quote:Bibiane Schoofs heeft woensdag de volgende ronde van het kwalificatietoernooi voor de Australian Open bereikt. Voor landgenote Quirine Lemoine viel direct het doek in Melbourne.
De dertigjarige Schoofs, die jaagt op haar eerste Grand Slam-deelname was in drie sets te sterk voor de Chinese En Shuo Liang: 6-2, 5-7 en 6-4. De partij duurde een uur en drie kwartier.
Schoofs, die gezien haar positie op de wereldranglijst favoriet was tegen Liang (159 om 255), neemt het in de halve finales op tegen Natalia Vikhlyantseva. De Russin bezet de 135e plaats op de mondiale ranking.
De 27-jarige Lemoine was als nummer 227 van de wereld niet opgewassen tegen Anna Kalinskaya uit Rusland, die 167e staat op de WTA-ranking. Na een lange tweede set stond er 6-1 en 7-6 (14) op het scorebord.
quote:Griekspoor had zich via de kwalificaties als tweede Nederlander voor het hoofdtoernooi kunnen plaatsen, maar strandde woensdag direct. Hij moest als nummer 234 van de wereld zijn meerdere erkennen in de Amerikaan Bjorn Fratangelo, die 99 plekken hoger staat: 4-6 en 5-7.
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 08:27 schreef de_boswachter het volgende:
Pittige loting voor Hogenkamp....
twitter:PaulT_Tennis twitterde op woensdag 09-01-2019 om 00:45:40Some top class choking by Jelle Sels. Was 7-6, *5-3 30-0. We're now into a third. Elias was big as 41's on 365. reageer retweet
Mevrouwtje Schoofs (WHO ARE DAT?) krijgt sterallures !twitter:BibianeSchoofs twitterde op woensdag 09-01-2019 om 23:48:29Unacceptable that transport on a match day is 20 min late!! @AustralianOpen and still no sign. Maybe a good policy would be to be destination 10 min before actual time!!! reageer retweet
Nou ja, op een Grand Slam (inclusief kwalificatie) mag je wel verwachten dat zaken als transport voor de spelers gewoon netjes geregeld zijn en je niet bijna een half uur hoeft te wachten.quote:Op donderdag 10 januari 2019 09:07 schreef Wereldgozer het volgende:
Mevrouwtje Schoofs (WHO ARE DAT?) krijgt sterallures !twitter:BibianeSchoofs twitterde op woensdag 09-01-2019 om 23:48:29Unacceptable that transport on a match day is 20 min late!! @AustralianOpen and still no sign. Maybe a good policy would be to be destination 10 min before actual time!!! reageer retweet
_!!
Mevrouwtje Schoofs moet eerst eens leren een bal over het net en binnen de lijntjes te slaan.quote:Op donderdag 10 januari 2019 11:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, op een Grand Slam (inclusief kwalificatie) mag je wel verwachten dat zaken als transport voor de spelers gewoon netjes geregeld zijn en je niet bijna een half uur hoeft te wachten.
Fedr heeft het ook niet makkelijkquote:Op donderdag 10 januari 2019 11:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Niet de makkelijkste loting voor Djoko. Kiki weinig zinnigs over te melden eerlijk gezegd..
Die was ik vergeten. Morgen even invullen.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 18:14 schreef wimderon het volgende:
Doen wij op FOK! nog aan Sportpools? Voorlopig 2 man ingeschreven bij de mannen en 1 bij de vrouwen![]()
Ik denk dat je in het verkeerde topic zitquote:
Inderdaad en een breakpunt voorquote:Op maandag 14 januari 2019 06:27 schreef Ambrosius het volgende:
Bertens serveert erg sterk zeg, nog geen BP tegen halverwege de tweede set.
Ik zal wel blij zijn als we eindelijk van die moeder af zijn.quote:Op maandag 14 januari 2019 10:33 schreef de_boswachter het volgende:
Ik was nooit echt een Murray fan, maar dit vind ik wel sneu en triest om te zien...
Is die rooie zijn vriendin?quote:Op maandag 14 januari 2019 10:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik zal wel blij zijn als we eindelijk van die moeder af zijn.
Trailer trash iddquote:Op maandag 14 januari 2019 10:55 schreef de_boswachter het volgende:
Die Barty heeft iets smerigs ordinairs over zich. Bah.
Dit soort reacties steedsquote:Op maandag 14 januari 2019 12:34 schreef Sked het volgende:
Ik heb een gruwelijke hekel aan die man, maar dit is knap van hem.
je bent aan het pieken jongenquote:Op maandag 14 januari 2019 12:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb een schijthekel aan Federer en ongeacht de stand schreeuw ik hem het graf in
net als in dat geile filmpjes topic mijn post van vanmorgen. Superlekkere neukpartij is zo'n gast aan het zeuren over het zoenenquote:
Dat topic open ik maar niet op het werk.quote:Op maandag 14 januari 2019 12:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
net als in dat geile filmpjes topic mijn post van vanmorgen. Superlekkere neukpartij is zo'n gast aan het zeuren over het zoenen
link?quote:Op maandag 14 januari 2019 12:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
net als in dat geile filmpjes topic mijn post van vanmorgen. Superlekkere neukpartij is zo'n gast aan het zeuren over het zoenen
Ze is klaar om te sterven nu. Lief.quote:Op maandag 14 januari 2019 13:16 schreef papert het volgende:
Die moeder met die telefoon. Die ziet hier haar levenswerk eindigen.
Stopt ie ermee? Is dat nu zeker?quote:Op maandag 14 januari 2019 13:07 schreef de_boswachter het volgende:
Wij waren erbij mensen! Legendarisch afscheid. Verliezen van RBA
Genie zoekt een vriendje! DIBS!!!twitter:theheraldsun twitterde op zondag 13-01-2019 om 23:11:36"I'm approachable. I won't bite."After joking about being lonely last week, @geniebouchard has described her ideal man:✅ Confident✅ Funny✅ Stylish✅ 179cm or tallerKnow anyone who fits the bill?READ MORE: https://t.co/ozlUXjHWIQ #AusOpen https://t.co/FydQOrN6yy reageer retweet
Ik wil welquote:Op maandag 14 januari 2019 14:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Genie zoekt een vriendje! DIBS!!!twitter:theheraldsun twitterde op zondag 13-01-2019 om 23:11:36"I'm approachable. I won't bite."After joking about being lonely last week, @geniebouchard has described her ideal man:✅ Confident✅ Funny✅ Stylish✅ 179cm or tallerKnow anyone who fits the bill?READ MORE: https://t.co/ozlUXjHWIQ #AusOpen https://t.co/FydQOrN6yy reageer retweet
Zolang ze niet gaat dansen vind ik alles best.quote:Op maandag 14 januari 2019 13:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze is klaar om te sterven nu. Lief.
Jaja, ik heb 32 cm !!!!!!!quote:
pics?quote:Op maandag 14 januari 2019 16:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jaja, ik heb 32 cm !!!!!!!
Man die moet zich eens goed laten palen, wat een gezeur over het krijgen van een vent zeg
quote:
quote:
Hij wint.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 06:02 schreef Ambrosius het volgende:
Chung is bezig aan een comeback: 0-2 naar 2-2. Nu een vijfde set tegen Klahn.
Ik dacht dat die bezet was? Naja, niet dus. Anyway, waar kunnen we ons aanmelden dan?quote:Op maandag 14 januari 2019 14:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beetje constant zijn op de WTA-tour en je staat zo top-10.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 09:42 schreef Norrage het volgende:
Kasatkina is het ook helemaal kwijt zeg, wtf.
Verkeerde account, Federer-fan.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 10:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ken heel die Krueger niet, maar het zal best een belangrijke tennisser zijn.
Er is zelfs een nationaal park in Zuid-Afrika naar hem vernoemd.
krueger niet kennenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 10:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ken heel die Krueger niet, maar het zal best een belangrijke tennisser zijn.
Er is zelfs een nationaal park in Zuid-Afrika naar hem vernoemd.
Zeg je op het eerste moment dat ze waarschijnlijk toch lijkt te gaan winnenquote:
Die zit!quote:Op dinsdag 15 januari 2019 10:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
Verkeerde account, Federer-fan.
Sock is toch al lang geduikeld?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 06:46 schreef DeeBee het volgende:
CUMBEK genot.
Rankings bij zowel de mannen als vrouwen kunnen er aardig anders uit gaan zien. Waardeloze figuren als Edmund en Sock duikelen diep voorlopig.
Tot nog dieper in de krochten van de ATP.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Sock is toch al lang geduikeld?
Verliest toch niks? Vorig jaar ook al 1e ronde exit.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Tot nog dieper in de krochten van de ATP.
Maar inderdaad, die ging al als een baksteen, maar nu zelfs top-100 uit, lol.
In Parijs nog een paar rondjes gepaktquote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Staat nu 105e. Toch nog 530 punten bij elkaar getennist vorig jaar. Vraag me af waar, ik kan me alleen maar nederlagen herinneren
Het is pas half 2 's nachts he! Volgens mij zijn wedstrijden daar regelmatig doorgegaan tot 4/5 uur ofzoquote:
Ja, maar ik had niet verwacht dat Thiem zoveel moeite met Paire zou hebben.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is pas half 2 he 's nachts he! Volgens mij zijn wedstrijden daar regelmatig doorgegaan tot 4/5 uur ofzo
Ah, op die manier.. Maar Thiem is wel een rare wat dat betreft, die had op de US Open vorig jaar 5 sets nodig om Johnson te verslaan en een paar dagen later wint hij heel simpel van Anderson en had hij eigenlijk ook Nadal moeten kloppen een ronde later.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:44 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ja, maar ik had niet verwacht dat Thiem zoveel moeite met Paire zou hebben.
Hewitt-Baghdatisquote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is pas half 2 's nachts he! Volgens mij zijn wedstrijden daar regelmatig doorgegaan tot 4/5 uur ofzo
Ja bizarquote:
Mwah, ik vraag me af of dit niet meer een soort armoede is. Dat er eigenlijk niemand is die constant een hoog niveau kan halen/fit kan blijven.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 20:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja bizar11 speelsters die #1 kunnen worden
Ligt het aan mij of is dit veel leuker dan de ATP?
Leuk jurkje wel van Kiek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 januari 2019 01:05 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Leuk jurkje wel van Kiek.Eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serena heb ik nog niet gezien.
Voetbaltraining gehad?quote:Op woensdag 16 januari 2019 01:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kom net thuis en kijk even gezellig mee.
Ja, wel 'officiėle' competitie. Dus uit/thuis, beker etc. Net als bij voetbal.quote:Op woensdag 16 januari 2019 01:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Lachen. Gewoon in de kroeg?
[..]
Man oh man.
Eens. Kijk naar Muguruza, paar jaar geleden noemden we haar nog als nieuwe heerser van het damestennis maar heeft ook vele diepe dalen en maar enkele pieken.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 20:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mwah, ik vraag me af of dit niet meer een soort armoede is. Dat er eigenlijk niemand is die constant een hoog niveau kan halen/fit kan blijven.
Kasatkina (en Sabalenka ook nu Halep de eerste ronde gewonnen heeft) zijn uitgeschakeld voor #1, nog 9 kandidaten.
Tof. Wist niet dat jij dat op nog best niveau deed.quote:Op woensdag 16 januari 2019 01:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, wel 'officiėle' competitie. Dus uit/thuis, beker etc. Net als bij voetbal.
Valt wel mee hoor. Zijn vorig jaar begonnen (alles gewonnen) en hebben nu zojuist de koppositie verloren. Maar ben één van de minderen, speer iets van 55 gemiddeld of zo.quote:Op woensdag 16 januari 2019 01:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Tof. Wist niet dat jij dat op nog best niveau deed.
Niks mis met de resultaten. Heb je goede teamgenoten of mag ik het vergelijken met een bierteam?quote:Op woensdag 16 januari 2019 01:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Zijn vorig jaar begonnen (alles gewonnen) en hebben nu zojuist de koppositie verloren. Maar ben één van de minderen, speer iets van 55 gemiddeld of zo.
Ja, maatje van me waar ik altijd mee koppel speert wel 80 gemiddeld. Rest iets van 60 of zo.quote:Op woensdag 16 januari 2019 01:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Niks mis met de resultaten. Heb je goede teamgenoten of mag ik het vergelijken met een bierteam?
80 is netjes.quote:Op woensdag 16 januari 2019 01:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, maatje van me waar ik altijd mee koppel speert wel 80 gemiddeld. Rest iets van 60 of zo.
Jammer dat er niemand is om over borderline te beginnen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 01:48 schreef maxi-mus het volgende:
En de zet, de zet voor Bertens. (die niet helemaal gelukkig lijkt)
Ik wil niet weten waar Kiki nu was zonder Raegod.quote:Op woensdag 16 januari 2019 01:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Jammer dat er niemand is om over borderline te beginnen.
Of in ieder geval nu niet op de baan.
Thuis op de bank. Gestopt met tennis. Coach vh jaar was ook meer dan terecht.quote:Op woensdag 16 januari 2019 01:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wil niet weten waar Kiki nu was zonder Raegod.
Na de eerste set is Pav veel constanter. Maar blijft WTA, break is zo weer weggegeven.quote:
Is ook zeker niet de minste.quote:
Viel ook wel mee, volgens mij. Alleen in de tweede set was ze vrij constant.quote:
Heel vorig jaar nooit voorbij een 2e ronde gekomen kennelijkquote:
Als de NOS gaat hypen kun je een hypotheek afsluiten op de tegenstander.quote:Op woensdag 16 januari 2019 09:02 schreef GwaiLow het volgende:
Damn, las gister nog dat Kiki en Raemon voor de winst van deze Grand Slam gingen, en nu zie ik dat ze eruit is. Dat ging snel...
Een LOSERSVLUCHTquote:Op woensdag 16 januari 2019 10:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haase kan mooi samen met Kiki naar huis. Wellicht twee halen een betalen deal met vliegmaatschappij
wtfquote:Op woensdag 16 januari 2019 11:30 schreef danusz1986 het volgende:
Bautista de chocker geeft een 6-2 voorsprong weg in de 4e set tie-break en verliest 6 punten op rij. Wat een faal!
ja dat zal wel weer jaquote:Op woensdag 16 januari 2019 11:39 schreef Norrage het volgende:
Ja, de Minaur is het ook aan het weggeven
Wel met 2 aces zie ik nuquote:
Ja: van Federer in 2005 in Miami en van Fognini in 2015 tijdens de US Open.quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:55 schreef GwaiLow het volgende:
Heeft Nadal wel eens verloren na een 2-0 voorsprong? Of meerdere keren?
quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Diep in de nacht met Maria Sharapova
Mwahh dat vind ik eerlijk gezegd wel meevallen, veel respect voor zijn mentaliteit daar niet van maar je moet ook kijken naar de tegenstand. Dadelijk in de volgende de minaur wordt een heel ander verhaalquote:Op woensdag 16 januari 2019 22:32 schreef Marcoss het volgende:
Blijft toch ook een wonderlijke speler die Nadal, hij is na de US Open geen moment fit geweest, zegt toernooien af en dan begint een Grand Slam-toernooi en opeens staat hij weer enorm fit op de baan, vliegt alle kanten op en het lijkt alsof er nooit blessures geweest zijn..
(om dan in week 2 regelmatig alsnog af te haken met een blessure, maar toch.. )
hitte?quote:
Ik hoop dat de altijd saaie Raonic degradeert #estennisquote:Op donderdag 17 januari 2019 06:22 schreef Szura het volgende:
Raonic en Wawrinka ontlopen elkaar bijna niks. Na drie tiebreaks is het 2-1 voor Raonic dankzij z’n service, 5 aces in de derde tiebreak en nog wat meer gratis puntjes.
quote:Op donderdag 17 januari 2019 02:02 schreef superniger het volgende:
Svitolina word GEBLACKED door Monfils.
Valt me ook wel op. Vroeger moest hij zich ook altijd in vorm spelen maar nu os het altijd meteen goed. Voetenwerk zag er ook al megaindrukwekkend uitquote:Op woensdag 16 januari 2019 22:32 schreef Marcoss het volgende:
Blijft toch ook een wonderlijke speler die Nadal, hij is na de US Open geen moment fit geweest, zegt toernooien af en dan begint een Grand Slam-toernooi en opeens staat hij weer enorm fit op de baan, vliegt alle kanten op en het lijkt alsof er nooit blessures geweest zijn..
(om dan in week 2 regelmatig alsnog af te haken met een blessure, maar toch.. )
Las dat artikel van de NOS over Mattek-Sands gisteren. Die is echt zo gek als een deur volgens mij.quote:Op donderdag 17 januari 2019 07:40 schreef de_boswachter het volgende:
Schuurs op de baan, ik herhaal; Schuurs op de baan.
Zeg spoel je mond eens even, lul met vingers!quote:Op donderdag 17 januari 2019 07:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mattek-Sands is wel een leuke vrouw. Compensatie tov Schuurs
Zakt naar 50.quote:Op donderdag 17 januari 2019 07:42 schreef Szura het volgende:
Exit Chung, die raakt ff een sloot punten kwijt
Tegen haar dubbelpartner ookquote:Op donderdag 17 januari 2019 07:40 schreef de_boswachter het volgende:
Schuurs op de baan, ik herhaal; Schuurs op de baan.
duhquote:
Ze zijn goede vriendinnen dus dat zal wel meevallenquote:Op donderdag 17 januari 2019 08:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ex-dubbelpartner. Mertens zal wel mad zijn.
Altijdquote:Op donderdag 17 januari 2019 08:32 schreef Norrage het volgende:
Leuk dubbel potje wel. Ze spelen als mannen
Zit nog wel in de mix toch?quote:
Jep, Rojer, Koolhof, Middelkoop ook. Maar ja dat is mosterd na de maaltijd-toernooiquote:Op donderdag 17 januari 2019 10:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zit nog wel in de mix toch?
Maar gaat lekker met de Nederlanders ja....
Als Tsonga weer enigszins wat niveau weet te halen, kan die wedstrijd zelf ook best lang gaan durenquote:Op donderdag 17 januari 2019 10:02 schreef Norrage het volgende:
Wordt een latertje voor Djoko straks.... Maar ik neem aan dat Serena wel wat tijd inhaalt zo
Ja, nextgen gaat lekkerquote:Op donderdag 17 januari 2019 11:29 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Medvedev ook lekker steady tot nu toe! #nextgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |