deze blijft ook wel hardquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
101 sessie met Winne blijft hard
Hoi en gefeliciteerd.quote:
In een competitie waar Solanke 19 miljoen waard is kan ik ook meekomen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:03 schreef skysherrif het volgende:
Klopp neemt wss de 16 jarige hoever zelfs mee voor de bekerwedstrijd tegen wolverhampton
niet zo streng voor jezelfquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat is overigens gechargeerd aangezien ik niet zo goed ben in voetballen.
Volgens Sky ben je dan heel watquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In een competitie waar Solanke 19 miljoen waard is kan ik ook meekomen.
Wekker zetten en oortjes in?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:22 schreef Saind het volgende:
Ik zit in de trein te knikkebollen
Ik schat dat de kans dat ik in Maastricht wakker word 50%
Probeer 9gag, beetje scrollen en tijd zo voorbijquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Kwartier ofzo. Valt mee. Probeer wakker te blijven door op m'n telefoon te klooien
https://twitter.com/BasVideo_/status/1081586307808329730quote:
Die man kan je maar blijven teleurstellen he. Soort IRC chat 2.0 maar net zo doelloos.quote:
IRC > Discord.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die man kan je maar blijven teleurstellen he. Soort IRC chat 2.0 maar net zo doelloos.
Was getekend,
Een fokuser met 100k+ posts.
Ik vond het ook maar vaag. Snap niet dat het zo populair is.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die man kan je maar blijven teleurstellen he. Soort IRC chat 2.0 maar net zo doelloos.
Was getekend,
IRC gebruikte ik vroeger als ik een ban ofzo had in die maffia spellenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was getekend,
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | - Welcome to the Omerta IRC Network! - - ___ _ ____ - / _ \ _ __ ___ ___ _ __| |_ __ _ / ___| __ _ _ __ ___ ___ - | | | | '_ ` _ \ / _ \ '__| __/ _` | | | _ / _` | '_ ` _ \ / _ \ - | |_| | | | | | | __/ | | || (_| | | |_| | (_| | | | | | | __/ - \___/|_| |_| |_|\___|_| \__\__,_| \____|\__,_|_| |_| |_|\___| - - _ _ _ _ _ - | | (_)_ __ ___ (_) |_ ___ __| | - | | | | '_ ` _ \| | __/ _ \/ _` | - | |___| | | | | | | | || __/ (_| | - |_____|_|_| |_| |_|_|\__\___|\__,_| - - - |
wanne hypocriet zegquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM is zojuist lid geworden. Iedereen, doe alsof je bezig bent!vandaag om 23:36
Gezellig voor je, hahahahaquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hij zit nu in een gekkenhuis heb ik gehoord. Geen ban.
onlogodquote:
ach sinds je legaal trainers kan gebruiken is de lol er van af.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze spelen het nog steeds
[ afbeelding ]
Beste tijd toen we dat OCR script hadden als enigequote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach sinds je legaal trainers kan gebruiken is de lol er van af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |