abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 3 april 2014 @ 17:05:14 #1
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_138475347
Hallo lieve hulpzoekenden,

onlangs heb ik dit prachtige forum een prijs gewonnen: GC / [WIN] een prijzenpakket van Anchorman 2!. Bij deze prijs zitten ook 2 bioscoopkaartjes voor de film Anchorman 2. Nu was ik daar graag heengegaan, maar ik woon in Leeuwarden. De dichtsbijzijnde plaats waar deze, naar verluid, komische topper draait is Amsterdam. Een beetje ver weg dus helaas.

Daarom bied ik de beide kaartjes te geef aan. Het zijn dus kaartjes die alleen te gebruiken zijn voor Anchorman 2 en geldig zijn t/m 16 april 2014. Op dit moment draait Anchroman 2 alleen in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Spijkenisse en Kerkrade (http://www.moviemeter.nl/cinema/listings/92720).

Wie wil er naar deze film met zijn of haar vriend(in), kind, achterbuur of die leuke man/vrouw die de plantsoenen doet? Geef mij een goede reden (per pm of in dit topic). Morgenmiddag kijk ik of er leuke reacties zijn, pm ik de winnaar voor zijn of haar adres. Daarna doe ik de kaartjes in een envelop, plak er een postzegeltje op, deponeer deze in een brievenbus en als PostNL zijn werk doet heb je een paar dagen later de kaartjes in huis.

Vervoer naar de bioscoop en evt. versnaperingen zijn voor eigen kosten.

Wil ik er iets voor terug? Ik zou het leuk vinden als je een foto van jezelf bij de bios maakt zodat ik weet dat de kaartjes goed terecht zijn gekomen :)

groet,
3rdRock

ps. de overige prijzen houd ik zelf. vind ze veel te leuk :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  Spellchecker donderdag 3 april 2014 @ 17:11:01 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_138476231
het is wel een kwaliteitsfilm
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 3 april 2014 @ 23:08:53 #4
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_138490216
de 1e aanmelding is binnen! maar meer is natuurlijk welkom :)

ik zet toch even een deadline: 4 april 2014 om 1500u ga ik kijken wie er wint. dan kan ik de kaartjes met een beetje mazzel nog voor de bus geleegd wordt posten :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  vrijdag 4 april 2014 @ 17:11:31 #5
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_138509951
De kaartjes zijn vergeven en de winnaar heeft bericht dus wmb mag het topic op slot of weet ik veel wat :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  Forum Admin vrijdag 4 april 2014 @ 17:49:33 #6
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_138511094
Top
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_138680174
Hier even een kick, ik heb namelijk ook nog 2 kaartjes met hetzelfde probleem. Wie wil er dit weekend gratis naar een leuke film :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')