abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184191044
registreer om deze reclame te verbergen
Begrijpelijke actie.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_184191081
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 22:33 schreef superniger het volgende:
Begrijpelijke actie.
Kom jij uit Niger Afrika Niger ?
pi_184191101
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 22:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Moord plegen en je kinderen alleen achterlaten. Allemaal de schuld van iemand anders.

:')
Kind. De ander is dood. Door de schuld van iemand anders.
"Pools are perfect for holding water"
pi_184191112
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 22:07 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Waarom vindt je dat uitzonderlijk?
Ook stevig geweld kan makkelijker dan je denkt verborgen worden. Iig voor dagen, maar zelfs voor jaren als dat moet.

Er zijn vele zaken van langdurige en gewelddadige verkrachtingen en mishandelingen van kinderen (zelfs van volwassenen). Zeker door 'vertouwenspersonen' of mensen met autoroteit.

In dit geval gaat het om een priester in een zeer gelovig land. Een priester tegenover kinderen.
Kinderen die oud genoeg waren om zichzelf te wassen e.d., dus niet 'bloot' onder hun ouders ogen hoefde te komen.
De kans dat dna al weggewassen was voordat omstanders het opmerkte is verdomd groot. Zelfs groter dan dat zo'n kind gelijk binnenkomt met ik ben verkracht.
Dat is ook zo'n beetje wat Probeer poneerde.

Ik kan me echter voorstellen dat sluimerend structureel 'mild' misbruik eerder 'onder de radar' blijft dan een gewelddadige verkrachting waarvan de impact op een kind vele malen groter is, ook al is de dader 1000x een vooraanstaand persoon.

Is die gedachtegang werkelijk zo vreemd? :?
  donderdag 3 januari 2019 @ 22:38:04 #280
385501 Nikonlover
KLB aandachtshoer 2013
pi_184191150
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 22:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Moord plegen en je kinderen alleen achterlaten. Allemaal de schuld van iemand anders.

:')
Dat de meisjes zijn verkracht is ook hun eigen schuld?
En dat het meisje zelfmoord heeft gepleegd is haar eigen schuld?

Ga ergens anders trollen aub
Ik ben een Nikon :-)
  donderdag 3 januari 2019 @ 22:40:45 #281
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_184191210
Wat een verlies. Een land in diepe rouw.
  donderdag 3 januari 2019 @ 22:58:54 #282
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_184191576
quote:
6s.gif Op donderdag 3 januari 2019 22:38 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Dat de meisjes zijn verkracht is ook hun eigen schuld?
En dat het meisje zelfmoord heeft gepleegd is haar eigen schuld?

Ga ergens anders trollen aub
Ok?

Als ik niet beter wist zou ik denken dat alle moord goedpraters hier aan het trollen zijn
  donderdag 3 januari 2019 @ 23:21:41 #283
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_184191952
Begrijpelijk.

Hij heeft dan wel zijn straf uitgezeten in strafrechtelijke zin.

De ouders zijn voor altijd hun kind kwijt en moeten iedere dag opnieuw met dat gegeven leven.

Dat je de dader dan wil vermoorden/laten vermoorden, vind ik niet vreemd.
Als de ouders hier al achter zitten uiteraard.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 10:32:34 #284
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184195574
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 22:36 schreef r_one het volgende:

[..]

Dat is ook zo'n beetje wat Probeer poneerde.

Ik kan me echter voorstellen dat sluimerend structureel 'mild' misbruik eerder 'onder de radar' blijft dan een gewelddadige verkrachting waarvan de impact op een kind vele malen groter is, ook al is de dader 1000x een vooraanstaand persoon.

Is die gedachtegang werkelijk zo vreemd? :?
Niet vreemd, helaas erg vaak wel onjuist.

Kijk bv eens naar de Robert M zaak. Die is niet aan het rollen gekomen omdat ouders/mensen om de kinderen heen het opmerkte (en daar zaten zelfs baby's tussen die elke dag nog 'bloot' onder het oog van ouder/verzorger kwamen). Maar door beeldmateriaal ervan.
Er zijn echt vele zaken van langdurig en ernstig misbruik (en/of mishandeling), velen malen meer dan zaken waarbij het direct opgepikt werd.

Als het over dna veilig stellen gaat moet het echt direct zijn. Niet douchen, geen paar dagen later. En die kans is jammelijk genoeg erg klein.

Zelfs volwassen mensen die seksueel misbruik meemaken zijn vaak geneigd in eerste instantie te verbergen, terug te trekken. Bij een bekende, vertrouwenspersoon of autoriteit als dader is dat meer regel dan uitzondering.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 10:46:37 #285
440166 Sigaartje
Geraniumbejaarde
pi_184195768
Ik ben er een voorstander van om bij pedofielen eigen rechter te spelen. Dat is de allerergste soort mensen.

Jammer dat ze die lul niet levend hebben gevild.
Vredesdruif schreef op 5 september: Nog een grote bek ook. Triest geval ben je.
Flippingcoin schreef op 30 september: Koekebakker.
Wollah schreef op 30 september: Slaat nergens op. Reageer gewoon inhoudelijk of reageer anders niet.
pi_184196068
quote:
15s.gif Op donderdag 3 januari 2019 20:22 schreef Faux. het volgende:

[..]

Ik ga niet in op individuele gevallen. Als je het niet eens bent met de wetten in een land dan richt je je tot de wetgever. Als genoeg mensen het met je eens zijn zal de wetgever daarop reageren.

Top, die democratie ^O^
Of is eigenrichting democratischer als je het niet eens bent met de wetgever?
dat lijkt hier ook niet echt te lukken, hier zou hij maar 2 jaar hebben gekregen.
pi_184196210
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 10:46 schreef Sigaartje het volgende:
Ik ben er een voorstander van om bij pedofielen eigen rechter te spelen. Dat is de allerergste soort mensen.

Jij hebt er toch ook geen moeite mee dat moslims met kindbruidjes naar bed gaan.
Ik ben HSG-Bomber niet.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 11:38:43 #288
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_184196462
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 19:27 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Op pedofilie mag van mij de doodstraf staan.
Pedoseksualiteit bedoel je, neem ik aan?
pi_184196489
Wat errug!
pi_184196692
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Slachtoffers die de strafmaat bepalen? Ben je gek geworden? :o
Het lijkt mij juist het beste idee ooit. Gewoon de rechtbanken en rechters vervangen door volkstribunalen. Ook graag de bewijslast omdraaien. Dus de aangeklaagde moet dan bewijzen dat hij niet schuldig is aan de daad. Uiteraard zal de politie niet voor hem onderzoek doen naar het misdrijf. Het is immers de verantwoordelijkheid van de dader om zijn onschuld te bewijzen. Wel moet de overheid stimuleren dat er duur betaalde private onderzoeksbureau's komen die niet te betalen zijn voor 95% van de bevolking. Verder moeten we bij implementatie van dit systeem ook alle strafmaten schrappen. In plaats van maximumstraffen en jurisprudentie mag het tribunaal zelf met een passende straf komen. Daarbij is het dus irrelevant of dat nou een taakstraf, boete, gevangenisstraf of publieke executie is.

Mijn voorgestelde systeem is ideaal voor vele Fokkers!. Het voldoen aan het rechtvaardigheidsgevoel van de slachtoffers staat hierin namelijk centraal. Omdat we de bewijslast omdraaien en fatsoenlijke verdediging voor het overgrote deel van de bevolking onbereikbaar maken zal het aantal veroordelingen sterk toenemen. Veel meer mensen gaan bestraft worden en dat is een win voor de gehele maatschappij!. Daarnaast zullen de straffen ook nog eens veel hoger zijn want de emotie regeert *O*
pi_184196769
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 20:03 schreef wollah het volgende:
Ik vind het zielig voor hem. Hij heeft zijn straf uitgezeten dus er is geen enkele reden voor om hem nog wat aan te doen.
Ik denk dat je daar anders over denk als het jouw dochters waren.

Als de man de dader is, dan is de enige juiste straf de doodstraf, helaas is het rechtssysteem te soft met te lage straffen. Dus moeten de nabestaanden het recht in eigen hand nemen omdat het rechtssysteem faalt.
pi_184196836
quote:
13s.gif Op donderdag 3 januari 2019 21:28 schreef Faux. het volgende:
Goed lullig voor die andere dochter ook trouwens dat papa nu eventuele kleinkinderen vanachter de tralies groot moet zien worden.

Echt niemand wordt beter van eigenrichting. Niemand.
Is ie opgepakt en veroordeeld?
  vrijdag 4 januari 2019 @ 11:59:08 #293
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_184196873
quote:
15s.gif Op donderdag 3 januari 2019 20:09 schreef Faux. het volgende:

[..]

Een van de weinige rationele uitspraken in dit topic.

Er wordt hier gewoon moord en eigenrichting toegejuicht. Elk mens heeft mensenrechten. Ook pedofielen.
Herkenbaar profiel schijnbaar?
"Hoka Hey!"
  vrijdag 4 januari 2019 @ 12:05:17 #294
287741 matspontius
pi_184196958
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 10:46 schreef Sigaartje het volgende:

Wat ze bij zo'n mongool moeten doen is de term pedofiel op zijn voorhoofd tatoeren en dan in vleugel met de meest gewelddadige gevangen plaatsen. Lost het probleem zich vanzelf op en hoeft de ouder niet voor eigen rechter te spelen. Volgens mij zijn pedofielen namelijk niet heel erg populair onder medegevangenen

De mensen die hier nog begrip proberen op te brengen voor zo'n pedofiel snap ik echt niet. Heb je ook begrip voor de misbruikte kinderen, soms zelfs baby's? Voor de ouders? Zusjes en broertjes? Kinderen die het overleven houden daar een leven lang een groot trauma aan over - hun leven is compleet verziekt, idem ouders. Nee, laten we even begrip gaan opbrengen voor iemand die zijn lusten niet onder controle kan houden zeg
"Hoka Hey!"
  vrijdag 4 januari 2019 @ 12:11:16 #295
92989 ..-._---_-.-
alike minds think great
pi_184197071
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 12:05 schreef matspontius het volgende:

[..]

De mensen die hier nog begrip proberen op te brengen voor zo'n pedofiel snap ik echt niet.
Dus als je je uitspreekt tegen eigenrichting probeer je begrip op te brengen voor een pedofiel? :?
  vrijdag 4 januari 2019 @ 12:28:49 #296
440166 Sigaartje
Geraniumbejaarde
pi_184197315
quote:

[..]

Wat ze bij zo'n mongool moeten doen is de term pedofiel op zijn voorhoofd tatoeren en dan in vleugel met de meest gewelddadige gevangen plaatsen. Lost het probleem zich vanzelf op en hoeft de ouder niet voor eigen rechter te spelen. Volgens mij zijn pedofielen namelijk niet heel erg populair onder medegevangenen

De mensen die hier nog begrip proberen op te brengen voor zo'n pedofiel snap ik echt niet. Heb je ook begrip voor de misbruikte kinderen, soms zelfs baby's? Voor de ouders? Zusjes en broertjes? Kinderen die het overleven houden daar een leven lang een groot trauma aan over - hun leven is compleet verziekt, idem ouders. Nee, laten we even begrip gaan opbrengen voor iemand die zijn lusten niet onder controle kan houden zeg
Ik vind dit echt het allerergste wat een mens kan doen. Ik heb zelf helemaal niets met kinderen en ik erger me eraan als ze als gekken door een supermarkt draven. Maar als iemand net zijn gore vieze rotpoten niet van kinderen af kan blijven, dat maakt een beest in me wakker, dat maakt me zo verschrikkelijk woest, dus ik heb totaal begrip voir die vader die een paar kogels door zo'n ellendige viespeuk joeg. Ik had hetzelfde gedaan. Dan maar 20 jaar de bak in.
Vredesdruif schreef op 5 september: Nog een grote bek ook. Triest geval ben je.
Flippingcoin schreef op 30 september: Koekebakker.
Wollah schreef op 30 september: Slaat nergens op. Reageer gewoon inhoudelijk of reageer anders niet.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 12:29:55 #297
385501 Nikonlover
KLB aandachtshoer 2013
pi_184197330
quote:

[..]

Idd, ook gevangenen zien pedo's niet als mens.

Als ie een zeepje laat vallen, dan krijgt ie een wcborstel inclusief standaard door zn darmen geduwt _O- _O- _O- Dit is de beste oplossing idd :)
Ik ben een Nikon :-)
pi_184197402
Hoewel eigenrichting afkeurenswaardig is, is vergelding een soort "beroepsrisico" voor de pedofiel die zijn lusten in de praktijk brengt.
DJ11 @ RADIO 49 - TOPIC
Spotify-playlist: 12/8 - Music in 12/8 time
Spotify-playlist: Produced by Trevor Horn
  vrijdag 4 januari 2019 @ 12:43:40 #299
287741 matspontius
pi_184197503
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 12:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dus als je je uitspreekt tegen eigenrichting probeer je begrip op te brengen voor een pedofiel? :?
Is dat al bekend dan, dat het eigenrichting is? Dan weet je schijnbaar al meer dan de politie aldaar.

Een pedofiel is ook maar een mens :r Wel een mens die niet met zijn poten van kinderen kan afblijven en deze daarmee levenslang traumatiseert of ombrengt, die niet zijn lusten onder controle kan houden. Als ik elke vrouw bespring die ik wel lekker vind, heb je daar ook begrip voor? Want ja, ik ben toch maar een mens niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door matspontius op 04-01-2019 12:49:14 ]
"Hoka Hey!"
pi_184198493
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 12:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ehm .... ja?!
Welkom op Fok!
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')