Nog steeds een dure bootquote:Op dinsdag 8 januari 2019 13:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ho ho. Er zit ook nog maar liefst 140 vierkante meter grond bij.
Likje verf over de buitenkant kan-ie wel gebruiken, maar verder niets mis mee, toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 13:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Till heeft een ''mooie'' woonboot gevonden voor me![]()
[ afbeelding ]
Beetje het idee, zolang die drijft is het goed?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 13:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Likje verf over de buitenkant kan-ie wel gebruiken, maar verder niets mis mee, toch?
De naam?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 13:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Likje verf over de buitenkant kan-ie wel gebruiken, maar verder niets mis mee, toch?
Die heet geen Anja!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 13:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is meer iets voor de Muis denk ik
Ah, wat lief. Soury naar Rotterdam omdat jij haar in de buurt wil hebbenquote:Op dinsdag 8 januari 2019 13:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is meer iets voor de Muis denk ik
Aan lager wal geraken doe je zoquote:Op dinsdag 8 januari 2019 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, wat lief. Soury naar Rotterdam omdat jij haar in de buurt wil hebben
Ik zag net een bericht op fb dat het niet zo moeilijk is om even 2 ton te lenen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag net een bericht op fb dat het niet zo moeilijk is om even 2 ton te lenen.Super betrouwbaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik zag net een bericht op fb dat het niet zo moeilijk is om even 2 ton te lenen.Ziet er wel betrouwbaar uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Echt wel, als ik het nodig had dan zou ik het doen.quote:
[..]
Ik zag net een bericht op fb dat het niet zo moeilijk is om even 2 ton te lenen.Helder en duidelijk....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |