Oei, hopelijk gaat het wel goed met hem.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Poes moet de hele tijd niesen
Tevens ben ik aangenomen rene
13 (en het is een zij)quote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, hopelijk gaat het wel goed met hem.hoe oud is hij?
En gefeliciteerd maatIk ben erg trots op je! Wanneer ga je beginnen?
Recht door zeequote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:18 schreef KingRoland het volgende:
Knut wij zijn niet rechts en ook niet links toch op politiek niveau
die polarisatie is ook bekrompenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:18 schreef KingRoland het volgende:
Knut wij zijn niet rechts en ook niet links toch op politiek niveau
proficiatquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
13 (en het is een zij)
Bedanktdat moeten we volgende week nog allemaal even kortsluiten maar deze maand nog iig.
Ik ga ook kijken. Nog leuke kandidaten?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iedereen klaar voor wie is de mol
Nikkie is wat voor JR godquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga ook kijken. Nog leuke kandidaten?
Weer als altijd beetje c-artiestenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
sinds jennifer eruit is niet meerquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Evi? Die heeft wel watquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat vlaamse wijf vind ik meer voor jr
Jr heeft ervaring nodig
Nickie kent te weinig trucjes voor jr en zelf kan hij niks leren natuurlijkquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Evi? Die heeft wel wat
Maar hij is meer van BBW
Echte mannen kijken voetbalquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Alleen idioten kijken naar Wie is de mol.
Oh gemist. Las wel dat Chong debuut gemaakt had. Hopelijk weer een grandioos Nederlands talent.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was net beker Arsenal, maar afgelopen
Boskamp zij daarna in de studio dat het onze lieve heer was in de vorm van een voetballer oidquote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh gemist. Las wel dat Chong debuut gemaakt had. Hopelijk weer een grandioos Nederlands talent.
Hopelijk. We zullen het zien. Is wel een prima jongen. Ik zal proberen om DP en Davy over te halen om voor Chong te juichen wanneer hij het echt waar gaat maken.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh gemist. Las wel dat Chong debuut gemaakt had. Hopelijk weer een grandioos Nederlands talent.
Ja las bij Chelsea ook al 1 en bij Bayernquote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Redan is een absurd talent. Niet normaal die jongen kan ballen mi gadoquote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja las bij Chelsea ook al 1 en bij Bayern
Redan en Zirkzee wss.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja las bij Chelsea ook al 1 en bij Bayern
Door nooit meer te komen ofzo?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:12 schreef KingRoland het volgende:
Maar even alle gekheid op een stokje
mocht het zo zijn dat Chong en Zirkzee (of 1 van hun) echte toppers worden dan hoop ik dat Scrummie maatregelen neemt tegen het beleid van Feyenoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kan Feyenoord niet zoveel aan doen. Ajax is er ook genoeg kwijtgeraakt dacht ik,quote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:12 schreef KingRoland het volgende:
Maar even alle gekheid op een stokje
mocht het zo zijn dat Chong en Zirkzee (of 1 van hun) echte toppers worden dan hoop ik dat Scrummie maatregelen neemt tegen het beleid van Feyenoord.
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Door nooit meer te komen ofzo?
hahahahahaIk sloop je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, Feyenoord kan nergens wat aan doenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Daar kan Feyenoord niet zoveel aan doen.
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord kan nergens wat aan doen
Ga weg.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord kan nergens wat aan doen
Redan is van Ajax, ook Hoever die nu bij eerste van LFC zit.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Daar kan Feyenoord niet zoveel aan doen. Ajax is er ook genoeg kwijtgeraakt dacht ik,
Ake was ook een wereldtalent, nieuwe Gullit, maar gewoon basic CVquote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik verwacht niks van die chong. Nog geen 1 van die jochies die al in de jeugd zijn getransfert heeft t gemaakt
euroshopper dusquote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ake was ook een wereldtalent, nieuwe Gullit, maar gewoon basic CV
Raak mijn PS4 nauwelijks meer aan eigenlijkquote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..].
Ja, ik speel ook bijna niet meer. Net nu ik die icons heb.
Afwachten maar Hoever die kan komen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Redan is van Ajax, ook Hoever die nu bij eerste van LFC zit.
Alleen van PSV zitten er uit hun jeugd niet echt veel in het buitenland.
Buitenland heeft oranje geslooptquote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vandaar dat het Bournemouths duurste aankoop ooit isquote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die clubs hebben net 2 jaar geldquote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vandaar dat het 1 van Bournemouths duurste aankopen ooit is.
Bournemouth lolquote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vandaar dat het 1 van Bournemouths duurste aankopen ooit is.
Niet goed genoeg dusquote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:17 schreef KingRoland het volgende:
Aké kan wat hoger dan Bournemouth.
Dortmund is wel iets voor hem of Leipzig
Precies, je hebt wss dan ook nog nooit een wedstrijd van Bournemouth gezien.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bournemouth lol
Daar had ik nog kunnen spelen
Top 5 vd wereld?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies, je hebt wss dan ook nog nooit een wedstrijd van Bournemouth gezien.
Is hun beste speler en zal binnenkort wel naar een betere club verkassen.
jij ookquote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Aké moet nog wat jaartjes ouder worden, ik denk als ie straks 28/29 is dat het best een beest kan zijn.
even afwachten. is wel hun beste speler op dit moment. ik ben benieuwd hoe hij het bij een grotere club gaat doenquote:
KOEKOEK!quote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ben al een beest ouwe reus, vraag maar aan je moeder.
Zal der appenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ben al een beest ouwe reus, vraag maar aan je moeder.
Of de nations cupquote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:21 schreef KingRoland het volgende:
Van Dijk gaat ons het EK of WK bezorgen.
wel gratis ticket naar EK (of was het WK? lol)quote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of de nations cup
Waarvan iedereen ineens doet alsof t belangrijk is omdat we het toevallig goed doen
Liever tegen rico dan. Kan badr wel hebben maar Marokkaan he die neemt natuurlijk vrienden meequote:
ook niet toch lolquote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wel gratis ticket naar EK (of was het WK? lol)
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Liever tegen rico dan. Kan badr wel hebben maar Marokkaan he die neemt natuurlijk vrienden mee
JIj mag mij ook meenemenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Liever tegen rico dan. Kan badr wel hebben maar Marokkaan he die neemt natuurlijk vrienden mee
Fijn om te lezen ditquote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
JIj mag mij ook meenemenNu je werk hebt steun ik je 100%
Het lijkt me gezellig om met jou te modden.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Rene nu we weer op 1 lijn zitten misschien een idee dat ik onlo vervang.
Laten we eerlijk zijn hij kan er echt niks van he?
Hoe wippen we onlo eruit?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het lijkt me gezellig om met jou te modden.
Genotquote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan er ook bijkomen naast onlo6 mods is prima, er is genoeg te doen!
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
Op naar het Frans Bauer in China topic
Volgend jaar weer Rotterdam.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ook man, we hebben volgend jaar al geplanned
Dat zou wel topshow zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgend jaar weer Rotterdam.
Denk dat ik stijn meeneem
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
Op naar het Frans Bauer in China topic
laat hem lekker wat coke snuiven van wat blote tietjesquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgend jaar weer Rotterdam.
Denk dat ik stijn meeneem
Daar beginnen we mee jaquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:16 schreef Adames het volgende:
[..]
laat hem lekker wat coke snuiven van wat blote tietjes
Hopelijk eindigt ie niet zoals Feisquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Zal dan wel een avond worden om niet te vergetenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Bepaal ik zelf welquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
Jezus gasten laat die jongen lekker
Leuk verhaal:quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hopelijk eindigt ie niet zoals Feis
wie?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hopelijk eindigt ie niet zoals Feis
Niet gehoorzamen bij zo'n situatiequote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuk verhaal:
een vriend van me zn drugs was op dus hij ging even naar huis meer halen toen is ie op de terugweg door de afzetlinten bij Feis gefietst. En toen in discussie gegaan met de popo omdat ze boos werden.
Geluk dat ze het druk hadden daar denk ik
Kon ie niet weten tochquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet gehoorzamen bij zo'n situatie
Waar zijn die rode linten dan voor denk jequote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kon ie niet weten toch
Hij lag niet op straat ofzo
Ja die zag ie niet dus.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar zijn die rode linten dan voor denk je
Hoe was je dj set eigenlijk? Of heb je niet ff je skills laten zienquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja die zag ie niet dus.
Anders fiets je er ook niet doorheen he.
De popo kwam om 8 uurquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe was je dj set eigenlijk? Of heb je niet ff je skills laten zien
Zelfs op nieuwjaar kunnen mensen kut zijn, zo walgelijk hequote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De popo kwam om 8 uurKlootzakken
Mensen kunnen niks meer tolereren van hun medelandgenoten. Er is geen saamhorigheidsgevoel.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zelfs op nieuwjaar kunnen mensen kut zijn, zo walgelijk he
Leuke anekdotequote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuk verhaal:
een vriend van me zn drugs was op dus hij ging even naar huis meer halen toen is ie op de terugweg door de afzetlinten bij Feis gefietst. En toen in discussie gegaan met de popo omdat ze boos werden.
Geluk dat ze het druk hadden daar denk ik
Het is niet alsof ze moeten werken op 1 jan, zeikerds ookquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mensen kunnen niks meer tolereren van hun medelandgenoten. Er is geen saamhorigheidsgevoel.
hoiquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Rapper die met oud en nieuw in Rotterdam is doodgeschoten
oh ja, wel iets van gelezenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maakte wel goeie nummersquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Echt een underground rapper dus!quote:
VBL / [VBL SC #6863] DRIE OP EEN RIJquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom zijn WE trots op Knut?
20.00 of 08.00?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De popo kwam om 8 uurKlootzakken
Ja man epische sessie.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
101 sessie met Winne blijft hard
deze blijft ook wel hardquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
101 sessie met Winne blijft hard
Hoi en gefeliciteerd.quote:
In een competitie waar Solanke 19 miljoen waard is kan ik ook meekomen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:03 schreef skysherrif het volgende:
Klopp neemt wss de 16 jarige hoever zelfs mee voor de bekerwedstrijd tegen wolverhampton
niet zo streng voor jezelfquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat is overigens gechargeerd aangezien ik niet zo goed ben in voetballen.
Volgens Sky ben je dan heel watquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In een competitie waar Solanke 19 miljoen waard is kan ik ook meekomen.
Wekker zetten en oortjes in?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:22 schreef Saind het volgende:
Ik zit in de trein te knikkebollen
Ik schat dat de kans dat ik in Maastricht wakker word 50%
Probeer 9gag, beetje scrollen en tijd zo voorbijquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Kwartier ofzo. Valt mee. Probeer wakker te blijven door op m'n telefoon te klooien
https://twitter.com/BasVideo_/status/1081586307808329730quote:
Die man kan je maar blijven teleurstellen he. Soort IRC chat 2.0 maar net zo doelloos.quote:
IRC > Discord.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die man kan je maar blijven teleurstellen he. Soort IRC chat 2.0 maar net zo doelloos.
Was getekend,
Een fokuser met 100k+ posts.
Ik vond het ook maar vaag. Snap niet dat het zo populair is.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die man kan je maar blijven teleurstellen he. Soort IRC chat 2.0 maar net zo doelloos.
Was getekend,
IRC gebruikte ik vroeger als ik een ban ofzo had in die maffia spellenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was getekend,
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | - Welcome to the Omerta IRC Network! - - ___ _ ____ - / _ \ _ __ ___ ___ _ __| |_ __ _ / ___| __ _ _ __ ___ ___ - | | | | '_ ` _ \ / _ \ '__| __/ _` | | | _ / _` | '_ ` _ \ / _ \ - | |_| | | | | | | __/ | | || (_| | | |_| | (_| | | | | | | __/ - \___/|_| |_| |_|\___|_| \__\__,_| \____|\__,_|_| |_| |_|\___| - - _ _ _ _ _ - | | (_)_ __ ___ (_) |_ ___ __| | - | | | | '_ ` _ \| | __/ _ \/ _` | - | |___| | | | | | | | || __/ (_| | - |_____|_|_| |_| |_|_|\__\___|\__,_| - - - |
wanne hypocriet zegquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM is zojuist lid geworden. Iedereen, doe alsof je bezig bent!vandaag om 23:36
Gezellig voor je, hahahahaquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hij zit nu in een gekkenhuis heb ik gehoord. Geen ban.
onlogodquote:
ach sinds je legaal trainers kan gebruiken is de lol er van af.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze spelen het nog steeds
[ afbeelding ]
Beste tijd toen we dat OCR script hadden als enigequote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach sinds je legaal trainers kan gebruiken is de lol er van af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |