abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer zaterdag 5 januari 2019 @ 20:05:03 #1
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184224551
Welkom in het Dating topic!

Hier verwachten we vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates. Afwijken van onderstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt
pi_184224574
Golddiggers ja?? :) :)
pi_184224601
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 20:05 schreef Kreator het volgende:
Welkom in het Dating topic!

Hier verwachten we vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates. Afwijken van onderstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt
Goude tand is op vakantie.
pi_184224708
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 20:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Golddiggers ja?? :) :)
Ja, mensen die alleen bij je zijn omdat je centen hebt
Daarom ben ik nog single waarschijnlijk ;(
  Official ESF Kreviewer zaterdag 5 januari 2019 @ 20:11:01 #5
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184224723
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 20:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Goude tand is op vakantie.
Kon je niet mee?
pi_184224738
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 20:10 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Ja, mensen die alleen bij je zijn omdat je centen hebt
Daarom ben ik nog single waarschijnlijk ;(
Ha ha :D
pi_184224782
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 20:11 schreef Kreator het volgende:

[..]

Kon je niet mee?
Hij vroeg het wel maar zou wat raar zijn en ging ook niet.
pi_184225300
Oliebollen, gehaktballen, 2018 weer overleefd. Stratski represent. Fris en fruitig 2019 in. _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht % gewijzigd door STING op 06-01-2019 10:03:55 ]
pi_184227593
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 20:29 schreef Stratotanker het volgende:
Oliebollen, gehaktballen, 2018 weer overleefd. Stratski represent. Fris en fruitig 2019 in. _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op naar een mooi date jaar :)
pi_184227741
Laten we het hopen :D
pi_184232637
Ik realiseer mij net dat ik hier 4 weken op de wintersport zit en het eigenlijk niet kan maken om te gaan tinderen.

Goffer, meteen weer even met je neus op de feiten gedrukt dat een relatie ook niet zaligmakend is.

Nou ja, we halen het vast weer in in februari.
pi_184232687
Tinder :') Toch weer laten lokken :') Nieuw profiel gemaakt en gelijk een match :') Berichtje gestuurd :') 2 Dagen later match weg :')
pi_184232709
Tinder :')
pi_184236887
Ik leerde recent iemand kennen en had daar best een klik mee, echt hele goedlopende gesprekken, telefoonnummers uitgewisseld en vanaf dat moment was het contact gewoon bijna dood.
Stuurde gisteren nog iets voordat ik naar de verjaardag van een maat ging en kreeg vanochtend een berichtje dat het toch niet ging werken en dat was dat _O-

Snap echt niet hoe het kan dat contact opeens stroef kan gaan na het uitwisselen van een telefoonnummer _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2019 11:28:13 ]
pi_184236943
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 00:42 schreef VEM2012 het volgende:
Ik realiseer mij net dat ik hier 4 weken op de wintersport zit en het eigenlijk niet kan maken om te gaan tinderen.

Goffer, meteen weer even met je neus op de feiten gedrukt dat een relatie ook niet zaligmakend is.

Nou ja, we halen het vast weer in in februari.
Huh wacht wat.. heb je een relatie :o ?
-
pi_184237055
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:25 schreef MisterLastName het volgende:
Ik leerde recent iemand kennen en had daar best een klik mee, echt hele goedlopende gesprekken, telefoonnummers uitgewisseld en vanaf dat moment was het contact gewoon bijna dood.
Stuurde gisteren nog iets voordat ik naar de verjaardag van een maat ging en kreeg vanochtend een berichtje dat het toch niet ging werken en dat was dat _O-

Snap echt niet hoe het kan dat contact opeens stroef kan gaan na het uitwisselen van een telefoonnummer _O-
Mja denk andere match. Heb dat ook wel eens gehad.Nog geen telefoon nummers uitgewisseld maar de gast was super enthousiast en dan van de een op andere dag niet meer.

Ik heb het ook een keer bij een match gedaan.
  Official ESF Kreviewer zondag 6 januari 2019 @ 11:34:19 #17
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184237067
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:25 schreef MisterLastName het volgende:

Snap echt niet hoe het kan
Misschien moet je dan eens reacties gaan lezen in dit topic. Je hebt kennelijk niet de sociale skills om te ontdekken wat je verkeerd doet, of ze kwam iemand tegen die ze interessanter vond.

Kunnen we allemaal wel weer gaan raden naar de reden, maar misschien moet je gewoon iets leren van de ervaring. Ik lees dit soort dingen dagelijks van jou en een paar anderen.
pi_184237123
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja denk andere match. Heb dat ook wel eens gehad.Nog geen telefoon nummers uitgewisseld maar de gast was super enthousiast en dan van de een op andere dag niet meer.

Ik heb het ook een keer bij een match gedaan.
Hmmm, andere match zou kunnen inderdaad, of gewoon niet interessant meer :') Maar goed, waarom dan je telefoonnummer geven? Beetje gek :')
pi_184237131
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:36 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Hmmm, andere match zou kunnen inderdaad, of gewoon niet interessant meer :') Maar goed, waarom dan je telefoonnummer geven? Beetje gek :')
Tefeloonnummers zijn tegenwoordig niet meer zo belangrijk toch met alle mogelijkheden die je hebt om iemand te blocken.
pi_184237157
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:28 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Huh wacht wat.. heb je een relatie :o ?
Nou ja, ze trekt na mijn vakantie bij mij in, dus ik kan het wel gewoon ‘exclusief’ noemen, maar ik denk dat ‘relatie’ toch de beste omschrijving is.

En ja, snel enzo. Maar het is gewoon erg praktisch en we kijken gewoon hoe het bevalt.
pi_184237170
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Tefeloonnummers zijn tegenwoordig niet meer zo belangrijk toch met alle mogelijkheden die je hebt om iemand te blocken.
Dat is waar.
Toch is't zonde, want met een telefoonnummer wek je de indruk wel dat je het ook echt een prima match vind, als het daarna opeens doodbloed van de andere kant... Sja :')
pi_184237176
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou ja, ze trekt na mijn vakantie bij mij in, dus ik kan het wel gewoon ‘exclusief’ noemen, maar ik denk dat ‘relatie’ toch de beste omschrijving is.

En ja, snel enzo. Maar het is gewoon erg praktisch en we kijken gewoon hoe het bevalt.
Maar ze zit niet in de problemen ofzo dat ze snel woonruimte nodig heeft?
pi_184237211
quote:

[..]

Hou je ons op de hoogte?:P

Hoop dat het goed gaat.
pi_184237213
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:34 schreef Kreator het volgende:

[..]

Misschien moet je dan eens reacties gaan lezen in dit topic. Je hebt kennelijk niet de sociale skills om te ontdekken wat je verkeerd doet, of ze kwam iemand tegen die ze interessanter vond.

Kunnen we allemaal wel weer gaan raden naar de reden, maar misschien moet je gewoon iets leren van de ervaring. Ik lees dit soort dingen dagelijks van jou en een paar anderen.
Ik denk niet dat je iets verkeerd doet. Veel mensen zijn gewoon wispelturig en weten niet wat ze willen. Daardoor geven ze mixed signals en is het gesprek ineens dood / klaar of je wordt ineens geblokt om niets..

Gewoon doorgaan met kletsen / daten.

Heb nu leuk contact lopen via OKC, inmiddels door op de app en een date gepland, we zullen zien :).
pi_184237214
quote:

[..]

Nou ja, ze trekt na mijn vakantie bij mij in, dus ik kan het wel gewoon ‘exclusief’; noemen, maar ik denk dat ‘relatie’ toch de beste omschrijving is.

Dus het is ook geen open relatie?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2019 11:41:35 ]
pi_184237250
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:39 schreef MCH het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik van wel. Lees vooral praktisch en in een begin is dat niet best lijkt mij. Maar ieder zijn of haar ding ;).
pi_184237259
Als we toch over relaties gaan praten in het dating-topic... Met mij gaat het ook goed O+
pi_184237332
quote:

[..]

Huh wow wat :o .. ik heb echt een hoop gemist! Wel een goed begin van 2019 voor jou! Veel geluk toegewenst O+
-
pi_184237834
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:34 schreef Kreator het volgende:

[..]

Precies dit! Enkelen hier hebben echt de ene na de andere slechte ervaring. Dat is niet omdat alle wijven gek zijn.

Ik heb ook vaak vrouwen die complex zijn, maar dat is ook gewoon mijn eigen schuld. ;)
pi_184237898
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:39 schreef MCH het volgende:

[..]

Ze heeft twee appartementen in eigendom in Rusland. Één midden in de stad, de ander aan zee.

Ze heeft het prima voor elkaar. Geen golddigger. ;)

Nee, het was gewoon simpelweg een kwestie van elkaar eigenlijk alleen in het weekend kunnen zien, of dagelijks. En aangezien onze hobby als gemengd dubbel een stuk leuker is dan heren-/damesenkel, leek mij dit de beste optie.
pi_184237920
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hou je ons op de hoogte?:P

Hoop dat het goed gaat.
Binnen de lijntjes mag dat nu niet meer, tenzij het klapt natuurlijk.

Maar verder: tuurlijk!
pi_184237947
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:41 schreef Chia het volgende:

[..]

Dus het is ook geen open relatie?
Dat lijkt mij iets om te bespreken. Exclusief is en blijft de norm.

Maar niet aan de orde ofzo.
pi_184237963
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:42 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik van wel. Lees vooral praktisch en in een begin is dat niet best lijkt mij. Maar ieder zijn of haar ding ;).
Misschien moet jij eerst eens iemand vinden die langer dan een week in jou interesse houdt, voordat je gaat raden naar zaken waar je niet zo heel veel verstand van hebt.
pi_184237975
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:46 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Huh wow wat :o .. ik heb echt een hoop gemist! Wel een goed begin van 2019 voor jou! Veel geluk toegewenst O+
Thx!
pi_184238010
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat lijkt mij iets om te bespreken. Exclusief is en blijft de norm.

Maar niet aan de orde ofzo.
Wel zo fair om te bespreken idd voordat je Tinder aanslingert
pi_184238011
quote:
10s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Misschien moet jij eerst eens iemand vinden die langer dan een week in jou interesse houdt, voordat je gaat raden naar zaken waar je niet zo heel veel verstand van hebt.
Nou nou nou
pi_184238028
quote:

[..]

Ze heeft hier geen huis, dus ja, deels wel gelijk. Misschien moet jij je niet gelijk op je pik getrapt voelen, daar heb je nogal een handje van namelijk.

Verder wens ik je het beste :).
pi_184238181
quote:
10s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou nou nou
Jij voelt je door die post ook een beetje aangesproken he? :B
pi_184238193
quote:

[..]

Teeeheheh, wraaaaawr!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_184238205
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Teeeheheh, wraaaaawr!
Het Pokemon topic is een paar deurtjes verder.
pi_184238219
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:23 schreef MCH het volgende:

[..]

Hmm nee niet perse :p
pi_184238235
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:23 schreef MCH het volgende:

[..]

~O>
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Precies dit! Enkelen hier hebben echt de ene na de andere slechte ervaring. Dat is niet omdat alle wijven gek zijn.

Ik heb ook vaak vrouwen die complex zijn, maar dat is ook gewoon mijn eigen schuld. ;)
Slecht selectiebeleid kan er wel voor zorgen dat je bovenmatig veel gekkies treft.
pi_184238332
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:15 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik blijf ook braaf.
pi_184238351
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:16 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ze heeft hier geen huis, dus ja, deels wel gelijk. Misschien moet jij je niet gelijk op je pik getrapt voelen, daar heb je nogal een handje van namelijk.

Verder wens ik je het beste :).
Ze kan ook gewoon huren. Wat gewoon haar plan was.
pi_184238366
Ik heb zelden slechte dates. Wel heb ik eens gedate met een dame die na drie maanden daten plotseling met d'r koffers bij mij voor de deur stond. Naar eigen zeggen was ze door haar pa uit huis geknikkerd. Achteraf bleek dat dat allemaal wel meeviel. Ze is een beetje gestuiterd, maar wel leuk verder.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2019 12:36:26 ]
pi_184238378
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:26 schreef Chia het volgende:

Slecht selectiebeleid kan er wel voor zorgen dat je bovenmatig veel gekkies treft.
Tuurlijk. Maar dat ligt dan toch ook aan jezelf.
pi_184238579
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Tuurlijk. Maar dat ligt dan toch ook aan jezelf.
Ja maar zo kunnen we dit hele topic wel dichtgooien. ''Het ligt uiteindelijk gewoon aan jezelf, gr. gr.''.

Denk niet dat het altijd zo simpel is. Anders kun je jezelf immers constant bijslijpen tot perfectie, waardoor er op een gegeven moment een situatie zou moeten komen dat succes 100% gegarandeerd is. Zo werkt het niet.
pi_184238710
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:45 schreef TATW het volgende:

[..]

Ja maar zo kunnen we dit hele topic wel dichtgooien. ''Het ligt uiteindelijk gewoon aan jezelf, gr. gr.''.

Denk niet dat het altijd zo simpel is. Anders kun je jezelf immers constant bijslijpen tot perfectie, waardoor er op een gegeven moment een situatie zou moeten komen dat succes 100% gegarandeerd is. Zo werkt het niet.
Lees nog eens goed: als je wekelijks alleen maar de ene na de andere rotervaring produceert op dategebied, dan moet je echt de oorzaak bij jezelf zoeken.

Dat is iets anders dan wanneer dat af en toe gebeurt.

Anders gezegd: stel iemand vertelt op jouw werk dagelijks dat hij in het verkeer is afgesneden, de vinger getoond, enz. Wat denk jij dan? Ik denk dan dat die persoon zelf als een malloot rond rijdt. :)
  zondag 6 januari 2019 @ 12:54:25 #49
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_184238742
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:45 schreef TATW het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat zo. Maar sommige users hier hebben de ene na de andere slechte date.
Dan kunnen ze ook best eens bij zichzelf ten rade gaan...
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_184238747
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Lees nog eens goed: als je wekelijks alleen maar de ene na de andere rotervaring produceert op dategebied, dan moet je echt de oorzaak bij jezelf zoeken.

Anders gezegd: stel iemand vertelt op jouw werk dagelijks dat hij in het verkeer is afgesneden, de vinger getoond, enz. Wat denk jij dan? Ik denk dan dat die persoon zelf als een malloot rond rijdt. :)
Normaal gesproken zou ik dat inderdaad denken, maar dat komt ook omdat je op werk de persoon in kwestie voor je hebt, en je diegene wat beter kunt inschatten. Dat is op een forum gewoon lastig. Ik heb wel eens fokkers gemeet waarvan ik dacht dat ze nogal vage types waren en dit waren dan hele vlotte figuren (en vice versa)

Vandaar dat ik inderdaad wel een balletje opwerp, maar nooit daadwerkelijk stelling in neem. Je weet immers nauwelijks wie je tegenover je hebt. En in het dateleven kun je nu eenmaal pech hebben, hoe ouder je wordt, hoe meer vreemde figuren (m/v) er rondlopen.
  Official ESF Kreviewer zondag 6 januari 2019 @ 13:44:38 #51
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184239637
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik inderdaad. En uiteraard erachteraan een fokpost waarin je elkaar alleen maar steunt in de gedachte dat alle vrouwen gek.zijn.
pi_184239790
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:43 schreef Restyler het volgende:
Als we toch over relaties gaan praten in het dating-topic... Met mij gaat het ook goed O+
Ja dan kom ik ook ff melden hoor :7
Hier gaat het na bijna 3 maand ook nog goed en gisteren heb ik hem voorgesteld aan mijn familie *;
pi_184241906
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:15 schreef Chia het volgende:

[..]

Hapje eten moet wel kunnen, toch?

(Net aangesproken door een Engelse van begin 20 en besloten dat eten moet kunnen)
pi_184242124
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

(Net aangesproken door een Engelse van begin 20 en besloten dat eten moet kunnen)
Als dat soort dingen moeten kunnen, kun je er ook gewoon even over praten.
pi_184242135
quote:

[..]

Je bent oud en wijs genoeg lijkt me :) dus geniet ervan!
  zondag 6 januari 2019 @ 16:18:41 #56
438527 MissButterflyy
pi_184242343
quote:

[..]

Moet je dat niet aan je vriendin vragen, ipv hier?
Vermeld ook even haar leeftijd erbij, zoals je hier doet.
  zondag 6 januari 2019 @ 16:20:00 #57
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184242368
quote:

[..]

Als anders de insteek was geweest dit als een date te zien met die 20jarige. Dan niet he..
pi_184242613
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:04 schreef Chia het volgende:

[..]

Als dat soort dingen moeten kunnen, kun je er ook gewoon even over praten.
Wie zegt dat ik het stil houdt?
pi_184242630
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:18 schreef MissButterflyy het volgende:

Moet je dat niet aan je vriendin vragen, ipv hier?
Vermeld ook even haar leeftijd erbij, zoals je hier doet.
Haha, alsof ze dat niet zou vragen. ;)
pi_184242783
Als jouw vriendin er oke mee is dat jij met een andere dame gaat eten, why not :')
-
  zondag 6 januari 2019 @ 16:53:53 #61
107525 Caithlinn
Still me....
pi_184242851
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:33 schreef Stratotanker het volgende:
Ik heb zelden slechte dates. Wel heb ik eens gedate met een dame die na drie maanden daten plotseling met d'r koffers bij mij voor de deur stond. Naar eigen zeggen was ze door haar pa uit huis geknikkerd. Achteraf bleek dat dat allemaal wel meeviel. Ze is een beetje gestuiterd, maar wel leuk verder.
Ach, dat valt mee idd. Bij mij stond er ooit een date huilend in de lobby van het hotel waar ik toen werkte. Kijken je collega’s best vreemd van op :')
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_184242951
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik het stil houdt?
Dan is het hier al helemaal een overbodige vraag.
pi_184243274
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:50 schreef Anneloos het volgende:
Als jouw vriendin er oke mee is dat jij met een andere dame gaat eten, why not :')
Zo raar is dat toch niet? Je kan ook prima uit eten met iemand van de andere sekse zonder bijbedoelingen.

Ik in ieder geval wel.
  zondag 6 januari 2019 @ 17:15:32 #64
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184243296
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zo raar is dat toch niet? Je kan ook prima uit eten met iemand van de andere sekse zonder bijbedoelingen.

Ik in ieder geval wel.
Waarom dan dat etentje hier vermelden, is dan net zo niet van toepassing als zeggen dat je met een familielid uit eten gaat.
pi_184243308
quote:

[..]

Ik in ieder geval wel.
Eens. Ik heb zat mannelijke vrienden, maar ook echt door iemand die jou op straat heeft aangesproken. Wat was de context van dat gesprek dan? En hoe is er besloten dat jullie zouden eten samen?
-
  zondag 6 januari 2019 @ 17:31:53 #66
438527 MissButterflyy
pi_184243659
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:00 schreef Chia het volgende:

[..]

Dan is het hier al helemaal een overbodige vraag.
Dit dus.

Hij moet even stoer doen ofzo. :O
pi_184244235
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waarom dan dat etentje hier vermelden, is dan net zo niet van toepassing als zeggen dat je met een familielid uit eten gaat.
Gewoon, ik kwam even terug op een eerdere opmerking.
pi_184244291
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Gewoon, ik kwam even terug op een eerdere opmerking.
Ja over Tinder. Tinder is er niet voor bedoeld om zonder bijbedoelingen nieuwe mensen te leren kennen.

En als je het daar niet voor gebruikt is het ook offtopic.
pi_184244295
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:15 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Eens. Ik heb zat mannelijke vrienden, maar ook echt door iemand die jou op straat heeft aangesproken. Wat was de context van dat gesprek dan? En hoe is er besloten dat jullie zouden eten samen?
In de skihut. Gewoon een gesprek, ik zit hier momenteel alleen, dus vandaar, gewoon gezellig nog wat verder kletsen.

Zo moeilijk is het allemaal niet. Ik ben niet degene die het spannender maakt dan het is.
pi_184244332
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:06 schreef Chia het volgende:

[..]

Ja over Tinder. Tinder is er niet voor bedoeld om zonder bijbedoelingen nieuwe mensen te leren kennen.

En als je het daar niet voor gebruikt is het ook offtopic.
Laat Tinder nu toevallig precies bedoeld zijn voor zonder bijbedoelingen mensen leren kennen. De praktijk is wat anders, maar goed.
pi_184244348
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Laat Tinder nu toevallig precies bedoeld zijn voor zonder bijbedoelingen mensen leren kennen. De praktijk is wat anders, maar goed.
Ik had het over de praktijk.

En als jij Tinder daar wel voor gebruikt dan is het alsnog offtopic hier. :) De reeks voor neutraal nieuwe mensen leren kennen is hier: R&P / Het aangaan van sociale contacten topic #3

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2019 18:18:37 ]
pi_184244524
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

In de skihut. Gewoon een gesprek, ik zit hier momenteel alleen, dus vandaar, gewoon gezellig nog wat verder kletsen.

Zo moeilijk is het allemaal niet. Ik ben niet degene die het spannender maakt dan het is.
Kijk oke.. dan begrijp ik het wat beter! Ja, dan niet echt iets mis mee! Have fun! :*
-
pi_184244588
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Geloof je 't zelf? :')
pi_184244657
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:53 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja dan kom ik ook ff melden hoor :7
Hier gaat het na bijna 3 maand ook nog goed en gisteren heb ik hem voorgesteld aan mijn familie *;
Dit soort posts zouden toegestaan moeten worden: de resultaten van het dating-topic. Vind dit echt leuk om te lezen.
pi_184244764
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:08 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik had het over de praktijk.

En als jij Tinder daar wel voor gebruikt dan is het alsnog offtopic hier. :) De reeks voor neutraal nieuwe mensen leren kennen is hier: R&P / Het aangaan van sociale contacten topic #3
Het was niet via Tinder, maar in een stube... of Baita zoals ze hier zeggen.
pi_184244805
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Geloof je 't zelf? :')
Ja, net zoals Viagra niet is ontwikkeld voor erecties, Facebook met een heel ander idee is ontwikkeld, enz.

Het is eerder raar om te denken dat het precies geworden is wat de ontwikkelaar voor ogen had.
pi_184244822
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, net zoals Viagra niet is ontwikkeld voor erecties, Facebook met een heel ander idee is ontwikkeld, enz.

Het is eerder raar om te denken dat het precies geworden is wat de ontwikkelaar voor ogen had.
Het was een straight alternatief voor Grindr. En de hartjes voor likes zouden ook wel een idee moeten geven.
  Moderator zondag 6 januari 2019 @ 18:32:16 #78
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184244836
quote:

[..]

Ik in ieder geval wel.
Dan heeft dat helemaal niets te zoeken in het Dating-topic.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184245022
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:31 schreef Faxie het volgende:

[..]

Het was een straight alternatief voor Grindr. En de hartjes voor likes zouden ook wel een idee moeten geven.
Zo is het niet ontwikkeld. Het is ontwikkeld om mensen in zijn algemeen te ontmoeten en daarbij vonden de ontwikkelaars het vooral belangrijk om iets te hebben om het drempeltje om iemand aan te spreken te slechten.

Het was eerst ook (net als Facebook trouwens) heel beperkt tot specifieke omgevingen (colleges).
pi_184245147
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zo is het niet ontwikkeld. Het is ontwikkeld om mensen in zijn algemeen te ontmoeten en daarbij vonden de ontwikkelaars het vooral belangrijk om iets te hebben om het drempeltje om iemand aan te spreken te slechten.

Het was eerst ook (net als Facebook trouwens) heel beperkt tot specifieke omgevingen (colleges).
Dat heb je op wiki gelezen zeker?

Ze wisten dondersgoed wat ze aan het ontwikkelen waren _O- De complete stijl en layout van het programma is gericht op daten, niet casual ontmoeten, sinds het begin al.
pi_184245497
quote:
10s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:49 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat heb je op wiki gelezen zeker?

Ze wisten dondersgoed wat ze aan het ontwikkelen waren _O- De complete stijl en layout van het programma is gericht op daten, niet casual ontmoeten, sinds het begin al.
"Een programma om mensen te leren kennen..." van binnen ja! :7
pi_184246157
Wat is de betekenis van pirp ?
pi_184246641
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:23 schreef Restyler het volgende:

[..]

Dit soort posts zouden toegestaan moeten worden: de resultaten van het dating-topic. Vind dit echt leuk om te lezen.
Ik zal hier ook voorlopig niet meer over eigen dates aan het posten zijn, want de leuke collega en ik zijn inmiddels voor elkaar gezwicht. Morgen vertellen op werk :')
pi_184246748
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:58 schreef RokStarr het volgende:

[..]

Ik zal hier ook voorlopig niet meer over eigen dates aan het posten zijn, want de leuke collega en ik zijn inmiddels voor elkaar gezwicht. Morgen vertellen op werk :')
Spannend wel, succes morgen en geniet van je relatie!
  Official ESF Kreviewer zondag 6 januari 2019 @ 21:18:09 #85
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184248979
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:58 schreef RokStarr het volgende:

[..]

Vertellen? Why...
Hou het zolang mogelijk voor jezelf, dat is echt beter.
  zondag 6 januari 2019 @ 21:45:23 #86
545 dop
:copyright: dop
pi_184249736
quote:
5s.gif Op zondag 6 januari 2019 21:18 schreef Kreator het volgende:

[..]

Vertellen? Why...
Hou het zolang mogelijk voor jezelf, dat is echt beter.
afhankelijk van de situatie, in sommige gevallen ben je min of meer verplicht te melden.
Als een van de 2 bijvoorbeeld leiding geeft aan de ander.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_184249896
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 21:45 schreef dop het volgende:

[..]

afhankelijk van de situatie, in sommige gevallen ben je min of meer verplicht te melden.
Als een van de 2 bijvoorbeeld leiding geeft aan de ander.
En dan nog is het ieders eigen keuze om het wel/niet te vertellen....
pi_184250012
Oke... that escalated quickly...

Waar ik vanochtend nog dacht, ik hoef hier binnenkort niet meer te zijn.. kan ik nu zeggen dat ik nog wel even te vinden ben hier...
Uit het niets was het, "te moeilijk" en "te weinig" voor haar....

kutzooi... Ga maar even wat random mensen neerknallen in RDR2.... :{
pi_184250034
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 21:55 schreef Themeparktommy het volgende:

Waar ik vanochtend nog dacht, ik hoef hier binnenkort niet meer te zijn.. kan ik nu zeggen dat ik nog wel even te vinden ben hier...

Aah....niet leuk....sterkte!
  Official ESF Kreviewer zondag 6 januari 2019 @ 21:59:41 #90
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184250130
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 21:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

En dan nog is het ieders eigen keuze om het wel/niet te vertellen....
Ik weet wel dat je nooit een eigen mening hebt en hier niet meer dan "wat leuk" en "geniet ervan" kunt zeggen, maar misschien heeft iemand anders wel een mening, of ervaring met het daten met collega's.

Er is gewoon geen winst te behalen als je dat (zo snel) vertelt. Gaat het mis, weet iedereen er van. Gaat het goed, dan maakt het ook niet uit dat je het een paar maanden later vertelt. Ik zou het iig anders doen.
  zondag 6 januari 2019 @ 22:00:50 #91
442280 Prisha
Moonshine!
pi_184250165
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 21:55 schreef Themeparktommy het volgende:

Wut? Je was zo positief. Zo ineens?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_184250166
quote:
14s.gif Op zondag 6 januari 2019 21:59 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik weet wel dat je nooit een eigen mening hebt en hier niet meer dan "wat leuk" en "geniet ervan" kunt zeggen, maar misschien heeft iemand anders wel een mening, of ervaring met het daten met collega's.

Er is gewoon geen winst te behalen als je dat (zo snel) vertelt. Gaat het mis, weet iedereen er van. Gaat het goed, dan maakt het ook niet uit dat je het een paar maanden later vertelt. Ik zou het iig anders doen.
Heb alle respect voor jouw mening hoor, maar ik vind ook dat iemand zelf mag beslissen......
pi_184250206
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 22:00 schreef Prisha het volgende:

[..]

Wut? Je was zo positief. Zo ineens?
Ja, we waren, naar mijn weten, beiden zo positief... Gisteren hadden we het nog over wanneer ze bij mij thuis langs zou komen.. en net vraag ik of ze dat al wist en toen kwam dat lange tekstberichtje... niet eens even gebeld.. gewoon in een fucking berichtje... |:(
  Official ESF Kreviewer zondag 6 januari 2019 @ 22:04:13 #94
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184250259
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 22:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Heb alle respect voor jouw mening hoor, maar ik vind ook dat iemand zelf mag beslissen......
En ik zeg helemaal niet dat iemand dat niet zelf mag beslissen.........
Ik geef alleen mijn mening op basis van ervaringen............

Ik vond je opmerking gewoon weer eens niets toevoegen, zoals altijd....... Ook een mening..... :) :)
pi_184250285
quote:
14s.gif Op zondag 6 januari 2019 22:04 schreef Kreator het volgende:

[..]

En ik zeg helemaal niet dat iemand dat niet zelf mag beslissen.........
Ik geef alleen mijn mening op basis van ervaringen............

Ik vond je opmerking gewoon weer eens niets toevoegen, zoals altijd....... Ook een mening..... :) :)
Okee dan
  zondag 6 januari 2019 @ 22:12:16 #96
442280 Prisha
Moonshine!
pi_184250476
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 22:02 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ja, we waren, naar mijn weten, beiden zo positief... Gisteren hadden we het nog over wanneer ze bij mij thuis langs zou komen.. en net vraag ik of ze dat al wist en toen kwam dat lange tekstberichtje... niet eens even gebeld.. gewoon in een fucking berichtje... |:(
En als je nu terugdenkt nergens rooie vlaggen? Soms zie je die pas achteraf
-O-

Klote begin van t jaar zo dan :{
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_184250509
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 22:02 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Vrouwen zijn gewoon een beetje wispelturig soms.
pi_184250566
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 22:12 schreef Prisha het volgende:

[..]

En als je nu terugdenkt nergens rooie vlaggen? Soms zie je die pas achteraf
-O-

Klote begin van t jaar zo dan :{
Nee wat mij betreft niet, maar zij heeft waarschijnlijk toch de optelsom gemaakt. Afstand, haar ziekte... tja... Ben benieuwd of je met die instelling ooit een vriendje krijgt...Ze was nog zo verbaasd dat ik er zo goed mee om ging, en nu stopt ze er zelf mee...
  Official ESF Kreviewer zondag 6 januari 2019 @ 22:18:23 #99
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184250664
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 22:14 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Nee wat mij betreft niet, maar zij heeft waarschijnlijk toch de optelsom gemaakt. Afstand, haar ziekte... tja... Ben benieuwd of je met die instelling ooit een vriendje krijgt...Ze was nog zo verbaasd dat ik er zo goed mee om ging, en nu stopt ze er zelf mee...
Sucks. Vooral via een berichtje is nogal kansloos. Kun je niet gewoon even bellen om uitleg te vragen als je je ei kwijt wil? Jullie waren al een tijdje aan het daten toch?
pi_184250760
quote:
14s.gif Op zondag 6 januari 2019 22:18 schreef Kreator het volgende:

[..]

Sucks. Vooral via een berichtje is nogal kansloos. Kun je niet gewoon even bellen om uitleg te vragen als je je ei kwijt wil? Jullie waren al een tijdje aan het daten toch?
Ja, paar weken nu.. maar ik denk dat het wel klaar is zo...

En dat berichtje.. de ironie is dat ik de laatste keer nog vertelde dat mijn broertje gedumpt was via een berichtje en dat we beiden zoiets hadden van.. nee dat kan echt niet.. :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')