ze is gewoon in NL actief als bekendequote:
Volgens mij doet ze meer op de Nederlandse televisie dan op de Belgische. Dus zo onlogisch is het niet toch?quote:
Thanksquote:
Ze is inmiddels al de vierde Belg in WIDM.quote:
Is niet de eerste Vlaming die mee doet he?quote:
Wel leuk dat jij wel haptquote:
ja graag gedaanquote:
en die danst juist nietquote:
vond hem net ook al verdacht met mensen bij kisten weghalen.quote:
Tering gast ben je uit de kast laat je je op de kast jagen.quote:
kan het wat minder onderling dames?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:54 schreef xzaz het volgende:
[..]
Tering gast ben je uit de kast laat je je op de kast jagen.
Wat interesseert mij je sexuele voorkeur nou.
Dan gaat Evi er nu uitquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:55 schreef KolonelBroodje het volgende:
Op wie moet ik mijn punten zetten jongens? Ik heb nu al 2 seizoenen al mijn punten op de eerste afvaller gezet. Ik heb ze nu op Evi
Shit. Ik heb ook Evi. Nou, daar ga ikquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:55 schreef KolonelBroodje het volgende:
Op wie moet ik mijn punten zetten jongens? Ik heb nu al 2 seizoenen al mijn punten op de eerste afvaller gezet. Ik heb ze nu op Evi
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:55 schreef houdjemond het volgende:
Mag dat zeiken op uiterlijk wat minder hier
dat is statistisch gezien best knapquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:55 schreef KolonelBroodje het volgende:
Dit, zo irritantquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:55 schreef houdjemond het volgende:
Nee, ik zet al jaren mijn punten in op degene die er in de aflevering voor de finale uitgaat. En ik zit op Eviquote:
in allesquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:55 schreef houdjemond het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |