Zal niet al te ver zijn aangezien hij met een hoop bombarie aankondigt als hij weer een baas gesloopt heeft. Het is nu al een paar dagen angstvallig stil.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:51 schreef Buitendam het volgende:
Rene, hoe ver ben je met Dark souls?
Net Pinwheel oid verslagen. (die was erg makkelijk)quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:51 schreef Buitendam het volgende:
Rene, hoe ver ben je met Dark souls?
Heb je het nou nóg niet uitgespeeld? Wat een amateur zeg.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net Pinwheel oid verslagen. (die was erg makkelijk)
Heb 2 vd 4 boss souls en moet de DLC nog.
Nerdquote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat merkte ik ook al.quote:
Gravelord Nito, Four Kings, Seath the Scaleless, Bed of Chaos (die is matig)quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoals elk gevecht van onlogisch; in een hoekje met tranen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat merkte ik ook al.
Sinds een paar dagen heerst er een grimmige sfeer tussen ons.
Ben benieuwd hoe dit afloopt
Nee hoor. Maar mijn collega is zo'n grote nerd dat ik eigenlijk wel van hem verwacht had dat ie het allang had uitgespeeld. (Het is namelijk niet zo alsof René boeiendere dingen in zijn leven te doen heeftquote:
Die eerste 2 moet ik nog.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gravelord Nito, Four Kings, Seath the Scaleless, Bed of Chaos (die is matig)
Fixedquote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar mijn meerdere is zo'n grote nerd dat ik eigenlijk wel van hem verwacht had dat ie het allang had uitgespeeld. (Het is namelijk niet zo alsof René boeiendere dingen in zijn leven te doen heeft)
Ik ben trots op je.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben dan hooguit sneller bezopen
Ik ga dus sporten
Nouja, laatst had hij een date. Dat is wel boeiend.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar mijn collega is zo'n grote nerd dat ik eigenlijk wel van hem verwacht had dat ie het allang had uitgespeeld. (Het is namelijk niet zo alsof René boeiendere dingen in zijn leven te doen heeft)
Dat moet ook op een fiasco zijn uitgelopen, daar hij er niks over zegt.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nouja, laatst had hij een date. Dat is wel boeiend.
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
Four Kings is pittig als je lage damage doet.
Als je niks eet erna ga je een leuk avondje krijgen jaquote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben dan hooguit sneller bezopen
Ik ga dus sporten
Succes maat. Ik hoop dat je ons, in tegenstelling tot de afloop van je date, hier wel van op de hoogte houdtquote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben benieuwddit weekend wil ik weer een boss verslaan.
Had hij een date?? Vertelquote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nouja, laatst had hij een date. Dat is wel boeiend.
Zo’n date is toch veel boeiender dan een spelletjequote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De 'SPEEL NIET MET MIJN PRIVÉ' post is nu niet ver weg.
Zal ik doenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Succes maat. Ik hoop dat je ons, in tegenstelling tot de afloop van je date, hier wel van op de hoogte houdt
Als je het afmeet aan de mate van succes denk ik dat het spelletje voor GGMM meer waarde heeftquote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo’n date is toch veel boeiender dan een spelletje
Hoeven toch niet te werkenquote:
Waar staan ze nu nog voor te demonstreren dan?quote:
Macron Demission.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar staan ze nu nog voor te demonstreren dan?
Geloof je niet in het succes van GGMM?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je het afmeet aan de mate van succes denk ik dat het spelletje voor GGMM meer waarde heeft
Op gamegebied? Jazekerquote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geloof je niet in het succes van GGMM?
Elan claimde laatst ook iets over vrouwen en onlogisch.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben je waardeloos met vrouwen GGMM??
Onlo claimt dat
Onlo is zoekendequote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben je waardeloos met vrouwen GGMM??
Onlo claimt dat
Die 2 zijn ook echt gemaakt voor elkaar hequote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Elan claimde laatst ook iets over vrouwen en onlogisch.
Ik heb vertrouwen in dat je date goed ging, alleen krijg ik nooit bevestiging van jequote:
Aankomende week begint de training weer.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je al weer aan het voetballen?
Nee. Dat hangt er toch vanaf of er een stortunit staat? Dat hangt toch niet af van een pinautomaatquote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:57 schreef skysherrif het volgende:
Kan je bij een pinautomaat van de abn gewoon makkelijk geld storten?
Ik heb geen flauw idee nog nooit contant geld gestort.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Dat hangt er toch vanaf of er een stortunit staat? Dat hangt toch niet af van een pinautomaat
als het een automaat is waar je ook kan storten welquote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:57 schreef skysherrif het volgende:
Papiergeld wel ja, tenminste meeste automaten van ABNquote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:57 schreef skysherrif het volgende:
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het een automaat is waar je ook kan storten wel
Ah oke, chill. Neem aan dat het er dan ook vrij snel opstaat.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Papiergeld wel ja, tenminste meeste automaten van ABN
Ja meteenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Ah oke, chill. Neem aan dat het er dan ook vrij snel opstaat.
Gewoon direct.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
ja meteenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
https://www.abnamro.nl/nl(...)-kantoor-zoeken.htmlquote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Je face is onbetaalbaar, Dp.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:09 schreef Doublepain het volgende:
Sowieso ABN en Iphone X
Betalen met je face
ja maar dat is toch al oud?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:10 schreef O_o_ het volgende:
Hebben jullie het boek De val van ABN Amro weleens gelezen? Of ben ik hiermee wederom een roepende in de Sahara?
Nee.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:10 schreef O_o_ het volgende:
Hebben jullie het boek De val van ABN Amro weleens gelezen? Of ben ik hiermee wederom een roepende in de Sahara?
Ik moest ook aan die denkenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb het niet gelezen zie ik nu, wel De Prooi
Die had ik eigenlijk ook moeten noemen. Ik ben benieuwd wat de zaterdagmiddag nog meer gaat brengen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb het niet gelezen zie ik nu, wel De Prooi
Ik krijg altijd jeuk in mijn klauwen van toneel.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:15 schreef skysherrif het volgende:
Dank voor de hulp.
[..]
Nee.
Maar weer iets heel anders, dit toneelstuk van oa pierre bokma over lenen bij banken vond ik wel goed https://www.npostart.nl/o(...)6-12-2015/AT_2048053
Eens.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:17 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik krijg altijd jeuk in mijn klauwen van toneel.
jaquote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:10 schreef O_o_ het volgende:
Nja het is niet echt toneel, het is wel een interessant programma over hoe banken en bankiers werken met wat sketches tussendoor om het uit te beelden.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:17 schreef O_o_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nja het is niet echt toneel, het is wel een interessant programma over hoe banken en bankiers werken met wat sketches tussendoor om het uit te beelden.
musicals ookquote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:17 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Musicals zijn dan zeg maar toneel voor mensen uit de onderklasse.quote:
over jeuk gesproken, ook een keer in het concertgebouw bij een klassiek concert geweest, ik kreeg een enorme kriebel in m'n keel omdat je doodstil moet zijn, na de pauze ook niet meer terug gegaanquote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Musicals zijn dan zeg maar toneel voor mensen uit de onderklasse.
Maar wel even weerzinwekkend ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |