quote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
Op naar het Frans Bauer in China topic
Volgend jaar weer Rotterdam.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ook man, we hebben volgend jaar al geplanned
Dat zou wel topshow zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgend jaar weer Rotterdam.
Denk dat ik stijn meeneem
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
Op naar het Frans Bauer in China topic
laat hem lekker wat coke snuiven van wat blote tietjesquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgend jaar weer Rotterdam.
Denk dat ik stijn meeneem
Daar beginnen we mee jaquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:16 schreef Adames het volgende:
[..]
laat hem lekker wat coke snuiven van wat blote tietjes
Hopelijk eindigt ie niet zoals Feisquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Zal dan wel een avond worden om niet te vergetenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Bepaal ik zelf welquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
Jezus gasten laat die jongen lekker
Leuk verhaal:quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hopelijk eindigt ie niet zoals Feis
wie?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hopelijk eindigt ie niet zoals Feis
Niet gehoorzamen bij zo'n situatiequote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuk verhaal:
een vriend van me zn drugs was op dus hij ging even naar huis meer halen toen is ie op de terugweg door de afzetlinten bij Feis gefietst. En toen in discussie gegaan met de popo omdat ze boos werden.
Geluk dat ze het druk hadden daar denk ik
Kon ie niet weten tochquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet gehoorzamen bij zo'n situatie
Waar zijn die rode linten dan voor denk jequote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kon ie niet weten toch
Hij lag niet op straat ofzo
Ja die zag ie niet dus.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar zijn die rode linten dan voor denk je
Hoe was je dj set eigenlijk? Of heb je niet ff je skills laten zienquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja die zag ie niet dus.
Anders fiets je er ook niet doorheen he.
De popo kwam om 8 uurquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe was je dj set eigenlijk? Of heb je niet ff je skills laten zien
Zelfs op nieuwjaar kunnen mensen kut zijn, zo walgelijk hequote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De popo kwam om 8 uurKlootzakken
Mensen kunnen niks meer tolereren van hun medelandgenoten. Er is geen saamhorigheidsgevoel.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zelfs op nieuwjaar kunnen mensen kut zijn, zo walgelijk he
Leuke anekdotequote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuk verhaal:
een vriend van me zn drugs was op dus hij ging even naar huis meer halen toen is ie op de terugweg door de afzetlinten bij Feis gefietst. En toen in discussie gegaan met de popo omdat ze boos werden.
Geluk dat ze het druk hadden daar denk ik
Het is niet alsof ze moeten werken op 1 jan, zeikerds ookquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mensen kunnen niks meer tolereren van hun medelandgenoten. Er is geen saamhorigheidsgevoel.
hoiquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Rapper die met oud en nieuw in Rotterdam is doodgeschoten
oh ja, wel iets van gelezenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maakte wel goeie nummersquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Echt een underground rapper dus!quote:
VBL / [VBL SC #6863] DRIE OP EEN RIJquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom zijn WE trots op Knut?
20.00 of 08.00?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De popo kwam om 8 uurKlootzakken
Ja man epische sessie.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
101 sessie met Winne blijft hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |