Heb je zoveel besteld?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 09:54 schreef drakin het volgende:
had gister al 7 pakjes, nou ja laat het je maar weg.
Vierkante meters formaat en dan verwacht ik er nog 1
Ja mijn innerlijke vrouw is een beetje te wakker geschud door al die mooie spulletjes.quote:
Jij gaat voor je werk festivals af?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 10:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja mijn innerlijke vrouw is een beetje te wakker geschud door al die mooie spulletjes.
Was zakelijk, moest dingen beslist afronden voor eind 2018 en op voorraad zetten voor het nieuwe jaar.
Prive kan ik helaas 0,0 dingen kopen en ook geen prive opnames doen uit het bedrijf.
Het is dus een investering voor de festivals van dit jaar, hopenlijk gaat het dit jaar wat beter dan vorig jaar.
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 09:07 schreef chufi het volgende:
Maar eh nog steeds stevig windje ...Ik zou best wil strandjutten vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker weertje ook ervoor........
![]()
Hopelijk komt het goed Drakin ... om voor jezelf beginnen is best wel lef nodigquote:Op dinsdag 8 januari 2019 10:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja mijn innerlijke vrouw is een beetje te wakker geschud door al die mooie spulletjes.
Was zakelijk, moest dingen beslist afronden voor eind 2018 en op voorraad zetten voor het nieuwe jaar.
Prive kan ik helaas 0,0 dingen kopen en ook geen prive opnames doen uit het bedrijf.
Het is dus een investering voor de festivals van dit jaar, hopenlijk gaat het dit jaar wat beter dan vorig jaar.
Hier gaat het goed hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2019 10:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja hoor!![]()
En jij? ben jij op je werk of ben je thuis?
Ah.. toch op het werk... ik moet jullie nog een beetje leren kennen dan weet ik wie wie is ..quote:Op dinsdag 8 januari 2019 10:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hier gaat het goed hoor![]()
Altijd op werk he.
Ik ben expediteurquote:Op dinsdag 8 januari 2019 10:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.. toch op het werk... ik moet jullie nog een beetje leren kennen dan weet ik wie wie is ..![]()
Wat voor werk doe je ?
Ik werk niet meerquote:Op dinsdag 8 januari 2019 10:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben expediteur![]()
Jij dan? Ik weet alleen dat je vogels schildert
Soms wel jaloers op hoor, maar meestal is dat niet vrijwilligquote:Op dinsdag 8 januari 2019 10:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik werk niet meerVroeger zat ik op kantoor, niet écht iets bijzonders ......
Ik heb zoveel makke, niemand wil me hebben joh!![]()
dus ik ben gewoon huismus
Nee, niet vrijwillig dat wil je niet ...quote:Op dinsdag 8 januari 2019 10:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Soms wel jaloers op hoor, maar meestal is dat niet vrijwillig
Ik vind het niet erg om te werken, maar ik doe het liever nietquote:Op dinsdag 8 januari 2019 10:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, niet vrijwillig dat wil je niet ...![]()
Dan kan je beter werken![]()
Maar je moet roeien met de riemen die je hebt zeg maar ...
We zullen hem niets zeggen.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 10:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om te werken, maar ik doe het liever niet![]()
Laat haags het maar niet lezen, want ik doe echt serieus niets op mijn werk behalve Fok!ken
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 10:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om te werken, maar ik doe het liever niet![]()
Laat haags het maar niet lezen, want ik doe echt serieus niets op mijn werk behalve Fok!ken
Bedanktquote:
Nou, ik denk dat ik serieus 2 a 3 uurtjes werk per dag?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 10:33 schreef FANN het volgende:
[..]nou hélemaal niets?
tja dat moet je niet te vaak zeggen denk ik
Relaxt,.,,,,,,,,quote:Op dinsdag 8 januari 2019 10:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
Nou, ik denk dat ik serieus 2 a 3 uurtjes werk per dag?
Hier zwerven heel veel geheimpjes rond.quote:
oh... daar weet ik niks van.....quote:Op dinsdag 8 januari 2019 10:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier zwerven heel veel geheimpjes rond.
Niemand die op mijn scherm mee kan kijken.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 10:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Relaxt,.,,,,,,,,heb je geen baas die je achter je broek zit?
Ik moest wel hard werken vroeger, en lang.... dan deed ik thuis niks meer![]()
en het weekend ook weinig eigenlijk, meestal bijslapen
Ben nu wel benieuwd naar jouw geheimpjequote:Op dinsdag 8 januari 2019 10:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja iemand heeft wel een klein geheimpje... ik ook![]()
maar dat vertel ik niet
Jouw als het bezittelijk is.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 10:41 schreef FANN het volgende:
Is het jou of jouw?![]()
ik ben het even kwijt![]()
maakt ook niet uit.........
Oh.. geen werk... ja dat is iets anders... verveel je je niet dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 10:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Niemand die op mijn scherm mee kan kijken.
De baas is ook niet achterlijk, maar er is gewoon geen werk..
Ik Fok de hele dagquote:Op dinsdag 8 januari 2019 10:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh.. geen werk... ja dat is iets anders... verveel je je niet dan?
Dan gaat de dag wel héél lang duren, dat is soms ook niet zo leuk
Oh ja! goeie uitleg je had onderwijzer moeten worden !quote:Op dinsdag 8 januari 2019 10:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jouw als het bezittelijk is.
bijvoorbeeld: jouw auto.
Andere = Ik heb die sleutels van jou gekregen
Ik ben stiekem een beetje verliefd op FANN, niet tegen haar vertellen.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 10:39 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... daar weet ik niks van.....![]()
wat is jouw geheim Eend?
Ik had er een pleuris hekel aan als er niet genoeg werk was om de dag te vullen. Maar zo ben ik wel op Fok terecht gekomen.quote:
FANN negeert dit gewoonquote:Op dinsdag 8 januari 2019 10:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd naar jouw geheimpje![]()
Je hart luchten kan helpen he
Als het allemaal op zou gaan vanavond wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 11:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je gaat je bloed vervangen door Erwtensoep?
Heb je stal aan huis ?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 11:09 schreef Gooddeal het volgende:
Tof zeg. heb ik een uur geleden onder helse omstandigheden de stallen uitgemest, en nu klaart het op.
Rijke tata hoor, met je stalquote:Op dinsdag 8 januari 2019 11:09 schreef Gooddeal het volgende:
Tof zeg. heb ik een uur geleden onder helse omstandigheden de stallen uitgemest, en nu klaart het op.
Mensen met paarden hebben de hemel op aarde.quote:
Snert of shit ... het hoort bij het plattelandquote:Op dinsdag 8 januari 2019 11:15 schreef Gooddeal het volgende:
De pony's staan op vlas, en ik schep het op een aanhanger, die elke week weggebracht wordt.
Maar met deze wind is dat een hel. Krijg je al die shit om de oren geblazen.
Yep. Voor en nadelen.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 11:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Snert of shit ... het hoort bij het platteland
Ik zou ze laten fokken als konijnenquote:Op dinsdag 8 januari 2019 11:16 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Mensen met paarden hebben de hemel op aarde.
Maar als ze komen te sterven is er niets meer te erven.
Ze zal nu wel op de waterfiets boodschappen gaan doen.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 11:50 schreef chufi het volgende:
zandzakken liggen al bij Sas voor de deur
Water is al weer weg zie ikquote:Op dinsdag 8 januari 2019 11:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zal nu wel op de waterfiets boodschappen gaan doen.
Sas is overal.quote:
Heb jij nog nooit marktkramen zien staan op festivals?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 10:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij gaat voor je werk festivals af?
Jawel, maar die verkopen meestal zonnebrillen enzo.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 12:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit marktkramen zien staan op festivals?
Ik heb een hoop, maar geen zonnebrillen.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 12:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jawel, maar die verkopen meestal zonnebrillen enzo.
En die zijn wel iets groter als een marktkraam vaak..
Denk dat Drakin op iets andere soort festivals staat ...quote:Op dinsdag 8 januari 2019 12:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jawel, maar die verkopen meestal zonnebrillen enzo.
En die zijn wel iets groter als een marktkraam vaak..
Ik ga (wanneer ik naar festivals ga) naar van die hardstyle/hardcore festivals.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 12:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb een hoop, maar geen zonnebrillen.
Denk ook dat ik op ander soort festivals sta als waar jij heengaat.
Neh niks voor mijquote:Op dinsdag 8 januari 2019 12:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ga (wanneer ik naar festivals ga) naar van die hardstyle/hardcore festivals.
Alhoewel ik Mei wel naar een techno festival ga geloof ik..
Gelukkig maar.quote:
Ik ben erg gezellig hoor, maar je bent nu wel hier (op Fok!)quote:
Ligt er maar net aan bij wie je het besteld hebt.quote:
Nog steeds een dure bootquote:Op dinsdag 8 januari 2019 13:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ho ho. Er zit ook nog maar liefst 140 vierkante meter grond bij.
Likje verf over de buitenkant kan-ie wel gebruiken, maar verder niets mis mee, toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 13:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Till heeft een ''mooie'' woonboot gevonden voor me![]()
[ afbeelding ]
Beetje het idee, zolang die drijft is het goed?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 13:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Likje verf over de buitenkant kan-ie wel gebruiken, maar verder niets mis mee, toch?
De naam?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 13:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Likje verf over de buitenkant kan-ie wel gebruiken, maar verder niets mis mee, toch?
Die heet geen Anja!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 13:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is meer iets voor de Muis denk ik
Ah, wat lief. Soury naar Rotterdam omdat jij haar in de buurt wil hebbenquote:Op dinsdag 8 januari 2019 13:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is meer iets voor de Muis denk ik
Aan lager wal geraken doe je zoquote:Op dinsdag 8 januari 2019 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, wat lief. Soury naar Rotterdam omdat jij haar in de buurt wil hebben
Ik zag net een bericht op fb dat het niet zo moeilijk is om even 2 ton te lenen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag net een bericht op fb dat het niet zo moeilijk is om even 2 ton te lenen.Super betrouwbaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik zag net een bericht op fb dat het niet zo moeilijk is om even 2 ton te lenen.Ziet er wel betrouwbaar uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Echt wel, als ik het nodig had dan zou ik het doen.quote:
[..]
Ik zag net een bericht op fb dat het niet zo moeilijk is om even 2 ton te lenen.Helder en duidelijk....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat word lastig voor mevrouwtje liefde en gelukquote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij ons is veel groter nieuws: het huwelijk van Wendy en Erland bevindt zich in zwaar weer.
Ja, de huidige programmadirecteur van RTL is homo en Erland gaat naar Talpa.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat word lastig voor mevrouwtje liefde en geluk
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, de huidige programmadirecteur van RTL is homo en Erland gaat naar Talpa.
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, de huidige programmadirecteur van RTL is homo en Erland gaat naar Talpa.
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij ons is veel groter nieuws: het huwelijk van Wendy en Erland bevindt zich in zwaar weer.
quote:Momenteel wonen Van Dijk en Galjaard ‘gezien de situatie’ regelmatig in verschillende huizen.
quote:So sorgen Sie vor:
1,5 Liter Trinkwasser pro Person und Tag
2,5 Liter Wasser für die Hygiene (Badewanne anfüllen)
2500 Kalorien pro Person und Tag (Mehl, Zucker, Konserven usw. „nach persönlichem Geschmack“)
Stromunabhängige Kochgelegenheit (Gartengriller, Not-Kocher, Brennpaste)
Kurbel- oder Autoradio als Informationsquelle
Kurbeltaschenlampe und Kerzen
Gut gefüllte Hausapotheke, Verbandskasten
Dokumentenmappe
Bargeld
Stromunabhängige Heizquelle (z.B. Holzofen)
Notfallrucksack mit persönlichen Gegenständen
De skiër is net uit beeld, Die ging heel snel.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hoor hij scheppt snieuw zie je dat niet?
Tot de stroom uitvalt en dan kun je helemaal niets meer kopen.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Toe maar.. en hier kun je op een middelbare school al meestal niets meer contant betalen
Bargeld, geld voor cafe.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja sonst kann je niks kaufen wat belangrijk is
Lastig is dat he, dan moet je heel je oprit van 500m aflopen om bij je brievenbus te komen enzoquote:
Dan mogen de kindjes met het OV naar huis...quote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tot de stroom uitvalt en dan kun je helemaal niets meer kopen.
De enigen die nog cash accepteren zijn drugsdealers.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Toe maar.. en hier kun je op een middelbare school al meestal niets meer contant betalen
En code geel stormen trotseren jaquote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Lastig is dat he, dan moet je heel je oprit van 500m aflopen om bij je brievenbus te komen enzo
Chufi zit op 4 hoog met balkon.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Lastig is dat he, dan moet je heel je oprit van 500m aflopen om bij je brievenbus te komen enzo
In de grensregionen zekerquote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De enigen die nog cash accepteren zijn drugsdealers.
niemand rijd bij en carport met de skiquote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De skiër is net uit beeld, Die ging heel snel.
Doe mij maar Mediaparkquote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ah, vandaar dat model TV bril.
Brievenbus beneden in de hal toch?quote:
quote:Wurzeralm - Spital am Pyhrn 290 cm
Ik laat het altijd bij een afhaal depot bezorgen ... heb ik een loopjequote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Brievenbus beneden in de hal toch?
Ah, kan hier ook, bij de Jumbo is een afhaalpunt, maar nooit gebruik van gemaakt.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik laat het altijd bij een afhaal depot bezorgen ... heb ik een loopje
Ik wel hoor, tot aan de voordeur. Ski's uit en snel naar binnen. Helaas weinig sneeuw hier.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
niemand rijd bij en carport met de ski
Sneeuwhoogtes in Spanje vallen tegen momenteel.. In november lag er meerquote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:55 schreef mario390 het volgende:
https://www.bergfex.at/oesterreich/schneewerte/
dat kan je met oostenrijk niet vergleichenquote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Sneeuwhoogtes in Spanje vallen tegen momenteel.. In november lag er meer
https://www.infonieve.es/parte-de-nieve/
1,50 m - 2 meterquote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
Even serieus, hoeveel meter sneeuw light daar?
Ja op 60 kmquote:Op dinsdag 8 januari 2019 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, wat lief. Soury naar Rotterdam omdat jij haar in de buurt wil hebben
Nu niet idd, maar normaliter zijn de stations de wintermaanden gewoon geopend.. Tis nu extreem slechtquote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat kan je met oostenrijk niet vergleichen
is en nederlandse site de snieuwberichte van oostenrijk bringt?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu niet idd, maar normaliter zijn de stations de wintermaanden gewoon geopend.. Tis nu extreem slecht
dat erge is dat an velen orten lawinenstufe 4-5 isquote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:13 schreef Driepink het volgende:
Wat een sneeuw zeg mario! Niet normaal
Zou er niet op rekenenquote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat erge is dat an velen orten lawinenstufe 4-5 is
je weet wat en lawine is?
https://www.skiinfo.nlquote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
is en nederlandse site de snieuwberichte van oostenrijk bringt?
https://www.sneeuwhoogte.nl/quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:
Zit je me te geotaggenquote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Woon je dan niet dichter bij Utrecht dan bij Rotterdam?
Dus je hoeft niet eens voor Feyenoord te zijn?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zit je me te geotaggen![]()
* Ghostbuster kijkt uit het raam
Maar klopt dichter bij Utrecht
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus je hoeft niet eens voor Feyenoord te zijn?
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat een mod weet wat een lawine is
Ja spelen veel oudere nummers in hun programming, zender voor de oudere jongerequote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:24 schreef mario390 het volgende:
maar nporadio spelt toch altijd uit de top 2000 veel eagles,muse,blof,fleetwood mac
Als ik haar was zou ik op moederdag toch wat aantrekken in bed als je door je kinderen verwend wordtquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik op moederdag toch wat aantrekken in bed als je door je kinderen verwend wordt
Nou die kennis van mij ligt er niet wakker van, die zit al een uur kattenfoto's te sturenquote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:28 schreef mario390 het volgende:
https://www.sneeuwhoogte.nl/sneeuwverwachting
Heel veel sneeuw dat heel snel de berg af komtquote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat erge is dat an velen orten lawinenstufe 4-5 is
je weet wat en lawine is?
Ik heb niet gekeken hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:28 schreef sacha het volgende:
ik kon niet langs de sluiproute sjoef, ik moest langs de webcam van Zeezicht
Als het meer dan 4 uur geleden was dan zit je safe.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:28 schreef sacha het volgende:
ik kon niet langs de sluiproute sjoef, ik moest langs de webcam van Zeezicht
Moet ze wel zorgen dat ze wat cash op zak heeft.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik denk ook dat ze coke gebruikt, nou Wendy lees maar even geen Fok vandaag meid
wat? waarom sprek je vandaag in ratselen?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou die kennis van mij ligt er niet wakker van, die zit al een uur kattenfoto's te sturen
mogen wij ook eensquote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat? waarom sprek je vandaag in ratselen?
Zo danquote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mario verdedigt zijn award op alle manieren.
Jahaaaa maar in St Vein an glan ligt niksquote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
du weisst toch hoveel 1,5 meter snieuw is??
Dankquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Mario zou Wendy van Dijk doen ook denk ik
Ja geinig jij moet ook wel een zelf gemaakte Ui hebben ook jaquote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
DankDigitaal teken/schilderding dat ik ooit eens maakte. Ik noem het Voxs
Jaquote:
nee in kärnten nur daar waar ze skifahrenquote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jahaaaa maar in St Vein an glan ligt niks
Zou je Wendy fikken?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee in kärnten nur daar waar ze skifahren
Gekarameliseerd zijn ze het lekkerstquote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja geinig jij moet ook wel een zelf gemaakte Ui hebben ook ja
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mario verdedigt zijn award op alle manieren.
Huh? Jij wil ook de award van Mario?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
JaHoewel met de neus er in... Maar die maagdelijke sneeuw
tof stukje weer zag ik in de tijdlijn
Het geheim is lang laten sudderen, dan worden ze zoeter en zacht. En dan de rest nog.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ik ga mij daar wel eens in verdiepen hoe je die UI zo doet, dat zag er wel heel lekker uit
Van 6 janquote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Huh? Jij wil ook de award van Mario?
Ben gek op Ui en zijn ook super gezondquote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het geheim is lang laten sudderen, dan worden ze zoeter en zacht. En dan de rest nog.
Goede woordkeuze ook van die makertwitter:RTLnieuws twitterde op dinsdag 08-01-2019 om 14:53:07Maker van kerkfilmpje boos op LuckyTV: 'Blijkbaar moet je alles maar slikken' https://t.co/R9k7Cem5Rn https://t.co/XXBrlczPLA reageer retweet
En ze dragen ook beide graag witte jurken.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Daar heeft ze wel iets van weg ook
Best windje ja ik sta te wachten ergens Fordje gaat heen en weerquote:
vind die autoquote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:32 schreef Gooddeal het volgende:
Elk nadeel heb zijn voordeel.
https://www.omroepgelderl(...)neeuwbom-in-de-Alpen
moest Wendy 4 jaar sudderen?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het geheim is lang laten sudderen, dan worden ze zoeter en zacht. En dan de rest nog.
Jaaaquote:
O dat. Daar is zo weinig actie dat ik er nauwelijks meer met m'n hoofd mee bezig ben. Thanks thoquote:
Vandaar dat ze zo slank isquote:
Dat is een JA dusquote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik werd ze moelijk kunnen treffen
Koude woei, ik was blij toen ik weer binnen was.quote:
Licht spijtig welquote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O dat. Daar is zo weinig actie dat ik er nauwelijks meer met m'n hoofd mee bezig ben. Thanks tho
De mi's...quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het vlees is van de botten gesudderd.
Misschien krijg jij met hem te maken, hij lijkt zijn aandacht naar de kunstwereld, met name de schilderkunst, te verplaatsen met één of andere vage stichting die hij opgericht heeft.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Licht spijtig welIk blijf ze geestig vinden.
oja? Ik ga even op onderzoek uit...quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien krijg jij met hem te maken, hij lijkt zijn aandacht naar de kunstwereld, met name de schilderkunst, te verplaatsen met één of andere vage stichting die hij opgericht heeft.
Dochquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Recce eet iedere avond een winterwortel voordat-ie gaat slapen.
Benieuwd of het een klaagstichting is of pootuitdraai..quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weinig over te vinden vooralsnog.
Ik denk pootuitdraai-egostichting. Wel een wereldje waar-ie beter op z'n woorden moet gaan letten. De private financiële belangen zijn groot.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Benieuwd of het een klaagstichting is of pootuitdraai..
Ja en het ons-kent-ons ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk pootuitdraai-egostichting. Wel een wereldje waar-ie beter op z'n woorden moet gaan letten. De private financiële belangen zijn groot.
*gaat op zoek naar wortelmeisje..quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:55 schreef sacha het volgende:
[..]
mogen wortels niet?
*weer op cursus gaat*
Heb je de memo niet ontvangen?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:55 schreef sacha het volgende:
[..]
mogen wortels niet?
*weer op cursus gaat*
Veel plezierquote:
Je hebt de nieuwe Admin nog niet ontmoet?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:55 schreef sacha het volgende:
[..]
mogen wortels niet?
*weer op cursus gaat*
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 16:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Carrot in pussy is geen Google aanrader
Ook niet met Rammstein en Dachauquote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:59 schreef mario390 het volgende:
niet verwisseleen met RAMMSTEIN
[ afbeelding ]
Dat had ik nou niet verwacht.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 16:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Carrot in pussy is geen Google aanrader
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 16:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook niet met Rammstein en Dachau
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Veel plezier
Staat de wind gunstig zodat je hier veilig aan wal landt?
als en nederlandse met navi in dachau landet staat dachsteinquote:Op dinsdag 8 januari 2019 16:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook niet met Rammstein en Dachau
Echt wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |