Normale mensen drinken wijn, en gaan er niet in zitten.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel. Gisteren wel goed in de wijn gezeten. Vanavond weer.
Daar?
Normale mensen noemen vrouwen ook niet "maat"quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Normale mensen drinken wijn, en gaan er niet in zitten.
xxlquote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Normale mensen noemen vrouwen ook niet "maat"
Dat is onlogisch, die is al opgegeven nadat een aantal admins 'bukken' riepen en onlogisch daar naar luisterde.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Normale mensen noemen vrouwen ook niet "maat"
Ik had ook gewoon een DMquote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb Roland al een DM gestuurd waar dit op slaat.
Ah wat schattig, het hulpje begint de baas nu ook na te doen.quote:
Cleopatra wel, geloof ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Normale mensen drinken wijn, en gaan er niet in zitten.
Heb je wel op het filmpje geklikt, ik had er eigenlijk geen zin in maar omdat het KingRoland was toch gedaan.quote:
he-he-he-hequote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:42 schreef Coco. het volgende:
[..]
Heb je wel op het filmpje geklikt, ik had er eigenlijk geen zin in maar omdat het KingRoland was toch gedaan.
Jaquote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:42 schreef Coco. het volgende:
[..]
Heb je wel op het filmpje geklikt, ik had er eigenlijk geen zin in maar omdat het KingRoland was toch gedaan.
Rustig. Spierpijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel. Gisteren wel goed in de wijn gezeten. Vanavond weer.
Daar?
Zonde van je zuip tijd.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:44 schreef Caland het volgende:
Zal ik nog even gaan sporten voor het zuipen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |