Ja meteenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Ah oke, chill. Neem aan dat het er dan ook vrij snel opstaat.
Gewoon direct.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
ja meteenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
https://www.abnamro.nl/nl(...)-kantoor-zoeken.htmlquote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Je face is onbetaalbaar, Dp.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:09 schreef Doublepain het volgende:
Sowieso ABN en Iphone X
Betalen met je face
ja maar dat is toch al oud?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:10 schreef O_o_ het volgende:
Hebben jullie het boek De val van ABN Amro weleens gelezen? Of ben ik hiermee wederom een roepende in de Sahara?
Nee.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:10 schreef O_o_ het volgende:
Hebben jullie het boek De val van ABN Amro weleens gelezen? Of ben ik hiermee wederom een roepende in de Sahara?
Ik moest ook aan die denkenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb het niet gelezen zie ik nu, wel De Prooi
Die had ik eigenlijk ook moeten noemen. Ik ben benieuwd wat de zaterdagmiddag nog meer gaat brengen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb het niet gelezen zie ik nu, wel De Prooi
Ik krijg altijd jeuk in mijn klauwen van toneel.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:15 schreef skysherrif het volgende:
Dank voor de hulp.
[..]
Nee.
Maar weer iets heel anders, dit toneelstuk van oa pierre bokma over lenen bij banken vond ik wel goed https://www.npostart.nl/o(...)6-12-2015/AT_2048053
Eens.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:17 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik krijg altijd jeuk in mijn klauwen van toneel.
jaquote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:10 schreef O_o_ het volgende:
Nja het is niet echt toneel, het is wel een interessant programma over hoe banken en bankiers werken met wat sketches tussendoor om het uit te beelden.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:17 schreef O_o_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nja het is niet echt toneel, het is wel een interessant programma over hoe banken en bankiers werken met wat sketches tussendoor om het uit te beelden.
musicals ookquote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:17 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Musicals zijn dan zeg maar toneel voor mensen uit de onderklasse.quote:
over jeuk gesproken, ook een keer in het concertgebouw bij een klassiek concert geweest, ik kreeg een enorme kriebel in m'n keel omdat je doodstil moet zijn, na de pauze ook niet meer terug gegaanquote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Musicals zijn dan zeg maar toneel voor mensen uit de onderklasse.
Maar wel even weerzinwekkend ja.
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
over jeuk gesproken, ook een keer in het concertgebouw bij een klassiek concert geweest, ik kreeg een enorme kriebel in m'n keel omdat je doodstil moet zijn, na de pauze ook niet meer terug gegaan
Bizar zeg. Sterkte.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 14:03 schreef skysherrif het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)aan-jonge-sportsters
bizar, ik ken deze man.
Een GGMM-grap ligt op de loer.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 14:03 schreef skysherrif het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)aan-jonge-sportsters
bizar, ik ken deze man.
Dre Hazes Jr??quote:Op zaterdag 5 januari 2019 14:44 schreef Caland het volgende:
Zo, tijd voor bier
Zie dat mijn voetbalclubs flink moeite hebben gedaan om de grootste c-artiesten van de regio te strikken
Geklikt en bekeken.quote:
Ik heb hem gisteren op geestige wijze geprobeerd terug te krijgen naar FOK!, via Twitter.quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geklikt en bekeken.
Leuk filmpje Roland.
Er lukt bijzonder weinig in jouw leven is het niet?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren op geestige wijze geprobeerd terug te krijgen naar FOK!, via Twitter.
Maar helaas is dit mislukt.
Zit het je nog een beetje dwars?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er lukt bijzonder weinig in jouw leven is het niet?
Zeker.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:10 schreef O_o_ het volgende:
Ik ken deze al. Evengoed gekeken.quote:
Superstar DJ. Here we go.quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:38 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kip, aardappeltjes, sla met tonijn.
lekker hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:38 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kip, aardappeltjes, sla met tonijn.
Dat is bijna 1.50 goedkoper dan bij de AH, die gaan we inslaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:42 schreef KingRoland het volgende:
six pack coca cola volgende week 2.50 bij Dirk
goede prijs wel
Zuurkoolquote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga zuurkool eten.
Tyfuslekker godverdomme
Als marketingstudent ben ik van mening dat dit wel een must is voor webshops tegenwoordig.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:58 schreef GGMM het volgende:
bol bezorgt tegenwoordig ook op zondag.
Dit maakt mij een blij man.
Leuke ui Roland.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:59 schreef KingRoland het volgende:
Graag ook de mening van Rens over dit onderwerp.
Nu 3 weken geen klote te doen, dus kans zit er wel in. Wachten tot afstudeer aids.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
thanks hafc!
je mag best wel wat vaker posten
Stop deze actquote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:59 schreef KingRoland het volgende:
Graag ook de mening van Rens over dit onderwerp.
Moet nog koken. Zit te twijfelen tussen rijst/kip/groente of spinazie met een schnitzel.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:09 schreef Doublepain het volgende:
Lekker gegeten jongens, Drizzt???????
Varken.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:25 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga zometeen patat eten! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
succes! namens GGMM en mijquote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:03 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nu 3 weken geen klote te doen, dus kans zit er wel in. Wachten tot afstudeer aids.
ik ook bestequote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:25 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga zometeen patat eten! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
twitter:NiemandsKnegt twitterde op zaterdag 05-01-2019 om 16:19:07#GiletsJaunes Acte8 - Parijs'Reus' van een metertje of twee valt uit de lucht en gaat onverschrokken met zijn 'blote' handen pelotonnetje gendarmerie te lijf - Zo te zien heeft hij dat vaker gedaan...https://t.co/thmiYBcyzu reageer retweet
Grappig hoe dat werkt, was dit een mocro zouden dezelfde types die nu op twitter dit een held vinden, opteren om hem het land uit te gooien.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
twitter:NiemandsKnegt twitterde op zaterdag 05-01-2019 om 16:19:07#GiletsJaunes Acte8 - Parijs'Reus' van een metertje of twee valt uit de lucht en gaat onverschrokken met zijn 'blote' handen pelotonnetje gendarmerie te lijf - Zo te zien heeft hij dat vaker gedaan...https://t.co/thmiYBcyzu reageer retweet
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Grappig hoe dat werkt, was dit een mocro zouden dezelfde types die nu op twitter dit een held vinden, opteren om hem het land uit te gooien.
Want het is idd heel stoer dat hij een doodgewone ambtenaar in functie het licht uit zn ogen wil slaan.
Lijkt een beetje op het monster van Laak (rip). Die gast was ook 2 bij 2, stond altijd vooraan en timmerde ook iedereen op zijn weg de tyfus in.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Dat was toch een beveiliger van neonazis? Was ook lid van MiddenNoord hoolsquote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op het monster van Laak (rip). Die gast was ook 2 bij 2, stond altijd vooraan en timmerde ook iedereen op zijn weg de tyfus in.
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat was toch een beveiliger van neonazis? Was ook lid van MiddenNoord hools
Je wist het niet spannend genoeg te houden dat ze wakker bleef?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze ligt hier naast mij te slapen
Uitrusten is soms ook nodig Renéquote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je wist het niet spannend genoeg te houden dat ze wakker bleef?
Hoe dan ook, des te meer reden om koffie te drinken
Klopt, jojoortje betekent alles voor mijquote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je kan haar niet echt missen René.
ik bedoelde het anders, maar uhh okéquote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, jojoortje betekent alles voor mij
Weet ik Roland, ik weiger echter mee te gaan in jouw gebash van dikke mensen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik bedoelde het anders, maar uhh oké
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat was toch een beveiliger van neonazis? Was ook lid van MiddenNoord hools
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |