wat heeft ie gekookt?quote:Op maandag 7 januari 2019 20:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok mijn man heeft gekookt.
Super Lekker en shit.
Maar nu echt #viesdik
Ik ben toch liever #vieshardafgetraindquote:
Snap ik broquote:Op dinsdag 8 januari 2019 06:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben toch liever #vieshardafgetraind
Een jonge god als jij heeft dat nieg nodig natuurlijkquote:
nou...quote:Op dinsdag 8 januari 2019 07:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een jonge god als jij heeft dat nieg nodig natuurlijk
Dus een knuffelende afgetrainde beerquote:Op dinsdag 8 januari 2019 07:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh......![]()
Lekker hoor....een afgetraind lijf.....al is een knuffelbeer ook fijn....![]()
Zou het beste zijn....quote:Op dinsdag 8 januari 2019 07:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus een knuffelende afgetrainde beer
eyquote:Op dinsdag 8 januari 2019 07:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh......![]()
Lekker hoor....een afgetraind lijf.....al is een knuffelbeer ook fijn....![]()
Ja ja ik had het al gevonden.quote:
Kersttruien genotquote:
Ook dit jaar zijn ze er weer hoorquote:
Alsof ik dat een jaar lang ga onthoudenquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:00 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pipi langkous, geen dank
Zo lang zijn die kousen nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:00 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pipi langkous, geen dank
Gaafquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:37 schreef Charlotte3 het volgende:
Ideaal om de feestdagen in door te brengen
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 08:47 schreef Charlotte3 het volgende:
Goedemorgennnnnn
![]()
Nog 12 dagen tot Halloween
Nog 47 dagen tot Sinterklaas
Nog 67 dagen tot Kerst
![]()
![]()
![]()
Let it goooooquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ZULLEN WIJ EEN SNEEUWPOP MAKEN
Jij ook?quote:
Waar?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 10:37 schreef dud0r het volgende:
Straks naar de kerstshow![]()
[ link | afbeelding ]
Leusden.quote:
Doe gewoon je ajax shirt aan, dan loop je er ook als een clown bijquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 10:48 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik ga vanmiddag weer Halloween knutselen, pompoenen uithollen.
@Lange_Lans en ik zijn het hiermee eens.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Doe gewoon je ajax shirt aan, dan loop je er ook als een clown bij
Pics van je pompoenen graag.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 10:48 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik ga vanmiddag weer Halloween knutselen, pompoenen uithollen.
Iedere volwassen persoon met een voetbalshirt aan is een clown.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:lange_lans en ik zijn het hiermee eens.
Al helemaal als ze dan op een veldje tegen zn bal aan lopen te trappen voor veel te veel geldquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Iedere volwassen persoon met een voetbalshirt aan is een clown.
Voor veel geld zou ik het waarschijnlijk wel doen. Anderzijds zou ik voor veel geld ook een superfoute trui aan doen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Al helemaal als ze dan op een veldje tegen zn bal aan lopen te trappen voor veel te veel geld
Mijn droombaan lijkt me nog altijd voor veel geld naar een club gaan en dan op de bank mogen zitten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 17:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voor veel geld zou ik het waarschijnlijk wel doen. Anderzijds zou ik voor veel geld ook een superfoute trui aan doen.
Viel mij ook op!quote:Op zondag 20 oktober 2019 06:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Harrie. Vroeg erbij voor de zondag
Moet zo op pad. Jij dan?quote:Op zondag 20 oktober 2019 06:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Harrie. Vroeg erbij voor de zondag
Wat dingen voor werk.quote:Op zondag 20 oktober 2019 07:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zonder reden. Was al om 5 uur wakker
Wat ga je doen?
Het modschap drukt zwaar op je schouders.quote:Op zondag 20 oktober 2019 07:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zonder reden. Was al om 5 uur wakker
Wat ga je doen?
Dat zeg je toch niet zomaar. Er zitten hier nette dames hoorquote:
Dat zal het zijn ja. Het is dan ook geen makkelijke baan.quote:Op zondag 20 oktober 2019 07:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het modschap drukt zwaar op je schouders.
Moet ze nog tegenkomenquote:Op zondag 20 oktober 2019 07:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet zomaar. Er zitten hier nette dames hoor
Werk op zondagquote:Op zondag 20 oktober 2019 07:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat dingen voor werk.
5 uur op zondag is wel vroeg
Wat moet dat moet. Is je huis al in kerstsferen?quote:Op zondag 20 oktober 2019 07:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Werk op zondag
@:kingroland vindt hier iets van
quote:Op zondag 20 oktober 2019 08:04 schreef Charlotte3 het volgende:
Nog 11 dagen tot Halloween
Nog 46 dagen tot Sinterklaas
Nog 66 dagen tot Kerst
![]()
![]()
Ga weg jij haterquote:
Thnx Lenneke, bij jullie geen pompoenen?quote:Op zondag 20 oktober 2019 16:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prima pic van je pompoenen. Zoals ik van je gewend ben.
Nee ik vier het nietquote:Op zondag 20 oktober 2019 22:34 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Thnx Lenneke, bij jullie geen pompoenen?
Ik niet. Ik ben bang voor spokenquote:Op maandag 21 oktober 2019 08:48 schreef Charlotte3 het volgende:
Nog 10 dagen tot Halloween
Nog 45 dagen tot Sinterklaas
Nog 65 dagen tot Kerst
Wie doet er aan Halloween, Spooktocht o.i.d. Aankomend weekend?!
![]()
![]()
Je zou zeggen van wel met die kop van jou 🤪quote:
HA HA HAquote:Op maandag 21 oktober 2019 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je zou zeggen van wel met die kop van jou 🤪
Haagsie Kruegerquote:Op maandag 21 oktober 2019 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je zou zeggen van wel met die kop van jou 🤪
Grappigquote:Op maandag 21 oktober 2019 15:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga mijn opblaascactus weer versieren dus Kerstcactus hihi.
Foto van 2017:
[ afbeelding ]
Leuk dat je er bent!quote:Op maandag 21 oktober 2019 16:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben sararaats maar nickchange.
Nieuwe start.
Tuuk. Ik hou van feestdagen.quote:Op maandag 21 oktober 2019 16:28 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Leuk dat je er bent!
[ afbeelding ]
true. Drukte komt wel met de sint intocht.quote:Op maandag 21 oktober 2019 17:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is ook nog vroeg in het seizoen. De meeste Fok!ers vieren geen halloween denk ik.
Nicequote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:07 schreef Charlotte3 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:08 schreef aloa het volgende:
Zijn er hier mensen die überhaupt aan Helloween doen?
Nee.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:08 schreef aloa het volgende:
waarom niet?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind er ook geen reet aan.
Klein beetjequote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:08 schreef aloa het volgende:
Tegenwoordig niet meer. Vroegah wel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:08 schreef aloa het volgende:
Is dat wat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer. Vroegah wel.
Afgelopen jaar wel met vrienden en kinderen daar door de buurt geweest.
Vorige week tijdens de herfstvakantie pompoenen gemaakt, herfst knutsels etc.quote:
Mwah ik vond er weinig aan. De kinderen vonden het leuk.quote:
Dikzakquote:
Dat liep mis. Na 1 dag kwakte mijn echte pompoen in elkaar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ga nog wel eerdaags zo'n pompoen uithollen![]()
Kaars erin en buiten zetten.
Vast wel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:12 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hebben ze dat in Den Haag niet dan? Een spooktocht voor de kinderen / Trick or Treat?
Wordt wel een vieze smurrie op een gegeven momentquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat liep mis. Na 1 dag kwakte mijn echte pompoen in elkaar.
Nice, wel een foto maken dan he, voor hierquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ga nog wel eerdaags zo'n pompoen uithollen![]()
Kaars erin en buiten zetten.
Hier is het meer sint Maarten (11 november).quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:12 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hebben ze dat in Den Haag niet dan? Een spooktocht voor de kinderen / Trick or Treat?
Ik word al moe als ik eraan denk om dat te moeten doen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:13 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nice, wel een foto maken dan he, voor hier
En goed droogdeppen met keukenrol van binnen.
Vinden de kinderen leuk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik word al moe als ik eraan denk om dat te moeten doen.
Waar woont jullie dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat het hier minder leeft dan waar jullie wonen
Helloween leeft hier niet echt. (sint Maarten). Ik dacht altijd dat dat meer iets van de randstad was...quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij in Brabant en aloa in Friesland.
Eens.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:24 schreef dud0r het volgende:
Sint Maarten is voor Zuid en Noord Nederland. Hier in het midden doen we niet echt aan die gekke taferelen.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:24 schreef Charlotte3 het volgende:
Sint Maarten, Sint Maarten.. de koeien hebben staarten.
Daar doen we ook aan mee, maar dan in de vorm van 'lampionnen optocht'.
Kan genoeg 'gekke taferelen' opnoemen waar jij aan mee doet, ventje!quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:24 schreef dud0r het volgende:
Sint Maarten is voor Zuid en Noord Nederland. Hier in het midden doen we niet echt aan die gekke taferelen.
Kut hype joh.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:25 schreef dud0r het volgende:
Het gebeurt hier ook wel maar niet zo uitgebreid als in andere delen van het land. Hoewel het wel meer optrekt heb ik het idee.
Zoals?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:26 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Kan genoeg 'gekke taferelen' opnoemen waar jij aan mee doet, ventje!
Oppassen nou!
Een hype van 800 jaar oud ofzoquote:
Tijd om die traditie te veranderen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zoals?
[..]
Een hype van 800 jaar oud ofzo
Preciesquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:26 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
HET IS ALTIJD KERST WAT DE KLOK SLAAAAAT
Mooiste tijd van het jaarquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:26 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
HET IS ALTIJD KERST WAT DE KLOK SLAAAAAT
Ik vind dat jij en Dud ook een kerst UI moeten hebbenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRR
Pleur opquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:28 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik vind dat jij en Dud ook een kerst UI moeten hebben![]()
Heb ik/quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:28 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik vind dat jij en Dud ook een kerst UI moeten hebben![]()
Wtf is dit danquote:
Vanochtend nog gedaanquote:
Zet even hierbijquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:32 schreef dud0r het volgende:
Ja was te laat om naar het station te lopen dus maar even op de fiets
Vouwfietsquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:32 schreef dud0r het volgende:
Ja was te laat om naar het station te lopen dus maar even op de fiets
Nee.quote:
Hoezo moet ik daar m'n fiets zetten?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:35 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Zet even hierbij
FEE / Show hier je FEEstdagen UI of maak er een aan!
Helloween sfeer?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 20:56 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb morgen ergens tijd om het huis een beetje feestig te maken
Het is ook nog geen feestdag(en)quote:
Ik ook nietquote:
Misschien kunnen we dit jaar wel een schaars geklede foto van micky eruit slepenquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 22:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dit jaar wel een schaars geklede foto van micky eruit slepen
Ook niet delen ofzoquote:
Nee natuurlijk nietquote:
Bro's before ho's niggaquote:
Bijna vakantie, dan kan ik uitslapenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 07:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
04:47. Dit zijn geen tijden, Harrie.
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 07:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
04:47. Dit zijn geen tijden, Harrie.
Waarom heb je eigenlijk nog geen FEE-UI?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 07:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bijna vakantie, dan kan ik uitslapen
Nog 8 dagen tot Halloweenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 08:57 schreef Charlotte3 het volgende:
Nog 8 dagen tot Halloween
Nog 43 dagen tot Sinterklaas
Nog 63 dagen tot Kerst
Whoehoeeeee
[ afbeelding ]
Ja, die zijn nog geen week oud!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 08:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zien je pompoenen er dan nog wel goed uit? Hoelang blijven die goed?
Buiten is het zo gebeurd. Met dit weer wel.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 08:59 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja, die zijn nog geen week oud!
Ligt er ook aan of je ze binnen of buiten zet.. twee /drie weken meestal
CHAR haar pompoenenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 08:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zien je pompoenen er dan nog wel goed uit? Hoelang blijven die goed?
Pronkt ze ermee?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 09:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is er mis met de pompoenen van @:charlotte3?
Haags doet weer een vies mannetje zijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 09:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is er mis met de pompoenen van @:charlotte3?
Heul niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haags doet weer een vies mannetje zijn.
Heul welquote:
Herfst sfeer.quote:
Kan ook.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Herfst sfeer.
Heb niks met Halloween. Ben van de drie koningen...
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:26 schreef dud0r het volgende:
Je moet eens aan een marokkaan vragen wat halloween achterstevoren is.
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:26 schreef dud0r het volgende:
Dat mogen ze bij mij in de les niet zeggen.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:26 schreef dud0r het volgende:
Eredivisie kijk ik nauwelijks nog.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 09:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zeker. Bijna weekend maat.
En eindelijk weer Eredivisie genot
Nouja voetbal.quote:
Snap ik maat. Dit weekend hebben we soort van gemaakte derby, dus kan wel leuk worden. En op zaterdagavond, dus genot.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eredivisie kijk ik nauwelijks nog.
Veel succes.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Snap ik maat. Dit weekend hebben we soort van gemaakte derby, dus kan wel leuk worden. En op zaterdagavond, dus genot.
Bedankt dat je het allemaal zo bij weet te houdenquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 09:09 schreef dud0r het volgende:
61 dagen!
Hoi Charlotte3 waar zijn 1 en 2? Heb je die vermoord?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedankt dat je het allemaal zo bij weet te houden
Hoi Jimboquote:
Haagsiequote:
dudjequote:
Mwah nog geen kerst he dus rustágquote:
Voor mn inkoop bedoel je ? Ja, de eerste lading ligt nu in de haven van rotterdam. Hoop dat ik die deze week binnen krijg zodat ik de pre-orders kan uitsturen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar de bestellingen zullen nu wel de deur uit zijn.
Nog eerder beginnen volgend jaar?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 09:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Voor mn inkoop bedoel je ? Ja, de eerste lading ligt nu in de haven van rotterdam. Hoop dat ik die deze week binnen krijg zodat ik de pre-orders kan uitsturen.
Duur me allemaal eigenlijk even te lang dat wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |