Hij kan ook opgeroepen zijn voor nooddienst, dan is het ook niet fijn om gebeld te worden.quote:Op maandag 7 januari 2019 21:44 schreef olcay93 het volgende:
Ik vind zomaar bellen ook niet fijn hoor dus ik snap wel dat je eerst een whatsapp stuurt.
Precies! Ik neem soms niet eens op als ik onverwacht word gebeld.quote:Op maandag 7 januari 2019 21:58 schreef Halimede het volgende:
[..]
Hij kan ook opgeroepen zijn voor nooddienst, dan is het ook niet fijn om gebeld te worden.
In dat geval: je hebt 1000% gelijk en ik had het moeten laten gaan. Soofje succes !quote:Op maandag 7 januari 2019 21:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het was niet specifiek voor jou. Kennelijk speelt er iets persoonlijks mee (ik ken niet alle roddels en verhalen) en dan is het niet echt wijs om allebei in hetzelfde Datingtopic te gaan posten.
Je kan nog terug, er is een editknop.quote:Op maandag 7 januari 2019 22:01 schreef Pleaserr het volgende:
[..]
In dat geval: je hebt 1000% gelijk en ik had het moeten laten gaan.
Nee ik pas geen dialogen aan die reeds gevoerd zijn.quote:
Klopt. Als vrouwen je echt tof vinden proberen ze wel een voorzetje te gevenquote:Op maandag 7 januari 2019 22:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niks. Da's gewoon gelul om je een goed gevoel te geven.
Misschien ben je voor hen leuk genoeg om ja te zeggen op een date, maar niet zo leuk dat ze er alles aan zullen doen om met jou op date te gaan.quote:Op maandag 7 januari 2019 22:49 schreef TATW het volgende:
Op nieuwjaarsdag met de hele familie bij elkaar gekomen. Ben nog de enige vrijgezel van mijn neven/nichten en op een gegeven moment zat ik met wat nichtjes te praten (allemaal beetje uit zelfde omgeving, veel gezamenlijke kennissen), en op een gegeven moment zeiden ze dat ik kennelijk wel goed lig bij de dames hier, dus dat het absoluut geen noodzaak is dat ik single ben.
Mijn antwoord daarop. :hoezo the fuck mérk ik daar dan nooit wat van?! Waarop ze zeiden : Ja maar gast, je moet er wel zélf iets voor doen natuurlijk/ initiatief nemen.
Dit vind ik zo fucking frustrerend heKennelijk zijn er dus wel wat chicks die links/rechts laten vallen dat ze mij wel een leuke gast vinden, maar zonder te weten wie/waar/wanneer moet ik dus het initiatief gaan nemen, terwijl er ook totaal geen hints of andere voorzetjes worden gegeven. Wat moet je daar nou mee
Het gaat ook zeker niet alleen om dat eerste moment. Gedurende de hele relatie willen ze graag een man die dominanter is, initiatief neemt en ergens voor staat.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 09:53 schreef Harmankardon het volgende:
Relatief veel vrouwen willen dat de man actie onderneemt, mag je alles van vinden, maar hoe meer initiatief je neemt des te beter wordt je liefdesleven ervan.
Het is ook niet fijn om een voetveeg te hebben, maar heel dominant is ook niet fijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 10:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het gaat ook zeker niet alleen om dat eerste moment. Gedurende de hele relatie willen ze graag een man die dominanter is, initiatief neemt en ergens voor staat.
Het merendeel dan.
Dus in die zin is het gewoon ook de eerste test en afwachtend zijn maakt dus dat je faalt voor die test.
Er staat dan ook dominanter. Waarmee ik bedoel te zeggen dat je wat meer aan de dominante kant zit van neutraal.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 13:46 schreef Halimede het volgende:
[..]
Het is ook niet fijn om een voetveeg te hebben, maar heel dominant is ook niet fijn.
Soms is het ook even een kwestie van deinstalleren en opnieuw installeren. Never panic.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:45 schreef Themeparktommy het volgende:
Oh lekker dan.. Tinder begint te flippen, ineens al mijn matches kwijt...
Oh ik zie het al, Tinder server ligt eruit...
https://allestoringen.nl/storing/tinder
Nee, zo te zien heeft heel de wereld problemen met Tinderquote:Op dinsdag 8 januari 2019 16:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Soms is het ook even een kwestie van deinstalleren en opnieuw installeren. Never panic.
En anders heb je zo weer nieuwe matches.
Ik vind lekker volgzaam prima. Ik heb best specifieke interesses en als iemand die interesse niet heeft (wat vaak zo is) en toch meegaat is dat echt super relaxed.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 10:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het gaat ook zeker niet alleen om dat eerste moment. Gedurende de hele relatie willen ze graag een man die dominanter is, initiatief neemt en ergens voor staat.
Het merendeel dan.
Dus in die zin is het gewoon ook de eerste test en afwachtend zijn maakt dus dat je faalt voor die test.
Zo raar is dat niet, niemand kan op dit moment inloggen.. Tinder is kaputquote:Op dinsdag 8 januari 2019 17:24 schreef Mishu het volgende:
Echt zo raar, ik kan niet inloggen bij Tinder
Ja dat had ik gelezen, was een grapjequote:Op dinsdag 8 januari 2019 17:28 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet, niemand kan op dit moment inloggen.. Tinder is kaput
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 17:30 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja dat had ik gelezen, was een grapje
Nou kun je best assertief zijn en alsnog besluiten om mee te gaan.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 17:25 schreef Mishu het volgende:
Ik vind lekker volgzaam prima. Ik heb best specifieke interesses en als iemand die interesse niet heeft (wat vaak zo is) en toch meegaat is dat echt super relaxed.
Ook na deinstalleren en opnieuw installeren?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 17:44 schreef Spirit82 het volgende:
Ik kan wel inloggen weer en tinder heeft a mijn matches gewist /huil
Juist daardoor. Mijn profiel was er nog, alleen de matches zijn allemaal weg.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 17:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook na deinstalleren en opnieuw installeren?
Vervelend. Maar als hij gebonden zit aan zijn regio ook wel begrijpelijk. Zeker als hij op termijn huisje boompje beestje wil.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 17:48 schreef Spirit82 het volgende:
Afgelopen vrijdag leuke date gehad. Wederzijdse klik en allebei later besproken graag opnieuw af te willen spreken. Belt hij me net dat hij erover na heeft gedacht en de afstand en het feit dat ik beperkt beschikbaar ben omdat ik een kind heb, toch wel een probleem op de lange termijn vindt en daarom wil stoppen met contact. Want naarmate we meer investeren, zal afbreken alleen maar moeilijker worden.
Dat heb ik ook wel gehad, geeft echt een kater. Door zo'n succesvolle date gaat je dopamine omhoog en ga je fantaseren en als het dan afketst heb je weer een teleurstelling doordat je brein ook chemisch baalt. Lijkt me ook extra lastig als je een kind hebt, niet alleen omdat sommige mensen daar wellicht over oordelen maar ook omdat je dan nooit eens even kan balen of verdrietig zijn. Hopelijk heb je bij de volgende meer geluk. Next!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 17:48 schreef Spirit82 het volgende:
Afgelopen vrijdag leuke date gehad. Wederzijdse klik en allebei later besproken graag opnieuw af te willen spreken. Belt hij me net dat hij erover na heeft gedacht en de afstand en het feit dat ik beperkt beschikbaar ben omdat ik een kind heb, toch wel een probleem op de lange termijn vindt en daarom wil stoppen met contact. Want naarmate we meer investeren, zal afbreken alleen maar moeilijker worden.
Snel swipen, met een beetje geluk komen ze weer langs. En jij hebt zo weer nieuwe.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 17:57 schreef Spirit82 het volgende:
Juist daardoor. Mijn profiel was er nog, alleen de matches zijn allemaal weg.
Als het lichaam goed is kan ik veel hebben denk ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 17:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou kun je best assertief zijn en alsnog besluiten om mee te gaan.
Het staat niet gelijk aan alleen maar je eigen gang gaan.
Maar verder: ja, er zijn ook vrouwen die wel voor een volgzaam typje gaan. Maar zeg eens eerlijk, in bed is dat een beetje saai, nietwaar?
Ze is niet voltijd bij mij hoor, slechts 50%. Ik denk dus in mogelijkheden: helft van de tijd wel vrijheid en ik ben gek op autorijden. Maar idd, hij wil niet weg waar hij woont en ik kan niet weg... dus dat zou op de lange termijn idd een probleem zijn geweest. Maargoed, en door dan maar weer. Alleen daardoor extra kut dat tinder leeg is, want daar zaten 2 leukerds tussen 🙈quote:Op dinsdag 8 januari 2019 17:58 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel gehad, geeft echt een kater. Door zo'n succesvolle date gaat je dopamine omhoog en ga je fantaseren en als het dan afketst heb je weer een teleurstelling doordat je brein ook chemisch baalt. Lijkt me ook extra lastig als je een kind hebt, niet alleen omdat sommige mensen daar wellicht over oordelen maar ook omdat je dan nooit eens even kan balen of verdrietig zijn. Hopelijk heb je bij de volgende meer geluk. Next!
Maar goed, een vent die in bed dominant is vind je wel leuker dan een vent die het maar op zich af laat komen.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:00 schreef Mishu het volgende:
[..]
Als het lichaam goed is kan ik veel hebben denk ik.
Ik vind een goed lichaam en een normale tot grote penis veel belangrijker. Dan kan hij verder heeeeel verlegen en passief zijn en dan vind ik het alsnog primaquote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar goed, een vent die in bed dominant is vind je wel leuker dan een vent die het maar op zich af laat komen.
Natuurlijk is een goed lichaam en een fatsoenlijk formaat penis ook van belang.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:23 schreef Mishu het volgende:
Ik vind een goed lichaam en een normale tot grote penis veel belangrijker. Dan kan hij verder heeeeel verlegen en passief zijn en dan vind ik het alsnog prima
Gewoon gaan voor die clean sheet. Fuck em!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:30 schreef Spirit82 het volgende:
Ze zijn er weer! Ik vind het bijna jammer... mijn ocd kickte eigenlijk ergens ook wel op die clean sheet haha
Nouja, we gaan op date. Ik moet de hele tijd naar zijn foto kijken, kan het bijna niet geloven. En hij is nog wetenschapper ookquote:
Nou maar hopen dat hij geen kleintje heeft!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:17 schreef Mishu het volgende:
Ik heb gewoon zo'n lekkere man uit Nicaragua gescoord net. Echt niet normaal. Kan het bijna niet geloven.
Tja, there's only one way to find out.. weet je ik vind een kleine piemel op zich geen probleem, ware het niet dat een man met een kleine penis wel verwacht dat je regelmatig seks hebt in een relatie en dan moet je gaan doen alsof je iets voeltquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat hij geen kleintje heeft!
Dat is niet om de hoek...quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:17 schreef Mishu het volgende:
Ik heb gewoon zo'n lekkere man uit Nicaragua gescoord net. Echt niet normaal. Kan het bijna niet geloven.
Wanneer is de date?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:33 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nouja, we gaan op date. Ik moet de hele tijd naar zijn foto kijken, kan het bijna niet geloven. En hij is nog wetenschapper ook(slim dus).
Nog niet gepland. Ach kan op niks uitlopen maar af en toe zitten er zulke knapperds tussen dat ik denk 'dat is te mooi om waar te zijn'.quote:
Dat word vaker gesteld bij een hoop dat afkomstig is uit die regio.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:48 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nog niet gepland. Ach kan op niks uitlopen maar af en toe zitten er zulke knapperds tussen dat ik denk 'dat is te mooi om waar te zijn'.
Zitten die ook al in Zuid Amerika?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:56 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dat word vaker gesteld bij een hoop dat afkomstig is uit die regio.
Prinsen die miljarden aan erfenissen willen schenken enzo.
Te groot is ook niet fijnquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:47 schreef Mishu het volgende:
[..]
Tja, there's only one way to find out.. weet je ik vind een kleine piemel op zich geen probleem, ware het niet dat een man met een kleine penis wel verwacht dat je regelmatig seks hebt in een relatie en dan moet je gaan doen alsof je iets voeltdan wel je moet het bespreekbaar maken denk ik.
Ah leuk, zo een waar het werk altijd voor gaatquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:33 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nouja, we gaan op date. Ik moet de hele tijd naar zijn foto kijken, kan het bijna niet geloven. En hij is nog wetenschapper ook(slim dus).
Ik swipe te mooie mannen altijd naar linksquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:33 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik heb een kleine, maar wel erg soepele vingers. Nog nooit klachten gehad.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik swipe te mooie mannen altijd naar linksGeloof nooit zo dat dat echt is eigenlijk. En daarbij geloof ik nooit dat je die dan alleen voor jezelf hebt. Beetje vooroordeel, maarja.
En liever te groot dan te kleinJeetje dat zou toch een afknapper zijn. Ook al is de man zo leuk, als het niks is in bed en er is ook niet aan te werken, dan houdt het toch wel op ben ik bang.
Of ze zijn heel arrogant/zoeken alleen sex/er is echt iets mis meequote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik swipe te mooie mannen altijd naar linksGeloof nooit zo dat dat echt is eigenlijk. En daarbij geloof ik nooit dat je die dan alleen voor jezelf hebt. Beetje vooroordeel, maarja.
En liever te groot dan te kleinJeetje dat zou toch een afknapper zijn. Ook al is de man zo leuk, als het niks is in bed en er is ook niet aan te werken, dan houdt het toch wel op ben ik bang.
Ja, om jouw egootje niet te crushen.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:11 schreef Restyler het volgende:
[..]
Ik heb een kleine, maar wel erg soepele vingers. Nog nooit klachten gehad.
Klopt. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Het ligt altijd aan de afmeting van de man, nooit aan de grot van de vrouw.
De lengte van een lul zegt dus absoluut niet of een man goed of slecht is in bed..quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat wordt toch al gedaan? Er wordt vaak geklaagd om stinkende en veel te wijde vagina’s en wat de “ideale” vagina zou zijn..quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
In het kader van gelijkheid mag daar ook meer aandacht voor zijn.
Om over spatlappenshaming nog maar te zwijgen!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:47 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Dat wordt toch al gedaan? Er wordt vaak geklaagd om stinkende en veel te wijde vagina’s en wat de “ideale” vagina zou zijn..
Als ik een ons rosbief wil ga ik wel naar de slager.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Om over spatlappenshaming nog maar te zwijgen!
Neem voor mij een partyknak mee!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als ik een ons rosbief wil ga ik wel naar de slager.
Maar ja. Dezelfde lol met een Kreapenis is natuurlijk dubbele pret.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kleine penis staat idd niet gelijk aan slecht in bed.
Heb een hoop lol gehad met een man met vrij bescheiden penis.
Inderdaadquote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kleine penis staat idd niet gelijk aan slecht in bed.
Heb een hoop lol gehad met een man met vrij bescheiden penis.
2? Hm.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar ja. Dezelfde lol met een Kreapenis is natuurlijk dubbele pret.
Graag gedaan.
Groetjes,
De legende.
Dat kan natuurlijk ook. Either way is het gewoon heel treurig als het niet matcht. Dat is echt zuurquote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Het ligt altijd aan de afmeting van de man, nooit aan de grot van de vrouw.
Zeik niet zo. Word creatief.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als ik een ons rosbief wil ga ik wel naar de slager.
Niet zo serieus nemen allemaal.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 21:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zeik niet zo. Word creatief.
Echt, ik ben in mijn leven nog geen kutje tegengekomen waar ik geen lol mee kon hebben. Alleen slechte hygiene zou ik niet trekken, maar gelukkig is mij dat bespaard gebleven. Ik trek gewoon hele nette meisjes aan die wel hele vieze dingen doen.
Ik vind nergens de gemiddelde breedte van een vagina.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 21:20 schreef Kreator het volgende:
Ik ben maar 1x een vagina tegen gekomen die echt de gang voor een frikandel was. Spierloze ellende. Da's wel saai.
Aan gemiddelden heb je zo weinig als je met uitzonderingen te maken hebtquote:Op dinsdag 8 januari 2019 21:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind nergens de gemiddelde breedte van een vagina.
Oh vind dit:
Op het wijdste punt is de vagina 3,25 centimeter breed. Dat bleek uit Amerikaans onderzoek met een MRI-scan bij 28 vrouwen.
https://www.quest.nl/arti(...)-wist-over-je-vagina
Ja maar las dat en was nieuwsgierig wat dan het gemiddelde is. Ze hebben het altijd over de diepte.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 21:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aan gemiddelden heb je zo weinig als je met uitzonderingen te maken hebt
Zijn je fotos op de app dan zo anders?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 21:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Pff, leuke match op OKC, lekker aan het kletsen. Van elkaar foto's gezien. Helemaal prima. Wilde ze nog een andere foto, en ineens was het gesprek "anders", leeftijd was een probleem en ze date meestal oudere mannen..
Dikke onzin, foto viel gewoon tegen, en uiteindelijk kwam dat er ook uit. En had ze een "inschattingsfout" gemaakt.
We hadden al een date gepland en alles.
Dat iemand niet wil is prima, alleen de manier waarop.
Nee, maar op de ene foto kun je niet recht in mijn ogen kijken, bij sommige andere wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 21:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zijn je fotos op de app dan zo anders?
Hoezo zet je die er dan niet ook bij? En foto van de zijkant en van de voorkant wel echt verschil maken.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 21:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Nee, maar op de ene foto kun je niet recht in mijn ogen kijken, bij sommige andere wel.
Je ziet mijn ogen wel, en als je enige moeite doet kun je er gewoon in kijkenquote:Op dinsdag 8 januari 2019 21:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo zet je die er dan niet ook bij? En foto van de zijkant en van de voorkant wel echt verschil maken.
Mja blijkbaar is het verschil toch grootquote:Op dinsdag 8 januari 2019 21:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Je ziet mijn ogen wel, en als je enige moeite doet kun je er gewoon in kijken.
Het is niet zo dat je mijn hoofd alleen van de zijkant ziet...
En het in de ogen kijken maakt het verschil?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 21:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Nee, maar op de ene foto kun je niet recht in mijn ogen kijken, bij sommige andere wel.
Hoe zuur ook, het is toch beter dat ze het uiteindeljk zegt, en alsnog de zaak afblaast, dan dat iemand op een date gaat waar ze niet achter staat?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 21:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Pff, leuke match op OKC, lekker aan het kletsen. Van elkaar foto's gezien. Helemaal prima. Wilde ze nog een andere foto, en ineens was het gesprek "anders", leeftijd was een probleem en ze date meestal oudere mannen..
Dikke onzin, foto viel gewoon tegen, en uiteindelijk kwam dat er ook uit. En had ze een "inschattingsfout" gemaakt.
We hadden al een date gepland en alles.
Dat iemand niet wil is prima, alleen de manier waarop.
Heb je nooit dat sommige mensen geen chille blik hebben?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 21:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En het in de ogen kijken maakt het verschil?
Denk eerder andere uitstraling of net ander soort context ofzo.
Jewel, maar daarvoor hoef je niet perse recht in de ogen te hoeven kijken.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 21:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je nooit dat sommige mensen geen chille blik hebben?
Denk eerder dat het hetzelfde probleem is als de vorige 87.268 keer.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 21:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En het in de ogen kijken maakt het verschil?
Denk eerder andere uitstraling of net ander soort context ofzo.
En dat is?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 21:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Denk eerder dat het hetzelfde probleem is als de vorige 87.268 keer.
Wat ben jij de laatste tijd bot man.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 21:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Denk eerder dat het hetzelfde probleem is als de vorige 87.268 keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |