abonnement Unibet Coolblue
  zondag 6 januari 2019 @ 13:56:57 #151
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184239882
quote:
2s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:48 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik zie dat als een tegen-argument :+
Bij deze

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o)
  zondag 6 januari 2019 @ 13:59:25 #152
403253 Meke
after all this time? always.
pi_184239927
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:56 schreef Dave het volgende:

[..]

Bij deze

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf bij mijn punt :D

En dacht al dat die het die was, maar volgens mij zijn er nog wel ergere toch? :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2019 @ 14:03:47 #153
368283 ato
pi_184240043
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:50 schreef Greys het volgende:
Thomas Azier heeft in de repetitieweek in mei een aantal concerten in buitenland. Waaronder Wenen. Dus die wordt het niet kennelijk. Staan niet op z'n eigen site maar op de websites van Arena Wien etc worden de kaarten gewoon verkocht.

[ afbeelding ]
Jammer
Life can be a bitch, so like it..
pi_184240198
Denken jullie dat een nationale finale zou werken in Nederland, en dan bedoel ik echt met mensen die met eigen nummer mee mogen doen en niet zoals toen met Sieneke
  zondag 6 januari 2019 @ 14:13:43 #155
403253 Meke
after all this time? always.
pi_184240268
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:10 schreef Martijnnnpp het volgende:
Denken jullie dat een nationale finale zou werken in Nederland, en dan bedoel ik echt met mensen die met eigen nummer mee mogen doen en niet zoals toen met Sieneke
Ik denk het inmiddels misschien wel weer :) Juist omdat het Songfestival een eer is geworden. Was de laatste niet toen Joan ging? Toen oa Raffaella ook meedeed? Ik denk/hoop dat het nu iig wel een ander sfeertje is :)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_184240397
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:10 schreef Martijnnnpp het volgende:
Denken jullie dat een nationale finale zou werken in Nederland, en dan bedoel ik echt met mensen die met eigen nummer mee mogen doen en niet zoals toen met Sieneke
Ik vertrouw het Nederlandse publiek niet zo :@

En ik vertrouw de mensen die het zouden moeten organiseren al helemaal niet.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 januari 2019 @ 14:22:45 #157
163650 Greys
pi_184240424
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:10 schreef Martijnnnpp het volgende:
Denken jullie dat een nationale finale zou werken in Nederland, en dan bedoel ik echt met mensen die met eigen nummer mee mogen doen en niet zoals toen met Sieneke
Nee. Niet met het soort 'vakjury' dat we bij de Nationale Songfestivals hier altijd kregen. Tatjana en René Froger die meebepalen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184240429
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:21 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik vertrouw het Nederlandse publiek niet zo :@

En ik vertrouw de mensen die het zouden moeten organiseren al helemaal niet.
Als het door rtl geregeld zou worden zou het misschien wel kunnen werken denk ik
pi_184240494
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:23 schreef Martijnnnpp het volgende:

[..]

Als het door rtl geregeld zou worden zou het misschien wel kunnen werken denk ik
Met een Waylon en Anouk bijv. in de jury zou het nog kunnen. Alleen als je toen zag dat die Kimberly de sterren van de hemel zong en alsnog weg moest.

Ik zie het dan al helemaal gebeuren dat er echt iemand een goed nummer heeft en een fantastische show neerzet, maar Nederland toch voor Iris Kroes gaat met een minder nummer, 'want ze heeft een harp en dat is leuk voor het songfestival'. Ik hoor Carlo Boszhard dit al zeggen :+
  Moderator zondag 6 januari 2019 @ 14:27:14 #160
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184240499
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:23 schreef Martijnnnpp het volgende:

[..]

Als het door rtl geregeld zou worden zou het misschien wel kunnen werken denk ik
Ja. De inteeltbende van RTL gaat het wel even regelen. :+
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 januari 2019 @ 14:31:33 #161
163650 Greys
pi_184240555
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:23 schreef Martijnnnpp het volgende:

[..]

Als het door rtl geregeld zou worden zou het misschien wel kunnen werken denk ik
We dachten ook dat het mss beter zou worden toen John de Mol het een paar jaar terug ging organiseren. Met z'n hele buitenlandse jury die later gewoon Nederlanders bleken die geen idee hadden wat ze daar kwamen doen. :') _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184240618
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:27 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Ja. De inteeltbende van RTL gaat het wel even regelen. :+
Dit........én als er een thuisjury is wordt het helemaal niks..... :{ :{
pi_184240651
Naja niet geschoten is altijd mis, kunnen het hoogstens nog een keer proberen
pi_184240732
Ik geloof best dat het Nederlandse publiek in staat is om in een ESF-achtige show het beste liedje te kiezen (of op een mindere dag het 1 na beste). Maar dan wel een echte show als het ESF zelf of de finale van de Zweedse voorronde. Dus een intro, wat gebabbel, introfilmpje liedje 1, liedje 1, applaus, introfilmpje liedje 2, liedje 2, …., liedje 16, applaus, de lijnen gaan open, intervalact met beschonken oud NSF-sterren, uitslag, iedereen tevreden.

Alleen gaan we dit op de Nederlandse TV natuurlijk nooit te zien krijgen. Tot in de meest onbenullige programma's moeten BN'ers er met de haren bijgesleept worden, en dat zal op zo'n NSF niet anders zijn, dat hebben we in het verleden vaak genoeg gezien. En dan krijg je dus nooit de 'flow' van het echte ESF, maar een flutshow, waarin vooral het tenenkrommende commentaar van Rene Froger of Ali B blijft hangen, in plaats van het liedje zelf.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_184241236
Een nadeel van een nationale finale is ook dat mensen dan wat meer gaan stemmen op wat ze denken dat kans gaat maken, en niet op wat ze daadwerkelijk het best/mooist vinden. Nederland gaf in 2017 de twaalf televotepunten aan Portugal, maar ik betwijfel of ze daar ook voor waren gegaan als zo'n nummer in een nationale voorronde voorbij zou komen.

Als je kijkt naar de televotingpunten van Nederland op het ESF van de afgelopen jaren dan zitten daar gewoon goede liedjes tussen die dan ook hoog zijn geëindigd. Stemmende Nederlanders hebben dus helemaal niet zo'n slechte smaak, maar als er een eigen inzending moet worden gekozen zit die hardnekkige gedachte "het moest wel geschikt zijn voor het Songfestival" de hele tijd in de weg (al zul je dat ook in andere landen wel hebben).
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 januari 2019 @ 15:29:03 #166
163650 Greys
pi_184241440
Ja. Eens.

Nederlands publiek zou waarschijnlijk ook niet voor Birds of Calm After The Storm hebben gekozen als lied.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184241670
In de DWDD-versie zou niemand voor Calm After the Storm gekozen hebben, eerlijk is eerlijk. Daarom zou een evt. nationale finale in Melfest-format moeten: gelijk het complete plaatje.

En dat is gelijk te duur voor de NPO.
pi_184242815
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:16 schreef Aoibhin het volgende:
Een nadeel van een nationale finale is ook dat mensen dan wat meer gaan stemmen op wat ze denken dat kans gaat maken, en niet op wat ze daadwerkelijk het best/mooist vinden. Nederland gaf in 2017 de twaalf televotepunten aan Portugal, maar ik betwijfel of ze daar ook voor waren gegaan als zo'n nummer in een nationale voorronde voorbij zou komen.

Als je kijkt naar de televotingpunten van Nederland op het ESF van de afgelopen jaren dan zitten daar gewoon goede liedjes tussen die dan ook hoog zijn geëindigd. Stemmende Nederlanders hebben dus helemaal niet zo'n slechte smaak, maar als er een eigen inzending moet worden gekozen zit die hardnekkige gedachte "het moest wel geschikt zijn voor het Songfestival" de hele tijd in de weg (al zul je dat ook in andere landen wel hebben).
Ja, dat is inderdaad wel een dingetje in Nederland. Je zou mensen echt een geweer op hun hoofd moeten zetten om ze te laten zeggen wat ze daadwerkelijk leuk vinden. Dat is iets wat bijvoorbeeld in Hongarije een heel stuk beter gaat. Maar in bijv. Vlaanderen kozen ze ook voor Ishtar en Axel Hirsoux omdat ze dachten dat die dramatisch slechte liedjes gingen scoren.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_184242860
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:53 schreef Martijnnnpp het volgende:

[..]

Eva Simons zou ik ook graag willen zien op het songfestival podium
Qua muziek misschien wel, maar vind haar live tegenvallen en we zouden er zeker met de Barbara Dex award vandoor gaan :P

[ Bericht 22% gewijzigd door grazz op 06-01-2019 16:56:03 (Dave was me al voor :D) ]
~The present is all there is~
pi_184242921
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:41 schreef blackswangreen het volgende:
In de DWDD-versie zou niemand voor Calm After the Storm gekozen hebben, eerlijk is eerlijk. Daarom zou een evt. nationale finale in Melfest-format moeten: gelijk het complete plaatje.

En dat is gelijk te duur voor de NPO.
Jup dit.

Als CATS direct werd gepresenteerd zoals op het ESF, zouden veel meer mensen de inzending meteen omarmd hebben.
~The present is all there is~
pi_184242997
Begrijp niet wat iedereen zo geweldig aan sharon doorson vindt...
pi_184243025
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:58 schreef grazz het volgende:

[..]

Jup dit.

Als CATS direct werd gepresenteerd zoals op het ESF, zouden veel meer mensen de inzending meteen omarmd hebben.
Gewaagde stelling.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_184243034
Ben geen grote fan van John de Mol, maar het zag er wel een stuk professioneler uit dan alles wat we ervoor hadden. Maar laat die man zich er verder niet mee bemoeien.
~The present is all there is~
pi_184243049
quote:
10s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:04 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Gewaagde stelling.
Ja he :7
~The present is all there is~
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 januari 2019 @ 17:14:18 #175
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184243263
Sharon den Adel heeft ook niks te doen in April en Mei, dus go go :P

Tourt in februari en maart, dan twee maanden niks en dan weer touren. Toeval? :P

Ja, natuurlijk is het toeval, never gonna happen, maar a man can dream.
pi_184243360
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:14 schreef Kyran het volgende:
Sharon den Adel heeft ook niks te doen in April en Mei, dus go go :P

Tourt in februari en maart, dan twee maanden niks en dan weer touren. Toeval? :P

Ja, natuurlijk is het toeval, never gonna happen, maar a man can dream.
Nou je weet het nooit, aangezien ze laatst wel op facebook vroegen of ze het misschien eens moesten proberen :P Wie weet is ze er anders over gaan denken nu ze in de jury heeft gezeten.
pi_184243419
Sharon den Adel met een dansbaar nummer.

~The present is all there is~
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 januari 2019 @ 17:20:57 #178
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184243432
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:17 schreef Em31 het volgende:

[..]

Nou je weet het nooit, aangezien ze laatst wel op facebook vroegen of ze het misschien eens moesten proberen :P Wie weet is ze er anders over gaan denken nu ze in de jury heeft gezeten.
Zij heeft ook wel dansplaten gemaakt samen met Armin bijvoorbeeld, dus ja weet het nooit, maar toch zou ik echt super verbaasd zijn.

Met een leuk nummer zou ze echt wel kansmaken.

Mooie dame, prachtige stem, belachelijk trouwe en grote fanbase in vooral Oost-Europa, stage presence, dus mja ....
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 januari 2019 @ 17:29:20 #179
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184243604
Zat beetje te googlen en kwam dit tegen https://wiwibloggs.com/20(...)rd-interview/229678/

Die reacties eronder zijn dan wel weer leuk om te lezen. Neem aan dat mensen die Wiwi lezen die-hard ESF-fans zijn en zelfs die zien het wel zitten :D
pi_184250889
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:02 schreef -Magica- het volgende:
Begrijp niet wat iedereen zo geweldig aan sharon doorson vindt...
ik ook niet eerlijk gezegd :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')