Nouja, we gaan op date. Ik moet de hele tijd naar zijn foto kijken, kan het bijna niet geloven. En hij is nog wetenschapper ookquote:
Nou maar hopen dat hij geen kleintje heeft!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:17 schreef Mishu het volgende:
Ik heb gewoon zo'n lekkere man uit Nicaragua gescoord net. Echt niet normaal. Kan het bijna niet geloven.
Tja, there's only one way to find out.. weet je ik vind een kleine piemel op zich geen probleem, ware het niet dat een man met een kleine penis wel verwacht dat je regelmatig seks hebt in een relatie en dan moet je gaan doen alsof je iets voeltquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat hij geen kleintje heeft!
Dat is niet om de hoek...quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:17 schreef Mishu het volgende:
Ik heb gewoon zo'n lekkere man uit Nicaragua gescoord net. Echt niet normaal. Kan het bijna niet geloven.
Wanneer is de date?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:33 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nouja, we gaan op date. Ik moet de hele tijd naar zijn foto kijken, kan het bijna niet geloven. En hij is nog wetenschapper ook(slim dus).
Nog niet gepland. Ach kan op niks uitlopen maar af en toe zitten er zulke knapperds tussen dat ik denk 'dat is te mooi om waar te zijn'.quote:
Dat word vaker gesteld bij een hoop dat afkomstig is uit die regio.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:48 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nog niet gepland. Ach kan op niks uitlopen maar af en toe zitten er zulke knapperds tussen dat ik denk 'dat is te mooi om waar te zijn'.
Zitten die ook al in Zuid Amerika?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:56 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dat word vaker gesteld bij een hoop dat afkomstig is uit die regio.
Prinsen die miljarden aan erfenissen willen schenken enzo.
Te groot is ook niet fijnquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:47 schreef Mishu het volgende:
[..]
Tja, there's only one way to find out.. weet je ik vind een kleine piemel op zich geen probleem, ware het niet dat een man met een kleine penis wel verwacht dat je regelmatig seks hebt in een relatie en dan moet je gaan doen alsof je iets voeltdan wel je moet het bespreekbaar maken denk ik.
Ah leuk, zo een waar het werk altijd voor gaatquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:33 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nouja, we gaan op date. Ik moet de hele tijd naar zijn foto kijken, kan het bijna niet geloven. En hij is nog wetenschapper ook(slim dus).
Ik swipe te mooie mannen altijd naar linksquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:33 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik heb een kleine, maar wel erg soepele vingers. Nog nooit klachten gehad.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik swipe te mooie mannen altijd naar linksGeloof nooit zo dat dat echt is eigenlijk. En daarbij geloof ik nooit dat je die dan alleen voor jezelf hebt. Beetje vooroordeel, maarja.
En liever te groot dan te kleinJeetje dat zou toch een afknapper zijn. Ook al is de man zo leuk, als het niks is in bed en er is ook niet aan te werken, dan houdt het toch wel op ben ik bang.
Of ze zijn heel arrogant/zoeken alleen sex/er is echt iets mis meequote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik swipe te mooie mannen altijd naar linksGeloof nooit zo dat dat echt is eigenlijk. En daarbij geloof ik nooit dat je die dan alleen voor jezelf hebt. Beetje vooroordeel, maarja.
En liever te groot dan te kleinJeetje dat zou toch een afknapper zijn. Ook al is de man zo leuk, als het niks is in bed en er is ook niet aan te werken, dan houdt het toch wel op ben ik bang.
Ja, om jouw egootje niet te crushen.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:11 schreef Restyler het volgende:
[..]
Ik heb een kleine, maar wel erg soepele vingers. Nog nooit klachten gehad.
Klopt. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Het ligt altijd aan de afmeting van de man, nooit aan de grot van de vrouw.
De lengte van een lul zegt dus absoluut niet of een man goed of slecht is in bed..quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat wordt toch al gedaan? Er wordt vaak geklaagd om stinkende en veel te wijde vagina’s en wat de “ideale” vagina zou zijn..quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
In het kader van gelijkheid mag daar ook meer aandacht voor zijn.
Om over spatlappenshaming nog maar te zwijgen!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:47 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Dat wordt toch al gedaan? Er wordt vaak geklaagd om stinkende en veel te wijde vagina’s en wat de “ideale” vagina zou zijn..
Als ik een ons rosbief wil ga ik wel naar de slager.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Om over spatlappenshaming nog maar te zwijgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |