Ik denk pootuitdraai-egostichting. Wel een wereldje waar-ie beter op z'n woorden moet gaan letten. De private financiële belangen zijn groot.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Benieuwd of het een klaagstichting is of pootuitdraai..
Ja en het ons-kent-ons ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk pootuitdraai-egostichting. Wel een wereldje waar-ie beter op z'n woorden moet gaan letten. De private financiële belangen zijn groot.
*gaat op zoek naar wortelmeisje..quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:55 schreef sacha het volgende:
[..]
mogen wortels niet?
*weer op cursus gaat*
Heb je de memo niet ontvangen?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:55 schreef sacha het volgende:
[..]
mogen wortels niet?
*weer op cursus gaat*
Veel plezierquote:
Je hebt de nieuwe Admin nog niet ontmoet?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:55 schreef sacha het volgende:
[..]
mogen wortels niet?
*weer op cursus gaat*
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 16:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Carrot in pussy is geen Google aanrader
Ook niet met Rammstein en Dachauquote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:59 schreef mario390 het volgende:
niet verwisseleen met RAMMSTEIN
[ afbeelding ]
Dat had ik nou niet verwacht.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 16:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Carrot in pussy is geen Google aanrader
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 16:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook niet met Rammstein en Dachau
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Veel plezier
Staat de wind gunstig zodat je hier veilig aan wal landt?
als en nederlandse met navi in dachau landet staat dachsteinquote:Op dinsdag 8 januari 2019 16:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook niet met Rammstein en Dachau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |