abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 januari 2019 @ 12:32:09 #1
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_184258439
quote:
AMSTERDAM - Willem Holleeder heeft in een tot nu toe geheime ’biecht’ bekend een driemanschap te hebben gevormd met de doodgeschoten topcrimineel Stanley Hillis en de tot levenslang veroordeelde Dino Soerel.

Dat blijkt uit een zeer onthullende tape van een opgenomen telefoongesprek van een uur tussen misdaadverslaggever Peter R. de Vries en Willem Holleeder in april 2011.

Holleeder zat toen de laatste fase uit van zijn straf voor het afspersen van Willem Endsta. Hij vreesde te worden geliquideerd door Dino Soerel omdat hij weigerde een voor Soerel ontlastende verklaring af te leggen.

Het telefoongesprek uit 2011, dat afgelopen weekeinde door deze krant werd beluisterd, levert het openbaar ministerie nieuwe bewijzen voor de verdenking dat Holleeder samen met Hillis en Soerel een criminele bende leidde, die moorden liet uitvoeren.

De tape is vorige week door Peter R. de Vries aan het OM overhandigd, dat kopieën vandaag aan de rechtbank en de verdedigers stuurt. Het uitlekken van de biecht komt op een voor Holleeder zeer ongunstig moment. Tijdens het proces dat nu tegen hem wordt gevoerd ontkende Holleeder tot op heden iets te weten van de zes liquidaties die hem ten laste worden gelegd. Uit de tape blijkt het tegendeel.

De tape in 2011 werd opgenomen op verzoek van Holleeder en mocht slechts openbaar worden gemaakt als hij naar zijn zeggen een ’onnatuurlijke dood’ zou sterven. De Vries zegde dit toe maar overhandigde de tape vorige week toch aan het OM.

Belastend
„Rond de kerst besloot ik de band nog eens terug te luisteren”, aldus De Vries tegenover deze krant. „Ik had de tape jaren niet meer gehoord en was eigenlijk vergeten wat Holleeder precies had gezegd. Maar toen ik het terug hoorde besefte ik weer hoe belastend dit eigenlijk is. Zijn verhaal bevestigt van toen exact wat zijn zussen de afgelopen jaren verklaarden.”

Volgens De Vries verbreekt hij nu zijn in 2011 gegeven woord aan Holleeder. „Ik heb toen inderdaad beloofd dat ik de tape pas openbaar zou maken als Holleeder iets zou overkomen. Maar de man heeft me inmiddels met de dood bedreigd en geprobeerd me vanuit de gevangenis te later vermoorden. Dan vervalt wat mij betreft deze afspraak.”

De tape kan grote gevolgen hebben voor Holleeder en het proces omdat de biecht in de ogen van het OM de verdenkingen extra onderbouwt en een nekslag voor Holleeders verdediging kan zijn.

De biecht is overigens nogal pijnlijk voor de vorige advocaat van Holleeder, mr Stijn Franken. De tape blijkt namelijk te zijn opgenomen op het kantoor van Franken. Op de tape is te horen hoe Holleeder naar het advocatenkantoor belt en hoe Stijn Franken vervolgens de telefoon overgeeft aan De Vries, wetende dat dit is verboden. Advocatentelefoons mogen volgens de Advocatenwet alleen worden gebruikt voor communicatie tussen raadslieden en hun cliënten. Holleeder wilde Frankens telefoonlijn gebruiken zodat de politie zijn biecht niet kon afluisteren. Franken wist dat dit niet mocht, zo zegt hij op de tape, maar liet het weten ’het risico maar te nemen.’
bron
  maandag 7 januari 2019 @ 12:34:32 #2
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_184258476
Toevallig weer peter. Die zit weer een paar weken volgeboekt.
And so is the past
pi_184258533
Peterrrr Air heeft de zus van Holleeder geneukt, dus ja, die zit er met z'n vuist diep in..
´
pi_184258537
Lekker onbetrouwbaar die Peter. Tevens WTF was die advocaat denkende? Ik neem aan dat dit wel gevolgen voor hem gaat hebben??
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_184258598
Die advocaat is dus ook geen knip voor zijn neus waard, volledig onbetrouwbaar.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator maandag 7 januari 2019 @ 12:41:54 #6
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184258600
ik mag hopen dat dit ook gevolgen heeft voor de Vries zelf

'ja nja vergeton O+' vind ik een wat zwakke smoes
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184258644
Peter op zijn best.
SOONY
pi_184258665
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:41 schreef sp3c het volgende:
ik mag hopen dat dit ook gevolgen heeft voor de Vries zelf

'ja nja vergeton O+' vind ik een wat zwakke smoes
Dit soort zaken verzwijgen...… ben je dan niet gewoon medeplichtig vraag ik me af? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_184258685
Peterrrrr was de beste maat van een maat van Holleder en bekende crimineel Cor van Hout.
Criminelen onderling.
  Moderator maandag 7 januari 2019 @ 12:48:12 #10
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184258692
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:46 schreef vosss het volgende:

[..]

Dit soort zaken verzwijgen...… ben je dan niet gewoon medeplichtig vraag ik me af? :@
vraag ik me ook af ... zal wel niet want dan zal hij het wel kwijtgeraakt zijn maar je bent als zelfverklaard misdaadverslaggever iig geen knip voor de neus waard imo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184258789
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:37 schreef vosss het volgende:
Lekker onbetrouwbaar die Peter. Tevens WTF was die advocaat denkende? Ik neem aan dat dit wel gevolgen voor hem gaat hebben??
Peter R. :r
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 7 januari 2019 @ 13:19:48 #12
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184259252
Wat is die Peter toch een misselijke kerel.

Zul je zien dat hij straks weer gaat janken omdat hij zijn schoenen moet uittrekken of zijn autosleutels inleveren ofzo.
  maandag 7 januari 2019 @ 13:26:46 #13
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_184259393
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 13:19 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Wat is die Peter toch een misselijke kerel.

Zul je zien dat hij straks weer gaat janken omdat hij zijn schoenen moet uittrekken of zijn autosleutels inleveren ofzo.
Hij neemt tegenwoordig wel zijn eigen krentenbollen mee.

pi_184259497
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2019 13:26 schreef NoXia het volgende:

[..]

Hij neemt tegenwoordig wel zijn eigen krentenbollen mee.

[ afbeelding ]
Hij laat zelfs zijn snelheidsboetes door anderen betalen, dus die krentenbollen zal hij vast niet zelf betaald hebben.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator maandag 7 januari 2019 @ 13:37:39 #15
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_184259603
Peter :r de Vries
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 7 januari 2019 @ 13:49:41 #16
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184259828
Peter R :r :r :r :r :r :r :r
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184259838
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:46 schreef vosss het volgende:

[..]

Dit soort zaken verzwijgen...… ben je dan niet gewoon medeplichtig vraag ik me af? :@
Journalisten hebben net als advocaten en artsen verschoningsrecht.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_184259847
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2019 13:26 schreef NoXia het volgende:

[..]

Hij neemt tegenwoordig wel zijn eigen krentenbollen mee.

[ afbeelding ]
In de bunker kun je niets kopen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_184260205
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2019 13:26 schreef NoXia het volgende:

[..]

Hij neemt tegenwoordig wel zijn eigen krentenbollen mee.

[ afbeelding ]
Wat betekent dat-ie of
1. krentenbollen lekker vindt,
of
2. dat-ie te lui is om een boterhammetje te maken en snel maar een zakje krentenbollen meeneemt.
I´m back.
pi_184260330
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:37 schreef vosss het volgende:
Lekker onbetrouwbaar die Peter. Tevens WTF was die advocaat denkende? Ik neem aan dat dit wel gevolgen voor hem gaat hebben??
Lijkt mij idd een vrij ernstige overtreding. Vraag je je af of dit op zichzelf stond of niet.
I´m back.
pi_184260454
Voor Franken zal dit ongetwijfeld een berisping worden, ook al gezien zijn belangrijke status binnen de advocatuur.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 7 januari 2019 @ 14:15:28 #22
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_184260458
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lijkt mij idd een vrij ernstige overtreding. Vraag je je af of dit op zichzelf stond of niet.
Uit de orde met die gast! En ook Bernadette Fuck, die namens Soerel Holleeder onder druk wilde zetten. Dat is toch ook niet normaal?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_184260589
Vroeger was die Peter nog wel te pruimen toen hij zich bezig hield met onopgeloste politiezaken. Sinds hij wat aandacht heeft gekregen meent hij dat zijn mening de waarheid is en belangrijker dan de rest van Nederland, iedereen die het daar niet mee eens is die is een racist.

Maar ja, hij kan zich de komende weken weer royaal laten betalen om zijn woordje te komen doen in de praatprogramma's.
pi_184260881
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Vroeger was die Peter nog wel te pruimen toen hij zich bezig hield met onopgeloste politiezaken. Sinds hij wat aandacht heeft gekregen meent hij dat zijn mening de waarheid is en belangrijker dan de rest van Nederland, iedereen die het daar niet mee eens is die is een racist.

Maar ja, hij kan zich de komende weken weer royaal laten betalen om zijn woordje te komen doen in de praatprogramma's.
Ja idd, wat een lul :r :r :r :r :r
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_184261050
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Vroeger was die Peter nog wel te pruimen toen hij zich bezig hield met onopgeloste politiezaken. Sinds hij wat aandacht heeft gekregen meent hij dat zijn mening de waarheid is en belangrijker dan de rest van Nederland, iedereen die het daar niet mee eens is die is een racist.

Maar ja, hij kan zich de komende weken weer royaal laten betalen om zijn woordje te komen doen in de praatprogramma's.
Gelijk heeft ie, toch?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_184261137
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Gelijk heeft ie, toch?
Hij heeft een mening, net zoals nog zo'n 18 miljoen mensen in Nederland een mening hebben. Daar zullen zich mensen onder bevinden die vinden dat Peter gelijk heeft, maar ook mensen die het niet met hem eens zijn. Ik ben het niet met hem eens, hij heeft niet als enige het licht gezien en zijn situatie en persoonlijke omstandigheden zijn geen exacte vertegenwoordiging van heel Nederland daarom kan zijn mening niet het "grote woord" zijn zoals hij het graag brengt en anderen die het er niet mee eens zijn een racist of rechts-extremist.

Maar dat weet jij ook wel Koos.

Neemt niet weg dat hij een prachtig programma gemaakt heeft waarnaar vele Nederlanders jarenlang met plezier hebben gekeken. Het is een beetje een syndroom in de wereld, zodra iemand een bekende kop heeft, kan zingen, kan dansen, kan acteren is die mening blijkbaar ook relevanter zodra het gaat om politieke of maatschappelijke kwesties, wat gewoon dikke onzin is gezien hun leefomstandigheden niet het merendeel van de gemiddelde burger vertegenwoordigen.
pi_184261152
Prima vent Peter R. _O_ !!!

Nail die moordenaar Holleeder !!
Die moet nooit meer vrijkomen.
pi_184261182
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:46 schreef Bluesdude het volgende:
Prima vent Peter R. _O_ !!!

Nail die moordenaar Holleeder !!
Die moet nooit meer vrijkomen.
:')

#freewillem

Peter R. is gewoon al zijn hele leven het verklikkertje van de klas.
  User die overal opduikt 2022 maandag 7 januari 2019 @ 14:48:18 #29
186611 Haags
pi_184261187
Peter R de lul ole oleeee
Zonder wrijving geen glans
  maandag 7 januari 2019 @ 14:48:18 #30
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_184261188
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Hij heeft een mening, net zoals nog zo'n 18 miljoen mensen in Nederland een mening hebben. Daar zullen zich mensen onder bevinden die vinden dat Peter gelijk heeft, maar ook mensen die het niet met hem eens zijn. Ik ben het niet met hem eens, hij heeft niet als enige het licht gezien en zijn situatie en persoonlijke omstandigheden zijn geen exacte vertegenwoordiging van heel Nederland daarom kan zijn mening niet het "grote woord" zijn zoals hij het graag brengt en anderen die het er niet mee eens zijn een racist of rechts-extremist.

Maar dat weet jij ook wel Koos.

Neemt niet weg dat hij een prachtig programma gemaakt heeft waarnaar vele Nederlanders jarenlang met plezier hebben gekeken. Het is een beetje een syndroom in de wereld, zodra iemand een bekende kop heeft, kan zingen, kan dansen, kan acteren is die mening blijkbaar ook relevanter zodra het gaat om politieke of maatschappelijke kwesties, wat gewoon dikke onzin is gezien hun leefomstandigheden niet het merendeel van de gemiddelde burger vertegenwoordigen.
Petertje is een slimme vent. Ik verwacht dat hij helemaal niet zo maatschappelijk begaan is, maar zich zo voordoet omdat de deuren voor goedmensen overal open staan. Dat verzekert hem wel van goede schnabbels bij de publieke omroep. Links lullen, rechts vullen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_184261195
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
meent hij dat zijn mening de waarheid is en belangrijker dan de rest van Nederland, iedereen die het daar niet mee eens is die is een racist.
Tjonge wat een stupide geweeklaag weer.
Je tackelt de man omdat hij jouw discrinerende meningen afwijst ?
pi_184261215
quote:
6s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:47 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

:')

#freewillem

Peter R. is gewoon al zijn hele leven het verklikkertje van de klas.
Moet toch ook. We willen boeven vangen... dus mensen moeten klikken
pi_184261229
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:49 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Moet toch ook. We willen boeven vangen... dus mensen moeten klikken
Praat voor jezelf, de enige boeven die er toe doen zitten in Den Haag en Brussel en daar volgen "jullie" bevelen van op!
  Redactie Frontpage maandag 7 januari 2019 @ 14:51:45 #34
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_184261256
Het definitieve einde van Holleeder.

Maar ook meteen dat van De Vries.

Kwestie van afwachten, de kogel met zijn naam zal nu snel geladen worden vermoed ik.
  maandag 7 januari 2019 @ 14:55:05 #36
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_184261310
Maar werd er nou een telefoonlijn van een advocaat getapt?

Of heeft Stijntje Holleeder aan De Vries verkocht en stonden ze samen het gesprek op te nemen? :o
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_184261324
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:48 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Tjonge wat een stupide geweeklaag weer.
Je tackelt de man omdat hij jouw discrinerende meningen afwijst ?
Ik tackel de man niet omdat hij andere meningen afwijst, dat is namelijk wat ik wel netjes kan doen. Ik tackel die man omdat hij andere meningen afwijst door ze extremistisch of racistisch te noemen, de stuiptrekking die nu door de westerse samenleving trekt.

Jij vind meningen discriminerend, Petertje vind ze discriminerend, nou ik vind die van jou en Petertje radicaal. Mooie dialoog, zijn we zo klaar als we de discussie ontwijken door mensen steeds weg te zetten als racist. Toevallig gebeurd dat ook vooral door de groep die anderen maar blijven beschuldigen niet de dialoog te willen aangaan.
  maandag 7 januari 2019 @ 14:55:53 #38
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184261330
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:48 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Tjonge wat een stupide geweeklaag weer.
Je tackelt de man omdat hij jouw discrinerende meningen afwijst ?
Peter R. de Vries vond het wel begrijpelijk dat Erdogan aangifte deed tegen een Duitse komiek, toonde begrip voor de moordenaars van de Charlie Hebdo-redactie, en is serieus gepolst als DENK-kamerlid (hij had 'helaas' geen zin in een politieke carrière).

Die man spoort echt niet.
pi_184261376
Zou zomaar kunnen dat de tape niet als bewijs mag dienen omdat Willem naar zijn advocaat belde?
pi_184261497
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Peter R. de Vries vond het wel begrijpelijk dat Erdogan aangifte deed tegen een Duitse komiek, toonde begrip voor de moordenaars van de Charlie Hebdo-redactie, en is serieus gepolst als DENK-kamerlid (hij had 'helaas' geen zin in een politieke carrière).

Die man spoort echt niet.
Spoor jij wel ?
Dat iemand hem polst voor een baan is niet zijn verantwoordelijkheid.
Ik vermoed dat jij zijn "begrip" voor de hebdomoordenaars uit zijn verband trekt en hem zo een heel foute mening opdringt.
pi_184261546
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zou zomaar kunnen dat de tape niet als bewijs mag dienen omdat Willem naar zijn advocaat belde?
Wat ik begrijp is dat Holleeder zelf hem verzocht te tapen.. om te kunnen overleggen als hij vermoord zou worden.
Een telefoongesprek tussen advocaat en cliënt mag niet worden afgeluisterd of opgenomen worden.
Maar het was een gesprek van Holleeder en de Vries.
pi_184261619
Word genot op de website van Steve Brown :)

https://volksnieuwsuitamsterdamnoir.com/
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 7 januari 2019 @ 15:14:20 #43
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184261640
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 15:05 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Spoor jij wel ?
Dat iemand hem polst voor een baan is niet zijn verantwoordelijkheid.
Het geeft wel aan dat hij blijkbaar als geschikt materiaal wordt gezien voor een dergelijke partij. Hij nam in zijn verklaring dan ook geen afstand van DENK, maar zei slechts dat hij niet de politiek in wilde.
quote:
Ik vermoed dat jij zijn "begrip" voor de hebdomoordenaars uit zijn verband trekt en hem zo een heel foute mening opdringt.
Nou, oordeel zelf maar he:


Hij vindt het zogenaamd vreselijk dat die mensen zijn doodgeschoten, maar eigenlijk is het toch echt hun eigen schuld, misbruiken ze hun VVMU en hadden ze de Profeet nooit mogen beledigen.

Hij begint daarna zelfs nog te zaniken over hoe vreselijk en beledigend Wilders wel niet is.
pi_184261646
De Vries is een prachtkerel, de parel van de Nederlandse tv.
pi_184261659
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_184261740
Wat op zich ook wel interessant is, is dat hij op de tape aangeeft dat Paarlberg onschuldig is, dit terwijl Willem Holleeder veroordeeld is voor de afpersing van hem.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_184261804
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 15:14 schreef Vader_Aardbei het volgende:

Hij vindt het zogenaamd vreselijk dat die mensen zijn doodgeschoten,
[/quote[
Zogenaamd.. Hier begin je al iemands mening te vervalsen.

[quote]maar eigenlijk is het toch echt hun eigen schuld
vervalsing nr 2

quote:
Hij begint daarna zelfs nog te zaniken over hoe vreselijk en beledigend Wilders wel niet is.
Wat Wilders ook is...

Duidelijjk ... vanwege je politieke mening zit je de man af te zeiken.
Interesseer je het wel dat dat hij met een bewijs komt om een sociopathische moordenaar voorgoed in de cel te zetten ?
pi_184261840
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

Bla bla.
Bedoel dat als hem geld wordt geboden om op te draven in een programma, hij gek zou zijn daar niet op in te gaan.

En Nederlanders kijken massaal naar Peter die z'n verhaal, dus de programma's hebben ook nog eens gelijk ook.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_184261991
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 15:27 schreef KoosVogels het volgende:
Bedoel dat als hem geld wordt geboden om op te draven in een programma, hij gek zou zijn daar niet op in te gaan.

En Nederlanders kijken massaal naar Peter die z'n verhaal, dus de programma's hebben ook nog eens gelijk ook.
Ow dat hij daar zijn geld mee verdiend kan ik hem idd geen ongelijk in geven, makkelijk geld verdienen zo en ja die programma's spelen er slim op in. Dat neem ik hem ook niet echt kwalijk.
pi_184262024
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:37 schreef Kim-Holland het volgende:
Peterrrr Air heeft de zus van Holleeder geneukt, dus ja, die zit er met z'n vuist diep in..
Ik zou dolgraag een keer met jou de koffer induiken.
pi_184262295
quote:
17s.gif Op maandag 7 januari 2019 15:39 schreef O_o_ het volgende:

[..]

Ik zou dolgraag een keer met jou de koffer induiken.
:')
Sluit maar achteraan de rij >:)
´
  maandag 7 januari 2019 @ 16:18:55 #52
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184262702
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 15:25 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

vervalsing nr 2

[..]

Wat Wilders ook is...

Duidelijjk ... vanwege je politieke mening zit je de man af te zeiken.
Interesseer je het wel dat dat hij met een bewijs komt om een sociopathische moordenaar voorgoed in de cel te zetten ?
Kijk nu nog eens naar het filmpje, maar dan zonder die walgelijke vooringenomen houding van je.

Peter stipt even kort, heeeeeeel kort aan dat hij moorden afkeurt (daar is hij niet uniek in natuurlijk) maar vervolgens volgt een lang en vervelend verhaal over dat je niet zomaar moslims mag beledigen, dat die cartoonisten het eigenlijk hadden kunnen zien aankomen, dat VVMU in het Westen veel te ver gaat. Dus eigenlijk begrijpt hij wel waarom dit is gebeurd.

Daarna vraagt Eva Jinek, duidelijk geraakt door zijn ruwe woorden, of Je Suis Charlie niet gewoon staat voor het verdedigen van de vrijheid om te zeggen wat je wil zonder dat je wordt afgemaakt.

Waarop Peter direct van wal steekt over hoe erg Wilders wel niet is (wat eigenlijk geen fuck met Charlie Hebdo te maken heeft) en daardoor laat hij dus merken dat nee, eigenlijk zijn de religieuze gevoelens van mensen belangrijker dan de vrijheid om cartoons te maken over wat je wilt. Eigenlijk zijn we in deze samenleving teveel doorgeslagen naar vrijheid blijheid en moeten we vooral respect hebben voor de neurotische, zelotische verering van de Profeet Mohammed.

Peter laat er geen twijfel over bestaan: hij zal nooit Je Suis Charlie zeggen. Nooit.

Maar goed, als jij het roerend eens bent met Peter R. de Vries in deze dan wens ik jullie samen veel succes. Op een gegeven moment kan je nergens meer een cartoon over maken want je loopt altijd het risico iemand te beledigen.
pi_184262726
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 15:25 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wat Wilders ook is...

Duidelijjk ... vanwege je politieke mening zit je de man af te zeiken.
:')
  User die je het meest gemist hebt 2022 maandag 7 januari 2019 @ 16:22:13 #54
78918 SeLang
Black swans matter
pi_184262771
Ik ben benieuwd of die advocaat nu gaat worden vervolgd
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_184263196
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Vroeger was die Peter nog wel te pruimen toen hij zich bezig hield met onopgeloste politiezaken. Sinds hij wat aandacht heeft gekregen meent hij dat zijn mening de waarheid is en belangrijker dan de rest van Nederland, iedereen die het daar niet mee eens is die is een racist.

Maar ja, hij kan zich de komende weken weer royaal laten betalen om zijn woordje te komen doen in de praatprogramma's.
Klinkt een beetje als een 'wat vroeger zo was moet voor altijd zo blijven' verwijt en een verwijt aan Peter dat hij op een wat hoger niveau met z'n vak bezig is. Meer kan ik er niet van maken.
  maandag 7 januari 2019 @ 16:52:42 #56
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184263347
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 16:45 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Klinkt een beetje als een 'wat vroeger zo was moet voor altijd zo blijven' verwijt en een verwijt aan Peter dat hij op een wat hoger niveau met z'n vak bezig is. Meer kan ik er niet van maken.
Zo klinkt het totaal niet. Het is meer een ''schoenmaker blijf bij je leest'' want vingerwapperen en grote groepen mensen mensen voor racist uitmaken is geen ''hoger niveau'' van misdaadverslaggeving, zijn originele beroep.

Ook zie ik niet in hoe je het verdedigen van de moordenaars van Charlie Hebdo kan typeren als ''wat vroeger zo was moet zo blijven''. Reken godverdomme maar dat ik onze vrijheid en verworven rechten wil behouden.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 7 januari 2019 @ 17:06:15 #57
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_184263578
Hou eens op met dat op de man spelen joh
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_184263611
Benieuwd hoe lang advocaat en Peter nog leven na dit gedoe. :')
pi_184263629
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 16:22 schreef SeLang het volgende:
Ik ben benieuwd of die advocaat nu gaat worden vervolgd
De Deken zal wel wakker zijn dus die doen er vast ook iets mee.
pi_184264020
Ik wist niet dat Peterr zo'n goede trol was, hij krijgt op zijn gemak hele volksstammen over de zeik.
Vanaf nu ben ik fan.

Peterr _O_
Radio Espantoso
pi_184264475
En ja hoor, hij staat alweer klaar achter de desk bij Boelevaar :')
´
pi_184264680
quote:
Op maandag 7 januari 2019 14:15 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Uit de orde met die gast! En ook Bernadette Fuck, die namens Soerel Holleeder onder druk wilde zetten. Dat is toch ook niet normaal?
pi_184264738
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 16:45 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Klinkt een beetje als een 'wat vroeger zo was moet voor altijd zo blijven' verwijt en een verwijt aan Peter dat hij op een wat hoger niveau met z'n vak bezig is. Meer kan ik er niet van maken.
Dat ligt aan jou dat je er niks meer van kunt maken.

Je zou maar een top schaatser zijn geweest, moet heel Nederland dan ook maar je politieke mening aanhangen?

Peter zijn vak vroeger was heel anders dan waarmee hij nu bezig is. En als je dat niet snapt of zo zielig bent dat je het niet wilt zien ben je even treurig als Petertje. Maar jij bent er zeker ook zo één wat bepaalde producten haalt omdat sterren het aanraden. :')
  maandag 7 januari 2019 @ 18:20:50 #64
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_184264807
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 18:16 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dat ligt aan jou dat je er niks meer van kunt maken.

Je zou maar een top schaatser zijn geweest, moet heel Nederland dan ook maar je politieke mening aanhangen?

Peter zijn vak vroeger was heel anders dan waarmee hij nu bezig is. En als je dat niet snapt of zo zielig bent dat je het niet wilt zien ben je even treurig als Petertje. Maar jij bent er zeker ook zo één wat bepaalde producten haalt omdat sterren het aanraden. :')
Jan Mulder anyone?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_184265089
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 18:20 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Jan Mulder anyone?
Mulder was een redelijke voetballer, maar als tv persoonlijkheid is hij voornamelijk schijtirritant.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_184265212
R.i.p. carrière Franken
AFCA!
pi_184265429
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2019 13:26 schreef NoXia het volgende:

[..]

Hij neemt tegenwoordig wel zijn eigen krentenbollen mee.

[ afbeelding ]
Scheelt alweer voor zijn koffietafel.
pi_184265599
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:52 schreef DrMabuse het volgende:
Het definitieve einde van Holleeder.

Maar ook meteen dat van De Vries.

Kwestie van afwachten, de kogel met zijn naam zal nu snel geladen worden vermoed ik.
Het is inderdaad wel een enorm risico wat de Vries hier neemt.
pi_184265753
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 17:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Benieuwd hoe lang advocaat en Peter nog leven na dit gedoe. :')
Dat was ook mijn eerste gedachte :') wie solt er nou met Holleeder? (aan de andere kant : gelukkig solt er nog iemand met Holleeder. Die vent solt zelf ook met iedereen).
Somebody that I used to know
pi_184267064
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 17:33 schreef Peligrosso het volgende:
Ik wist niet dat Peterr zo'n goede trol was, hij krijgt op zijn gemak hele volksstammen over de zeik.
Vanaf nu ben ik fan.

Peterr _O_
Welkom.
pi_184267660
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 19:14 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Dat was ook mijn eerste gedachte :') wie solt er nou met Holleeder? (aan de andere kant : gelukkig solt er nog iemand met Holleeder. Die vent solt zelf ook met iedereen).
Holleeder heeft zelf dit gesprek geregeld en Franken heeft het mogelijk gemaakt. Wat heeft Franken dan te vrezen?
Peter R. Heeft het tegen afspraak in openbaar gemaakt, maar die was al bedreigd door Holleeder
  maandag 7 januari 2019 @ 20:32:53 #72
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_184267706
Die De Vries moet toch onderhand ook stalen zenuwen hebben. Misschien vergis ik me maar ik dacht dat zijn stem vanavond aanmerkelijk hoger klonk dan normaal.
pi_184268437
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 19:05 schreef bamibij het volgende:

[..]

Het is inderdaad wel een enorm risico wat de Vries hier neemt.
Wat voor macht heeft Holleeder nog? Zijn er überhaupt medegevangenen onder de indruk van deze man? Volgens mij teer hij op zijn oude roem en BNN-schap, mede mogelijk gemaakt door bijna alle medewerkers van RTL van rond 2012.
  maandag 7 januari 2019 @ 21:11:00 #74
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_184268654
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 21:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat voor macht heeft Holleeder nog? Zijn er überhaupt medegevangenen onder de indruk van deze man? Volgens mij teer hij op zijn oude roem en BNN-schap, mede mogelijk gemaakt door bijna alle medewerkers van RTL van rond 2012.
Je moet ‘m niet kwaad maken lijkt me.
pi_184269105
Dapper, maar wel een actie van iemand die levensmoe is hoor.

En er zullen geen mensen meer zijn die hem in vertrouwen meer nemen.

Ok, met de dood bedreigen is niet zo netjes. Dat dan weer wel. Maar toch.
pi_184273825
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 21:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat voor macht heeft Holleeder nog? Zijn er überhaupt medegevangenen onder de indruk van deze man? Volgens mij teer hij op zijn oude roem en BNN-schap, mede mogelijk gemaakt door bijna alle medewerkers van RTL van rond 2012.
In de EBI zit je vrijwel afgesloten, ze zitten met groepen van 4 bij elkaar. Van de gene die daar zitten denk ik niet dat ze erg onder indruk zijn, al was het maar omdat de meeste er levenslang hebben dan wel heel lang te gaan hebben.

En Holleeder teert niet op zijn oude roem, welliswaar was hij niet de absolute leider maar wel hoog in de top.

Op dit moment zitten er naar mijn weten 5:

Mohammed B
Benaouf A.
Richard R (aka de chileen)
Willem Holleeder
eric jan quakkelstein

Onderschat de EBI niet, gevangenen zitten daar vrijwel altijd achter de deur, mogen alleen contact hebben met bezoek achter glas.

De meeste gevangenen laten ook geen bezoek komen omdat die aan zeer zware inspectie worden onderworpen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_184274172
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:31 schreef raptorix het volgende:

[..]

In de EBI zit je vrijwel afgesloten, ze zitten met groepen van 4 bij elkaar. Van de gene die daar zitten denk ik niet dat ze erg onder indruk zijn, al was het maar omdat de meeste er levenslang hebben dan wel heel lang te gaan hebben.

En Holleeder teert niet op zijn oude roem, welliswaar was hij niet de absolute leider maar wel hoog in de top.

Op dit moment zitten er naar mijn weten 5:

Mohammed B
Benaouf A.
Richard R (aka de chileen)
Willem Holleeder
eric jan quakkelstein

Onderschat de EBI niet, gevangenen zitten daar vrijwel altijd achter de deur, mogen alleen contact hebben met bezoek achter glas.

De meeste gevangenen laten ook geen bezoek komen omdat die aan zeer zware inspectie worden onderworpen.
Hij had vroeger vooral macht door chantage, haat en manipulatie. Zijn vaste kern is dood. De nieuwe kern moet hem niet en de jonge garde is niet onder de indruk.

Iemand enig idee hoeveel Holleeder nog aan geld heeft?
pi_184274266
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 08:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hij had vroeger vooral macht door chantage, haat en manipulatie. Zijn vaste kern is dood. De nieuwe kern moet hem niet en de jonge garde is niet onder de indruk.

Iemand enig idee hoeveel Holleeder nog aan geld heeft?
Mijn gevoel zegt ergens tussen de 5 en 15 miljoen, hij schijnt zich destijds voor 12 miljoen ingekocht hebben bij de groep van Soerrel, het zou niet onlogisch zijn als hij de helft van zijn geld achter de hand heeft gehouden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_184275098
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 13:19 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Wat is die Peter toch een misselijke kerel.

Zul je zien dat hij straks weer gaat janken omdat hij zijn schoenen moet uittrekken of zijn autosleutels inleveren ofzo.
Janken om een bekeuring van het CJIB omdat hij ´slechts´ 1 kilometer te hard reed.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 11:10:22 #80
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_184276035
https://www.telegraaf.nl/(...)r-bekent-bijna-alles

Toch wel een verrassende wendung.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_184276075
Goenavund
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_184276384
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 11:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)r-bekent-bijna-alles

Toch wel een verrassende wendung.
Eerst maar eens zien, als dat echt zo zou geweest, hoe geloofwaardig is het dan dat de Vries zegt, nou toch maar even teruggeluistert wat er toen gezegt is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_184276396
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 21:11 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Je moet ‘m niet kwaad maken lijkt me.
Paar jaar terug toch zo een knaker die Holleeder op een vol terras op zn bek roste? Zijn daar ooit vergeldingsacties voor geweest? Volgens mij niet toch? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_184276445
quote:
5s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 11:35 schreef vosss het volgende:

[..]

Paar jaar terug toch zo een knaker die Holleeder op een vol terras op zn bek roste? Zijn daar ooit vergeldingsacties voor geweest? Volgens mij niet toch? :@
Ze hebben het uitgesproken, Dick zit in het kamp van Danny K. En die staat hoger in pikorde dan Willem.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_184276457
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 11:38 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ze hebben het uitgesproken, Dick zit in het kamp van Danny K. En die staat hoger in pikorde dan Willem.
Ik heb geen idee wie Danny K is :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_184276544
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 11:39 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wie Danny K is :@
Een vrij zware jongen :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_184276676
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 11:45 schreef raptorix het volgende:

[..]

Een vrij zware jongen :)
Hoeveel kilo? :o

Ergens iets over te lezen? :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_184276720
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 11:53 schreef vosss het volgende:

[..]

Hoeveel kilo? :o

Ergens iets over te lezen? :)
https://panorama.nl/misda(...)orbreekt-het-zwijgen
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 8 januari 2019 @ 12:10:15 #89
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_184276988
quote:
5s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 11:35 schreef vosss het volgende:

[..]

Paar jaar terug toch zo een knaker die Holleeder op een vol terras op zn bek roste? Zijn daar ooit vergeldingsacties voor geweest? Volgens mij niet toch? :@
Ik heb geen idee...
pi_184277357
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:52 schreef DrMabuse het volgende:
Het definitieve einde van Holleeder.

Maar ook meteen dat van De Vries.

Kwestie van afwachten, de kogel met zijn naam zal nu snel geladen worden vermoed ik.
Ik denk dat Peter die tape nooit vergeten is, maar nu naar buiten heeft gebracht omdat hij weet dat hij daarmee weg gaat komen.
pi_184277470
Natuurlijk is Peterrrr de narcist de tape niet vergeten. Hij en de zussen Holleeder hebben dit al lang tussen de lakens bekokstoofd om die tape er in te gooien als laatste redmiddel voor die mokkels.
´
  dinsdag 8 januari 2019 @ 12:35:12 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184277475
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 12:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik denk dat Peter die tape nooit vergeten is, maar nu naar buiten heeft gebracht omdat hij weet dat hij daarmee weg gaat komen.
Plus dat Holleeder weet dat de Vries die tape heeft, en hem dan toch willen liquideren, dat is wel vragen om reactie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_184277814
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 12:35 schreef Kim-Holland het volgende:
Natuurlijk is Peterrrr de narcist de tape niet vergeten. Hij en de zussen Holleeder hebben dit al lang tussen de lakens bekokstoofd om die tape er in te gooien als laatste redmiddel voor die mokkels.
Hoe weet je zo zeker dat Peter R. de zus van Holleeder gedaan heeft? :D zou wel geinig zijn _O-
pi_184277874
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 12:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Plus dat Holleeder weet dat de Vries die tape heeft, en hem dan toch willen liquideren, dat is wel vragen om reactie.
Schijnt ook weinig waar van te zijn. Maar voor Peter is het weer extra aandacht en daar leeft een narcist nu eenmaal van.
pi_184277891
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 12:49 schreef bamibij het volgende:

[..]

Hoe weet je zo zeker dat Peter R. de zus van Holleeder gedaan heeft? :D zou wel geinig zijn _O-
Er is een lijst van vrouwen waar Peter nog niet bovenop heeft gelegen. ;)
  dinsdag 8 januari 2019 @ 13:03:04 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184278089
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 12:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Er is een lijst van vrouwen waar Peter nog niet bovenop heeft gelegen. ;)
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_184278252
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 12:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Er is een lijst van vrouwen waar Peter nog niet bovenop heeft gelegen. ;)
Staat Leandra daar op?
pi_184278352
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 13:11 schreef bamibij het volgende:

[..]

Staat Leandra daar op?
Ik heb geheimhouding beloofd. ;)
pi_184278667
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 13:11 schreef bamibij het volgende:

[..]

Staat Leandra daar op?
Mapima staat erop geloof ik, en possetje
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 8 januari 2019 @ 13:35:09 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184278681
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 13:11 schreef bamibij het volgende:

[..]

Staat Leandra daar op?
Daar kan ik me niet over uitlaten... :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_184278870
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 15:14 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Het geeft wel aan dat hij blijkbaar als geschikt materiaal wordt gezien voor een dergelijke partij. Hij nam in zijn verklaring dan ook geen afstand van DENK, maar zei slechts dat hij niet de politiek in wilde.

[..]

Nou, oordeel zelf maar he:


Hij vindt het zogenaamd vreselijk dat die mensen zijn doodgeschoten, maar eigenlijk is het toch echt hun eigen schuld, misbruiken ze hun VVMU en hadden ze de Profeet nooit mogen beledigen.

Hij begint daarna zelfs nog te zaniken over hoe vreselijk en beledigend Wilders wel niet is.
Peter vind ik een kwal van een vent, maar zijn gedachtengang vwb Charlie Hebdo en Wilders begrijp ik wel. Als je mensen tot op het bot beledigt, keer op keer, dan is een reactie niet onverwacht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')