tssk!
:7
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 5 april 2020 @ 00:22:48 #132
47102 Elvi
miemkwien
pi_192456001
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 april 2020 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

:')
you know you want it :{w

alleen wel goed kijken naar de instellingen voordat je buurt 1 grote orgie is :')
  zondag 5 april 2020 @ 13:06:05 #133
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_192460972
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 00:22 schreef Elvi het volgende:

[..]

you know you want it :{w

alleen wel goed kijken naar de instellingen voordat je buurt 1 grote orgie is :')
whicked whims komt me wel bekend voor. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator zondag 5 april 2020 @ 13:12:32 #134
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_192461039
De bejaarden zijn gisteravond helaas kort na elkaar overleden, maar er is nu ruimte voor pa en ma om wat extra kinders te krijgen :P Ben afgelopen nacht van 2 bejaarden, 2 volwassenen, 2 schoolgaande kinderen, 1 peuter en 1 puppy (een zwarte labradoodle) naar 2 volwassenen, 3 schoolgaande kinderen en 1 volgroeide hond gegaan.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  PR en moderator zondag 5 april 2020 @ 13:16:43 #135
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_192461095
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb altijd het plan om zo'n gezin te maken en dan de kinderen ook weer te laten trouwen en allemaal in dat huis laten wonen, maar meestal zodra mijn Sim dan een andere Sim heeft gevonden en meer dan één kind heeft, ben ik het weer beu. :')
Herkenbaar _O-
Ik heb het sinds ik al een half jaar een nieuwe laptop heb (waar ‘ie op kan draaien) al niet meer gespeeld. Moet het er nog op installeren.

Loop ook zwaar achter met stuffpacks/EP. Ik zie ze op de Sims FB-pagina’s de laatste tijd gratis codes uitdelen voor verschillende packs, maar telkens als je dat ziet staat het bericht er al een uur op en zijn mensen daar wereldwijd natuurlijk al sneller bij geweest ;(
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 5 april 2020 @ 13:20:33 #136
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_192461143
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 13:16 schreef Moira het volgende:

[..]

Herkenbaar _O-
Ik heb het sinds ik al een half jaar een nieuwe laptop heb (waar ‘ie op kan draaien) al niet meer gespeeld. Moet het er nog op installeren.

Loop ook zwaar achter met stuffpacks/EP. Ik zie ze op de Sims FB-pagina’s de laatste tijd gratis codes uitdelen voor verschillende packs, maar telkens als je dat ziet staat het bericht er al een uur op en zijn mensen daar wereldwijd natuurlijk al sneller bij geweest ;(
Dat laatste wist ik niet eens, maar ja, dan moet je ook wel 24/7 op fb zitten en die pagina in de gaten houden, wil je zo'n code bemachtigen. -O-
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator zondag 5 april 2020 @ 13:22:30 #137
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_192461155
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb altijd het plan om zo'n gezin te maken en dan de kinderen ook weer te laten trouwen en allemaal in dat huis laten wonen, maar meestal zodra mijn Sim dan een andere Sim heeft gevonden en meer dan één kind heeft, ben ik het weer beu. :')
Daar ben ik nu dus mee bezig, maar weet niet of er genoeg ruimte zal zijn om ze allemaal bij elkaar te houden, al zou ik natuurlijk de stukjes grond naast m'n huidige dikke huis kunnen kopen zodat de kinderen daar kunnen wonen wanneer ze oud genoeg zijn om zelf een gezin te starten.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_192462473
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Daar ben ik nu dus mee bezig, maar weet niet of er genoeg ruimte zal zijn om ze allemaal bij elkaar te houden, al zou ik natuurlijk de stukjes grond naast m'n huidige dikke huis kunnen kopen zodat de kinderen daar kunnen wonen wanneer ze oud genoeg zijn om zelf een gezin te starten.
Zo speelde ik vroeger Sims 2. Na een tijdje was ik het zat en sindsdien geef ik mijn sims gewoon vrije wil. Kijken of ze daadwerkelijk zelfstandig kunnen leven. :P })

Edit: Ik heb wel eens ‘s nachts het spel aan laten staan. En dan de volgende ochtend kijken wie er nog leven. Wel zorgen dat minimaal 1 sim onsterfelijk is. En ze moeten werkloos zijn zodat je geen berichten krijgt die ervoor zorgen dat het spel op pauze komt.
ROBODEMONS..................|:(
  Moderator zondag 5 april 2020 @ 15:17:07 #139
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_192462671
quote:
10s.gif Op zondag 5 april 2020 15:02 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Zo speelde ik vroeger Sims 2. Na een tijdje was ik het zat en sindsdien geef ik mijn sims gewoon vrije wil. Kijken of ze daadwerkelijk zelfstandig kunnen leven. :P })

Edit: Ik heb wel eens ‘s nachts het spel aan laten staan. En dan de volgende ochtend kijken wie er nog leven. Wel zorgen dat minimaal 1 sim onsterfelijk is. En ze moeten werkloos zijn zodat je geen berichten krijgt die ervoor zorgen dat het spel op pauze komt.
Ik heb dat gistermiddag per ongeluk gedaan, was een uurtje naar buiten, kom terug, helft van de characters had de broek volgepist, eentje stond in de keuken te zeuren dat 'ie honger had, maar koken ho maar, en de peuter liep rond met 10 kilo stront in de luier, en moederlief stond erbij en keek er naar :')

edit: geen van m'n sims werkt omdat ik met de Motherlode cheat een miljoen "euro" heb toegevoegd voordat ik begon met de bouw van het huis :+ De vader heeft wel even als wetenschapper gewerkt, maar als ik dan verkeerd klikte in een menuutje moest ik de hele dag met hem bezig zijn op het werk, terwijl de rest van het grote gezin dus allerlei ellende onderging :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_192462874
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 15:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik heb dat gistermiddag per ongeluk gedaan, was een uurtje naar buiten, kom terug, helft van de characters had de broek volgepist, eentje stond in de keuken te zeuren dat 'ie honger had, maar koken ho maar, en de peuter liep rond met 10 kilo stront in de luier, en moederlief stond erbij en keek er naar :')

edit: geen van m'n sims werkt omdat ik met de Motherlode cheat een miljoen "euro" heb toegevoegd voordat ik begon met de bouw van het huis :+ De vader heeft wel even als wetenschapper gewerkt, maar als ik dan verkeerd klikte in een menuutje moest ik de hele dag met hem bezig zijn op het werk, terwijl de rest van het grote gezin dus allerlei ellende onderging :')
Heb je ze wel vrije wil gegeven? Als je dat uitzet, doen ze niks. :P
ROBODEMONS..................|:(
  Moderator zondag 5 april 2020 @ 15:40:16 #141
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_192462969
Heuj, de twee kinderen zijn tieners geworden, tijd om hun slaapkamers aan te passen :P En moeders is zwanger, krijg je dan een baby of meteen een peuter? Heb nl. niks voor babies in de build mode gezien.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 5 april 2020 @ 15:49:19 #142
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_192463101
quote:
11s.gif Op zondag 5 april 2020 15:32 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Heb je ze wel vrije wil gegeven? Als je dat uitzet, doen ze niks. :P
Geen flauw idee, maar ik vind het micromanagen eigenlijk wel leuk. Minder leuk dan huizen bouwen en inrichten, maar toch leuk :T
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_192463891
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 15:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, de twee kinderen zijn tieners geworden, tijd om hun slaapkamers aan te passen :P En moeders is zwanger, krijg je dan een baby of meteen een peuter? Heb nl. niks voor babies in de build mode gezien.
Een baby, maar die kun je gelijk laten opgroeien tot peuter.
ROBODEMONS..................|:(
  Moderator zondag 5 april 2020 @ 23:04:11 #144
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_192470019
quote:
12s.gif Op zondag 5 april 2020 16:45 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Een baby, maar die kun je gelijk laten opgroeien tot peuter.
Zag het net ja ^O^
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator maandag 6 april 2020 @ 22:33:08 #145
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_192486671
Mwhehe, m'n sim ging naar bed en ik zag een vampier voor de deur staan, dus heb ff alles op slot gedaan, inclusief het hek, dus meneer kan niet uit de voortuin ontsnappen. Eens zien of hij last heeft van de zon :7
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator maandag 6 april 2020 @ 22:43:22 #146
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_192486852
JEUJ :D

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_192557600
Bij mij willen de NPC’s niet meer dood gaan. Misschien is veranderd in MCCC, maar ik zou niet weten wat.
ROBODEMONS..................|:(
  Moderator zaterdag 11 april 2020 @ 15:25:50 #148
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_192568412
Die sim is intussen met z'n vrouw en kinderen naar een (veel) groter huis verhuisd. Moest ook wel, want vrouwlief kreeg na het eerste kind tweemaal een tweeling, dus het was echt nodig _O- De oudste is inmiddels een tiener en bij een nieuw gecreëerde tienersim ingetrokken, in dezelfde "wereld" als het grote gezin (Newcrest, waar dus verder nog niks staat), en gaat met hem net zo'n groot gezin stichten.

Geen idee of hun kinderen iets met de al bestaande kinderen kunnen doen (neefjes en nichtjes, maar weet niet hoe het spel daarmee omgaat). Ach, we zien wel. Ik flikker dat gebied binnenkort vol met nieuwe huizen en wat publieke dingen zodat het een mooie levende wereld wordt :)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 11 april 2020 @ 20:37:46 #149
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_192572566
Heb je alleen de basis game drizzt?
  zaterdag 11 april 2020 @ 20:43:13 #150
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_192572648
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 april 2020 20:37 schreef Morrigan het volgende:
Bij mij willen de NPC’s niet meer dood gaan. Misschien is veranderd in MCCC, maar ik zou niet weten wat.
Worden ze nog wel ouder? Want anders zou het kunnen dat de optie van npc's ouder worden bij de instellingen uit staat.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')