Normale mensen drinken wijn, en gaan er niet in zitten.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel. Gisteren wel goed in de wijn gezeten. Vanavond weer.
Daar?
Normale mensen noemen vrouwen ook niet "maat"quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Normale mensen drinken wijn, en gaan er niet in zitten.
xxlquote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Normale mensen noemen vrouwen ook niet "maat"
Dat is onlogisch, die is al opgegeven nadat een aantal admins 'bukken' riepen en onlogisch daar naar luisterde.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon een DMquote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb Roland al een DM gestuurd waar dit op slaat.
Ah wat schattig, het hulpje begint de baas nu ook na te doen.quote:
Cleopatra wel, geloof ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Heb je wel op het filmpje geklikt, ik had er eigenlijk geen zin in maar omdat het KingRoland was toch gedaan.quote:
he-he-he-hequote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:42 schreef Coco. het volgende:
[..]
Heb je wel op het filmpje geklikt, ik had er eigenlijk geen zin in maar omdat het KingRoland was toch gedaan.
Jaquote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:42 schreef Coco. het volgende:
[..]
Heb je wel op het filmpje geklikt, ik had er eigenlijk geen zin in maar omdat het KingRoland was toch gedaan.
Rustig. Spierpijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel. Gisteren wel goed in de wijn gezeten. Vanavond weer.
Daar?
Zonde van je zuip tijd.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:44 schreef Caland het volgende:
Zal ik nog even gaan sporten voor het zuipen?
Ja graagquote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:44 schreef Caland het volgende:
Jojo is gewoon one of the guys.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja leuk.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rustig. Spierpijn.
Zo weer naar de gym.
Toen ik student was kookte ik wel eens een ei in de waterkoker.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ben twee eitjes aan het koken (zonder eikoker).
Excuses voor mijn valse beschuldigingen gisteren.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rustig. Spierpijn.
Zo weer naar de gym.
Wat een malle dingen maak jij meequote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:48 schreef Coco. het volgende:
[..]
Toen ik student was kookte ik wel eens een ei in de waterkoker.
Dit siert je, Lenny.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Excuses voor mijn valse beschuldigingen gisteren.
Ik ging er vanuit dat jij schuldig was aan de ban van JC. Nogal een aanname, maar aangezien ik Sked en GGMM uitstekende mods vind, was het makkelijk om naar jou te wijzen.
Hoop dat je me vergeeft.
Jojo is een mooie vrouwquote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vaak zijn dat bijzonder lelijke vrouwen.
Heb toen ook eens bitterballen laten ontploffen in de frituurpan.quote:
Ben je al weer aan het voetballen?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh.
Onlo ik sta nu 3 weken stil. Vanaf maandag nog strenger doen dan maar.
We maken allemaal fouten. (Zo werd ik collega van GGMM)quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Excuses voor mijn valse beschuldigingen gisteren.
Ik ging er vanuit dat jij schuldig was aan de ban van JC. Nogal een aanname, maar aangezien ik Sked en GGMM uitstekende mods vind, was het makkelijk om naar jou te wijzen.
Hoop dat je me vergeeft.
Dan denk je wel jeetje wat gebeurt hierquote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Heb toen ook eens bitterballen laten ontploffen in de frituurpan.
Dat was me wat.
zal t uitmaken?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:44 schreef Caland het volgende:
Daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:51 schreef Buitendam het volgende:
Rene, hoe ver ben je met Dark souls?
Wat een vraagquote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:51 schreef Buitendam het volgende:
Zal niet al te ver zijn aangezien hij met een hoop bombarie aankondigt als hij weer een baas gesloopt heeft. Het is nu al een paar dagen angstvallig stil.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:51 schreef Buitendam het volgende:
Net Pinwheel oid verslagen. (die was erg makkelijk)quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:51 schreef Buitendam het volgende:
Heb je het nou nóg niet uitgespeeld? Wat een amateur zeg.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net Pinwheel oid verslagen. (die was erg makkelijk)
Heb 2 vd 4 boss souls en moet de DLC nog.
Nerdquote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat merkte ik ook al.quote:
Gravelord Nito, Four Kings, Seath the Scaleless, Bed of Chaos (die is matig)quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoals elk gevecht van onlogisch; in een hoekje met tranen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat merkte ik ook al.
Sinds een paar dagen heerst er een grimmige sfeer tussen ons.
Ben benieuwd hoe dit afloopt
Nee hoor. Maar mijn collega is zo'n grote nerd dat ik eigenlijk wel van hem verwacht had dat ie het allang had uitgespeeld. (Het is namelijk niet zo alsof René boeiendere dingen in zijn leven te doen heeftquote:
Die eerste 2 moet ik nog.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gravelord Nito, Four Kings, Seath the Scaleless, Bed of Chaos (die is matig)
Fixedquote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar mijn meerdere is zo'n grote nerd dat ik eigenlijk wel van hem verwacht had dat ie het allang had uitgespeeld. (Het is namelijk niet zo alsof René boeiendere dingen in zijn leven te doen heeft)
Ik ben trots op je.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben dan hooguit sneller bezopen
Ik ga dus sporten
Nouja, laatst had hij een date. Dat is wel boeiend.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar mijn collega is zo'n grote nerd dat ik eigenlijk wel van hem verwacht had dat ie het allang had uitgespeeld. (Het is namelijk niet zo alsof René boeiendere dingen in zijn leven te doen heeft)
Dat moet ook op een fiasco zijn uitgelopen, daar hij er niks over zegt.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nouja, laatst had hij een date. Dat is wel boeiend.
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
Four Kings is pittig als je lage damage doet.
Als je niks eet erna ga je een leuk avondje krijgen jaquote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben dan hooguit sneller bezopen
Ik ga dus sporten
Succes maat. Ik hoop dat je ons, in tegenstelling tot de afloop van je date, hier wel van op de hoogte houdtquote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben benieuwddit weekend wil ik weer een boss verslaan.
Had hij een date?? Vertelquote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nouja, laatst had hij een date. Dat is wel boeiend.
Zo’n date is toch veel boeiender dan een spelletjequote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De 'SPEEL NIET MET MIJN PRIVÉ' post is nu niet ver weg.
Zal ik doenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Succes maat. Ik hoop dat je ons, in tegenstelling tot de afloop van je date, hier wel van op de hoogte houdt
Als je het afmeet aan de mate van succes denk ik dat het spelletje voor GGMM meer waarde heeftquote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo’n date is toch veel boeiender dan een spelletje
Hoeven toch niet te werkenquote:
Waar staan ze nu nog voor te demonstreren dan?quote:
Macron Demission.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar staan ze nu nog voor te demonstreren dan?
Geloof je niet in het succes van GGMM?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je het afmeet aan de mate van succes denk ik dat het spelletje voor GGMM meer waarde heeft
Op gamegebied? Jazekerquote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geloof je niet in het succes van GGMM?
Elan claimde laatst ook iets over vrouwen en onlogisch.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben je waardeloos met vrouwen GGMM??
Onlo claimt dat
Onlo is zoekendequote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben je waardeloos met vrouwen GGMM??
Onlo claimt dat
Die 2 zijn ook echt gemaakt voor elkaar hequote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Elan claimde laatst ook iets over vrouwen en onlogisch.
Ik heb vertrouwen in dat je date goed ging, alleen krijg ik nooit bevestiging van jequote:
Aankomende week begint de training weer.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je al weer aan het voetballen?
Nee. Dat hangt er toch vanaf of er een stortunit staat? Dat hangt toch niet af van een pinautomaatquote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:57 schreef skysherrif het volgende:
Kan je bij een pinautomaat van de abn gewoon makkelijk geld storten?
Ik heb geen flauw idee nog nooit contant geld gestort.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Dat hangt er toch vanaf of er een stortunit staat? Dat hangt toch niet af van een pinautomaat
als het een automaat is waar je ook kan storten welquote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:57 schreef skysherrif het volgende:
Papiergeld wel ja, tenminste meeste automaten van ABNquote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:57 schreef skysherrif het volgende:
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het een automaat is waar je ook kan storten wel
Ah oke, chill. Neem aan dat het er dan ook vrij snel opstaat.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Papiergeld wel ja, tenminste meeste automaten van ABN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |