De skiër is net uit beeld, Die ging heel snel.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hoor hij scheppt snieuw zie je dat niet?
Tot de stroom uitvalt en dan kun je helemaal niets meer kopen.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Toe maar.. en hier kun je op een middelbare school al meestal niets meer contant betalen
Bargeld, geld voor cafe.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja sonst kann je niks kaufen wat belangrijk is
Lastig is dat he, dan moet je heel je oprit van 500m aflopen om bij je brievenbus te komen enzoquote:
Dan mogen de kindjes met het OV naar huis...quote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tot de stroom uitvalt en dan kun je helemaal niets meer kopen.
De enigen die nog cash accepteren zijn drugsdealers.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Toe maar.. en hier kun je op een middelbare school al meestal niets meer contant betalen
En code geel stormen trotseren jaquote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Lastig is dat he, dan moet je heel je oprit van 500m aflopen om bij je brievenbus te komen enzo
Chufi zit op 4 hoog met balkon.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Lastig is dat he, dan moet je heel je oprit van 500m aflopen om bij je brievenbus te komen enzo
In de grensregionen zekerquote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De enigen die nog cash accepteren zijn drugsdealers.
niemand rijd bij en carport met de skiquote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De skiër is net uit beeld, Die ging heel snel.
Doe mij maar Mediaparkquote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ah, vandaar dat model TV bril.
Brievenbus beneden in de hal toch?quote:
quote:Wurzeralm - Spital am Pyhrn 290 cm
Ik laat het altijd bij een afhaal depot bezorgen ... heb ik een loopjequote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Brievenbus beneden in de hal toch?
Ah, kan hier ook, bij de Jumbo is een afhaalpunt, maar nooit gebruik van gemaakt.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik laat het altijd bij een afhaal depot bezorgen ... heb ik een loopje
Ik wel hoor, tot aan de voordeur. Ski's uit en snel naar binnen. Helaas weinig sneeuw hier.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
niemand rijd bij en carport met de ski
Sneeuwhoogtes in Spanje vallen tegen momenteel.. In november lag er meerquote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:55 schreef mario390 het volgende:
https://www.bergfex.at/oesterreich/schneewerte/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |