Je sarcasmeradar is keduuk?!quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:15 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
'Idioot lange gevangenisstraffen' impliceert dat je ze te lang vindt. Waarom vind je deze 11-jarige straf te lang?
Dat eerste ben ik helemaal met je eens.quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:17 schreef probeer het volgende:
[..]
En de dader zal dan ook hopelijk gevonden en bestraft worden. Verandert er echter niets aan dat ik geen enkele medelijden met die pedofiel heb.
Ja man, zie Humeyra. Gaat echt werken.quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:17 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dat regel je dan via de wetgever. Niet via een huurmoordenaar.
Goed zoquote:Op donderdag 3 januari 2019 20:13 schreef SuzieQ89 het volgende:
Pedofielen beschouw ik als dieren. En daar ga ik net ff wat anders mee om als mijn medemens.
Wat precies neequote:
Dat is nogal een hippie mening.quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:19 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dat eerste ben ik helemaal met je eens.
Voor de rest ben ik van mening dat niemand verdient om vermoord te worden.
Dat men het niet erg vindt dat die man dood is, betekent niet dat men voor eigenrichting is.quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:12 schreef Faux. het volgende:
[..]
Erg gevaarlijk om emotie in dit soort gevallen als een geldig argument te zien. Als je maar boos genoeg bent mag je de rechter overrulen en zelf gaan straffen? Of hadden we juist niet rechters aangesteld om dat te voorkomen?
Ja joh, ga het ff lekker aanmoedigen.quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Goed zo
Door heldhaftige mensen als jij zullen pedofielen hun gevoel blijven onderdrukken, ontkennen en onbespreekbaar houden zodat de kans op kindermisbruik toe neemt![]()
Leve de onderbuik
En alweer, er wordt helemaal niet gezegd dat deze moord straffeloos zou moeten zijn. Dat maak jij er van.quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:13 schreef Faux. het volgende:
[..]
Emotie geeft mensen niet het recht om straffeloos misdadigers te vermoorden.
Het is hier toch niet het wilde westen?
Nou, dat niet helemaal. We weten dat hij tot 11 jaar veroordeeld is, dus er zijn Italiaanse rechters geweest die gevonden hebben dat dat voldoende was aangetoond.quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:17 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat '1 regeltje' geldt evenzo voor de bewering van verkrachting en van 'violence'.
Lol. Nee. De gerechtelijke uitspraak ondersteunt de bewering van verkrachting en van violence.quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:17 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat '1 regeltje' geldt evenzo voor de bewering van verkrachting en van 'violence'.
Ik ga niet in op individuele gevallen. Als je het niet eens bent met de wetten in een land dan richt je je tot de wetgever. Als genoeg mensen het met je eens zijn zal de wetgever daarop reageren.quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja man, zie Humeyra. Gaat echt werken.
Sterker: als je argumenten tegenwerpt, ben je er zelf kennelijk ook éénquote:Op donderdag 3 januari 2019 20:15 schreef Faux. het volgende:
[..]
Een zeer krachtig argument inderdaad
M'n mond valt open van dit topic. Het woord pedo wordt genoemd en iedereen zit eigenrichting en moord toe te juichen. Want hey, wat zijn mensenrechten?
Schattige naïviteit.quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:17 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dat regel je dan via de wetgever. Niet via een huurmoordenaar.
Vermoord of gedood?quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:19 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik zag hier een aantal reacties langskomen waarin overduidelijk de steun wordt uitgesproken voor deze daad. Lijkt me een beetje dubbel als men dan ook van mening is dat deze man goed gestraft moet worden.quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:20 schreef probeer het volgende:
[..]
En alweer, er wordt helemaal niet gezegd dat deze moord straffeloos zou moeten zijn. Dat maak jij er van.
Je bent zelf wereldvreemd man zoveel mensen verdienen het vermoord te worden.quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:19 schreef Faux. het volgende:
[..]
Wat een naief geneuzel. Als de pedo van jouw kind vrijkomt pak je hem aan. Wetten aan proberen te passen hahahaquote:Op donderdag 3 januari 2019 20:22 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik ga niet in op individuele gevallen. Als je het niet eens bent met de wetten in een land dan richt je je tot de wetgever. Als genoeg mensen het met je eens zijn zal de wetgever daarop reageren.
Top, die democratie
Of is eigenrichting democratischer als je het niet eens bent met de wetgever?
Jij kent het vonnis inclusief de rechtsoverwegingen die eraan ten grondslag liggen?quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Lol. Nee. De gerechtelijke uitspraak ondersteunt de bewering van verkrachting en van violence.
Je hebt geld zat, toch?quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:23 schreef crystal_meth het volgende:
Zie het hier liever met belastingontduikers gebeuren. Want daar ben ik mee slachtoffer van.
Wat boeit dit man? Dat zijn maar verzonnen regeltjes. Een pedo dient gedood te worden. Klaar.quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:25 schreef r_one het volgende:
[..]
Jij kent het vonnis inclusief de rechtsoverwegingen die eraan ten grondslag liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |