Eens.. moet er komen !quote:Op donderdag 3 januari 2019 16:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik verwacht nog steeds een verfrissing van de OP
Zal d'n bannert eens opzoeken.quote:Op donderdag 3 januari 2019 16:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik verwacht nog steeds een verfrissing van de OP
quote:Op donderdag 3 januari 2019 18:32 schreef ijs_beer het volgende:
Zo. Frisch ende fruitig. Kijken jullie dan effe de opmerkingen na, volgens mij mogen Domien en Basyl daar wel uit. (PandaPlint natuurlijk nimmer en te nooit)
John de Mol bleef me platbellen. Heb daarom gekozen voor een meer anoniem bestaan.quote:
Pandaplint van 3FMquote:Op donderdag 3 januari 2019 19:12 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
John de Mol bleef me platbellen. Heb daarom gekozen voor een meer anoniem bestaan.
De tering.quote:
Ik voor Jack Spijkermanquote:Op donderdag 3 januari 2019 21:47 schreef Evertjan het volgende:
ik luister altijd naar 3FM voor Domien
Op naar de 6%quote:Op donderdag 3 januari 2019 22:06 schreef ijs_beer het volgende:
Donderdag 3 januari 2019: de revival van 3fm begint.
Vooral op de sfeer natuurlijk.quote:Op donderdag 3 januari 2019 22:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik houd altijd toezicht
Passief, dat wel
Neen, een gagball.quote:Op donderdag 3 januari 2019 22:12 schreef wolfrolf het volgende:
het is trouwens een fluitje
Voordat er discussie komt
Verdomme.quote:Op donderdag 3 januari 2019 22:15 schreef Pino112 het volgende:
Hee Bronson. Goedemorgne, dat is lang geleden
Die jongen heeft een beetje hoogmoedswaanzinquote:
Bewolkt, het zit tegen het vriespunt aan, hier niet.quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2019 22:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Bewolkt, het zit tegen het vriespunt aan, hier niet.
Sorry Pienjo.quote:
Hoppa!quote:
Ja Plint, heb je je vraag al ingestuurd?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 09:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik ben benieuwd wat er woensdag onder het folie ligt bij de teamvergadering. #6procent
quote:
prima plaat inderdaad!quote:Op vrijdag 4 januari 2019 11:43 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind de nieuwe megahit overigens prima te pruimen
Domien heeft wel gelijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:07 schreef wolfrolf het volgende:
http://www.mediacourant.n(...)belt-tijdens-tanken/
Rolf maakt goede punten
Dit is meer iets voor het Q Music-topic.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:07 schreef wolfrolf het volgende:
http://www.mediacourant.n(...)belt-tijdens-tanken/
Rolf maakt goede punten
Ongeacht of meneer Verschuuren gelijk heeft, heeft hij zich maar te houden aan de huisregels van de benzinepomp waar hij tankt.quote:
nee domien is nog maar kort weg bij 3quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit is meer iets voor het Q Music-topic.
... ja.. is ook wel zo. maar het is zo'n onzin.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ongeacht of meneer Verschuuren gelijk heeft, heeft hij zich maar te houden aan de huisregels van de benzinepomp waar hij tankt.
dudequote:Op vrijdag 4 januari 2019 18:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
... ja.. is ook wel zo. maar het is zo'n onzin.
Misschien dat deze 'actie' tot een 'evaluatie' leidt van de gevaren van elektromagnetische straling op de werking van essentieele onderdelen van de infrastructuur die noodzakelijk is voor het goed functioneren van de B.V. Nederland, met als belangrijkste speerpunt de brandstofvoorziening, die in de komende jaren vanwege de energietransitie een aanmerkelijke en niet te onderschatten verandering in werkwijze zal gaan vereisen, waarbij een multidisiplinaire en partij-overstijgende mindset absoluut noodzakelijk is bij alle stakeholders om tot een kordaat aanvalsplan te komen ten einde een absolute ondergang van ons Koninkrijk te voorkomen.
Goed voornemen voor dit jaar: minder met ambtenaren zitten
Lekker hands on, Az. Fijn dat je eigenaarschap toont. Morgen even aftikken in een bilaatje?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 18:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Misschien dat deze 'actie' tot een 'evaluatie' leidt van de gevaren van elektromagnetische straling op de werking van essentieele onderdelen van de infrastructuur die noodzakelijk is voor het goed functioneren van de B.V. Nederland, met als belangrijkste speerpunt de brandstofvoorziening, die in de komende jaren vanwege de energietransitie een aanmerkelijke en niet te onderschatten verandering in werkwijze zal gaan vereisen, waarbij een multidisiplinaire en partij-overstijgende mindset absoluut noodzakelijk is bij alle stakeholders om tot een kordaat aanvalsplan te komen ten einde een absolute ondergang van ons Koninkrijk te voorkomen.
k heb morgen wat quality time met de kids, daarna even een workout in het park met een oude gabber van mij, klinkt een stuk geiler dan het is HAHAAHquote:Op vrijdag 4 januari 2019 18:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Lekker hands on, Az. Fijn dat je eigenaarschap toont. Morgen even aftikken in een bilaatje?
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 18:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 18:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dit is een ding ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 09:49 schreef KingRadler het volgende:
is het tegenwoordig niet meer zo moelijk om op de Radio te komen bij 3FM omdat er minder luisteraars zijn?
Inderdaadquote:Op zondag 13 januari 2019 12:27 schreef naatje_1 het volgende:
De Staat gaat een 3fm Exclusive doen, dat lijkt me best wel kek eigenlijk
Dacht het wel, later eens opzoeken.quote:Op zondag 13 januari 2019 12:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hun nieuwe single al gehoord? (Phoenix, zie De Staat topic ook)
hoi rock, ik heb interesse grgrquote:Op donderdag 3 april 2014 17:05 schreef 3rdRock het volgende:
Hallo lieve hulpzoekenden,
onlangs heb ik dit prachtige forum een prijs gewonnen: GC / [WIN] een prijzenpakket van Anchorman 2!. Bij deze prijs zitten ook 2 bioscoopkaartjes voor de film Anchorman 2. Nu was ik daar graag heengegaan, maar ik woon in Leeuwarden. De dichtsbijzijnde plaats waar deze, naar verluid, komische topper draait is Amsterdam. Een beetje ver weg dus helaas.
Daarom bied ik de beide kaartjes te geef aan. Het zijn dus kaartjes die alleen te gebruiken zijn voor Anchorman 2 en geldig zijn t/m 16 april 2014. Op dit moment draait Anchroman 2 alleen in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Spijkenisse en Kerkrade (http://www.moviemeter.nl/cinema/listings/92720).
Wie wil er naar deze film met zijn of haar vriend(in), kind, achterbuur of die leuke man/vrouw die de plantsoenen doet? Geef mij een goede reden (per pm of in dit topic). Morgenmiddag kijk ik of er leuke reacties zijn, pm ik de winnaar voor zijn of haar adres. Daarna doe ik de kaartjes in een envelop, plak er een postzegeltje op, deponeer deze in een brievenbus en als PostNL zijn werk doet heb je een paar dagen later de kaartjes in huis.
Vervoer naar de bioscoop en evt. versnaperingen zijn voor eigen kosten.
Wil ik er iets voor terug? Ik zou het leuk vinden als je een foto van jezelf bij de bios maakt zodat ik weet dat de kaartjes goed terecht zijn gekomen
groet,
3rdRock
ps. de overige prijzen houd ik zelf. vind ze veel te leuk
Gelukkig wel gewoon radio op een broodje.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:33 schreef naatje_1 het volgende:
Geen Partij voor de Vrijdag ivm ESNS, helaas
Beetje jammer wel ja. Afgezien van de uren van Angelique kan ik steeds prima terecht bij 3fm als ik op de fiets zit.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:24 schreef RipCity het volgende:
Fail: https://www.bd.nl/show/se(...)geen-boost~a4739b28/
neequote:Op maandag 14 januari 2019 13:00 schreef KingRadler het volgende:
kan iemand nog de Fok bioscoop actie herhinneren een zaal vol met Fok! Gebruikers
welke bedoel je, die John Carter?quote:Op maandag 14 januari 2019 13:00 schreef KingRadler het volgende:
kan iemand nog de Fok bioscoop actie herhinneren een zaal vol met Fok! Gebruikers
ik vind m wel prettig, beetje pubervibes krijg ik erbijquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat is dat nummer van de Vaccines - All My Friends toch volledig kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |