abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer zaterdag 5 januari 2019 @ 20:05:03 #1
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184224551
Welkom in het Dating topic!

Hier verwachten we vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates. Afwijken van onderstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt
pi_184224574
Golddiggers ja?? :) :)
pi_184224601
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 20:05 schreef Kreator het volgende:
Welkom in het Dating topic!

Hier verwachten we vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates. Afwijken van onderstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt
Goude tand is op vakantie.
pi_184224708
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 20:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Golddiggers ja?? :) :)
Ja, mensen die alleen bij je zijn omdat je centen hebt
Daarom ben ik nog single waarschijnlijk ;(
  Official ESF Kreviewer zaterdag 5 januari 2019 @ 20:11:01 #5
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184224723
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 20:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Goude tand is op vakantie.
Kon je niet mee?
pi_184224738
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 20:10 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Ja, mensen die alleen bij je zijn omdat je centen hebt
Daarom ben ik nog single waarschijnlijk ;(
Ha ha :D
pi_184224782
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 20:11 schreef Kreator het volgende:

[..]

Kon je niet mee?
Hij vroeg het wel maar zou wat raar zijn en ging ook niet.
pi_184225300
Oliebollen, gehaktballen, 2018 weer overleefd. Stratski represent. Fris en fruitig 2019 in. _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht % gewijzigd door STING op 06-01-2019 10:03:55 ]
pi_184227593
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 20:29 schreef Stratotanker het volgende:
Oliebollen, gehaktballen, 2018 weer overleefd. Stratski represent. Fris en fruitig 2019 in. _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op naar een mooi date jaar :)
pi_184227741
Laten we het hopen :D
pi_184232637
Ik realiseer mij net dat ik hier 4 weken op de wintersport zit en het eigenlijk niet kan maken om te gaan tinderen.

Goffer, meteen weer even met je neus op de feiten gedrukt dat een relatie ook niet zaligmakend is.

Nou ja, we halen het vast weer in in februari.
pi_184232687
Tinder :') Toch weer laten lokken :') Nieuw profiel gemaakt en gelijk een match :') Berichtje gestuurd :') 2 Dagen later match weg :')
pi_184232709
Tinder :')
pi_184236887
Ik leerde recent iemand kennen en had daar best een klik mee, echt hele goedlopende gesprekken, telefoonnummers uitgewisseld en vanaf dat moment was het contact gewoon bijna dood.
Stuurde gisteren nog iets voordat ik naar de verjaardag van een maat ging en kreeg vanochtend een berichtje dat het toch niet ging werken en dat was dat _O-

Snap echt niet hoe het kan dat contact opeens stroef kan gaan na het uitwisselen van een telefoonnummer _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2019 11:28:13 ]
pi_184236943
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 00:42 schreef VEM2012 het volgende:
Ik realiseer mij net dat ik hier 4 weken op de wintersport zit en het eigenlijk niet kan maken om te gaan tinderen.

Goffer, meteen weer even met je neus op de feiten gedrukt dat een relatie ook niet zaligmakend is.

Nou ja, we halen het vast weer in in februari.
Huh wacht wat.. heb je een relatie :o ?
-
pi_184237055
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:25 schreef MisterLastName het volgende:
Ik leerde recent iemand kennen en had daar best een klik mee, echt hele goedlopende gesprekken, telefoonnummers uitgewisseld en vanaf dat moment was het contact gewoon bijna dood.
Stuurde gisteren nog iets voordat ik naar de verjaardag van een maat ging en kreeg vanochtend een berichtje dat het toch niet ging werken en dat was dat _O-

Snap echt niet hoe het kan dat contact opeens stroef kan gaan na het uitwisselen van een telefoonnummer _O-
Mja denk andere match. Heb dat ook wel eens gehad.Nog geen telefoon nummers uitgewisseld maar de gast was super enthousiast en dan van de een op andere dag niet meer.

Ik heb het ook een keer bij een match gedaan.
  Official ESF Kreviewer zondag 6 januari 2019 @ 11:34:19 #17
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184237067
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:25 schreef MisterLastName het volgende:

Snap echt niet hoe het kan
Misschien moet je dan eens reacties gaan lezen in dit topic. Je hebt kennelijk niet de sociale skills om te ontdekken wat je verkeerd doet, of ze kwam iemand tegen die ze interessanter vond.

Kunnen we allemaal wel weer gaan raden naar de reden, maar misschien moet je gewoon iets leren van de ervaring. Ik lees dit soort dingen dagelijks van jou en een paar anderen.
pi_184237123
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja denk andere match. Heb dat ook wel eens gehad.Nog geen telefoon nummers uitgewisseld maar de gast was super enthousiast en dan van de een op andere dag niet meer.

Ik heb het ook een keer bij een match gedaan.
Hmmm, andere match zou kunnen inderdaad, of gewoon niet interessant meer :') Maar goed, waarom dan je telefoonnummer geven? Beetje gek :')
pi_184237131
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:36 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Hmmm, andere match zou kunnen inderdaad, of gewoon niet interessant meer :') Maar goed, waarom dan je telefoonnummer geven? Beetje gek :')
Tefeloonnummers zijn tegenwoordig niet meer zo belangrijk toch met alle mogelijkheden die je hebt om iemand te blocken.
pi_184237157
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:28 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Huh wacht wat.. heb je een relatie :o ?
Nou ja, ze trekt na mijn vakantie bij mij in, dus ik kan het wel gewoon ‘exclusief’ noemen, maar ik denk dat ‘relatie’ toch de beste omschrijving is.

En ja, snel enzo. Maar het is gewoon erg praktisch en we kijken gewoon hoe het bevalt.
pi_184237170
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Tefeloonnummers zijn tegenwoordig niet meer zo belangrijk toch met alle mogelijkheden die je hebt om iemand te blocken.
Dat is waar.
Toch is't zonde, want met een telefoonnummer wek je de indruk wel dat je het ook echt een prima match vind, als het daarna opeens doodbloed van de andere kant... Sja :')
pi_184237176
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou ja, ze trekt na mijn vakantie bij mij in, dus ik kan het wel gewoon ‘exclusief’ noemen, maar ik denk dat ‘relatie’ toch de beste omschrijving is.

En ja, snel enzo. Maar het is gewoon erg praktisch en we kijken gewoon hoe het bevalt.
Maar ze zit niet in de problemen ofzo dat ze snel woonruimte nodig heeft?
pi_184237211
quote:

[..]

Hou je ons op de hoogte?:P

Hoop dat het goed gaat.
pi_184237213
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:34 schreef Kreator het volgende:

[..]

Misschien moet je dan eens reacties gaan lezen in dit topic. Je hebt kennelijk niet de sociale skills om te ontdekken wat je verkeerd doet, of ze kwam iemand tegen die ze interessanter vond.

Kunnen we allemaal wel weer gaan raden naar de reden, maar misschien moet je gewoon iets leren van de ervaring. Ik lees dit soort dingen dagelijks van jou en een paar anderen.
Ik denk niet dat je iets verkeerd doet. Veel mensen zijn gewoon wispelturig en weten niet wat ze willen. Daardoor geven ze mixed signals en is het gesprek ineens dood / klaar of je wordt ineens geblokt om niets..

Gewoon doorgaan met kletsen / daten.

Heb nu leuk contact lopen via OKC, inmiddels door op de app en een date gepland, we zullen zien :).
pi_184237214
quote:

[..]

Nou ja, ze trekt na mijn vakantie bij mij in, dus ik kan het wel gewoon ‘exclusief’; noemen, maar ik denk dat ‘relatie’ toch de beste omschrijving is.

Dus het is ook geen open relatie?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2019 11:41:35 ]
pi_184237250
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:39 schreef MCH het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik van wel. Lees vooral praktisch en in een begin is dat niet best lijkt mij. Maar ieder zijn of haar ding ;).
pi_184237259
Als we toch over relaties gaan praten in het dating-topic... Met mij gaat het ook goed O+
pi_184237332
quote:

[..]

Huh wow wat :o .. ik heb echt een hoop gemist! Wel een goed begin van 2019 voor jou! Veel geluk toegewenst O+
-
pi_184237834
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:34 schreef Kreator het volgende:

[..]

Precies dit! Enkelen hier hebben echt de ene na de andere slechte ervaring. Dat is niet omdat alle wijven gek zijn.

Ik heb ook vaak vrouwen die complex zijn, maar dat is ook gewoon mijn eigen schuld. ;)
pi_184237898
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:39 schreef MCH het volgende:

[..]

Ze heeft twee appartementen in eigendom in Rusland. Één midden in de stad, de ander aan zee.

Ze heeft het prima voor elkaar. Geen golddigger. ;)

Nee, het was gewoon simpelweg een kwestie van elkaar eigenlijk alleen in het weekend kunnen zien, of dagelijks. En aangezien onze hobby als gemengd dubbel een stuk leuker is dan heren-/damesenkel, leek mij dit de beste optie.
pi_184237920
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hou je ons op de hoogte?:P

Hoop dat het goed gaat.
Binnen de lijntjes mag dat nu niet meer, tenzij het klapt natuurlijk.

Maar verder: tuurlijk!
pi_184237947
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:41 schreef Chia het volgende:

[..]

Dus het is ook geen open relatie?
Dat lijkt mij iets om te bespreken. Exclusief is en blijft de norm.

Maar niet aan de orde ofzo.
pi_184237963
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:42 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik van wel. Lees vooral praktisch en in een begin is dat niet best lijkt mij. Maar ieder zijn of haar ding ;).
Misschien moet jij eerst eens iemand vinden die langer dan een week in jou interesse houdt, voordat je gaat raden naar zaken waar je niet zo heel veel verstand van hebt.
pi_184237975
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:46 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Huh wow wat :o .. ik heb echt een hoop gemist! Wel een goed begin van 2019 voor jou! Veel geluk toegewenst O+
Thx!
pi_184238010
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat lijkt mij iets om te bespreken. Exclusief is en blijft de norm.

Maar niet aan de orde ofzo.
Wel zo fair om te bespreken idd voordat je Tinder aanslingert
pi_184238011
quote:
10s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Misschien moet jij eerst eens iemand vinden die langer dan een week in jou interesse houdt, voordat je gaat raden naar zaken waar je niet zo heel veel verstand van hebt.
Nou nou nou
pi_184238028
quote:

[..]

Ze heeft hier geen huis, dus ja, deels wel gelijk. Misschien moet jij je niet gelijk op je pik getrapt voelen, daar heb je nogal een handje van namelijk.

Verder wens ik je het beste :).
pi_184238181
quote:
10s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou nou nou
Jij voelt je door die post ook een beetje aangesproken he? :B
pi_184238193
quote:

[..]

Teeeheheh, wraaaaawr!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_184238205
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Teeeheheh, wraaaaawr!
Het Pokemon topic is een paar deurtjes verder.
pi_184238219
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:23 schreef MCH het volgende:

[..]

Hmm nee niet perse :p
pi_184238235
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:23 schreef MCH het volgende:

[..]

~O>
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Precies dit! Enkelen hier hebben echt de ene na de andere slechte ervaring. Dat is niet omdat alle wijven gek zijn.

Ik heb ook vaak vrouwen die complex zijn, maar dat is ook gewoon mijn eigen schuld. ;)
Slecht selectiebeleid kan er wel voor zorgen dat je bovenmatig veel gekkies treft.
pi_184238332
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:15 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik blijf ook braaf.
pi_184238351
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:16 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ze heeft hier geen huis, dus ja, deels wel gelijk. Misschien moet jij je niet gelijk op je pik getrapt voelen, daar heb je nogal een handje van namelijk.

Verder wens ik je het beste :).
Ze kan ook gewoon huren. Wat gewoon haar plan was.
pi_184238366
Ik heb zelden slechte dates. Wel heb ik eens gedate met een dame die na drie maanden daten plotseling met d'r koffers bij mij voor de deur stond. Naar eigen zeggen was ze door haar pa uit huis geknikkerd. Achteraf bleek dat dat allemaal wel meeviel. Ze is een beetje gestuiterd, maar wel leuk verder.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2019 12:36:26 ]
pi_184238378
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:26 schreef Chia het volgende:

Slecht selectiebeleid kan er wel voor zorgen dat je bovenmatig veel gekkies treft.
Tuurlijk. Maar dat ligt dan toch ook aan jezelf.
pi_184238579
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Tuurlijk. Maar dat ligt dan toch ook aan jezelf.
Ja maar zo kunnen we dit hele topic wel dichtgooien. ''Het ligt uiteindelijk gewoon aan jezelf, gr. gr.''.

Denk niet dat het altijd zo simpel is. Anders kun je jezelf immers constant bijslijpen tot perfectie, waardoor er op een gegeven moment een situatie zou moeten komen dat succes 100% gegarandeerd is. Zo werkt het niet.
pi_184238710
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:45 schreef TATW het volgende:

[..]

Ja maar zo kunnen we dit hele topic wel dichtgooien. ''Het ligt uiteindelijk gewoon aan jezelf, gr. gr.''.

Denk niet dat het altijd zo simpel is. Anders kun je jezelf immers constant bijslijpen tot perfectie, waardoor er op een gegeven moment een situatie zou moeten komen dat succes 100% gegarandeerd is. Zo werkt het niet.
Lees nog eens goed: als je wekelijks alleen maar de ene na de andere rotervaring produceert op dategebied, dan moet je echt de oorzaak bij jezelf zoeken.

Dat is iets anders dan wanneer dat af en toe gebeurt.

Anders gezegd: stel iemand vertelt op jouw werk dagelijks dat hij in het verkeer is afgesneden, de vinger getoond, enz. Wat denk jij dan? Ik denk dan dat die persoon zelf als een malloot rond rijdt. :)
  zondag 6 januari 2019 @ 12:54:25 #49
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_184238742
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:45 schreef TATW het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat zo. Maar sommige users hier hebben de ene na de andere slechte date.
Dan kunnen ze ook best eens bij zichzelf ten rade gaan...
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_184238747
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Lees nog eens goed: als je wekelijks alleen maar de ene na de andere rotervaring produceert op dategebied, dan moet je echt de oorzaak bij jezelf zoeken.

Anders gezegd: stel iemand vertelt op jouw werk dagelijks dat hij in het verkeer is afgesneden, de vinger getoond, enz. Wat denk jij dan? Ik denk dan dat die persoon zelf als een malloot rond rijdt. :)
Normaal gesproken zou ik dat inderdaad denken, maar dat komt ook omdat je op werk de persoon in kwestie voor je hebt, en je diegene wat beter kunt inschatten. Dat is op een forum gewoon lastig. Ik heb wel eens fokkers gemeet waarvan ik dacht dat ze nogal vage types waren en dit waren dan hele vlotte figuren (en vice versa)

Vandaar dat ik inderdaad wel een balletje opwerp, maar nooit daadwerkelijk stelling in neem. Je weet immers nauwelijks wie je tegenover je hebt. En in het dateleven kun je nu eenmaal pech hebben, hoe ouder je wordt, hoe meer vreemde figuren (m/v) er rondlopen.
  Official ESF Kreviewer zondag 6 januari 2019 @ 13:44:38 #51
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184239637
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik inderdaad. En uiteraard erachteraan een fokpost waarin je elkaar alleen maar steunt in de gedachte dat alle vrouwen gek.zijn.
pi_184239790
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:43 schreef Restyler het volgende:
Als we toch over relaties gaan praten in het dating-topic... Met mij gaat het ook goed O+
Ja dan kom ik ook ff melden hoor :7
Hier gaat het na bijna 3 maand ook nog goed en gisteren heb ik hem voorgesteld aan mijn familie *;
pi_184241906
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:15 schreef Chia het volgende:

[..]

Hapje eten moet wel kunnen, toch?

(Net aangesproken door een Engelse van begin 20 en besloten dat eten moet kunnen)
pi_184242124
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

(Net aangesproken door een Engelse van begin 20 en besloten dat eten moet kunnen)
Als dat soort dingen moeten kunnen, kun je er ook gewoon even over praten.
pi_184242135
quote:

[..]

Je bent oud en wijs genoeg lijkt me :) dus geniet ervan!
  zondag 6 januari 2019 @ 16:18:41 #56
438527 MissButterflyy
pi_184242343
quote:

[..]

Moet je dat niet aan je vriendin vragen, ipv hier?
Vermeld ook even haar leeftijd erbij, zoals je hier doet.
  zondag 6 januari 2019 @ 16:20:00 #57
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184242368
quote:

[..]

Als anders de insteek was geweest dit als een date te zien met die 20jarige. Dan niet he..
pi_184242613
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:04 schreef Chia het volgende:

[..]

Als dat soort dingen moeten kunnen, kun je er ook gewoon even over praten.
Wie zegt dat ik het stil houdt?
pi_184242630
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:18 schreef MissButterflyy het volgende:

Moet je dat niet aan je vriendin vragen, ipv hier?
Vermeld ook even haar leeftijd erbij, zoals je hier doet.
Haha, alsof ze dat niet zou vragen. ;)
pi_184242783
Als jouw vriendin er oke mee is dat jij met een andere dame gaat eten, why not :')
-
  zondag 6 januari 2019 @ 16:53:53 #61
107525 Caithlinn
Still me....
pi_184242851
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:33 schreef Stratotanker het volgende:
Ik heb zelden slechte dates. Wel heb ik eens gedate met een dame die na drie maanden daten plotseling met d'r koffers bij mij voor de deur stond. Naar eigen zeggen was ze door haar pa uit huis geknikkerd. Achteraf bleek dat dat allemaal wel meeviel. Ze is een beetje gestuiterd, maar wel leuk verder.
Ach, dat valt mee idd. Bij mij stond er ooit een date huilend in de lobby van het hotel waar ik toen werkte. Kijken je collega’s best vreemd van op :')
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_184242951
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik het stil houdt?
Dan is het hier al helemaal een overbodige vraag.
pi_184243274
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:50 schreef Anneloos het volgende:
Als jouw vriendin er oke mee is dat jij met een andere dame gaat eten, why not :')
Zo raar is dat toch niet? Je kan ook prima uit eten met iemand van de andere sekse zonder bijbedoelingen.

Ik in ieder geval wel.
  zondag 6 januari 2019 @ 17:15:32 #64
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184243296
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zo raar is dat toch niet? Je kan ook prima uit eten met iemand van de andere sekse zonder bijbedoelingen.

Ik in ieder geval wel.
Waarom dan dat etentje hier vermelden, is dan net zo niet van toepassing als zeggen dat je met een familielid uit eten gaat.
pi_184243308
quote:

[..]

Ik in ieder geval wel.
Eens. Ik heb zat mannelijke vrienden, maar ook echt door iemand die jou op straat heeft aangesproken. Wat was de context van dat gesprek dan? En hoe is er besloten dat jullie zouden eten samen?
-
  zondag 6 januari 2019 @ 17:31:53 #66
438527 MissButterflyy
pi_184243659
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:00 schreef Chia het volgende:

[..]

Dan is het hier al helemaal een overbodige vraag.
Dit dus.

Hij moet even stoer doen ofzo. :O
pi_184244235
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waarom dan dat etentje hier vermelden, is dan net zo niet van toepassing als zeggen dat je met een familielid uit eten gaat.
Gewoon, ik kwam even terug op een eerdere opmerking.
pi_184244291
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Gewoon, ik kwam even terug op een eerdere opmerking.
Ja over Tinder. Tinder is er niet voor bedoeld om zonder bijbedoelingen nieuwe mensen te leren kennen.

En als je het daar niet voor gebruikt is het ook offtopic.
pi_184244295
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:15 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Eens. Ik heb zat mannelijke vrienden, maar ook echt door iemand die jou op straat heeft aangesproken. Wat was de context van dat gesprek dan? En hoe is er besloten dat jullie zouden eten samen?
In de skihut. Gewoon een gesprek, ik zit hier momenteel alleen, dus vandaar, gewoon gezellig nog wat verder kletsen.

Zo moeilijk is het allemaal niet. Ik ben niet degene die het spannender maakt dan het is.
pi_184244332
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:06 schreef Chia het volgende:

[..]

Ja over Tinder. Tinder is er niet voor bedoeld om zonder bijbedoelingen nieuwe mensen te leren kennen.

En als je het daar niet voor gebruikt is het ook offtopic.
Laat Tinder nu toevallig precies bedoeld zijn voor zonder bijbedoelingen mensen leren kennen. De praktijk is wat anders, maar goed.
pi_184244348
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Laat Tinder nu toevallig precies bedoeld zijn voor zonder bijbedoelingen mensen leren kennen. De praktijk is wat anders, maar goed.
Ik had het over de praktijk.

En als jij Tinder daar wel voor gebruikt dan is het alsnog offtopic hier. :) De reeks voor neutraal nieuwe mensen leren kennen is hier: R&P / Het aangaan van sociale contacten topic #3

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2019 18:18:37 ]
pi_184244524
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

In de skihut. Gewoon een gesprek, ik zit hier momenteel alleen, dus vandaar, gewoon gezellig nog wat verder kletsen.

Zo moeilijk is het allemaal niet. Ik ben niet degene die het spannender maakt dan het is.
Kijk oke.. dan begrijp ik het wat beter! Ja, dan niet echt iets mis mee! Have fun! :*
-
pi_184244588
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Geloof je 't zelf? :')
pi_184244657
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:53 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja dan kom ik ook ff melden hoor :7
Hier gaat het na bijna 3 maand ook nog goed en gisteren heb ik hem voorgesteld aan mijn familie *;
Dit soort posts zouden toegestaan moeten worden: de resultaten van het dating-topic. Vind dit echt leuk om te lezen.
pi_184244764
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:08 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik had het over de praktijk.

En als jij Tinder daar wel voor gebruikt dan is het alsnog offtopic hier. :) De reeks voor neutraal nieuwe mensen leren kennen is hier: R&P / Het aangaan van sociale contacten topic #3
Het was niet via Tinder, maar in een stube... of Baita zoals ze hier zeggen.
pi_184244805
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Geloof je 't zelf? :')
Ja, net zoals Viagra niet is ontwikkeld voor erecties, Facebook met een heel ander idee is ontwikkeld, enz.

Het is eerder raar om te denken dat het precies geworden is wat de ontwikkelaar voor ogen had.
pi_184244822
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, net zoals Viagra niet is ontwikkeld voor erecties, Facebook met een heel ander idee is ontwikkeld, enz.

Het is eerder raar om te denken dat het precies geworden is wat de ontwikkelaar voor ogen had.
Het was een straight alternatief voor Grindr. En de hartjes voor likes zouden ook wel een idee moeten geven.
  Moderator zondag 6 januari 2019 @ 18:32:16 #78
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184244836
quote:

[..]

Ik in ieder geval wel.
Dan heeft dat helemaal niets te zoeken in het Dating-topic.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184245022
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:31 schreef Faxie het volgende:

[..]

Het was een straight alternatief voor Grindr. En de hartjes voor likes zouden ook wel een idee moeten geven.
Zo is het niet ontwikkeld. Het is ontwikkeld om mensen in zijn algemeen te ontmoeten en daarbij vonden de ontwikkelaars het vooral belangrijk om iets te hebben om het drempeltje om iemand aan te spreken te slechten.

Het was eerst ook (net als Facebook trouwens) heel beperkt tot specifieke omgevingen (colleges).
pi_184245147
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zo is het niet ontwikkeld. Het is ontwikkeld om mensen in zijn algemeen te ontmoeten en daarbij vonden de ontwikkelaars het vooral belangrijk om iets te hebben om het drempeltje om iemand aan te spreken te slechten.

Het was eerst ook (net als Facebook trouwens) heel beperkt tot specifieke omgevingen (colleges).
Dat heb je op wiki gelezen zeker?

Ze wisten dondersgoed wat ze aan het ontwikkelen waren _O- De complete stijl en layout van het programma is gericht op daten, niet casual ontmoeten, sinds het begin al.
pi_184245497
quote:
10s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:49 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ze wisten dondersgoed wat ze aan het ontwikkelen waren _O- De complete stijl en layout van het programma is gericht op daten, niet casual ontmoeten, sinds het begin al.
"Een programma om mensen te leren kennen..." van binnen ja! :7
pi_184246157
Wat is de betekenis van pirp ?
pi_184246641
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:23 schreef Restyler het volgende:

[..]

Dit soort posts zouden toegestaan moeten worden: de resultaten van het dating-topic. Vind dit echt leuk om te lezen.
Ik zal hier ook voorlopig niet meer over eigen dates aan het posten zijn, want de leuke collega en ik zijn inmiddels voor elkaar gezwicht. Morgen vertellen op werk :')
pi_184246748
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:58 schreef RokStarr het volgende:

[..]

Ik zal hier ook voorlopig niet meer over eigen dates aan het posten zijn, want de leuke collega en ik zijn inmiddels voor elkaar gezwicht. Morgen vertellen op werk :')
Spannend wel, succes morgen en geniet van je relatie!
  Official ESF Kreviewer zondag 6 januari 2019 @ 21:18:09 #85
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184248979
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:58 schreef RokStarr het volgende:

[..]

Vertellen? Why...
Hou het zolang mogelijk voor jezelf, dat is echt beter.
  zondag 6 januari 2019 @ 21:45:23 #86
545 dop
:copyright: dop
pi_184249736
quote:
5s.gif Op zondag 6 januari 2019 21:18 schreef Kreator het volgende:

[..]

Vertellen? Why...
afhankelijk van de situatie, in sommige gevallen ben je min of meer verplicht te melden.
Als een van de 2 bijvoorbeeld leiding geeft aan de ander.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_184249896
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 21:45 schreef dop het volgende:

[..]

afhankelijk van de situatie, in sommige gevallen ben je min of meer verplicht te melden.
Als een van de 2 bijvoorbeeld leiding geeft aan de ander.
En dan nog is het ieders eigen keuze om het wel/niet te vertellen....
pi_184250012
Oke... that escalated quickly...

Waar ik vanochtend nog dacht, ik hoef hier binnenkort niet meer te zijn.. kan ik nu zeggen dat ik nog wel even te vinden ben hier...
Uit het niets was het, "te moeilijk" en "te weinig" voor haar....

kutzooi... Ga maar even wat random mensen neerknallen in RDR2.... :{
pi_184250034
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 21:55 schreef Themeparktommy het volgende:

Waar ik vanochtend nog dacht, ik hoef hier binnenkort niet meer te zijn.. kan ik nu zeggen dat ik nog wel even te vinden ben hier...

Aah....niet leuk....sterkte!
  Official ESF Kreviewer zondag 6 januari 2019 @ 21:59:41 #90
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184250130
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 21:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

En dan nog is het ieders eigen keuze om het wel/niet te vertellen....
Ik weet wel dat je nooit een eigen mening hebt en hier niet meer dan "wat leuk" en "geniet ervan" kunt zeggen, maar misschien heeft iemand anders wel een mening, of ervaring met het daten met collega's.

Er is gewoon geen winst te behalen als je dat (zo snel) vertelt. Gaat het mis, weet iedereen er van. Gaat het goed, dan maakt het ook niet uit dat je het een paar maanden later vertelt. Ik zou het iig anders doen.
  zondag 6 januari 2019 @ 22:00:50 #91
442280 Prisha
Moonshine!
pi_184250165
quote:

Wut? Je was zo positief. Zo ineens?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_184250166
quote:
14s.gif Op zondag 6 januari 2019 21:59 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik weet wel dat je nooit een eigen mening hebt en hier niet meer dan "wat leuk" en "geniet ervan" kunt zeggen, maar misschien heeft iemand anders wel een mening, of ervaring met het daten met collega's.

Er is gewoon geen winst te behalen als je dat (zo snel) vertelt. Gaat het mis, weet iedereen er van. Gaat het goed, dan maakt het ook niet uit dat je het een paar maanden later vertelt. Ik zou het iig anders doen.
Heb alle respect voor jouw mening hoor, maar ik vind ook dat iemand zelf mag beslissen......
pi_184250206
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 22:00 schreef Prisha het volgende:

[..]

Wut? Je was zo positief. Zo ineens?
Ja, we waren, naar mijn weten, beiden zo positief... Gisteren hadden we het nog over wanneer ze bij mij thuis langs zou komen.. en net vraag ik of ze dat al wist en toen kwam dat lange tekstberichtje... niet eens even gebeld.. gewoon in een fucking berichtje... |:(
  Official ESF Kreviewer zondag 6 januari 2019 @ 22:04:13 #94
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184250259
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 22:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Heb alle respect voor jouw mening hoor, maar ik vind ook dat iemand zelf mag beslissen......
En ik zeg helemaal niet dat iemand dat niet zelf mag beslissen.........
Ik geef alleen mijn mening op basis van ervaringen............

Ik vond je opmerking gewoon weer eens niets toevoegen, zoals altijd....... Ook een mening..... :) :)
pi_184250285
quote:
14s.gif Op zondag 6 januari 2019 22:04 schreef Kreator het volgende:

[..]

En ik zeg helemaal niet dat iemand dat niet zelf mag beslissen.........
Ik geef alleen mijn mening op basis van ervaringen............

Ik vond je opmerking gewoon weer eens niets toevoegen, zoals altijd....... Ook een mening..... :) :)
Okee dan
  zondag 6 januari 2019 @ 22:12:16 #96
442280 Prisha
Moonshine!
pi_184250476
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 22:02 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ja, we waren, naar mijn weten, beiden zo positief... Gisteren hadden we het nog over wanneer ze bij mij thuis langs zou komen.. en net vraag ik of ze dat al wist en toen kwam dat lange tekstberichtje... niet eens even gebeld.. gewoon in een fucking berichtje... |:(
En als je nu terugdenkt nergens rooie vlaggen? Soms zie je die pas achteraf
-O-

Klote begin van t jaar zo dan :{
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_184250509
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 22:02 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Vrouwen zijn gewoon een beetje wispelturig soms.
pi_184250566
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 22:12 schreef Prisha het volgende:

[..]

En als je nu terugdenkt nergens rooie vlaggen? Soms zie je die pas achteraf
-O-

Klote begin van t jaar zo dan :{
Nee wat mij betreft niet, maar zij heeft waarschijnlijk toch de optelsom gemaakt. Afstand, haar ziekte... tja... Ben benieuwd of je met die instelling ooit een vriendje krijgt...Ze was nog zo verbaasd dat ik er zo goed mee om ging, en nu stopt ze er zelf mee...
  Official ESF Kreviewer zondag 6 januari 2019 @ 22:18:23 #99
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184250664
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 22:14 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Nee wat mij betreft niet, maar zij heeft waarschijnlijk toch de optelsom gemaakt. Afstand, haar ziekte... tja... Ben benieuwd of je met die instelling ooit een vriendje krijgt...Ze was nog zo verbaasd dat ik er zo goed mee om ging, en nu stopt ze er zelf mee...
Sucks. Vooral via een berichtje is nogal kansloos. Kun je niet gewoon even bellen om uitleg te vragen als je je ei kwijt wil? Jullie waren al een tijdje aan het daten toch?
pi_184250760
quote:
14s.gif Op zondag 6 januari 2019 22:18 schreef Kreator het volgende:

[..]

Sucks. Vooral via een berichtje is nogal kansloos. Kun je niet gewoon even bellen om uitleg te vragen als je je ei kwijt wil? Jullie waren al een tijdje aan het daten toch?
Ja, paar weken nu.. maar ik denk dat het wel klaar is zo...

En dat berichtje.. de ironie is dat ik de laatste keer nog vertelde dat mijn broertje gedumpt was via een berichtje en dat we beiden zoiets hadden van.. nee dat kan echt niet.. :X
pi_184255081
quote:

Kut!

Zou het niet kunnen dat ze gewoon bang is voor iets en daarom afkapt?
pi_184255251
quote:
10s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:49 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee, mijn kennis komt niet van wiki en ik vermoed dat jij net even teveel naar Tinder kijkt met de wetenschap van nu in het achterhoofd.

Want Tinder kan ook prima gebruikt worden voor gewoon mensen ontmoeten.

Het is ontwikkeld door mannen, dus dat die al snel hopen dat die nieuwe ontmoetingen met vrouwen ook tot meer leiden zal ik niet ontkennen, maar daarmee is het nog geen grindr wat echt heel erg draait om snel neuken. Daar zit echt nog wel een verschil tussen.
pi_184255254
quote:
5s.gif Op zondag 6 januari 2019 21:18 schreef Kreator het volgende:

[..]

Vertellen? Why...
Is vaak verplicht. Niet melden is dan juist een probleem.
pi_184255316
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 22:14 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Misschien is het wel dat je er zo goed mee omging dat ze in eerste instantie er positief naar keek, om het na een paar weken niet spannend genoeg te vinden.

Kijk, dat is eigenlijk het vreemde: voor een relatie heb je vaak tegengestelde kwaliteiten nodig dan die je nodig hebt voor seksuele aantrekkingskracht. Misschien hield je gewoon wel teveel rekening met haar ziekte (ik noem maar wat).

Tsja en dan kan een gesprek met een vriendin bv de knop in haar hoofd in een keer omzetten.

Kut nu. Straks heb je een leuker iemand.
  maandag 7 januari 2019 @ 08:20:11 #105
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_184255403
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 07:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nee, mijn kennis komt niet van wiki en ik vermoed dat jij net even teveel naar Tinder kijkt met de wetenschap van nu in het achterhoofd.

Het is ontwikkeld door mannen, dus dat die al snel hopen dat die nieuwe ontmoetingen met vrouwen ook tot meer leiden zal ik niet ontkennen, maar daarmee is het nog geen grindr wat echt heel erg draait om snel neuken. Daar zit echt nog wel een verschil tussen.
Maar tussen 'zonder bijbedoelingen' en alleen 'neuken' zit ook nog wel wat. Ik ken het begin van Tinder niet en waar het voor bedoeld was ooit, maar als je weet wat 'Tinder' als woord betekent dan kun je ook wel snappen dat dat metafoor binnen het concept vooral bedoeld is om iig iemand te ontmoeten met romantische bijbedoelingen.

Of denk je dat tinder als metafoor hier gebruikt/bedoeld wordt om het vuur aan te wakkeren tussen beste buddies die je via die app ontmoet?

Ik ben zelden iemand op Tinder tegengekomen met als doel om alleen nieuwe vrienden te ontmoeten (op een verdwaald profiel na, maar ik denk dat zo iemand al snel van een koude kermis thuis komt). Bij Bumble heb je tenminste nog expliciet de keuze om aan te geven of je vrienden of 'meer' zoekt.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_184255578
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 07:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Tinder was toch echt een hookup app in het begin. Over de jaren is het meer naar een datingapp verschoven, maar oorspronkelijk was dat het echt niet.
  maandag 7 januari 2019 @ 08:48:46 #107
438527 MissButterflyy
pi_184255625
quote:
8s.gif Op maandag 7 januari 2019 07:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Kut!

Denk het ook. Bang dat ze alsnog gedumpt wordt en haar ❤ gebroken als ze wat verder is in de relatie.
pi_184255700
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 08:20 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Maar tussen 'zonder bijbedoelingen' en alleen 'neuken' zit ook nog wel wat. Ik ken het begin van Tinder niet en waar het voor bedoeld was ooit, maar als je weet wat 'Tinder' als woord betekent dan kun je ook wel snappen dat dat metafoor binnen het concept vooral bedoeld is om iig iemand te ontmoeten met romantische bijbedoelingen.

Of denk je dat tinder als metafoor hier gebruikt/bedoeld wordt om het vuur aan te wakkeren tussen beste buddies die je via die app ontmoet?

Ik ben zelden iemand op Tinder tegengekomen met als doel om alleen nieuwe vrienden te ontmoeten (op een verdwaald profiel na, maar ik denk dat zo iemand al snel van een koude kermis thuis komt). Bij Bumble heb je tenminste nog expliciet de keuze om aan te geven of je vrienden of 'meer' zoekt.
Ik denk dat het ook handig is om te beseffen dat Amerikanen wat gemakkelijker even wat met iemand die ze nog niet kennen gaan drinken. Hier heeft dat sneller een bepaalde lading.

O well, de ontwikkelaars zeggen dat ze het niet direct hebben bedoeld voor dating/seks. Misschien liegen ze wel.
  maandag 7 januari 2019 @ 09:05:02 #109
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_184255761
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 08:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook handig is om te beseffen dat Amerikanen wat gemakkelijker even wat met iemand die ze nog niet kennen gaan drinken. Hier heeft dat sneller een bepaalde lading.

O well, de ontwikkelaars zeggen dat ze het niet direct hebben bedoeld voor dating/seks. Misschien liegen ze wel.
Ik zeg niet dat ze liegen. Kan best zijn dat het hun bedoeling was, maar dan vind ik dat ze een vreemde metafoor hebben gekozen, dat ligt imo niet in lijn met de bedoelingen die jij schetst/zij schetsen. Of vind jij zelf van niet?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_184255878
quote:
8s.gif Op maandag 7 januari 2019 07:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Kut!

Ja, ze zal wel gedacht hebben dat het al gedoemd was te mislukken, dus dan maar snel afkappen...

Ik weet trouwens niet hoe, maar tot nu toe heb ik Tinder Gold elke maand voor maar 15,- ipv 30 :7
  Official ESF Kreviewer maandag 7 januari 2019 @ 09:24:42 #111
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184255957
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 08:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Is vaak verplicht. Niet melden is dan juist een probleem.
Nog nooit meegemaakt dat dat verplicht was, dus zal wel niet zo heel vaak zijn.
pi_184256001
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2019 09:24 schreef Kreator het volgende:

[..]

Bij mij op werk alleen als één van de twee een hogere functie heeft, of binnen hetzelfde team werken.
pi_184256141
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 09:05 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ze liegen. Kan best zijn dat het hun bedoeling was, maar dan vind ik dat ze een vreemde metafoor hebben gekozen, dat ligt imo niet in lijn met de bedoelingen die jij schetst/zij schetsen. Of vind jij zelf van niet?
Als het een metafoor is, vind ik het ook vreemd gekozen als het wel als een soort van Grindr was bedoeld eerlijk gezegd.
pi_184256150
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2019 09:24 schreef Kreator het volgende:

[..]

Jij wisselt heel vaak van baan?
  maandag 7 januari 2019 @ 09:49:04 #115
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_184256254
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 09:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als het een metafoor is, vind ik het ook vreemd gekozen als het wel als een soort van Grindr was bedoeld eerlijk gezegd.
jij blijft maar bij het Grindr-idee hangen volgens mij, oftewel puur afspreken om te neuken.

volgens mij was het allemaal begonnen omdat jij het had om af te spreken zonder 'bijbedoelingen'.

Ik geef alleen maar aan dat de meeste mensen het als online dating app gebruiken, en ik vind dat die metafoor daar goed bij past (dus op zijn minst gewoon daten met romantische bijbedoelingen, oftewel meer dan drinking buddies).

Maar goed, misschien moeten we deze beetje loze/irrelevante discussie laten rusten want we komen niet echt verder geloof ik.
  Moderator maandag 7 januari 2019 @ 09:53:45 #116
16180 crew  CoolGuy
pi_184256292
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 09:49 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

jij blijft maar bij het Grindr-idee hangen volgens mij, oftewel puur afspreken om te neuken.

volgens mij was het allemaal begonnen omdat jij het had om af te spreken zonder 'bijbedoelingen'.

Ik geef alleen maar aan dat de meeste mensen het als online dating app gebruiken, en ik vind dat die metafoor daar goed bij past (dus op zijn minst gewoon daten met romantische bijbedoelingen, oftewel meer dan drinking buddies).

Maar goed, misschien moeten we deze beetje loze/irrelevante discussie laten rusten want we komen niet echt verder geloof ik.
Dat ja.
pi_184256297
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 09:16 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ja, ze zal wel gedacht hebben dat het al gedoemd was te mislukken, dus dan maar snel afkappen...

Ik weet trouwens niet hoe, maar tot nu toe heb ik Tinder Gold elke maand voor maar 15,- ipv 30 :7
MIsschien dat je over een paar dagen nog een app kan sturen met hoe het met haar gaat?
pi_184256546
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 09:49 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Dat was meer omdat iemand anders claimde dat het ontworpen was als de straight grindr.

Verder heb je gelijk, we komen geen klap verder. ;)
pi_184256558
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 09:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

MIsschien dat je over een paar dagen nog een app kan sturen met hoe het met haar gaat?
Met welk doel?

Want als ‘tweede kans’ poging is het eigenlijk vooral een beetje kansloos denk ik.
  maandag 7 januari 2019 @ 10:21:34 #120
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_184256604
Zoveel profielen die op Tinder aangeven dat ze niet op zoek zijn naar een ONS of puur gewoon wat mensen zonder verdere bijbedoelingen zoeken. Heb je poep in je ogen ofzo? :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 7 januari 2019 @ 10:22:07 #121
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_184256610
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 10:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat was meer omdat iemand anders claimde dat het ontworpen was als de straight grindr.

Verder heb je gelijk, we komen geen klap verder. ;)
Ja maar ik ben niet 'iemand anders'; je haalt zelf dat metafoor aan icm met grindr terwijl ik het nooit over grindr heb gehad en ik de enige was die het metafoor aanhaalde. Niet die iemand anders, dus was die laatste reactie totaal niet relevant.

sorry het is niet per se dat ik het laatste woord of per se gelijk moet hebben maar een beetje koppig kom je wel over zo. Verder laat ik het nu écht los.
pi_184257469
Ik had afgelopen zaterdag mijn sauna date met het schaatsmeisje.
Hele leuke dag gehad samen, ze is daarna ook bij mij blijven slapen, dus allemaal top zou je denken.

En dat is het ook ware het niet dat ik zelf toch wat twijfels heb of het wel zo'n goede match is.
En om dat een beetje toe te lichten moeten we om te beginnen even terug naar oud en nieuw.

Ik was daar op een leuk feestje, lekker wat drinken beetje dansen en redelijk tegen het einde zie ik ineens daar een leuke meid. We maken wat oogcontact, lachen wat naar elkaar. Dit blijft zich herhalen en uiteindelijk raken we aan de praat.
Gesprek loopt lekker, we dansen samen en hebben vooral heel veel lol.
Uiteindelijk worden wij rond 6 uur vriendelijk verzocht het gebouw te verlaten en aangezien we dezelfde kan op moeten besluiten we samen naar huis te gaan lopen.
We praten verder over van alles en nog wat, en ineens verteld ze me dat ik geen verwachtingen moet hebben. Natuurlijk was ik hierom een beetje teleurgesteld zoals je kan begrijpen. Maar heb geen zin in gezeik dus zeg ook tegen haar dat ik het jammer vind maar dat ik verder niks zal proberen.
Maar omdat de gesprekken zo leuk zijn praten we nog lekker verder tot een uur of 8. We besluiten nummers uit te wisselen om nog een keer af te spreken om gewoon gezellig beetje te kletsen of misschien een keer uit te gaan samen (haar man houdt er niet van, en ik ben eigenlijk wel op zoek naar een stapmaatje)

Woensdag appt ze me al en vraagt of ik zin heb om wat te gaan drinken in de stad, ik had niks te doen dus waarom niet.
Gezellig wat biertjes gedronken, beetje gepoold, gekletst. Niks bijzonders, maar er is wel een duidelijke connectie, we kunnen elkaar van alles vertellen tot best wel hele persoonlijke dingen en het voelt allemaal heel natuurlijk.
We spreken uiteindelijk af om vrijdag samen een keer lekker op stap te gaan en lekker te dansen.

Dus afgelopen vrijdag, samen met haar de stad in gegaan. Ook nu weer voelde het allemaal heel natuurlijk. Ze zei ook tegen mij dat ze het gevoel had me al heel lang te kennen.
De tijd vliegt weer voorbij, veel lol, gezelligheid, dansen en goede gesprekken wisselen elkaar af. Half 5 worden we de tent uitgewerkt en we lopen weer naar huis. We besluiten een omweg te nemen om nog gewoon ff lekker te kunnen kletsen.
We belanden op een strandje in de buurt. Zij is op een goede manier best een beetje gek, en ze stelt voor om het water in te gaan (alleen de voeten, zo gek was ze ook weer niet ;)) Dus even in het ijskoude water gestaan, besloten dat dat toch geen goed idee was en maar ergens gaan zitten :)
Er was de hele avond al een bepaalde spanning tussen ons en dat werd op het strandje eigenlijk alleen maar meer. Dat erkende zij ook, en er waren meer dan genoeg kansen voor mij om er iets mee te doen. Maar zoals ik al zei heb ik geen zin in dat gezeik, en ik denk dat hier best wel eens een goede vriendschap uit voort kan komen dus wil ik dat ook niet verknallen.

We zijn daarna verder gelopen heb haar thuis gebracht, en overall was het dus echt een hele leuke avond.

Om terug te komen op het schaatsmeisje, die is leuk, mooi, lief. Eigenlijk kan ik niks bedenken wat er niet goed aan is.
Maar toch voelt het niet helemaal goed, ik mis een beetje de connectie die ik wel heb met het getrouwde meisje, maar die is dus absoluut off-limit.
Dus als ik haar niet was tegengekomen was er waarschijnlijk geen dilemma geweest.

Edit: TL:DR toegevoegd :)
Schaatsmeisje is leuk, maar mis iets, nieuwjaar meisje heeft dat wel maar is no-go

[ Bericht 2% gewijzigd door Feddd op 07-01-2019 12:06:49 ]
  Official ESF Kreviewer maandag 7 januari 2019 @ 12:08:05 #123
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184258081
Wat ik zelf wel vaker heb is dat onbereikbare vrouwen leuker worden omdat ze onbereikbaar zijn. Dat het een doel wordt om dat bereikbaar te maken.
Daardoor heb ik ook wel eens leuke enthousiaste vrouwen laten schieten, omdat ik dat gevoel miste. Misschien is het zoiets? Ik weet het ook niet verder, ik heb er niet voor gestudeerd.
pi_184258696
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 11:27 schreef Feddd het volgende:
Hele leuke dag gehad samen, ze is daarna ook bij mij blijven slapen, dus allemaal top zou je denken.

En dat is het ook ware het niet dat ik zelf toch wat twijfels heb of het wel zo'n goede match is.
En om dat een beetje toe te lichten moeten we om te beginnen even terug naar oud en nieuw.

Ik was daar op een leuk feestje, lekker wat drinken beetje dansen en redelijk tegen het einde zie ik ineens daar een leuke meid. We maken wat oogcontact, lachen wat naar elkaar. Dit blijft zich herhalen en uiteindelijk raken we aan de praat.
Uiteindelijk worden wij rond 6 uur vriendelijk verzocht het gebouw te verlaten en aangezien we dezelfde kan op moeten besluiten we samen naar huis te gaan lopen.
We praten verder over van alles en nog wat, en ineens verteld ze me dat ik geen verwachtingen moet hebben. Natuurlijk was ik hierom een beetje teleurgesteld zoals je kan begrijpen. Maar heb geen zin in gezeik dus zeg ook tegen haar dat ik het jammer vind maar dat ik verder niks zal proberen.
Maar omdat de gesprekken zo leuk zijn praten we nog lekker verder tot een uur of 8. We besluiten nummers uit te wisselen om nog een keer af te spreken om gewoon gezellig beetje te kletsen of misschien een keer uit te gaan samen (haar man houdt er niet van, en ik ben eigenlijk wel op zoek naar een stapmaatje)

Woensdag appt ze me al en vraagt of ik zin heb om wat te gaan drinken in de stad, ik had niks te doen dus waarom niet.
Gezellig wat biertjes gedronken, beetje gepoold, gekletst. Niks bijzonders, maar er is wel een duidelijke connectie, we kunnen elkaar van alles vertellen tot best wel hele persoonlijke dingen en het voelt allemaal heel natuurlijk.
We spreken uiteindelijk af om vrijdag samen een keer lekker op stap te gaan en lekker te dansen.

Dus afgelopen vrijdag, samen met haar de stad in gegaan. Ook nu weer voelde het allemaal heel natuurlijk. Ze zei ook tegen mij dat ze het gevoel had me al heel lang te kennen.
De tijd vliegt weer voorbij, veel lol, gezelligheid, dansen en goede gesprekken wisselen elkaar af. Half 5 worden we de tent uitgewerkt en we lopen weer naar huis. We besluiten een omweg te nemen om nog gewoon ff lekker te kunnen kletsen.
We belanden op een strandje in de buurt. Zij is op een goede manier best een beetje gek, en ze stelt voor om het water in te gaan (alleen de voeten, zo gek was ze ook weer niet ;)) Dus even in het ijskoude water gestaan, besloten dat dat toch geen goed idee was en maar ergens gaan zitten :)
Er was de hele avond al een bepaalde spanning tussen ons en dat werd op het strandje eigenlijk alleen maar meer. Dat erkende zij ook, en er waren meer dan genoeg kansen voor mij om er iets mee te doen. Maar zoals ik al zei heb ik geen zin in dat gezeik, en ik denk dat hier best wel eens een goede vriendschap uit voort kan komen dus wil ik dat ook niet verknallen.

We zijn daarna verder gelopen heb haar thuis gebracht, en overall was het dus echt een hele leuke avond.

Om terug te komen op het schaatsmeisje, die is leuk, mooi, lief. Eigenlijk kan ik niks bedenken wat er niet goed aan is.
Maar toch voelt het niet helemaal goed, ik mis een beetje de connectie die ik wel heb met het getrouwde meisje, maar die is dus absoluut off-limit.
Dus als ik haar niet was tegengekomen was er waarschijnlijk geen dilemma geweest.

Schaatsmeisje is leuk, maar mis iets, nieuwjaar meisje heeft dat wel maar is no-go
Welke man laat zijn vrouw met een vreemde gast op stap gaan tot diep in de nacht :')
pi_184258734
quote:

You want what you can’t have.

Gewoon even die geromantiseerde versie van getrouwd meisje uit je hoofd (hart) zetten. Dan komt er plek voor saunameisje.
pi_184259176
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:48 schreef MCH het volgende:

[..]

Welke man laat zijn vrouw met een vreemde gast op stap gaan tot diep in de nacht :')
Iemand die z'n vrouw vertrouwd
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

You want what you can’t have.

Gewoon even die geromantiseerde versie van getrouwd meisje uit je hoofd (hart) zetten. Dan komt er plek voor saunameisje.
Ik heb totaal niet de illusie dat er iets gaat gebeuren met het getrouwde meisje, maar ik mis bij die andere gewoon hoe gemakkelijk en natuurlijk het contact is. Dat is eigenlijk wat ik wil met een vrouw. Bij het saunameisje is alles toch wat geforceerder allemaal.

En ik denk dat me dat minder was opgevallen als deze situatie zich niet had voor gedaan.
Ik zal het voor mezelf even goed moeten afwegen, want wil het sauna meisje ook niet aan het lijntje houden.
pi_184259200
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 13:16 schreef Feddd het volgende:

[..]

Jij zou het normaal vinden als je vrouw O&N niet met jou viert en ook nog eens op stap gaat?

Red flag :P
pi_184259232
quote:

[..]

[..]

Ik heb totaal niet de illusie dat er iets gaat gebeuren met het getrouwde meisje, maar ik mis bij die andere gewoon hoe gemakkelijk en natuurlijk het contact is. Dat is eigenlijk wat ik wil met een vrouw. Bij het saunameisje is alles toch wat geforceerder allemaal.

En ik denk dat me dat minder was opgevallen als deze situatie zich niet had voor gedaan.
Ik zal het voor mezelf even goed moeten afwegen, want wil het sauna meisje ook niet aan het lijntje houden.
Dat komt wellicht omdat saunameisje hier heel anders in staat dan iemand die met je afspreekt omdat je een spannende afleiding bent van haar ingekakte huwelijk.
pi_184259234
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 13:17 schreef STING het volgende:

[..]

Jij zou het normaal vinden als je vrouw O&N niet met jou viert en ook nog eens op stap gaat?

Ze hadden O&n samen gevierd, hij was al naar huis en zij was nog met vrienden daar. dus zo gek is het niet nee.
  maandag 7 januari 2019 @ 13:42:36 #130
438527 MissButterflyy
pi_184259693
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 13:17 schreef STING het volgende:

[..]

Waarom niet?

Wat bekrompen dat je het samen MOET vieren, en er anders wel iets mis moet zijn.
pi_184259719
quote:

De een komt makkelijker los dan de ander. Plus je kan vriendschappelijk contact niet vergelijken met daten.

Je kan ook gelijk hebben en dat jullie niet bij elkaar passen hoor. :)
pi_184259812
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 13:42 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Waarom niet?

Wat bekrompen dat je het samen MOET vieren, en er anders wel iets mis moet zijn.
Meestal mis je zelfvertrouwen als je er een probleem mee hebt dat je vrouw drie keer binnen een week tot 's nachts afspreekt met een onbekende vrijgezelle man.
pi_184259899
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 13:48 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Meestal mis je zelfvertrouwen als je er een probleem mee hebt dat je vrouw drie keer binnen een week tot 's nachts afspreekt met een onbekende vrijgezelle man.
Zal ze wel via Tinder ontmoet hebben
pi_184260754
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 13:48 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Denk eerder dat het huwelijk van de vrouw niet lekker zit en ze afleiding zoekt, wat leuk en "spannend" is.. Vooral even erbij roepen dat je niets hoeft te verwachten, dan kan ze daarop terugvallen.. Zo doorzichtig, maar ieder zijn of haar ding.

Geniet ervan zolang het kan ;).
pi_184260923
quote:

Als je een geile opportunist bent: schaatsmeisje batsen en het dan afkappen. En wie weet waar de getrouwde vrouw voor in is :)

Zo niet: nu al afkappen met schaatsmeisje maar ook het contact met getrouwde vrouw. Die laatste dreigt net zo goed verliefd te raken, is niet echt handig als je in een huwelijk zit. Er komt wel wat beters voorbij :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_184261230
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:35 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als je een geile opportunist bent: schaatsmeisje batsen en het dan afkappen. En wie weet waar de getrouwde vrouw voor in is :)

Zo niet: nu al afkappen met schaatsmeisje maar ook het contact met getrouwde vrouw. Die laatste dreigt net zo goed verliefd te raken, is niet echt handig als je in een huwelijk zit. Er komt wel wat beters voorbij :)
Schaatmeisje al gebatst *)
En die andere is nu even het land uit, dus ligt dat sowieso even stil.

En om te reageren op de anderen hierboven, zij houdt van uitgaan, haar man is daar klaar mee. En ze geven elkaar de ruimte om dingen te doen die ze leuk vinden.
Dus niks vreemds aan, hoe ze ook over hem praat is ze duidelijk niet op zoek naar iets anders.

mijn hele dilemma gaat ook niet zo zeer om haar, maar om de connectie die ik met haar heb, ook met de andere wil hebben.
pi_184261240
Met een getrouwde vrouw aanleggen word je nooit beter van of je moet bereid zijn een huwelijk te slopen voor een wip.
pi_184261254
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:51 schreef Harmankardon het volgende:
Met een getrouwde vrouw aanleggen word je nooit beter van of je moet bereid zijn een huwelijk te slopen voor een wip.
Duidelijk gevalletje van niet gelezen |:(
pi_184261263
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:52 schreef Feddd het volgende:

[..]

Zou je het niet doen als ze de deur op een kiertje zet?
pi_184261319
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:52 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Zou je het niet doen als ze de deur op een kiertje zet?
Die deur stond vrijdag al op een kiertje, maar wat schiet ik er mee op? een keer neuken, dat kan ik met andere vrouwen ook. Daar hoef ik geen huwelijk voor naar de klote te helpen.
pi_184261345
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:51 schreef Harmankardon het volgende:
De meeste slippertjes hebben helemaal dat gevolg niet.

En voor hem kan het, zou het al spelen, wat niet het geval is, natuurlijk weldegelijk wat positiefs brengen.

Dus nooit beter? Meh!
pi_184261420
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:52 schreef Feddd het volgende:

[..]

Duidelijk geval van ervaringsdeskundige.
pi_184261447
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

De meeste slippertjes hebben helemaal dat gevolg niet.

En voor hem kan het, zou het al spelen, wat niet het geval is, natuurlijk weldegelijk wat positiefs brengen.

Dus nooit beter? Meh!
Wel een solide basis voor een toekomstige relatie.
pi_184261448
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2019 15:00 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Duidelijk geval van ervaringsdeskundige.
Ik zeg duidelijk dat ik er niet op uit ben de getrouwde vrouw in bed te krijgen, had ik dat echt willen doen was de kans al daar geweest.
pi_184261484
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 15:01 schreef Feddd het volgende:

[..]

Ik zeg duidelijk dat ik er niet op uit ben de getrouwde vrouw in bed te krijgen, had ik dat echt willen doen was de kans al daar geweest.
Aanleggen is meer dan seks in mijn boekje.
pi_184261494
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 15:01 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Wel een solide basis voor een toekomstige relatie.
Ook dat kan best hoor. Niet alles in het leven loopt volgens de normen.
pi_184263785
Laatst had badagent een grapje gemaakt wat ik niet helemaal los kan laten, want ik ben niet zeker of het een grapje was. Al maakt hij regelmatig grapjes met een super serieuze toon en gezicht en laat hij daar vaak niet van blijken dat het een grapje is. Meestal kan ik daar goed door heen prikken, maar ik ben een beetje onzeker en het was over dat ik een scharrel was.

Nou hebben we beide geen Tinder meer en ik weet dat hij iets serieus zoekt en geen interesse heeft in scharrels, dus zou het te veel zijn om hem om opheldering te vragen? Ik wil ook niet over komen als of ik een relatie wil afdringen, maar het maakt me wel een beetje onzeker :@
pi_184264042
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 17:18 schreef Halimede het volgende:
Laatst had badagent een grapje gemaakt wat ik niet helemaal los kan laten, want ik ben niet zeker of het een grapje was. Al maakt hij regelmatig grapjes met een super serieuze toon en gezicht en laat hij daar vaak niet van blijken dat het een grapje is. Meestal kan ik daar goed door heen prikken, maar ik ben een beetje onzeker en het was over dat ik een scharrel was.

Nou hebben we beide geen Tinder meer en ik weet dat hij iets serieus zoekt en geen interesse heeft in scharrels, dus zou het te veel zijn om hem om opheldering te vragen? Ik wil ook niet over komen als of ik een relatie wil afdringen, maar het maakt me wel een beetje onzeker :@
Ai, klinkt niet fijn. En al helemaal niet als jij juist op weg was/bent naar een relatie met hem.

Mij lijkt het het beste om het gewoon uit te spreken met hem. Dan heb je in ieder geval duidelijkheid.

En wat betreft Tinder, binnen 2 minuten heb je weer een profiel en ben je aan het swipen..
pi_184264153
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 17:35 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ai, klinkt niet fijn. En al helemaal niet als jij juist op weg was/bent naar een relatie met hem.

Mij lijkt het het beste om het gewoon uit te spreken met hem. Dan heb je in ieder geval duidelijkheid.

En wat betreft Tinder, binnen 2 minuten heb je weer een profiel en ben je aan het swipen..
Ja, als ik toch een scharrel voor hem blijk te zijn dan kap ik het ook af, want ik heb daar op dit moment echt geen zin in. Sowieso omdat ik toch al wel een beetje gevoelens voor hem heb, en dan is door gaan een slecht idee.

Tinder heb ik inderdaad zo weer op mijn telefoon staan, dat is het probleem niet :)
pi_184264195
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 17:43 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ja, als ik toch een scharrel voor hem blijk te zijn dan kap ik het ook af, want ik heb daar op dit moment echt geen zin in. Sowieso omdat ik toch al wel een beetje gevoelens voor hem heb, en dan is door gaan een slecht idee.

Tinder heb ik inderdaad zo weer op mijn telefoon staan, dat is het probleem niet :)
Voordat je allerlei conclusies gaat trekken door vreemden op de interwebs. Bespreek het gewoon met hem.
pi_184264242
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 17:45 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Voordat je allerlei conclusies gaat trekken door vreemden op de interwebs. Bespreek het gewoon met hem.
:Y dat dacht ik ook, ik kan inderdaad zelf conclusies gaan lopen trekken die waarschijnlijk nergens op slaan omdat ik een beetje onzeker ben. Maar ik wilde even met het FOK-brein checken of het niet super needy en raar is om zoiets te vragen.

Ik weet van mijzelf dat ik dingen ook heel erg fout kan interpreteren doordat ik een hele slechte relatie achter de rug heb, en mij dingen zijn aangeleerd die niet goed zijn. Ik ga binnenkort daar voor ook weer eens kijken of ik met therapie daar mee weer verder kom, want ik merk dat het me nu ook echt enorm zwaar valt om daar niet aan toe te geven.
pi_184264272
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 17:48 schreef Halimede het volgende:

[..]

:Y dat dacht ik ook, ik kan inderdaad zelf conclusies gaan lopen trekken die waarschijnlijk nergens op slaan omdat ik een beetje onzeker ben. Maar ik wilde even met het FOK-brein checken of het niet super needy en raar is om zoiets te vragen.
Je hoeft het niet perse over dat grapje te hebben, maar je kan naar mijn mening prima over de intentie van de relatie praten.
  maandag 7 januari 2019 @ 17:55:21 #153
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_184264361
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 17:45 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Wat Bobbie zegt: als je hem zegt dat je wel benieuwd bent over hoe hij over jullie denkt zal hij er vast geen probleem mee hebben.

M'n vriendin vroeg het me ook gewoon even voor de zekerheid of we een stel waren. Vond ik ook dus zo geschiedde.
pi_184264419
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2019 17:55 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Wat Bobbie zegt: als je hem zegt dat je wel benieuwd bent over hoe hij over jullie denkt zal hij er vast geen probleem mee hebben.

M'n vriendin vroeg het me ook gewoon even voor de zekerheid of we een stel waren. Vond ik ook dus zo geschiedde.
Ik vind het makkelijker om te vragen of ik alleen een scharrel ben en dus zijn grapje geen grapje was, dan om te vragen of we een stelletje zijn :P er zit tussen daten en relatie toch nog wel wat in.. (voor mij dan)

Maar even kijken hoe ik dit ga aanpakken dan, bedankt voor jullie suggesties!
pi_184264431
Hoe eerder je zijn intenties duidelijk hebt hoe beter, anders blijf je je eigen onzekerheid alleen maar voeden.
pi_184264493
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 17:58 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ik vind het makkelijker om te vragen of ik alleen een scharrel ben en dus zijn grapje geen grapje was, dan om te vragen of we een stelletje zijn :P er zit tussen daten en relatie toch nog wel wat in.. (voor mij dan)

Maar even kijken hoe ik dit ga aanpakken dan, bedankt voor jullie suggesties!
Hij is een fokker toch? Dus dan leest hij het hier ook :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_184264552
quote:
5s.gif Op maandag 7 januari 2019 18:02 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hij is een fokker toch? Dus dan leest hij het hier ook :)
Niet dat ik weet :@
  maandag 7 januari 2019 @ 18:11:23 #158
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184264634
Ligt een beetje aan de hoeveelheid dates die je hebt gehad en de inhoud ervan.
Meestal zou ik 't niet na 4dates vragen bv. Of die moeten heel intens ofzo zijn geweest.
Ligt er maar net aan..
  maandag 7 januari 2019 @ 18:42:15 #159
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_184265188
Na hoeveel dates volgt er meestal seks en na hoeveel kan je spreken van meer dan een date? (Relatie)
pi_184265209
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 18:42 schreef Ciclon het volgende:
Na hoeveel dates volgt er meestal seks en na hoeveel kan je spreken van meer dan een date? (Relatie)
Dat is niet op voorhand te zeggen. Het leven is geen simpele formule die je in kunt vullen.
  Official ESF Kreviewer maandag 7 januari 2019 @ 18:45:47 #161
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184265248
quote:
1. Eén
2. Acht
pi_184265441
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 18:43 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Dat is niet op voorhand te zeggen. Het leven is geen simpele formule die je in kunt vullen.
Dat was wel handig geweest though :P
pi_184265829
quote:
1 a 2. De derde date is vaak een wel/niet momentje.

Maar dat is verder bij iedereen anders natuurlijk, of althans kan het anders zijn. En ikzelf hou mij eigenlijk aan geen enkele vaste regel als het om daten gaat. ;)
  maandag 7 januari 2019 @ 19:28:05 #164
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_184266016
quote:
Als er niet geneukt is op de eerste date, telt dat niet.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_184266103
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 18:55 schreef Halimede het volgende:

[..]

Dat was wel handig geweest though :P
Ligt aan de uitkomst van die formule :+
pi_184266804
|:( bwah ik durf het niet te vragen, waarom ben ik zo'n watje?
pi_184266864
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 20:00 schreef Halimede het volgende:
Wat is het ergste dat kan gebeuren?
pi_184266915
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 20:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat is het ergste dat kan gebeuren?
Ik weet het! Dat is nou het vervelendste _O- ik moet me gewoon niet aanstellen
Het liefste wil ik het ook even via een belletje doen, maar ik weet niet of dat gaat lukken :')
pi_184267361
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:08 schreef Kreator het volgende:
Wat ik zelf wel vaker heb is dat onbereikbare vrouwen leuker worden omdat ze onbereikbaar zijn. Dat het een doel wordt om dat bereikbaar te maken.
Daardoor heb ik ook wel eens leuke enthousiaste vrouwen laten schieten, omdat ik dat gevoel miste. Misschien is het zoiets? Ik weet het ook niet verder, ik heb er niet voor gestudeerd.
Dat is niet zo vreemd. Iemand die niet op zoek is, gedraagd zich veel relaxer. Geen risico op falen, of je anders voordoen.
pi_184267368
quote:
Je bent geen scharrel.
  maandag 7 januari 2019 @ 20:23:50 #171
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_184267481
quote:
Omdat je lekker veilig in je bubbeltje zit. Dus tjop tjop stap er uit en vraag het gewoon. Moet je eens opletten hoe goed dat voelt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_184267546
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 20:04 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ik weet het! Dat is nou het vervelendste _O- ik moet me gewoon niet aanstellen
Het liefste wil ik het ook even via een belletje doen, maar ik weet niet of dat gaat lukken :')
Appje: ik wil je iets belangrijks vragen, kan ik je zo bellen?

Kun je niet meer terug. ;)
pi_184268016
quote:
1.2312
en
3.1415
pi_184268482
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 20:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Appje: ik wil je iets belangrijks vragen, kan ik je zo bellen?

Kun je niet meer terug. ;)
Dat soort berichten vind ik zelf altijd naar om te krijgen :P

Zo maar even gewoon vragen of we kunnen bellen :)
pi_184268588
Tja, het concreet vragen zal op zich weinig nut hebben denk ik eerlijk gezegd. Kun je nog beter subtiel wat dingen ter sprake brengen de komende tijd en peilen hoe hij erin staat.

Wat betreft de directe vraag: als voor hem blijkt dat het voor jou een big issue is dan zal hij waarschijnlijk toch het voor jou gewenste antwoord geven.

Of dacht dat je dat hij zou antwoorden: “ ja klopt helemaal, ik pomp je maar een beetje tot ik je beu ben” :)

Dus de antwoorden hierboven lijken me nogal ondoordacht en simplistisch.

Succes! Maar vrees toch dat je het beste je gevoel kan volgen en de tijd zal leren of dit een blijvertje is, hoe lastig dat ook is gezien je onzekerheid...
pi_184268618
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 21:08 schreef Pleaserr het volgende:
Tja, het concreet vragen zal op zich weinig nut hebben denk ik eerlijk gezegd. Kun je nog beter subtiel wat dingen ter sprake brengen de komende tijd en peilen hoe hij erin staat.

Wat betreft de directe vraag: als voor hem blijkt dat het voor jou een big issue is dan zal hij waarschijnlijk toch het voor jou gewenste antwoord geven.

Of dacht dat je dat hij zou antwoorden: “ ja klopt helemaal, ik pomp je maar een beetje tot ik je beu ben” :)

Succes! Maar vrees toch dat je het beste je gevoel kan volgen en de tijd zal leren of dit een blijvertje is, hoe lastig dat ook is gezien je onzekerheid...
Komende van iemand die briefjes van 500 gebruikt als versiermiddel.

Er is weinig mis met de intentie van een relatie ter sprake brengen als je al langere tijd aan het daten bent.
pi_184268625
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 21:08 schreef Pleaserr het volgende:

:D
pi_184268693
Ik heb aankomende vrijdag mijn eerste date van 2019. Wel een beetje zenuwachtig want hij is echt leuk.. :@
pi_184268772
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 21:09 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Komende van iemand die briefjes van 500 gebruikt als versiermiddel.

Er is weinig mis met de intentie van een relatie ter sprake brengen als je al langere tijd aan het daten bent.
Je begreep (briefjes van 500???) net zo weinig van die posts als van deze, lijkt me ook niet echt netjes om in dit topic dat weer hier aan te halen en dit topic te vervuilen.

On topic : snap je mijn punt? Als die gast goede bedoelingen heeft en serieus is dan zegt ie dat ie haar als relatiemateriaal ziet.

Als het een player is die wat wil pompen, en weet dat dat een dealbreaker kan zijn voor Halimede, dan zal ie waarschijnlijk hetzelfde antwoord geven...vandaar dat zeker de directe vraag weinig zal opleveren
pi_184268797
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 21:16 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Je begreep (briefjes van 500???) net zo weinig van die posts als van deze, lijkt me ook niet echt netjes om in dit topic dat weer hier aan te halen en dit topic te vervuilen.

On topic : snap je mijn punt? Als die gast goede bedoelingen heeft en serieus is dan zegt ie dat ie haar als relatiemateriaal ziet.

Als het een player is die wat wil pompen, en weet dat dat een dealbreaker kan zijn voor Halimede, dan zal ie waarschijnlijk hetzelfde antwoord geven...vandaar dat zeker de directe vraag weinig zal opleveren
Of hij is gewoon eerlijk.
  maandag 7 januari 2019 @ 21:20:49 #181
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_184268863
Het telefoon gesprek heeft plaats gevonden, naast de awkward silences was zij recht door zee, ik wist soms ook even niks meer te vertellen. maar voor de rest lijkt het mij wel een leuke dame om een keer uit te nodigen voor een date.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_184268882
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 21:16 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Als ze niets doet blijft ze met dit gevoel zitten met alle gevolgen van dien. Simpele rekensom.
pi_184268941
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 21:23 schreef Halimede het volgende:

[..]

Niet iedereen is on-eerlijk. En wat dat betreft hoef jij van mij ook niet op mijn posts te reageren :')
Heb je al geappt?
pi_184268998
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 21:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb je al geappt?
Nog niet, doe ik zo :)
pi_184269026
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 21:26 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ik denk dat het gewoon een grap was.
pi_184269131
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 21:26 schreef Halimede het volgende:

[..]

Maar jullie hadden toch samen Tinder verwijderd of heb ik dat verkeerd gelezen? Heeft hij toen niet al enigszins aangegeven hoe hij er in staat?
pi_184269139
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 21:23 schreef Halimede het volgende:

[..]

Niet iedereen is on-eerlijk. En wat dat betreft hoef jij van mij ook niet op mijn posts te reageren :')
Niet iedereen , maar ik gaf alleen het meest waarschijnlijke scenario aan. Verder ben ik altijd eerlijk tegen jou geweest in tegenstelling tot hoe dit andersom het geval is, maar dat is prima verder :)
Waarom zou je trouwens iemand moeten appen of je even kan bellen? Als ik iemand wil bellen dan bel ik gewoon, wat is het doel van een appje vooraf om het aan te kondigen ? Succes !
pi_184269241
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 21:32 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Niet iedereen , maar ik gaf alleen het meest waarschijnlijke scenario aan. Verder ben ik altijd eerlijk tegen jou geweest in tegenstelling tot hoe dit andersom het geval is, maar dat is prima verder :)
Waarom zou je trouwens iemand moeten appen of je even kan bellen? Als ik iemand wil bellen dan bel ik gewoon, wat is het doel van een appje vooraf om het aan te kondigen ? Succes !
Gast, ik heb je om een reden geblokkeerd. Laat me nou gewoon met rust.
pi_184269262
*pakt popcorn*
pi_184269273
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 21:36 schreef Halimede het volgende:

[..]

Gast, ik heb je om een reden geblokkeerd. Laat me nou gewoon met rust.
Hij wilde je kadobonnen sturen? ;(
pi_184269396
Ik vind zomaar bellen ook niet fijn hoor dus ik snap wel dat je eerst een whatsapp stuurt.
  Official ESF Kreviewer maandag 7 januari 2019 @ 21:50:02 #192
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184269493
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 21:32 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Vecht dit even lekker ergens anders uit. Niet echt stijlvol dit.
pi_184269544
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2019 21:50 schreef Kreator het volgende:

[..]

Vecht dit even lekker ergens anders uit. Niet echt stijlvol dit.
Ik wilde puur inhoudelijk en netjes reageren en dat was mjjn reactie nadat HM er een persoonlijke wending aan gaf. Dus wat mij betreft kan het gewoon weer on topic :)
pi_184269554
We gaan van gewoon simpel direct vragen, naar subtiel en eromheen draaien.. Pff, en dan vinden mensen het raar dat er weinig tot geen communicatie is..

Uiteraard mag ieder zelf weten hoe ze het invullen. Maar ik zou de vraag gewoon stellen. Hoe hij jullie contact ziet. En dat mag je gewoon doen.

Succes met het maken van je keuze.
pi_184269596
quote:
11s.gif Op maandag 7 januari 2019 21:37 schreef Yasmin23 het volgende:
*pakt popcorn*
Trui ook aan?
pi_184269601
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 21:55 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Trui ook aan?
Pyama.
pi_184269609
*pyjama ;)
pi_184269616
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 21:53 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Ik wilde puur inhoudelijk en netjes reageren en dat was mjjn reactie nadat HM er een persoonlijke wending aan gaf. Dus wat mij betreft kan het gewoon weer on topic :)
Ik heb je om een reden geblokkeerd, accepteer dat en laat mij met rust.
  Official ESF Kreviewer maandag 7 januari 2019 @ 21:57:41 #199
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184269638
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 21:53 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Het was niet specifiek voor jou. Kennelijk speelt er iets persoonlijks mee (ik ken niet alle roddels en verhalen) en dan is het niet echt wijs om allebei in hetzelfde Datingtopic te gaan posten.
pi_184269641
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 21:56 schreef olcay93 het volgende:
*pyjama ;)
Dat bedoel ik :p
pi_184269645
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 21:44 schreef olcay93 het volgende:
Ik vind zomaar bellen ook niet fijn hoor dus ik snap wel dat je eerst een whatsapp stuurt.
Hij kan ook opgeroepen zijn voor nooddienst, dan is het ook niet fijn om gebeld te worden.
pi_184269674
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 21:58 schreef Halimede het volgende:

[..]

Hij kan ook opgeroepen zijn voor nooddienst, dan is het ook niet fijn om gebeld te worden.
Precies! Ik neem soms niet eens op als ik onverwacht word gebeld.
pi_184269704
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2019 21:57 schreef Kreator het volgende:

[..]

Het was niet specifiek voor jou. Kennelijk speelt er iets persoonlijks mee (ik ken niet alle roddels en verhalen) en dan is het niet echt wijs om allebei in hetzelfde Datingtopic te gaan posten.
In dat geval: je hebt 1000% gelijk en ik had het moeten laten gaan. Soofje succes !
pi_184269802
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 22:01 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

In dat geval: je hebt 1000% gelijk en ik had het moeten laten gaan.
Je kan nog terug, er is een editknop.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2019 22:05:56 ]
pi_184269920
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 22:05 schreef Chia het volgende:

[..]

Je kan nog terug, er is een editknop.
Nee ik pas geen dialogen aan die reeds gevoerd zijn.
Maar jij zit volgens mij klaar met de popcorn en wil dat het doorgaat ofzo? Ik laat het in ieder geval hierbij en volg het advies van Kreator.
pi_184269962
Het was een grapje :)
pi_184270043
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 22:12 schreef Halimede het volgende:
Het was een grapje :)
Gelukkig maar!
pi_184270169
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 22:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Gelukkig maar!
Ja, stiekem best een opluchting :@
  Moderator maandag 7 januari 2019 @ 22:47:56 #209
16180 crew  CoolGuy
pi_184270731
Laat die offtopic bullshit en dat gebitch op mekaar eens achterwege. Jullie zijn toch geen kleuters zeg.
pi_184270761
Op nieuwjaarsdag met de hele familie bij elkaar gekomen. Ben nog de enige vrijgezel van mijn neven/nichten en op een gegeven moment zat ik met wat nichtjes te praten (allemaal beetje uit zelfde omgeving, veel gezamenlijke kennissen), en op een gegeven moment zeiden ze dat ik kennelijk wel goed lig bij de dames hier, dus dat het absoluut geen noodzaak is dat ik single ben.

Mijn antwoord daarop. :hoezo the fuck mérk ik daar dan nooit wat van?! Waarop ze zeiden : Ja maar gast, je moet er wel zélf iets voor doen natuurlijk/ initiatief nemen.

Dit vind ik zo fucking frustrerend he :? Kennelijk zijn er dus wel wat chicks die links/rechts laten vallen dat ze mij wel een leuke gast vinden, maar zonder te weten wie/waar/wanneer moet ik dus het initiatief gaan nemen, terwijl er ook totaal geen hints of andere voorzetjes worden gegeven. Wat moet je daar nou mee :?
  maandag 7 januari 2019 @ 22:53:01 #211
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184270856
Zelf dus afstappen op vrouwen die je interessant lijken.
En ja dat is kut en oneerlijk en shit. Maarja..
  Official ESF Kreviewer maandag 7 januari 2019 @ 22:53:27 #212
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184270865
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 22:49 schreef TATW het volgende:
. Wat moet je daar nou mee :?
Niks. Da's gewoon gelul om je een goed gevoel te geven.
pi_184272425
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2019 22:53 schreef Kreator het volgende:

[..]

Niks. Da's gewoon gelul om je een goed gevoel te geven.
Klopt. Als vrouwen je echt tof vinden proberen ze wel een voorzetje te geven
  dinsdag 8 januari 2019 @ 08:36:42 #214
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_184274223
Of hij vangt de suptiele hints niet op. Die optie is er ook nog.

Maar 9 van de 10x zeggen ze het om je zelfvertrouwen een kleine boost te geven en kan je het allemaal met een flink korreltje zout nemen.
pi_184274285
Woe een date met hoge verwachtingen. Sinds za contact en op een manier zoals ik die niet eerder heb gehad. En ook nog eens dichtbij. Ook wel fijn. Fietsafstand. We gaan het zien of het in de praktijk ook zo is. *O*

Mijn vorige date gaat meedoen met First Dates _O-
pi_184274794
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 22:49 schreef TATW het volgende:
Op nieuwjaarsdag met de hele familie bij elkaar gekomen. Ben nog de enige vrijgezel van mijn neven/nichten en op een gegeven moment zat ik met wat nichtjes te praten (allemaal beetje uit zelfde omgeving, veel gezamenlijke kennissen), en op een gegeven moment zeiden ze dat ik kennelijk wel goed lig bij de dames hier, dus dat het absoluut geen noodzaak is dat ik single ben.

Mijn antwoord daarop. :hoezo the fuck mérk ik daar dan nooit wat van?! Waarop ze zeiden : Ja maar gast, je moet er wel zélf iets voor doen natuurlijk/ initiatief nemen.

Dit vind ik zo fucking frustrerend he :? Kennelijk zijn er dus wel wat chicks die links/rechts laten vallen dat ze mij wel een leuke gast vinden, maar zonder te weten wie/waar/wanneer moet ik dus het initiatief gaan nemen, terwijl er ook totaal geen hints of andere voorzetjes worden gegeven. Wat moet je daar nou mee :?
Misschien ben je voor hen leuk genoeg om ja te zeggen op een date, maar niet zo leuk dat ze er alles aan zullen doen om met jou op date te gaan.

Hoe dan ook: time for action!
pi_184275001
Relatief veel vrouwen willen dat de man actie onderneemt, mag je alles van vinden, maar hoe meer initiatief je neemt des te beter wordt je liefdesleven ervan.
pi_184275251
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 09:53 schreef Harmankardon het volgende:
Relatief veel vrouwen willen dat de man actie onderneemt, mag je alles van vinden, maar hoe meer initiatief je neemt des te beter wordt je liefdesleven ervan.
Het gaat ook zeker niet alleen om dat eerste moment. Gedurende de hele relatie willen ze graag een man die dominanter is, initiatief neemt en ergens voor staat.

Het merendeel dan.

Dus in die zin is het gewoon ook de eerste test en afwachtend zijn maakt dus dat je faalt voor die test.
pi_184278828
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 10:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het gaat ook zeker niet alleen om dat eerste moment. Gedurende de hele relatie willen ze graag een man die dominanter is, initiatief neemt en ergens voor staat.

Het merendeel dan.

Dus in die zin is het gewoon ook de eerste test en afwachtend zijn maakt dus dat je faalt voor die test.
Het is ook niet fijn om een voetveeg te hebben, maar heel dominant is ook niet fijn.
pi_184278918
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 13:46 schreef Halimede het volgende:

[..]

Het is ook niet fijn om een voetveeg te hebben, maar heel dominant is ook niet fijn.
Er staat dan ook dominanter. Waarmee ik bedoel te zeggen dat je wat meer aan de dominante kant zit van neutraal.

Nee, heel dominant wordt meestal alleen in bed op prijs gesteld.
pi_184280735
Oh lekker dan.. Tinder begint te flippen, ineens al mijn matches kwijt... :')

Oh ik zie het al, Tinder server ligt eruit...
https://allestoringen.nl/storing/tinder

[ Bericht 37% gewijzigd door Themeparktommy op 08-01-2019 16:07:34 ]
pi_184281260
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 15:45 schreef Themeparktommy het volgende:
Oh lekker dan.. Tinder begint te flippen, ineens al mijn matches kwijt... :')

Oh ik zie het al, Tinder server ligt eruit...
https://allestoringen.nl/storing/tinder
Soms is het ook even een kwestie van deinstalleren en opnieuw installeren. Never panic.

En anders heb je zo weer nieuwe matches.
pi_184281274
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Soms is het ook even een kwestie van deinstalleren en opnieuw installeren. Never panic.

En anders heb je zo weer nieuwe matches.
Nee, zo te zien heeft heel de wereld problemen met Tinder ;)

https://twitter.com/search?q=%23tinder&src=typd
pi_184281644
Gelukkig ben ik niet de enige die problemen heeft met Tinder.
pi_184282351
Ik kan weer inloggen, maar mijn zijn pleite... lekker hoor...
  dinsdag 8 januari 2019 @ 17:24:16 #226
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184282380
Echt zo raar, ik kan niet inloggen bij Tinder :?
  dinsdag 8 januari 2019 @ 17:25:47 #227
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184282408
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 10:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het merendeel dan.

Ik vind lekker volgzaam prima. Ik heb best specifieke interesses en als iemand die interesse niet heeft (wat vaak zo is) en toch meegaat is dat echt super relaxed.
pi_184282459
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 17:24 schreef Mishu het volgende:
Echt zo raar, ik kan niet inloggen bij Tinder :?
Zo raar is dat niet, niemand kan op dit moment inloggen.. Tinder is kaput
  dinsdag 8 januari 2019 @ 17:30:23 #229
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184282489
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 17:28 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Zo raar is dat niet, niemand kan op dit moment inloggen.. Tinder is kaput
Ja dat had ik gelezen, was een grapje :P
pi_184282496
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 17:30 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ja dat had ik gelezen, was een grapje :P
_O-
pi_184282708
Ik kan wel inloggen weer en tinder heeft a mijn matches gewist /huil
Sarcasme. Herken het.
pi_184282756
Afgelopen vrijdag leuke date gehad. Wederzijdse klik en allebei later besproken graag opnieuw af te willen spreken. Belt hij me net dat hij erover na heeft gedacht en de afstand en het feit dat ik beperkt beschikbaar ben omdat ik een kind heb, toch wel een probleem op de lange termijn vindt en daarom wil stoppen met contact. Want naarmate we meer investeren, zal afbreken alleen maar moeilijker worden. -O-
Sarcasme. Herken het.
pi_184282883
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 17:25 schreef Mishu het volgende:

Ik vind lekker volgzaam prima. Ik heb best specifieke interesses en als iemand die interesse niet heeft (wat vaak zo is) en toch meegaat is dat echt super relaxed.
Nou kun je best assertief zijn en alsnog besluiten om mee te gaan.

Het staat niet gelijk aan alleen maar je eigen gang gaan.

Maar verder: ja, er zijn ook vrouwen die wel voor een volgzaam typje gaan. Maar zeg eens eerlijk, in bed is dat een beetje saai, nietwaar? ;)
pi_184282888
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 17:44 schreef Spirit82 het volgende:
Ik kan wel inloggen weer en tinder heeft a mijn matches gewist /huil
Ook na deinstalleren en opnieuw installeren?
pi_184282897
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 17:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ook na deinstalleren en opnieuw installeren?
Juist daardoor. Mijn profiel was er nog, alleen de matches zijn allemaal weg.
Sarcasme. Herken het.
pi_184282901
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 17:48 schreef Spirit82 het volgende:
Afgelopen vrijdag leuke date gehad. Wederzijdse klik en allebei later besproken graag opnieuw af te willen spreken. Belt hij me net dat hij erover na heeft gedacht en de afstand en het feit dat ik beperkt beschikbaar ben omdat ik een kind heb, toch wel een probleem op de lange termijn vindt en daarom wil stoppen met contact. Want naarmate we meer investeren, zal afbreken alleen maar moeilijker worden. -O-
Vervelend. Maar als hij gebonden zit aan zijn regio ook wel begrijpelijk. Zeker als hij op termijn huisje boompje beestje wil.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 17:58:53 #237
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184282915
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 17:48 schreef Spirit82 het volgende:
Dat heb ik ook wel gehad, geeft echt een kater. Door zo'n succesvolle date gaat je dopamine omhoog en ga je fantaseren en als het dan afketst heb je weer een teleurstelling doordat je brein ook chemisch baalt. Lijkt me ook extra lastig als je een kind hebt, niet alleen omdat sommige mensen daar wellicht over oordelen maar ook omdat je dan nooit eens even kan balen of verdrietig zijn. Hopelijk heb je bij de volgende meer geluk. Next!
pi_184282920
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 17:57 schreef Spirit82 het volgende:

Juist daardoor. Mijn profiel was er nog, alleen de matches zijn allemaal weg.
Snel swipen, met een beetje geluk komen ze weer langs. En jij hebt zo weer nieuwe. ;)
  dinsdag 8 januari 2019 @ 18:00:22 #239
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184282933
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 17:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou kun je best assertief zijn en alsnog besluiten om mee te gaan.

Het staat niet gelijk aan alleen maar je eigen gang gaan.

Maar verder: ja, er zijn ook vrouwen die wel voor een volgzaam typje gaan. Maar zeg eens eerlijk, in bed is dat een beetje saai, nietwaar? ;)
Als het lichaam goed is kan ik veel hebben denk ik.
pi_184283142
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 17:58 schreef Mishu het volgende:

[..]

Dat heb ik ook wel gehad, geeft echt een kater. Door zo'n succesvolle date gaat je dopamine omhoog en ga je fantaseren en als het dan afketst heb je weer een teleurstelling doordat je brein ook chemisch baalt. Lijkt me ook extra lastig als je een kind hebt, niet alleen omdat sommige mensen daar wellicht over oordelen maar ook omdat je dan nooit eens even kan balen of verdrietig zijn. Hopelijk heb je bij de volgende meer geluk. Next!
Ze is niet voltijd bij mij hoor, slechts 50%. Ik denk dus in mogelijkheden: helft van de tijd wel vrijheid en ik ben gek op autorijden. Maar idd, hij wil niet weg waar hij woont en ik kan niet weg... dus dat zou op de lange termijn idd een probleem zijn geweest. Maargoed, en door dan maar weer. Alleen daardoor extra kut dat tinder leeg is, want daar zaten 2 leukerds tussen 🙈
Sarcasme. Herken het.
pi_184283149
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 18:00 schreef Mishu het volgende:

[..]

Als het lichaam goed is kan ik veel hebben denk ik.
Maar goed, een vent die in bed dominant is vind je wel leuker dan een vent die het maar op zich af laat komen. :)
pi_184283170
Alleen de matches enzo laden hier niet.

Opnieuw installeren heeft hierbij niet geholpen. Dus we moeten wachten tot Tinder het fixed.
pi_184283213
Zuur als je je matches door dit kwijt bent zeg :(
  dinsdag 8 januari 2019 @ 18:23:11 #244
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184283216
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 18:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Maar goed, een vent die in bed dominant is vind je wel leuker dan een vent die het maar op zich af laat komen. :)
Ik vind een goed lichaam en een normale tot grote penis veel belangrijker. Dan kan hij verder heeeeel verlegen en passief zijn en dan vind ik het alsnog prima *O*
pi_184283326
Was net bezig met een leuk gesprek... 🙄
pi_184283349
Ze zijn er weer! Ik vind het bijna jammer... mijn ocd kickte eigenlijk ergens ook wel op die clean sheet haha
Sarcasme. Herken het.
pi_184283379
Jaa bij mij ook! Life has restored!😃
  dinsdag 8 januari 2019 @ 18:47:37 #248
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184283659
Oftewel, volgende keer gewoon uurtje of 2 wachten en alles komt goed
pi_184283896
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 18:23 schreef Mishu het volgende:

Ik vind een goed lichaam en een normale tot grote penis veel belangrijker. Dan kan hij verder heeeeel verlegen en passief zijn en dan vind ik het alsnog prima *O*
Natuurlijk is een goed lichaam en een fatsoenlijk formaat penis ook van belang.

Maar mij lijkt dat wat je ermee doet niet geheel onbelangrijk hoor. Maar als jij de lat niet te hoog wil leggen, ook goed. Ieder zijn ding.

Ik hou niet van een vrouw die er ligt met een instelling van ‘doe jij je ding maar’. Dat gaat echt bij mij vervelen.

Maar goed dat niet iedereen hetzelfde is.
pi_184283923
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 18:30 schreef Spirit82 het volgende:
Ze zijn er weer! Ik vind het bijna jammer... mijn ocd kickte eigenlijk ergens ook wel op die clean sheet haha
Gewoon gaan voor die clean sheet. Fuck em! ;)
  dinsdag 8 januari 2019 @ 19:17:31 #251
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184284342
Ik heb gewoon zo'n lekkere man uit Nicaragua gescoord net. Echt niet normaal. Kan het bijna niet geloven.
pi_184284486
Gescoord?
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 19:33:12 #253
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184284666
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:26 schreef Spirit82 het volgende:
Gescoord?
Nouja, we gaan op date. Ik moet de hele tijd naar zijn foto kijken, kan het bijna niet geloven. En hij is nog wetenschapper ook :X (slim dus).
pi_184284769
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:17 schreef Mishu het volgende:
Ik heb gewoon zo'n lekkere man uit Nicaragua gescoord net. Echt niet normaal. Kan het bijna niet geloven.
Nou maar hopen dat hij geen kleintje heeft!
  dinsdag 8 januari 2019 @ 19:47:18 #255
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184285082
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou maar hopen dat hij geen kleintje heeft!
Tja, there's only one way to find out.. weet je ik vind een kleine piemel op zich geen probleem, ware het niet dat een man met een kleine penis wel verwacht dat je regelmatig seks hebt in een relatie en dan moet je gaan doen alsof je iets voelt :X dan wel je moet het bespreekbaar maken denk ik.
pi_184285090
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:17 schreef Mishu het volgende:
Dat is niet om de hoek...
pi_184285096
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:33 schreef Mishu het volgende:

[..]

Nouja, we gaan op date. Ik moet de hele tijd naar zijn foto kijken, kan het bijna niet geloven. En hij is nog wetenschapper ook :X (slim dus).
Wanneer is de date?
  dinsdag 8 januari 2019 @ 19:48:54 #258
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184285138
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wanneer is de date?
Nog niet gepland. Ach kan op niks uitlopen maar af en toe zitten er zulke knapperds tussen dat ik denk 'dat is te mooi om waar te zijn'.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 19:56:26 #259
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_184285338
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:48 schreef Mishu het volgende:

[..]

Nog niet gepland. Ach kan op niks uitlopen maar af en toe zitten er zulke knapperds tussen dat ik denk 'dat is te mooi om waar te zijn'.
Dat word vaker gesteld bij een hoop dat afkomstig is uit die regio.

Prinsen die miljarden aan erfenissen willen schenken enzo.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_184285427
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:56 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dat word vaker gesteld bij een hoop dat afkomstig is uit die regio.

Prinsen die miljarden aan erfenissen willen schenken enzo.
Zitten die ook al in Zuid Amerika?
pi_184285508
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:47 schreef Mishu het volgende:

[..]

Tja, there's only one way to find out.. weet je ik vind een kleine piemel op zich geen probleem, ware het niet dat een man met een kleine penis wel verwacht dat je regelmatig seks hebt in een relatie en dan moet je gaan doen alsof je iets voelt :X dan wel je moet het bespreekbaar maken denk ik.
Te groot is ook niet fijn :N
In beide gevallen moeten ze dan goed zijn in andere dingen O-)
pi_184285526
quote:

[..]

Ah leuk, zo een waar het werk altijd voor gaat
pi_184285678
quote:

[..]

Ik swipe te mooie mannen altijd naar links :D Geloof nooit zo dat dat echt is eigenlijk. En daarbij geloof ik nooit dat je die dan alleen voor jezelf hebt. Beetje vooroordeel, maarja.

En liever te groot dan te klein :D Jeetje dat zou toch een afknapper zijn. Ook al is de man zo leuk, als het niks is in bed en er is ook niet aan te werken, dan houdt het toch wel op ben ik bang.
Sarcasme. Herken het.
pi_184285772
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:08 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik swipe te mooie mannen altijd naar links :D Geloof nooit zo dat dat echt is eigenlijk. En daarbij geloof ik nooit dat je die dan alleen voor jezelf hebt. Beetje vooroordeel, maarja.

En liever te groot dan te klein :D Jeetje dat zou toch een afknapper zijn. Ook al is de man zo leuk, als het niks is in bed en er is ook niet aan te werken, dan houdt het toch wel op ben ik bang.
Ik heb een kleine, maar wel erg soepele vingers. Nog nooit klachten gehad.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 20:38:05 #265
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184286529
Klagen over grootte van een lul doe ik meestal niet bij de persoon zelf.. Kan ie toch weinig aan veranderen.

Achja ieder zo zijn voorkeuren.
pi_184286555
quote:

[..]

Of ze zijn heel arrogant/zoeken alleen sex/er is echt iets mis mee
pi_184286590
Het ligt altijd aan de afmeting van de man, nooit aan de grot van de vrouw. ;(
pi_184286602
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:11 schreef Restyler het volgende:

[..]

Ik heb een kleine, maar wel erg soepele vingers. Nog nooit klachten gehad.
Ja, om jouw egootje niet te crushen. ;)
pi_184286644
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Klopt. Wat is je punt?
  dinsdag 8 januari 2019 @ 20:43:56 #270
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_184286686
quote:

[..]

De lengte van een lul zegt dus absoluut niet of een man goed of slecht is in bed..

Ik hou zelf overigens veel meer van kleinere piemels.
pi_184286713
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Klopt. Wat is je punt?
In het kader van gelijkheid mag daar ook meer aandacht voor zijn.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 20:47:10 #272
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_184286760
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:44 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

In het kader van gelijkheid mag daar ook meer aandacht voor zijn.
Dat wordt toch al gedaan? Er wordt vaak geklaagd om stinkende en veel te wijde vagina’s en wat de “ideale” vagina zou zijn..
pi_184286764
Kleine penis staat idd niet gelijk aan slecht in bed.

Heb een hoop lol gehad met een man met vrij bescheiden penis.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_184286779
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:47 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Dat wordt toch al gedaan? Er wordt vaak geklaagd om stinkende en veel te wijde vagina’s en wat de “ideale” vagina zou zijn..
Om over spatlappenshaming nog maar te zwijgen!
pi_184286795
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Om over spatlappenshaming nog maar te zwijgen!
Als ik een ons rosbief wil ga ik wel naar de slager.
pi_184286915
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:48 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Neem voor mij een partyknak mee!
  Official ESF Kreviewer dinsdag 8 januari 2019 @ 20:55:39 #277
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184286981
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

Maar ja. Dezelfde lol met een Kreapenis is natuurlijk dubbele pret.

Graag gedaan.

Groetjes,

De legende.
pi_184286989
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

Inderdaad :Y misschien als je definitie van sex alleen een vagina penetreren met een penis is..
pi_184287010
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:55 schreef Kreator het volgende:

[..]

Maar ja. Dezelfde lol met een Kreapenis is natuurlijk dubbele pret.

Graag gedaan.

Groetjes,

De legende.
2? Hm.

* DancingPhoebe stelt fantasie bij.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 21:14:38 #280
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184287569
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Dat kan natuurlijk ook. Either way is het gewoon heel treurig als het niet matcht. Dat is echt zuur ;(
  Official ESF Kreviewer dinsdag 8 januari 2019 @ 21:20:21 #281
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184287755
Ik ben maar 1x een vagina tegen gekomen die echt de gang voor een frikandel was. Spierloze ellende. Da's wel saai.
pi_184287778
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:48 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Zeik niet zo. Word creatief.

Echt, ik ben in mijn leven nog geen kutje tegengekomen waar ik geen lol mee kon hebben. Alleen slechte hygiene zou ik niet trekken, maar gelukkig is mij dat bespaard gebleven. Ik trek gewoon hele nette meisjes aan die wel hele vieze dingen doen. ;)
pi_184287816
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 21:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zeik niet zo. Word creatief.

Echt, ik ben in mijn leven nog geen kutje tegengekomen waar ik geen lol mee kon hebben. Alleen slechte hygiene zou ik niet trekken, maar gelukkig is mij dat bespaard gebleven. Ik trek gewoon hele nette meisjes aan die wel hele vieze dingen doen. ;)
Niet zo serieus nemen allemaal.
pi_184287949
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 21:20 schreef Kreator het volgende:
Ik ben maar 1x een vagina tegen gekomen die echt de gang voor een frikandel was. Spierloze ellende. Da's wel saai.
Ik vind nergens de gemiddelde breedte van een vagina.

Oh vind dit:

Op het wijdste punt is de vagina 3,25 centimeter breed. Dat bleek uit Amerikaans onderzoek met een MRI-scan bij 28 vrouwen.
https://www.quest.nl/arti(...)-wist-over-je-vagina
  dinsdag 8 januari 2019 @ 21:27:39 #285
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184287993
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 21:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik vind nergens de gemiddelde breedte van een vagina.

Oh vind dit:

Op het wijdste punt is de vagina 3,25 centimeter breed. Dat bleek uit Amerikaans onderzoek met een MRI-scan bij 28 vrouwen.
https://www.quest.nl/arti(...)-wist-over-je-vagina
Aan gemiddelden heb je zo weinig als je met uitzonderingen te maken hebt :+
pi_184288023
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 21:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Aan gemiddelden heb je zo weinig als je met uitzonderingen te maken hebt :+
Ja maar las dat en was nieuwsgierig wat dan het gemiddelde is. Ze hebben het altijd over de diepte.

Te strak is ook niet goed.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 21:30:56 #287
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184288097
Maargoed voor de rest gaat dit wel weer erg off-topic
pi_184288207
Pff, leuke match op OKC, lekker aan het kletsen. Van elkaar foto's gezien. Helemaal prima. Wilde ze nog een andere foto, en ineens was het gesprek "anders", leeftijd was een probleem en ze date meestal oudere mannen..

Dikke onzin, foto viel gewoon tegen, en uiteindelijk kwam dat er ook uit. En had ze een "inschattingsfout" gemaakt :').

We hadden al een date gepland en alles.

Dat iemand niet wil is prima, alleen de manier waarop.
pi_184288274
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 21:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Pff, leuke match op OKC, lekker aan het kletsen. Van elkaar foto's gezien. Helemaal prima. Wilde ze nog een andere foto, en ineens was het gesprek "anders", leeftijd was een probleem en ze date meestal oudere mannen..

Dikke onzin, foto viel gewoon tegen, en uiteindelijk kwam dat er ook uit. En had ze een "inschattingsfout" gemaakt :').

Zijn je fotos op de app dan zo anders?
pi_184288307
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 21:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zijn je fotos op de app dan zo anders?
Nee, maar op de ene foto kun je niet recht in mijn ogen kijken, bij sommige andere wel.
pi_184288325
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 21:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Nee, maar op de ene foto kun je niet recht in mijn ogen kijken, bij sommige andere wel.
Hoezo zet je die er dan niet ook bij? En foto van de zijkant en van de voorkant wel echt verschil maken.
pi_184288497
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 21:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoezo zet je die er dan niet ook bij? En foto van de zijkant en van de voorkant wel echt verschil maken.
Je ziet mijn ogen wel, en als je enige moeite doet kun je er gewoon in kijken :).

Het is niet zo dat je mijn hoofd alleen van de zijkant ziet.. ;).
pi_184288516
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 21:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Je ziet mijn ogen wel, en als je enige moeite doet kun je er gewoon in kijken :).

Het is niet zo dat je mijn hoofd alleen van de zijkant ziet.. ;).
Mja blijkbaar is het verschil toch groot :P
  dinsdag 8 januari 2019 @ 21:44:24 #294
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184288535
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 21:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

En het in de ogen kijken maakt het verschil?
Denk eerder andere uitstraling of net ander soort context ofzo.
pi_184288554
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 21:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:

Hoe zuur ook, het is toch beter dat ze het uiteindeljk zegt, en alsnog de zaak afblaast, dan dat iemand op een date gaat waar ze niet achter staat?

Overigens: had je niet nog andere foto’s , of wellicht even kunnen skypen, als je het idee hebt dat het dan nog wel goed was gekomen? Want anders was het dan irl anders sowieso misgegaan, als de optiek voor haar de reden is om af te haken.
pi_184288594
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 21:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heb je nooit dat sommige mensen geen chille blik hebben?
  dinsdag 8 januari 2019 @ 21:47:48 #297
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184288628
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 21:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb je nooit dat sommige mensen geen chille blik hebben?
Jewel, maar daarvoor hoef je niet perse recht in de ogen te hoeven kijken.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 8 januari 2019 @ 21:48:30 #298
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184288647
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 21:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Denk eerder dat het hetzelfde probleem is als de vorige 87.268 keer.
pi_184288876
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 21:48 schreef Kreator het volgende:

[..]

En dat is?
pi_184290241
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 21:48 schreef Kreator het volgende:

[..]

Wat ben jij de laatste tijd bot man.
pi_184290946
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 22:53 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Wat ben jij de laatste tijd bot man.
Hij moet misschien ergens voor compenseren? ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')